ramazan
ramazan

طالع بینی هفته دوم بهمن ماه

طالع بینی هفته دوم بهمن ماه

طالع بینی هفته دوم بهمن ماه

 

بی شک بسیاری از شما نیز از آن دسته افرادی هستید که برای آگاهی از وقایع روز و آینده شان خیلی علاقه مند به خواندن فال روز، هفته و ماه خود هستید پس پیشنهاد می کنیم

در ادامه این مطلب شما علاقه مندانِ به فال و طالع بینی هفته دوم بهمن ماه با وب سایت تفریحی وب ناز همراه باشید.

 

 

فروردین

این هفته، هفته ی بسیار محبوب و جذابی برای شماست! از معاشرت با افراد جوان و استعدادهای هنری لذت خواهید برد. بهترین زمان برای شناختن و تعیین آرزوهای آینده تان می باشد.

آیا آرزوهای شما قابل اجرا هستند؟ به اطرافیان اجازه ی شوخی کردن با اهداف تان را ندهید. روز چهارشنبه، ماه کامل ممکن است باعث شود که با شخصی درگیر شوید.

 

خوشبختانه، بصورت موقت است. برای رسیدن به اهداف تان برنامه ریزی کنید زیرا به زودی اجرا خواهند شد، زیرا کمک های مالی که دریافت می کردید به زودی به اتمام می رسد.

مشتری خوش شانس این را خواهد دید. به علاوه، تمام جوجه های تان امسال به خانه می روند! این هفته یک دوست عاشق شما خواهد شد.

 

 

اردیبهشت

در این هفته دنبال بهترین ها هستید اردیبهشت ماهی های عزیز، زیرا خورشید، مشتری و زهره در بالای نمودار شما وجود دارد، به این معنی است، رئیس، همکاران و افراد خاص تحت تاثیر شما قرار می گیرند.

(اصلا نیازی نیست که کار خاصی انجام دهید.) بدیهی است، که در این هفته گام های بزرگتری بر می دارید. این طور نیست؟! اطرافیان می خواهند بدانند که چگونه با خلاقیت تان همه چیز را عالی نشان می دهید.

 

در صحبت کردن ماهر هستید، مثلا دقیقا می دانید که درباره ی چه چیزی صحبت می کنید (و حتما انجام می دهید) زیرا مشتری والا در نمودار شما قرار دارد. به دلیل ماه کامل در اواسط هفته از بحث و درگیری با خانواده تان اجتناب کنید.

جمعه همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. سختی هایی که در این هفته وجود دارد ممکن است مرتبط با ارث و گرفتن اموال باشد.

 

 

خرداد

این هفته، یک هفته ی پرمشغله و سریعی برای شماست و فرصتی برای نشستن ندارید. برخی از شما بیشتر به سفر می روید.

و بسیاری از شما همچنان در حال مطالعه یا پیگیری فرصت هایی در پزشکی، قانونی، نشر و رسانه هستید. روابط عاشقانه ای برای برخی از شما با شخصی از یک فرهنگ دیگر ایجاد خواهد شد.

 

(این شخص بسیار عجیب غریب است.) لطفا توجه کنید که در روزهای سه شنبه و چهارشنبه به علت انرژی کامل بودن ماه، خطرات بسیاری وجود دارد. به هر چیزی که می گویید و هر کاری را که انجام می دهید بیشتر دقت کنید.

هشیار باشید. و دربرابر همکاران و شریک عاطفی تان بسیار صبور باشید زیرا مریخ در خلاف نشانه ی شما قرار دارد، به راحتی رنجیده خاطر می شوید. دقیقا می دانید که چه کسی هستید.

 

 

تیر

در این هفته، بیشترین تمرکز خود را بر روی مشکلات مالی، ارث و میراث و مالیات، بدهی و مشکلات مرتبط با آن خواهید گذاشت. شما می توانید راهی برای این مشکلات پیدا کنید.

هر اتفاقی که می افتد، شانس خوبی دارید، زیرا ناهید این را تضمین خواهد کرد. در حقیقت، زمان خوبی برای درخواست وام، وام مسکن یا گرفتن هدایای غیرمنتظره از سمت دیگران است.

 

بهتر است بدانید که به دلیل کامل شدن ماه در روز چهارشنبه مشکلات مالی را پشت سر خواهید گذاشت. برای آن آماده باشید.

در همین حال، نه تنها به سختی کار می کنید بلکه مراقب سلامتی خودتان نیز هستید. داستان های عاشقانه این هفته بسیار هیجان انگیز و پر شور است. بستنی مورد علاقه شما چیست.

 

 

مرداد

اتفاقات بزرگی در این هفته برای شما در راه است، با کامل شدن ماه در روز چهارشنبه این اتفاقات شروع می شود و تا پایان سال ادامه دارد.

ممکن است حتی در روز دوشنبه متوجه این مسئله شوید اما قطعا در روز سه شنبه به آن پی خواهید برد. بطور اساسی، احساسات شدیدی در روابط نزدیک تان تجربه خواهید کرد.

 

یا واقعا بی حدو مرز در عشق جلو می روید و یا بسیار بی تفاوت هستید. زمانی که ماه کامل می شود احساسات بی ثبات را نیز بیشتر می کند. خوشبختانه، بعد از اینکه این احساسات به بیشترین حد خود رسید دوباره آرامش همه جا را فرا می گیرد.

محصولات رسیده اند و بدون هیچ مشکلی میوه ها را دریافت خواهید کرد، و بسیار خوشحال خواهید شد. به دلیل اینکه مریخ در پنجمین خانه شماست در تمام هفته اهل مهمانی رفتن هستید.

 

 

شهریور

این هفته علاقمند هستید تا در هر کاری که انجام می دهید موثرتر، کارآمدتر و تولید کننده باشید. می خواهید که اقدامات خود را محاسبه کنید و بیشتر از توان تان تلاش کنید.

در حقیقت، معیارهای شما بسیار بالاست، نه تنها می خواهید که تماما همه ی آن ها را به اجرا در بیاورید بلکه می خواهید که در سلامت کامل به سر ببرید. بله واقعا روی شانس هستید.

 

این هفته ، یک هفته ی بسیار مثبت و شلوغ برای شماست. علاوه بر این، همکاران به شما کمک می کنند و از شما حمایت خواهند کرد.

با این حال، در نیمه دوم هفته ماه کامل می شود و دوچار تنش می شوید، به این معنی است که باید در برابر دیگران صبوری کنید. همین طور باید در خانه و دربرابر خانواده خود نیز صبوری کنید زیرا مریخ گردو غبار راه می اندازد.

 

 

مهر

این هفته مثل یک شهربازی برای متولدین مهرماه است. قطعا لحظات رمانتیک بسیار خوبی خواهید داشت. بدون اینکه هویت خود را بیان کنید بسیار آسان با دیگران درگیر می شوید.

روابط با دوستان تان بسیار خوب پیش خواهد رفت. در حقیقت، هفته ای عالی برای مسافرت رفتن است. از تمام مناسبت های اجتماعی، مهمانی ها، هنر ها و رویدادهای ورزشی لذت ببرید.

 

با این حال، در روز چهارشنبه ماه کامل می شود. به این معنی است که ممکن است با بچه های خود دعوا کنید و فشار زیادی را متحمل شوید.

خوشبختانه، هر اتفاقی که می افتد کوتاه خواهد بود و تا جمعه از بین می رود. فقط به یاد داشته باشید که به قدرت فوق العاده ای خواهید رسید زیرا مریخ ارتباطات زیادی را به سمت شما جذب می کند.

 

 

آبان

در این هفته ، ماه کامل می شود و یکی از سخت ترین ماه ها در نشانه ی شماست. اما این به این معنی نیست که همه چیز را خراب می کند.

فقط به این معنی است که باید بیشتر در برابر اعضای خانواده تان صبور باشید، مخصوصا والدین و شخصیت های مسئول در خانواده. و همین طور باید در برابر رئیس و افراد خاص از جمله پلیس صبوری کنید.

 

واقعا باید 48 ساعت صبر کنید. با توجه به اینکه تمایل شدیدی به علامت زودیاک دارید این نمی تواند یک چالش بزرگ برای شما باشد. در حقیقت، فرصتی است که صبر خود را محک بزنید.

بر اساس آبراهام لینکلن، تجربه من این است افرادی که هیچ اشتباهی را مرتکب نشده اند فضایل بسیار کمی دارند

 

 

آذر

در این هفته به دلیل اینکه مریخ آتشین در نشانه شماست، هفته ای بسیار پر انرژی برای شماست. به باشگاه بروید. ورزش مقداری از انرژی تان را کم می کند.

با این حال، دقت کنید زیرا این هفته، یک هفته ی حادثه خیزی برای شماست زیرا در روز چهارشنبه ماه کامل می شود. البته، که اتفاق ناخوشایندی برای شما رخ نخواهد داد.

 

زمانی که ماه کامل می شود با احساسات شدیدی مواجه خواهید شد و پاسخ های شدیدی خواهید گرفت، که به نوبت خود می تواند ناخوشایند باشد. بنابراین، قبل از اینکه صحبت کنید خوب فکر کنید.

قبل از اینکه کاری انجام دهید مجدد فکر کنید. گذشته از این هفته ی بسیار هیجان انگیز و خوش بینانه ای برای شماست و به مکان های جدیدی خواهید رفت و با چهره های جدیدی آشنا خواهید شد.

 

 

دی

در این هفته شعار شما این است، پول را به من نشان بده! در این هفته ماه در روز چهارشنبه کامل می شود و هر دو خانه ی شما که مربوط به پول است را تحت تاثر قرار می دهد.

در واقع به این معنی است که این هفته کارهای مرتبط به ارث و میراث و وکالت به آسانی انجام خواهد شد. آتش در گودال است. دولفین در جکوزی به سر می برد(اصطلاح است).

 

خوشبختانه، شما عموما بی پروا نیستید. اجازه ندهید احساسات خود را در این هفته سرکوب کنید. اگر می خواهید که تصمیمات مهمی درباره ی امور مالی بگیرید.

به آن فکر کنید و آرام آرام پیش روید. در تصمیم گیری عجله نکنید. از زمان خود استفاده کنید. امسال در مسیر کاملا جدیدی قرار خواهید گرفت و مجبور نخواهید شد که با دیگران رقابت کنید.

 

 

بهمن

البته که همه چیز درباره ی شماست، بهمن ماهی های عزیز، خورشید، عطارد و ناهید در نشانه شما هستند. ماه در روز چهارشنبه کامل می شود و همه چیز درباره ی شماست زیرا ماه کامل در تمام سال خلاف نشانه شما قرار دارد.

به این معنی است که در ابندای هفته، تا روز سه شنبه، باید در برابر دوستان نزدیک و همکاران صبور باشید. باید این هفته درک کنید بیشتر تحمل کنید و گوش دهید حتی اگر مجبور باشید که تظاهر به این کار کنید.

 

به اندازه کافی انرژی دارید زیرا ناهید در نشانه شماست، و ناهید شما را جذاب تر و با سیاست تر می کند. با این حال، شما انرژی زیادی را در برخورد با دوستان و گروه ها دارید. از این هفته لذت ببرید.

 

 

اسفند

این یک ماه کامل برای برخی از نشانه هاست اما برای شما نیست. در این هفته باید در برابر همکاران و مشکلات جزئی سلامتی صبور باشید. هیچ کاری را نمی توانید تکمیل کنید.

با این حال، مریخ آتشین در بالای نشانه شماست و جاه طلبی شما را تحریک می کند، و از شما می خواهد که برای به دست آوردن طلا تلاش کنید.

 

چیزهای مهمی است که می خواهید به دست بیاورید. تلاش های شما به موفقیت ختم خواهد شد، این تلاش ها شامل درگیری با همکاران تان است، مخصوصا اگر شما احساس تهدید کنید.

به یاد داتشه باشید، کار آسانی است. همه چیز را با هم قاطی نکنید.

 

مطالب پیشنهادی

عکس نوشته های متولدین بهمن ماه

فال هفته اول بهمن ماه


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان