ramazan
ramazan

رقص جنجالی دختران در حضور شهردار تهران به مناسبت روز زن/ فیلم

رقص جنجالی دختران در حضور شهردار تهران به مناسبت روز زن/ فیلم

رقص جنجالی دختران در حضور شهردار تهران به مناسبت روز زن/ فیلم

 

فیلم رقص جنجالی دختران در حضور شهردار تهران به بهانه میلاد حضرت زهرا روز زن / واکنش های بسیار زیادی در پی داشت در پایان این بخش فرهنگی خبری کلیپ رقص این دختران را در برج میلاد مشاهده می کنید.

«همایش بزرگ بانوان شاغل شهرداری تهران» با حضور و سخنرانی محمدعلی نجفی، در سالن همایش‌های برج میلاد در حالی برگزار شد که با حواشی غیراخلاقی و مذمومی روبه رو بود.

 

به گزارش وب سایت نازوب، شهرداری تهران، در حالی این همایش را برگزار کرده است که پیش از سخنرانی نجفی، کنسرتی با حضور زنان خواننده و رقص دختران نوجوان در حضور شهردار تهران و دیگر همکاران مرد او اجرا شد!

 

در ذیل بخش های از این کنسرت را مشاهده می کنید و جهان نيوز پیشاپیش از انتشار این تصاویر هنجار شکن عذرخواهی می کند:

 

رقص جنجالی دختران در حضور شهردار تهران به مناسبت روز زن/ فیلم

اما در اینباره نکاتی نیز قابل ذکر است:
الف: نجفی و دیگر همکاران وی در حالی متولی برگزاری این همایش بوده اند، که تمامی برنامه های اجرا شده این همایش با نظارت شهرداری تهران تایید و اجرا شده است.

بنابراین جای هیچگونه اظهار بی‌خبری و بی اطلاعی در اینباره پذیرفته نیست. از سوی دیگر برای شهرداری که خود به نوعی یک دستگاه فرهنگی و اجتماعی نیز محسوب می شود، گنجاندن کنسرت زنانه مساله ای نیست که حساسیت های هنجاری و مذهبی آن بر مسئولین آن پوشیده باشد. به همین دلیل گمانه زنی برای عمدی بودن گنجانده این نوع برنامه نیز دور از انصاف و عدالت نیست.

 

بیشتر بخوانید: رقص جنجالی دختران نیمه برهنه مقابل کفاشیان عکس

ب: شهردار تهران نه تنها نسبت به چنین برنامه ای اعتراض نکرد و یا دستور توقف آن را نداد بلکه به جای اعتراض و یا ترک مجلس، با نشستن و نظاره کردن به نوعی تایید این برنامه را نیز عملا صادر کرده است. وقتی برخی مسئولین در جمهوری اسلامی نسبت به چنین مساله ای از خود بی تفاوتی نشان بدهند، عملا تعهد دینی و اخلاقی خود را نیز سوال برده اند.

ج: هنجار شکنی اخلاقی و فرهنگی توسط اصلاح طلبان گرچه مساله جدیدی نیست، اما پس از اظهارات عجیب و غریب و دفاع اصلاح طلبان از “ماجرای دختران خیابات انقلاب” نمی توان از کنار افتضاح دیروز همایش شهرداری تهران به راحتی گذشت.

 

رقص جنجالی دختران در حضور شهردار تهران به مناسبت روز زن/ فیلم

 

وقتی جریانی به چنین هنجار شکنی های چراغ سبز نشان می دهد و آن را تایید و پشتیبانی می کند، نحوه مواجه دستگاه های نظارتی باید با آن متفاوت تر از قبل باشد.

ترویج هنجار شکنی مذهبی و فرهنگی آنهم به صورت سیستماتیک مساله ای نباید باشد که مدعیان دلسوزی برای انقلاب در نهادهای نظارتی و قضایی بخواهند از کنار آن به راحتی بگذرند.

کاربران عزیز تا زمان لود فیلم شکیبا باشید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان