ramazan
ramazan

متولدین هر ماه با چه ورزشی لاغر شوند

متولدین هر ماه با چه ورزشی لاغر شوند

متولدین هر ماه با چه ورزشی لاغر شوند

 

متولدین ماه های مختلف با چه ورزش هایی لاغر می شوند …

 

همه ما می دانیم مهم ترین علت تفاوت شخصیت، رفتار، اخلاق و …. مربوط به ماه تولد در ماه های مختلف می شود. همان طور که هر ماهی خصوصیات مخصوص به خود را دارد، به عنوان مثال برخی ها یک زندگی آرام را می پسندند و برخی دیگر یک زندگی پر از چالش را.

 

این خصوصیات رفتاری متفاوت باعث می شود که آنها در انتخاب هایشان نیز به شیوه های مختلفی عمل کنند. به عنوان مثال راههایی که آنها برای کاهش وزن انتخاب می کنند، متفاوت است.

 

در این مطلب بهترین ورزش هایی را که متولدین ماههای مختلف می توانند برای کاهش وزن خود انتخاب کنند، برایتان آورده ایم.

فروردین

برای متولدین این ماه بهترین راه کاهش وزن، ورزش های رقابتی است. فروردینی ها دوست دارند که کارهای چالش برانگیز به دست گیرند و برای رسیدن به اهداف شان تلاش کنند.

رقابت یکی از راههایی است که به آنها انگیزه می دهد. آنها دوست دارند که چیزهای جدید را تجربه کنند اما اگر تنهایی قدم به این راه بگذارند، خیلی زود خسته و کسل می شوند،

به همین دلیل بهترین شیوه کاهش وزن برای آنها این است تا در کنار دیگران در زمینه فعالیت های مورد علاقه شان تلاش کنند.

 

اردیبهشت

متولدین اردیبهشت افرادی هستند که به چیزهای گران قیمت و لوکس جذب می شوند. اگر چیزی نظر آنها را به خود جلب نکند، امکان ندارد که به سمت اش روند، از این رو مکانی که برای ورزش خود انتخاب می کنند نیز باید در محیطی زیبا و لوکس باشد.

آنها برای باشگاههای شیک و پیشرفته، پول زیادی می پردازند و ازین بابت نیز خوشنود و راضی هستند. در کنار آنها، ورزش هایی چون شنا یا رفتن به سونا می تواند برای متولدین این ماه مناسب باشد.

 

خرداد

برای خردادی ها عمل به یک برنامه خاص، سخت نیست. آنها به راحتی می توانند خودشان را با شرایط وفق دهند. طبق تحقیقات، بهترین ورزش برای آنها دو یا پیاده روی سریع است.

آنها حرکت کردن به جلو لذت می برند، به خصوص اگر این فعالیت را با فرد دیگری انجام دهند، در این صورت می توانند حین ورزش، با دیگری نیز ارتباط برقرار کند.

 

از آنجا که خردادی ها افراد توانایی هستند که می توانند چند کار را در آن واحد انجام دهند، حتی اگر همراهی برای ورزش شان پیدا نکنند، با گوش دادن به موسیقی خودشان را سرگرم خواهند کرد.

 

متولدین هر ماه با چه ورزشی لاغر شوند

تیر

از آنجا که متولدین ماه تیر افرادی خانه دار هستند، بهتر است برای کاهش وزن شان، از آشپزخانه شروع کنند.

آنها عاشق غذا درست کردند، ناراحتی و غم و غصه خود را با غذا خوردن پنهان می کنند و از تجربه غذاهای جدید نیز لذت می برند، بنابراین به راحتی و با دنبال کردن یک رژیم غذایی سالم و کم کالری، می توانند به هدف شان برسند.

احتیاجی به کم کردن غذا نیست، بلکه آنها می توانند تنها با مصرف غذاهای سالم وزن خود را کم کنند. اگر خانواده شان نیز در این راه همراه شان باشند، آنها در بهترین زمان به اندامی ایده آل و سالم دست پیدا خواهد کرد.

 

متولدین هر ماه با چه ورزشی لاغر شوند

مرداد

مردادی ها دوست دارند که توی چشم باشند، به بیان دیگر از دیده شدن لذت می برند. بهترین شیوه برای کاهش وزن آنها این است که در تیم های گروهی ورزش کنند.

به عنوان مثال فوتبال، والیبال یا بسکتبال از ورزش هایی هستند که به آنها انگیزه لازم را می دهد. آنها توانایی این را دارند که در جمع بدرخشند و همین امر آنها را تشویق کرده تا به فعالیت بدنی خود ادامه دهند.

بنابراین ورزش های گروهی، بهترین راه کاهش وزن برای آنهاست.

 

متولدین هر ماه با چه ورزشی لاغر شوند

شهریور

شهریوری ها افرادی ایده آلیست هستند. اگر به سرعت به هدف شان نرسند، به سادگی ناامید می شوند و از ادامه مسیر باز می مانند اما همین ناامیدی نیز آنها را سخت جان تر می کند و انرژی وافری برای بلند شدن دوباره به آنها می بخشد.

متولدین این ماه برای اینکه بتوانند در مسیرشان ثابت قدم باشند، به هیچ محرکی احتیاج ندارند بلکه آنها خود انگیزه ای برای راهی که در پیش گرفته اند هستند.

 

بهترین شیوه کاهش وزن برای آنها این است ورزشی که خود بدان علاقه دارند را انتخاب کنند تا بتوانند در آن ثبات قدم داشته باشند.

اگر ذره ای از کاری که می کنند لذت نبرند، خیلی سریع آن را رها خواهد کرد. مهم نیست که آنها چه ورزشی انتخاب می کنند، علاقه به فعالیتی که می خواهند انجام دهند، مهمترین اصل است.

 

مهر

متولدین ماه مهر زیاده خواه نیستند، بلکه آنها تعادل را در هر کاری می پسندند. آنها به دنبال فعالیت های چالش بر انگیز نیستند، بلکه دوست دارند ورزشی را دنبال کنند که با شرایط نرمال زندگی شان همخوانی داشته باشد.

 

درست است که کاهش وزن برای آنها یک هدف است اما دوست ندارند که این کار به زندگی شان استرسی وارد کند. از آنجا که آنها از تنهایی بیزارند، بهترین شیوه برای آنها این است که به دنبال یک همراه باشند تا به آنها انگیزه دهد.

 

در این صورت آنها می توانند که زمان خود را با دیگران به بهترین شکل ممکن، شریک شوند. در واقع آنها از به اشتراک گذاشتن تجربه هایشان، حتی در ورزش، نهایت لذت را می برند.

 

آبان

زمانی که صحبت از کاهش وزن می شود، متولدین آبان درست نقطه مقابل متولدین ماه مهرند. آنها به شدت کارهای بزرگ و چالش برانگیز را دوست دارند. ورزش هایی چون کیک بوکسینک یا ورزش های رزمی دیگری، آنها را سر ذوق می آورد.

آنها دوست دارند که به بدن خود فشار وارد کنند، به همین دلیل نه تنها از رژیم های سخت بلکه از ورزش های سنگین نیز نهایت لذت می برند.

 

آذر

اگر هدف از ورزش تنها وزن کم کردن باشد، متولدین آذر هیچ علاقه ای به آن نخواهند داشت. در واقع آنها باید از کاری که انجام می دهند نهایت لذت را ببرند.

 

از این رو بهترین ورزش برای آنها فعالیت هایی است که در آن هیجان موج بزند. آنها ریسک کردن و ماجراجویی را دوست دارند به همین دلیل ورزش هایی چون کوهنوردی یا اسب سواری می تواند بهترین انتخاب برایشان باشد.

 

آنها از روزمرگی بیزارند و دوست دارند که به کارهایشان تنوع دهند، بنابراین ورزش های کسل کننده نه تنها آنها را لاغر نخواهد کرد بلکه انگیزه ورزش کردن را نیز از آنها خواهد گرفت.

 

متولدین هر ماه با چه ورزشی لاغر شوند

 

دی

متولدین ماه دی افراد منظمی هستند. آنها دوست دارند که برای هر چیز، حتی برنامه ورزشی و رژیم غذایی شان نیز برنامه ریزی دقیق داشته باشند.

آنها خود را برای هدف هایشان مسئول می دانند. مصرف غذاهای ارگانیک از علاقمندی های آنها می باشد.

 

برای کاهش وزن، ثبت نام در باشگاههای ورزشی بهترین انتخاب برای آنهاست، از این رو که برنامه ای خاص و منظم را در طول هفته دنبال می کنند.

اگر باشگاهی مناسب در اطراف خانه شان نباشد، پیاده روی صبحگاهی از دیگر انتخاب های مناسب برای آنهاست.

 

بهمن

متولدین این ماه نه تنها از آخرین رژیم های غذایی و ورزش ها آگاهند، بلکه خود نیز جزو اولین افرادی هستند که آنها را امتحان می کنند.

آنها دوست دارند که در هر کاری اول باشند، به عنوان مثال دوست دارند ورزش هایی را انجام دهند که هیچکس تا به حال آنها را تجربه نکرده است. بنابراین جدیدترین متدهای ورزشی می تواند انگیزه لازم را برای کاهش وزن به آنها بدهد.

 

اسفند

اسفندی ها فعالیت بدنی خود را، تنها در صورتی که انگیزه روحی و روانی کافی برای آنها داشته باشند، ادامه می دهند. به بیان دیگر سلامت ذهنی برای آنها از سلامت جسمی مهمتر است.

به همین دلیل ورزش هایی چون یوگا یا مدیتیشن برای آنها مناسب است. با این فعالیت ها آنها نه تنها ذهنی سالم، بلکه اندامی سالم نیز خواهند داشت.

از آنجا که آنها عاشق آب هستند، ورزش های آبی مانند شنا نیز برایشان بسیار مفید خواهد بود.

 

 

برترین مطالب مرتبط

 

گل های ماه تولد شما

به متولدین هر ماه چه هدیه ای بدهیم

شانس و اقبال متولد هر ماه با رنگ و اعداد شانس

طالع بینی جالب ازدواج متولدین ماه های مختلف با هم


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان