ramazan
ramazan

تست عجیب رابطه جنسی زن و مرد در فضا + عکس های ناجور

مجموعه : جالب ترین ها
تست عجیب رابطه جنسی زن و مرد در فضا + عکس های ناجور

تست عجیب رابطه جنسی زن و مرد در فضا + عکس ناجور

 

عجیب ترین آزمایش بشر در فضا تحقق یافت! رابطه جنسی در فضا از فضانوردان آمریکای شروع شد. به گزارش نازوب به نقل از اسپوتنیک، سکس در فضا از فضانوردان آمریکایی شروع شد. هرچند بیشتر موارد از این نوع خیالبافی است. اما بد نیست به جالبترین انها بپردازیم.

 

تست عجیب رابطه جنسی زن و مرد در فضا + عکس های ناجور

 

توجه زیاد به موضوع سکس در فضا یکبار در هر پنج سال بروز می‌کند. جامعه پیشرفته جهانی به‌ دنبال بهانه اي برای بازگشتن به این موضوع میپردازد کی با کی در فضا سکس بازی کرد؟ جامعه جهانی خاطرجمعی دارد که حتماً این اتفاق افتاده است.

درسال 2000 پی یر کولر فضانورد فرانسوی کتاب خود در توصیف حالت هایي که به گفته وی فضانوردان آمریکایی در قالب یک آزمایش محرمانه رابطه جنسی با یک دیگر داشتند را منتشر کرد.

 

تست عجیب رابطه جنسی زن و مرد در فضا + عکس های ناجور

 

درسال 2005 ریچارد مالین از کتاب جدید خود سوار بر موشک حکایات حیرت آور فضانورد شاتل» تعریف کرد که در آن عشقبازی فضانوردان در فضا توصیف شده است.درسال 2010 با چهار خانم به طور همزمان در ایستگاه بین المللی فضایی قرار داشتند.

 

سه فضانورد با شاتل آمریکایی دیسکاوری به آنجا رسانده شدند و چهارمین فضانورد از قبل در ایستگاه بین المللی فضایی قرار داشت. در نتیجه چهار خانم زیبای فضانورد دوهفته پهلو به پهلوی 9 مرد روزها را گذراندند. همین موضوع باعث تولد فکرهای جورواجور زیادی روی زمین شد.

 

تست عجیب رابطه جنسی زن و مرد در فضا + عکس های ناجور

 

به عقیده تعداد زیادی از دانشمندان، انسان در طی چند دهه آینده قادر به زندگی بر سطح سیاره مریخ می‌گردد. در حال حاضر دغدغه بسیاری دراین خلاصه می‌شود آیا انها می‌توانند در سفینه فضایی بر سیاره سرخ رابطه جنسی داشته باشند!به گزارش وب سایت نازوب به نقل از کارشناسان ناسا، فضانوردان در رابطه جنسی در فضا با مشکلاتی رو به رو خواهند شد.

 

به گفته این دانشمندان، با قرار گرفتن در حالت بی وزنی، قانون بازگشت در حالت گرانش صفر عمل خواهد نمود. در عمل، دو فرد به هنگام فعالیت جنسی با یک دیگر تماس پیدا نمیکنند و جدا از یک دیگر پرواز میکنند، زیرا بدن آن ها حرکات رفت و برگشت را در جهات مختلف انجام می‌دهد.

 

تست عجیب رابطه جنسی زن و مرد در فضا + عکس های ناجور

 

به نقل از دانشمندان ناسا نکتۀ قابل تامل این است که انزال در شرایط بی وزنی با سرعت 18کیلومتر در ساعت رخ خواهد داد.علاوه بر این، احتمالِ بارداری از نوع سالم در فضا تقریباً غیر ممکن است. زیرا تابش هاي کیهانی برای اسپرم بسیار مضر است. بدین ترتیب اگر بارداری در سفینۀ فضایی انجام گردد به احتمال زیاد جنین خواهد مرد.

 

مطالب مرتبط

 

نحوه ارتباط موجودات فضایی با انسان !! تصاویر

آموزش مسائل جنسی به سبک آلمانی

بلای وحشتناکی که در فضا بر سر پوست فضانوردان می آید!

10نشانه مردی که شمارا برای رابطه‌ جنسی میخواهد

7 زمان مناسب برای داشتن رابطه جنسی ویژه متاهلین


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان