ramazan
ramazan

لحظه تحویل سال 97

لحظه تحویل سال 97

لحظه تحویل سال 97

 

مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران لحظه تحویل سال 1397 را اعلام کرد.

بر این اساس لحظه سال تحویل سال 1397 هجری شمسی ساعت 19 و 45 دقیقه و 28 ثانیه روز سه‌شنبه 29 اسفند 96، مقارن با 2 رجب المرجب 1439 هجری قمری و 20 مارس 2018 میلادی است.

 

اگر لحظه تحویل سال پس از «ظهر نصف‌النهار مرکزی ایران» اتفاق بیفتد، آن روز آخرین روز سال و روز بعد، اول فروردین سال جدید خواهد بود؛ اما اگر تحویل سال قبل از ظهر رخ دهد، آن روز اول فروردین خواهد بود.

 

سالها از پی هم می گذرند. بر لب جوی نشین و گذرعمر ببین.

زمان سال تحویل هر سال و که اعلام می کنم بیشتر گذر زمان را حس می کنم! این که چقدر ثانیه ها بی توجه به ما انسانها با چه شتابی در حرکتند.

خدایا هر چه در این جهان شنیده ام از وصف تو درک آن را به من عطا کن. درکی از جهان هستی، کائنات و یکتایی خودت.

 

این که هر روز صبح نفسی دوباره به من بدهی و به کارهای تکراری هر روز ادامه دهم با کمی تفاوت جیزی از شگفتی های این جهان بزرگ نمی فهمم.

 

بار الها به لحظه ی رویش دوباره شاخه های خشک زمستان و سرسبز شدن پر رمز و راز آن بینشی از تولد تا مرگ و پس از آن به من عطا کن.

 

با توجه به نزدیک شدن به عید باستانی و آغاز سال میلادی که البته حدود 2 و ماه و اندی زودتر از سال شمسی نو میشود این تازگی را با رنگ سال 2018 زیباتر کنید.

 

لحظه تحویل سال 97

 

در لینک زیر رنگ سال 2018 که توسط کمپانی بزرگ پنتون اعلام می شود را مطالعه کنید و با سال شمسی و میلادی تلفیقی زیبا از بهارتان بسازید.

همواره شاد و سلامت باشید.

 

 

رنگ سال 2018 اعلام شد | مد سال 97 + تصاویر
مدل مانتو و لباس مجلسی رنگ مد سال 2018 | نوروز 97
مدل دکوراسیون پذیرایی و آشپرخانه سال 2018 | نوروز 97

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان