ramazan
ramazan

فیلم حمله خانواده داغدار مسافران هواپیما به وزیر راه

مجموعه : اخبار حوادث
فیلم حمله خانواده داغدار مسافران هواپیما به وزیر راه

حمله خانواده داغدار مسافران هواپیما به وزیر راه

 

چه کسی درد دل داغدار بازماندگان سوانح هواپیمای تهران یاسوج را می تواند درک کند در حالی که با گذشت سه روز هیچ اثر و نشانه ای از لاشه هواپیما و … پیدا نشده ؟؟

 

یکی از افراد خانواده قربانیان حادثه سقوط هواپیما با حضور یافتن در محل حادثه صحبت های اعتراضی شدیدی به وزیر راه و مسوولان کرد.

این فرد با حالتی آشفته و عصبانی خطاب به وزیر و مسوولان می گوید: همه آقایان و مسوولان می دانند که این هواپیما چندین بار دچار مشکل شده و همین خلبان نجاتشان داده است.

 

چند بار این اتفاق افتاده است؟ چرا به خودمان ظلم می کنیم؟ آقای استاندار با هواپیما یک سر زد و دوباره سوار شد و برگشت. چه کسی می داند که چه اتفاقی دارد می افتد؟ خانواده ها چه حالی دارند؟ زن و بچه های مردم داخل همین استان سرگردانند.

 

سپس این فرد با یکی از همراهان وزیر درگیری لفظی پیدا کرد و خطاب به او گفت: اصلا شما چند بار شنیده اید که این هواپیما مشکل داشته است؟ چند بار شنیده اید؟ من اعتراض دارم.

 

 

فرد مقابل نیز در پاسخ می گوید: این هواپیما یکی از بهترین هواپیماهای دنیاست و هر هواپیمایی ممکن است 100 بار خراب شود.

 

مرد معترض در پاسخ ادامه می دهد: این که درست نیست هرکسی به اینجا بیاید و عکس سلفی بگیرد و برود. الان هم آقای آخوندی می خواهد عکس سلفی اش را بگیرد و برود. آقای زارع هم سلفی می گیرد و می رود. آخر این چه دردی است که ما داریم؟

 

خبرهای مرتبط

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان