ramazan
ramazan

چهره های معروف و ستاره هایی که زندگی مردم را ویران کردند + عکس

چهره های معروف و ستاره هایی که زندگی مردم را ویران کردند + عکس

چهره های معروف و ستاره هایی که زندگی مردم را ویران کردند + عکس

 

معرفی و شناخت چهره ها و ستاره های معروفی که زندگی مردم را دگرگون و ویران کردند!

 

برای بسیاری از افراد روبرو شدن با یکی از مشاهیر تجربه هیجان انگیزی است. این روبرویی شانسی است برای گرفتن امضاء، گرفتن یک سلفی، و یا یک گپ کوتاه تا سال های پیاپی در مهمانی های خود درباره اش قپی بیایید.

اما برای بعضی از افراد شانس دیدن یکی از ستارگان نتیجه ای جز تلخی و از دست دادن چیزی نداشته و در مواردی با یک عمر پشیمانی همراه بوده است.

 

در حالی که مشاهیر و ستارگان در موارد این چنینی از پنهان شدن در پشت سپر شهرت و محبوبیت خود بهره می برند، افراد معمولی در زیر سایه ی مشاهیر پایمال می شوند.

در این لیست افرادی هستند که آرزو می کنند که کاش هیچگاه از صد فرسنگی ستارگان هالیوود هم رد نمی شدند.

 

مایک تایسون و آزار و اذیت جنسی شرکت کننده مسابقه ملکه زیبایی

اگر چه وی از آن زمان تا به حال تصویر خود را به عنوان یک ورزشکار حرفه ای بازسازی کرده است با این حال در اوایل سال 1990 مایک تایسون به جرم تجاوز به شرکت کننده 18 ساله مسابقه ملکه زیبایی در ایندیاناپلیس محکوم شد.

روزنامه نیویورک دیلی نوشت: “تایسون در 19 جولای و در طول رویداد فرهنگی ایندیانا بلک اکسپو در اتاق هتلش به او حمله کرده و او را مورد تجاوز جنسی قرار می دهد.

 

” طبق گزارشی تایسون در دفاع از خود می گوید که همه او را به عنوان مردی که به زن ها علاقه شدیدی دارد می شناسند و شاکی باید این موضوع را می دانسته که تایسون قصد دارد با وی رابطه جنسی برقرار کند.

ده شاهد عینی شهادت دادند که تایسون در مراسم رقص بدون دلیل با شرکت کنندگان تماس بدنی داشته و نظرات ناخوشایندی می داده است.”

 

چهره های معروف و ستاره هایی که زندگی مردم را ویران کردند + عکس

تایسون پس از سه سال حبس در سال 1995 با دزیره واشینگتون به توافق رسید. بر خلاف تمام مدارک و مستنداتی که خشونت تایسون بر علیه زنان را تأیید می کرد

در محاکمه ای که در سال 92 برگزار شد دو نفر از اعضای هیئت منصفه که با دریافت رشوه تطمیع شده بودند اظهار کردند که واشینگتون دروغ می گوید.

 

در گزارش لس آنجلس تایمز چهره واشینگتون در سال 1995 داستان زنی را به تصویر می کشد که احساساتش صدمه دیده، والدین وی در جریان محاکمه تایسون و به دلیل فشارهای فراوان خانه محل سکونت خود را به فروش گذاشتند و از هم جدا شدند.

 

 

مرگ کوین وارد اتومبیل ران بر اثر تصادف با اتومبیل تونی استوارت

در ژانویه 2016 تونی استوارت یکی از موفق ترین رانندگان اتومبیل های کار کرده در تاریخ، در سن 44 سالگی کناره گیری و بازنشستگی خود را از نسکار (انجمن کشوری مسابقات خودروهای کارکرده) اعلام کرد.

در آگوست 2014 در حین رقابت در کاناندی گوا موتور اسپورت پارک در شهر نیویورک استوارت راننده دیگری به نام کوین وارد را زیر گرفت، این تصادف منجر به مرگ وارد شد

 

این حادثه زمانی اتفاق افتاد که وی پس از انحراف از مسیر اتومبیل خود را از مسیر مسابقه خارج کرده و با پای پیاده در حال طی کردن مسیر مسابقه بود.

شاهدان تصادف گفته اند که وارد که تنها بیست سال داشته پس از انحراف از مسیر با حالت عصبانیت به استوارت اشاره می کند. کالبدشکافی جسد وارد مشخص کرد که وی از آسیب های ناشی از شدت ضربه جان خود را از دست داده است.

 

چهره های معروف و ستاره هایی که زندگی مردم را ویران کردند + عکس

 

هیچ گونه اعمال قانونی بر روی این اتفاق صورت نگرفت و استوارت هرگونه عمل عمد را در آسیب رساندن به وارد منکر شد، او ادعا کرد که تنها زمانی متوجه حضور وارد شده که کار از کار گذشته بود.

به گزارش سایت خبرهای سینما و فرهنگ ناز وب خانواده وارد، استوارت را مسئول مرگ فرزندشان دانسته و در دادگاه مدنی از وی شکایت کردند.

این پرونده تا سال 2016 پیگیری شد تا اینکه قاضی استوارت را خاطی اعلام کرده و وی را مسئول مستقیم هر گونه تضمین توافق بالقوه بیمه که از طرف خانواده قربانی صادر خواهد شد اعلام کرد.

 

 

استوارت حتی پیش از مرگ وارد نیز به از دست دادن کنترل اعصاب و بد مزاجی بدنام شده بود. استوارت پس از کناره گیری از نسکار از سال 1999 زمانی که فقط یک تازه کار بود

تا به امروز سه دوره قهرمانی اسپرینت کاپ را برده و پیروزی در 49 مسابقه انفرادی داشته است، علاوه بر این 309 مرتبه جزو ده نفر اول مسابقات رانندگی شده است.

 

پس از کناره گیری از نسکار استوارت گفته که اشتیاق او برای مسابقه دادن تمامی ندارد و به مسابقه با ماشین های سرعت بالا ادامه خواهد داد.

در این مسابقات از ماشین هایی با موتور قوی تر در مسیرهای کوتاه تر و بیضی شکل استفاده می شود. درست شبیه یکی از مسابقاتی که در آن وارد جان خود را از دست داد.

 

 

فیل اسپکتور بازیگری به نام لانا کلارکسون را به قتل می رساند

فیل اسپکتور به عنوان یکی از چهره های تأثیرگذار در تاریخ دنیای سرگرمی در دهه 60 با ابداع فرمول موسیقیایی خود با نام «دیوار صوتی» و همچنین با تولید قطعه های ماندگار

در سبک پاپ در گروه هایی نظیر رونتس، کریستالز، رایچس برادرز، بیتلز و همکاری با هنرمندانی نظیر جان لنون و جورج هریسون به شهرت رسید. به گفته متخصصین تأثیر وی بر موسیقی فراتر از این همکاری ها است.

 

 

پس از سال ها دور ماندن از تجسس های عوام در سال 2003 شهرت او به دلیل قتل بازیگری به نام لانا کلارکسون لکه دار شد.

مسئولین مربوطه جسد کلارکسون را در عمارت اسپکتور در آلهامبرا، کالیفرنیا پیدا کردند. جسد او را تکیه داده بر یک صندلی و در محوطه ورودی عمارت به همراه جراحتی مرگبار به ضرب گلوله در سقف دهان وی پیدا کردند.

 

کلارکسون در زمان مرگ 40 ساله بود. پس از محاکمه ای در سال 2009 اسپکتور با بی عدالتی به حداکثر 19 سال زندان محکوم شد. او در سال 2028 و در سن 88 سالگی واجد شرایط آزادی خواهد شد.

 

چهره های معروف و ستاره هایی که زندگی مردم را ویران کردند + عکس

تروس دو، دادستان این پرونده، اسپکتور را مردی بسیار خطرناک نامید که سابقه بازی رولت روسی را با شش زن داشته است.

رولت روسی نام نوعی شرط ‌بندی بر روی زندگی یا مرگ است که طی آن شرکت‌ کنندگان یک گلوله در هفت ‌تیری با ظرفیتی از یک تا پنج گلوله و معمولاً شش ‌گلوله قرار می ‌دهند و بقیه را خالی می‌ گذارند.

 

سپس خشاب چندین‌ بار چرخانده می ‌شود تا نتوان فهمید گلوله کجاست. از قرار معلوم لانا ششمین زن بوده است.

در مطلبی که به نمایندگی از خانواده کلارکسون خوانده شد مادر وی گفته: “تمام برنامه هایی که با هم ریخته بودیم نابود شدند، حالا فقط می توانم در گورستان به دیدار او بروم.”

 

 

تصادف وینس نیل تحت تأثیر مواد و مرگ دوستش

به عنوان یکی از خوانندگان پیشتاز در بین اسطوره های متال گروه موسیقی ماتلی کرو، وینس نیل پس از اجرای گروه در فستیوال موسیقی یو اس در سال 1983 و اجرا برای تور آزی آزبورن مورد توجه جهانی قرار گرفت.

بی پروایی و کارهای به دور از عقل نیل زندگی یک نفر را گرفت و تهدیدی برای زندگی دیگران شد. به گزارش لس آنجلس تایمز در دسامبر 1984 نیل مسبب تصادفی بود که به از دست دادن جان دوستش رازل دینگلی، درامر گروه هانوئی راکس انجامید.

 

دو نفر از سرنشینان اتومبیل دیگر نیز دچار جراحات جدی شدند. نیل که به کشتار توسط وسیله نقلیه و تحت تأثیر مواد متهم شده بود تنها بخشی از دوره سی روزه محکومیت خود را که در سال 1985 اعلام شده بود در حبس گذراند.

او که همچنین مبلغ 3 میلیون دلار به قربانیان حادثه پرداخت کرده بود، بعدها گفت: “من دوره حبسم را با پول خریدم.”

 

چهره های معروف و ستاره هایی که زندگی مردم را ویران کردند + عکس

 

زمانی که اتومبیل نیل با یک فولکس‌ واگن برخورد کرد دینگلی بر روی صندلی کنار راننده نشسته بود و نیل که از یک مشروب فروشی بیرون آمده بود در حال رانندگی در ساحل ردونا در کالیفرنیا بود.

دنیل اسمیتر راننده¬ی فولکس‌ واگن با بیست سال سن و سرنشین دیگر اتومبیل لیزا هوگن که تنها هجده سال داشت دچار صدمات دائمی در ناحیه سر شدند.

 

به گزارش وب ناز بازرسین این پرونده گفته اند تست الکل نیل که تنها دچار صدمات سطحی شده بود عدد 17 را نشان می داد در حالی که حد قانونی عدد 10 است.

پس از مدتی نیل شهرت از دست رفته خود را بازیافت، محبوبیت گروه ماتلی کرو روز به روز بیشتر و بیشتر شد و خواندن در این گروه دلیلی شد که وی علیرغم رانندگی در حین مستی به جامعه بازگردد.

با این حال نیل پرونده های بیشمار دیگری در زمینه رانندگی در حین مستی در نزد دادگاه دارد.

 

 

از دست دادن جان اعضای خانواده بازیگران در زمان فیلمبرداری فیلم «منطقه نیمه روشن»

جان لندیس کارگردان فیلم هایی همچون «برادران بلوز»، «خانه حیوانات» و «سفر به آمریکا» در سال 1982 با مرگ ویک مورو و دو کودک بازیگر دیگر در حادثه ای که در جریان فیلمبرداری فیلم «منطقه نیمه روشن» اتفاق افتاد

 

به دوران اوج خود پایان داد. پس از یک اشتباه در بخش جلوه های ویژه هلیکوپتری از کنترل خارج شد و با برخورد به افرادی که به حادثه نزدیک بودند سبب له شدن یکی از بازیگران و از دست دادن سر دو بازیگر دیگر شد.

 

چهره های معروف و ستاره هایی که زندگی مردم را ویران کردند + عکس

در جریان کشتار غیر عمدی که در سال 1987 اتفاق افتاد هیئت منصفه لندیس و دیگر دست اندرکاران فیلمسازی را بی گناه دانست.

با این حال بر اساس گزارش لس آنجلس تایمز لندیس پذیرفته که با به کار گرفتن مایکا دین لی 7 ساله و رنه چِن 6 ساله قانون کار افراد زیر سن قانونی را زیر پا گذاشته است.

 

پس از این حادثه کتابی منتشر شد که در آن لندیس را متهم به بی دقتی در صحنه کرده و دادستان پرونده را به علت محکوم نکردن لندیس و دیگر عوامل حادثه به زیرپا گذاشتن قانون کار کودکان محکوم کرد.

بر اساس گزارش لس آنجلس تایمز مدت زمان کوتاهی پس از محاکمه لندیس غرامتی بالغ بر 2 میلیون دلار به خانواده های هر یک از کودکان برای حل و فصل پرونده پرداخت شد.

 

فرزندان مورو که یکی از آنها جنیفر جیسن لی نام دارد و در حرفه بازیگری فعالیت می کند پس از حادثه با لندیس به توافق رسید.

مورو برای بازی در سریال تلویزیونی «مبارزه!» و ایفای نقش در فیلم هایی نظیر «مدرسه اوباش و اراذل» شناخته شده است.

 

 

همکلاسی نوجوان لورا بوش در حادثه رانندگی کشته شد

در سال 1963 و در سن هفده سالگی او لورا ولش نام داشت. در این سال لورا و دوستش در حین رانندگی یکی از تابلوهای ایست در نزدیکی میدلند، تگزاس را نادیده گرفتند و با اتومبیل همکلاسی خود، مایکل داگلاس برخورد کردند.

داگلاس از داخل اتومبیل به بیرون پرتاب شده و به دلیل شکستگی گردن در نزدیک ترین بیمارستان به محل حادثه جان خود را از دست داد. ولش و دوستش، جودی دایکس، با صدمات سطحی از حادثه جان سالم بدر بردند.

 

چهره های معروف و ستاره هایی که زندگی مردم را ویران کردند + عکس

 

خانم بوش درباره این تصادف چیزی نگفت تا اینکه در سال 2010 کتاب خاطراتی با عنوان « Spoken From The Heart» را منتشر کرد.

نوشته های وی حاکی از ندامت و پشیمانی او از مرگ داگلاس است اگرچه او حتی پس از گذر سال ها همچنان مسئولیت کامل این اتفاق را به گردن نمی گیرد.

 

به گزارش نیویورک تایمز در کتاب خانم بوش اشاره شده است که: “خانم بوش صحت این موضوع را می پذیرد که در زمان عبور از تابلو ایست در حال گپ زدن با دوستش بوده است.

با این حال وی فاکتورهای دیگری همچون تاریکی جاده، تقاطعی که به شکل غیر معمول خطرناک بوده، اندازه کوچک تابلو ایست و همچنین اتومبیل قربانی را می شمارد که از کنترل وی خارج بوده است.

 

” وی در سال 1977 همسر جرج دابلیو بوش شد و با انتخاب همسرش به عنوان رئیس جمهور آمریکا در سال 2000 بانوی اول کشورش شد.

 

 

برندی نروود خود را در تصادف مرگبار مقصر می داند

در سال 2006 خواننده معروف برندی نروود عامل تصادفی بود که در آزادراه 405 در لس آنجلس اتفاق افتاد و باعث برخورد چندین اتومبیل به یکدیگر شد، در این حادثه مادر دو کودک جان خود را از دست داد.

 

در آن زمان TMZ در گزارشی نوشت که نروود در صحنه تصادف خود را مقصر حادثه دانسته، در این گزارش آمده:

“او پریشان بود، درباره حادثه صحبت می کرد و خود را مقصر تمام اتفاقات می دانست، او به صحبت خود ادامه داد و پیوسته از حادثه برخورد اتومبیلش با آن خانم صحبت می کرد.”

چهره های معروف و ستاره هایی که زندگی مردم را ویران کردند + عکس

 

در حالیکه گشت بزرگراه کالیفرنیا توصیه کرد که دادستان پرونده بر اساس چگونگی رانندگی نروود او را محکوم کند با این حال به گزارش ای نیوز این توصیه عملی نشد.

وی با شاکیان پرونده تصادف به توافق رسید. خانواده عواطف ابودیهاج، مادر دو پسر به نام های مروان و کریم محمد یکی از شاکیان این پرونده بودند.

 

مروان و کریم محمد که در زمان وقوع تصادف 15 و 11 بودند سلامت جسمی خود را به طور کامل به دست آوردند.

 

 

دو مرد در دعوایی که ری لوئیس نیز حضور داشت کشته شدند

ری لوئیس ستاره اسبق NFL تنها فردی است که در مرگ دو مرد در ژانویه سال 2000 در جریان دعوایی در کلوپ شبانه آتلانتا محکوم شناخته شده است.

وی که در اصل به دو فقره قتل متهم شده بود به دلیل بی عدالتی در حکم دادگاه درخواست تجدید نظر کرد. وی نسبت به نقش خود در مرگ ریچارد لولار و جیسینس بیکر با ضربات چاقو معترض بود.

 

طبق گزارش بالتیمور سان، وی با دادن شهادت بر علیه دو نفر از دوستانش که در این دعوا دست داشتند موفق شد برای یک سال آزادی مشروط بگیرد.

 

NFL وی را به پرداخت 250.000 دلار جریمه کرد ولی او از هیچ یک از بازی های تیم فوتبال بالتیمور ریونز محروم نشد.

دوستان او جوزف سوئیتینگ و رینالد اوکلی که کار خود را دفاع از خود می دانستند بی گناه شناخته شدند.

 

چهره های معروف و ستاره هایی که زندگی مردم را ویران کردند + عکس

 

لوئیس اظهار داشت که فقط تلاش کرده که به دعوا خاتمه دهد، اگرچه پذیرفت که به پلیس دورغ گفته و پس از فرار از صحنه جرم اظهارات دروغین را درباره این حادثه بیان کرده است.

به گزارش یو اس ای تودی یکی از شاهدان حادثه در روز محاکمه شهادت داده که لوئیس به مسافرین لیمیوزین گفته که “دهنتون را ببندید”.

 

لوئیس در سال 2004 با پرداخت غرامتی به مبلغ 1 میلیون دلار با دادگاه مدنی به توافق رسید اگرچه بعدها اعلام کرده که این توافق دلیل بر پذیرفتن این جرم نبوده و تنها برای بیان همدردی بوده است.

پس از این حادثه وی محبوبیت خود را دوباره به دست آورد و توانست تا سال 2013 و زمان بازنشستگی در صنف خود بماند. عمه ریچارد لولار، سیندی لولار اونز، در سال 2013 به یو اس ای تودی گفت:

 

“بازنشستگی به تعویق افتاده لوئیس باعث شد که در روز پنجشنبه به آرامگاه برادرزاده ام سر بزنم چرا که اینجا جایی ست که او (ریچارد) بازنشسته شد.”

 

 

آرون هرناندز میهن پرست به قتل اودین لوید محکوم شد

به گفته دادستان پرونده اودین لوید به این دلیل به قتل رسید که بیشتر از آنچه باید در مورد دیگر قتل های آرون هرناندز می دانست و به همین دلیل بود

که هیئت منصفه ستاره اسبق NFL را برای سازماندهی قتل لوید محکوم به حبس ابد بدون آزادی مشروط کرد. هرناندز گفت که از مرگ اودین هیچ لذتی نبرده است با این حال می شد لبخند وی را به مادر قربانی در طول محاکمه دید.

 

چهره های معروف و ستاره هایی که زندگی مردم را ویران کردند + عکس

 

هرناندز ستاره رو به پیشرفت و در عین حال میهن پرستی بود که در 38 بازی حرفه ای خود در بین سال های 2010 و 2012 توانست 18 بار تاچ داون را به دست بیاورد.

در ژوئن 2013 پلیس پس از یافتن جسد لوید در یک مایلی خانه هرناندز برای پاسخگویی به یک سری سوالات به منزل وی در ماساچوست رفت.

 

لوید دوست خواهر نامزد هرناندز بود و به گفته دادستان از تمامی جرائمی که هرناندز مرتکب شده بود اطلاع داشت. از جمله این جرائم قتل دانیل د آبرو و سفیرو فرتادو در سال 2012 است.

وی در آوریل 2017 به جرم این دو قتل گناهکار شناخته شد، وی مدت کوتاهی پس از اعلام حکم در زندان خود را به دار آویخت و خودکشی کرد.

 

 

خانواده لوید وی را فردی خوش رو توصیف کردند، کسی که هیچ گاه به دیگران حتی بی احترامی نکرده بود.

وی که 27 سال سن داشت به شغل طراحی فضای سبز اشتغال داشت، علاوه بر این به عنوان بازیکن نیمه حرفه ای در تیم بوستون بندیت بازی می کرد.

 

 

افشای بیماری اچ آی وی چارلی شین

می توان به آسانی از صدماتی که او در طول سالیان به خود زده گذشت اما در مورد اشخاصی که این بازیگر به دلیل بی دقتی در معرض خطر قرار داده چه می توان گفت؟

شین در نوامبر 2015 کار قابل توجهی انجام داد و در برنامه تودی شو محصول شبکه تلویزیونی ان بی سی ابتلای خود به بیماری ایدز را فاش کرد.

 

او اظهار کرد که به مدت 4 سال است که بیماری وی تشخیص داده شده است و تا به حال بیش از 10 میلیون دلار به تعداد زیادی از باجگیران باج داده تا بیماریش را از مردم پنهان کند.

او همچنین این واقعیت را از افرادی که با آنها رابطه جنسی داشته مخفی نگاه داشته است، در حالی که وی اقدامات احتیاطی را رعایت می کرده با این حال قرار دادن شرایطش در هاله ای از ابهام برای افرادی که با او رابطه جنسی داشته اند خطرناک بوده و همچنین در خور شخصیت این بازیگر نبوده است.

 

چهره های معروف و ستاره هایی که زندگی مردم را ویران کردند + عکس

 

به گزارش رادار آنلاین یک زن ادعا کرده با 20 کارگر جنسی در ارتباط است که به دلیل وضعیت سلامتی شین نسبت به وضعیت سلامتی خود مشکوک هستند.

” این زن بدون ذکر نام خود به رادار آنلاین گفت: “او به من چیزی نگفت، او با این کار مرا در یک مسئولیت قانونی و جدی قرار داد.

” این زن ناشناس به رادار آنلاین گفته که شین در مورد در میان گذاشتن بیماری اش با شرکای جنسی اش دروغ می گوید.

 

” او می توانست به طور خصوصی با شریک جنسی اش تماس بگیرد و وی را از ابتلایش به بیماری ایدز آگاه کند. او می توانست در ابتدا به من بگوید تا من شانس این را داشته باشم که با آگاهی کامل تصمیم بگیرم.”

 

برترین مطالب مرتبط

 

بازیگران و ستاره هایی که چهره های عجیب و ناقص دارند! تصاویر

بازیگران و ستاره هایی که بدترین پدر و مادر را داشتند + تصاویر

پرطرفدارترین ستاره های اینستاگرام (تصاویر)

عکس ستاره های مشهور هالیوودی عکس خراب کن!

عکس های اعتیاد ستارگان معروف به مواد مخدر



برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان