ramazan
ramazan

دستمزدهای نجومی و جنجالی بازیگران برای تبلیغات + تصاویر

دستمزدهای نجومی و جنجالی بازیگران برای تبلیغات + تصاویر

دستمزدهای نجومی و جنجالی بازیگران برای تبلیغات !

 

نگاهی به دستمزدهای نجومی هنرمندان و بازیگران معروف تنها برای اجرای یک مراسم !

 

گروه نازوب، همیشه دستمزدهای بازیگران و هنرمندان برای بازی یا اجرای یک برنامه مورد توجه عموم مردم بوده است. ما در این گزارش قرار است دستمزد چند تن از هنرمندانی که برای اجرای یک برنامه میگیرند را با شما در میان بگذاریم.

 

صبح از خواب بیدار می‌شوم. اینستاگرام را چک می‌کنم. بازیگر مورد علاقه‌ام عکسی از یک رستوران گذاشته که شب گذشته همراه با دوستان عزیزتر از جانش به آن‌جا رفته‌اند.

اما بیشتر از این که از شب خاص در کنار دوستان تعریف کند، از کیفیت غذا و پذیرایی آن‌جا تعریف کرده‌است.

 

 

انتهای پست هم آدرس رستوران را نوشته و سفارش کرده که فقط برای یک بار غذای آن‌جا را امتحان کنیم! تلویزیون را روشن می‌کنم.

ورزشکار معروف دنیا را نشان می‌دهد که در حال تبلیغ برند معروف شامپو و شوینده است. کمی بعد تیتر یک خبرگزاری توجهم را جلب می‌کند که در آن تیزر تبلیغات عجیبی به چشم می‌خورد؛ خانم بازیگر معروف تبلیغاتی را برای یک برند عطر و ادکلن انجام داده که در همان چند ساعت اول فضای مجازی را ترکانده و… .

 

این بخشی از یک روز زندگی اجتماعی ماست. در پرونده امروز زندگی سلام می‌خواهیم نگاهی داشته باشیم به همین ماجرا؛ به همه هنرمندان، ورزشکاران و خلاصه آدم معروف‌های دور و برمان که علاوه بر درآمد کار و حرفه اصلی‌شان، به دلیل چهره بودن پول‌های هنگفتی به جیب می‌زنند.

در پرونده امروز گپ‌و‎گفتی هم داریم با یک کارشناس رسانه و از او درباره تأثیر تبلیغاتی که یک سلبریتی در آن نقش دارد سوالاتی می‌پرسیم.

 

دستمزدهای نجومی و جنجالی بازیگران برای تبلیغات + تصاویر

 

 

شاید شما هم مثل ما کنجکاوید بدانید آدم معروف‌هایی که این روزها برای گرفتن یک سلفی با آن‌ها سر و دست می‌شکنیم برای حضور در جشن تبلیغاتی و افتتاحیه یک جایی مثل رستوران چقدر پول دریافت می‌کنند؟

خب حالا دیگر می‌دانیم. خبرنگار برای اطلاع از چند و چون میزان دستمزد آقا یا خانم چهره به عنوان متقاضی با تعدادی از آن‌ها یا مدیر برنامه‌های شان تماس گرفته و هزینه یک ساعت حضور در جشن افتتاحیه یک رستوران فرضی را که تا چند روز دیگر در مشهد افتتاح خواهد شد، پرسیده‌است. (مبالغ به تومان است)

 

دستمزدهای نجومی و جنجالی بازیگران برای تبلیغات + تصاویر

 

حامد همایون، 40 میلیون برای نیم ساعت اجرا

تقریبا دو سالی می‌شود که نام «حامد همایون» بر سر زبان‌ها افتاده‎است. یکی از همکاران او (همکاران او در موسسه هنری ترانه شرقی) در گفت‌وگو با خبرنگار ما دستمزد این خواننده را برای نیم ساعت اجرا، مبلغی در حدود 40 میلیون تومان اعلام می‌کند.

البته این رقم علاوه بر دستمزد آقای خواننده، هزینه نور و صدای مراسم را هم شامل می‌شود. به گفته او «حامد همایون» در مراسم افتتاحیه خشک و خالی شرکت نمی‌کند و فقط در مراسمی حاضر می‌شود که امکانات آن‌جا برای حداقل نیم ساعت اجرای آقای خواننده فراهم باشد.

 

دستمزدهای نجومی و جنجالی بازیگران برای تبلیغات + تصاویر

 

بهنوش بختیاری، 10 تا 12 میلیون

«بهنوش بختیاری» سال‌هاست که در سینما Cinema و تلویزیون فعالیت هنری انجام می‌دهد و اکنون کمترین هنردوستی است که او را نشناسد.

بختیاری با این‌که از بازیگران خوب و بنام تلویزیون است اما در دوره‌هایی به‎دلیل یک‎سری حاشیه‌، سر و صداهایی به پا کرده‌است. مثلا همین چند وقت پیش بود که تیزر تبلیغاتی عجیب خانم بازیگر باعث تعجب همه مان شد؛ حرکات عجیب و غریب خانم بازیگر برای تبلیغ یک برند عطر و ادکلن، در این تیزر همه را حیرت زده کرد.

 

دستمزدهای نجومی و جنجالی بازیگران برای تبلیغات + تصاویر

 

مدیر برنامه او در گفت‌وگو با خبرنگار ما هزینه حضور در برنامه تبلیغاتی بختیاری را در تهران مبلغی در حدود هفت تا هشت میلیون تومان اعلام می‌کند و می‌گوید: حضور ایشان در مشهد 10 تا 12 میلیون تومان برایتان آب می‌خورد.

 

 

نادر سلیمانی، 10 تا 15 میلیون به عنوان یک دوست

«نادر سلیمانی» یکی از بازیگران خوش اخلاق و خوش برخورد سینما و تلویزیون است که بعضی از کارهای سینمایی و تلویزیونی‌اش چهره او را برای همیشه ماندگار کرده‎است.

او در گفت وگو با خبرنگار ما هزینه شرکت در جشن افتتاحیه و تبلیغات در مشهد را مبلغی در حدود ده تا پانزده میلیون تومان اعلام می‌کند. البته او برای شرکت در جشن افتتاحیه شروطی هم دارد؛

 

دستمزدهای نجومی و جنجالی بازیگران برای تبلیغات + تصاویر

 

مثلا این‌که مدت حضورش از ده تا پانزده دقیقه بیشتر نباشد، مهمانان حاضر در مراسم نباید عکس‌های شان همراه با او را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند و… . او در ادامه می‎گوید:

«اگر در این جشن شرکت کنم فقط به عنوان یک دوست در کنار شما هستم، نه به عنوان کسی که پول گرفته تا کار تبلیغاتی انجام دهد!»

 

 

رضا شفیعی‎جم، کمتر از 20 میلیون نمی گیرم

«رضا شفیعی‎جم» نقش‌ها و تیپ‎های محبوب و به یادماندنی کم ندارد؛ با این‌که سال‌های زیادی از بعضی از فیلم و سریال‌های او گذشته اما هنوز هم خیلی‌ها او را با نام «بامشاد» سریال «نقطه چین»، «قل مراد» سریال «باغ مظفر» و یا «چهارشنبه» سریال «چارخونه» می‌شناسند.

شفیعی‌جم با این‌که مدتی کم کار شده اما باز هم محبوبیت زیادی میان مردم دارد. او در گفت وگو با خبرنگار ما می‌گوید: «من معمولا به مراسم تبلیغاتی نمی‌روم. اگر هم تبلیغی را قبول کنم کمتر از 20 میلیون تومان نمی‌گیرم».

 

دستمزدهای نجومی و جنجالی بازیگران برای تبلیغات + تصاویر

 

علی صادقی، حداقل 15 میلیون

«علی صادقی» از آن بازیگرانی است که سال‌ها در یک قالب یکسان یعنی طنز کار کرده اما نه تنها تکراری نشده بلکه هنوز هم هر موقع عکس او روی پوسترهای سینمایی می‌آید همه می‌دانند فیلم اکران شده فیلم پرفروشی خواهدبود.

 

دستمزدهای نجومی و جنجالی بازیگران برای تبلیغات + تصاویر

 

با تماس خبرنگار ما یکی از دوستان او تلفن را پاسخ می‌دهد و می‌گوید برای این‌که صادقی در برنامه‌های تبلیغاتی‌ شرکت کند حداقل 15 میلیون تومان می‌گیرد.

 

برترین مطالب مرتبط

 

محمدرضا گلزار با دستمزد 1 میلیارد تومانی در این فیلم

دستمزد بازیگران زن سینمای ایران / عکس

آیشواریا رای با دستمزد 3 میلیاردی به ایران می آید +(عکس)

مهران مدیری و دستمزد جنجالی او برای هر شب دور همی

دستمزد جنجالی رامبد جوان در خندوانه

درآمد رضا عطاران بازیگر و کارگردان کشور

جنجال دستمزد 800 میلیون تومانی گلزار در یک ماه !!


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان