ramazan
ramazan

جدیدترین عطرهای زنانه بهار

جدیدترین عطرهای زنانه بهار

جدیدترین عطرهای زنانه بهار

 

بهار فصل نو شدن زمین است، مطمئنا شما هم دوست دارید که همرنگ آن شوید و سال نو خود را با طراوت و شادابی بیشتری آغاز کنید.

اگر دوست دارید که تنوعی در ظاهرتان ایجاد کنید و عطرهای خود را تغییر دهید، ما در این مطلب جدیدترین و البته بهترین عطرهای زنانه ای که برای بهار 2018 ، مصادف با بهار 97 روانه بازار شده اند را به شما معرفی می کنیم.

این عطرها، که ترکیباتی از گل ها و میوه ها گرفته تا مشک و چوب صندل، دارند برای بهار امسال انتخاب هایی بسیار مناسب خواهند بود.

 

 

1. Tom Ford

 

جدیدترین عطرهای زنانه بهار

 

قیمت 50 میلی لیتر: 82 یورو

یک عطر سبک، بهاری و سرشار از طراوت و تازگی! عطر تام فورد «Tom Ford’s Eau De Soleil Blanc» ورژن به روز شده مدل 2 سال قبل آن با نام «Soleil Blanc» می باشد.

این عطر با اسانس های بهار نارنج، گل یاسمین و ترنج، شما را همرنگ سبزترین فصل ساز، بهار، خواهد کرد. با وجود خنکی این مدل عطر تام فورد، بهار خود را به زیباترین شکل ممکن پشت سر خواهید گذاشت.

 

 

2. Chanel

 

جدیدترین عطرهای زنانه بهار

 

قیمت 100 میلی لیتر: 110 یورو

آیا شما هم از طرفداران عطر شنل هستید؟ برای فصل بهار، این برند نمونه جدیدی با نام «Eau De Parfum Intense» را روانه بازار کرده است که با نمونه های قبلی کمی تفاوت دارد. عطر بهاره شنل حاوی اسانس های نعناع هندی، کهربا، دانه تونکا و وانیل است. این ترکیبات انگیزه لازم را برای سرزندگی و شروعی دوباره برای شما ایجاد خواهد کرد. بی شک با یک بار استفاده از آن، شیفته اش خواهید شد.

 

 

3. Chloé

 

جدیدترین عطرهای زنانه بهار

 

قیمت 75 میلی لیتر: 82 یورو

مطمئنا عطر بهاره کلوه با نام «Nomade»، طرفداران زیادی پیدا خواهد کرد. اسانس های اصلی آن شامل مرکبات، گلهای بهاری، کهربا، چوب صندل و نعناع هندی می باشند که ترکیبی فوق العاده و زنانه ای را برای روزهای گرم سال ایجاد می کند. با زدن این عطر، مورد تعریف و تمجید اطرافیان تان قرار خواهید گرفت.

 

 

4. Jo Malone London

 

جدیدترین عطرهای زنانه بهار

 

قیمت 30 میلی لیتر: 47 یورو

یکی از عطرهای فوق العاده محبوبی که برای بهار 2018 روانه بازار شده است، عطر «Jo Malone London»می باشد. روغن پریموزوس، وانیل، ذرت و چاودار از اسانس اصلی این مدل عطر می باشند که رایحه ای متفاوت و به یاد ماندنی را در خاطر شما و اطرافیان تان بر جای خواهند گذاشت. علاوه بر ترکیبات فوق العاده این عطر، شیشه آن نیز کوچک و جمع و جور بوده، که بهترین انتخاب برای کیف دستی تان می باشد. با همراه داشتن این عطر، همیشه جذاب و خواستنی خواهید بود.

 

 

5. Miu Miu

 

جدیدترین عطرهای زنانه بهار

 

قیمت 50 میلی لیتر: 62 یورو

برند میو میو برای بهار امسال، عطری با نام «L’Eau Rosée» روانه بازار کرده است که سادگی و ظرافت زنانه رایحه اش ستودنی است! از ترکیبات اصلی این عطر می توان به اسانس هایی چون گل رز، مرکبات، لیلیوم و انگور سیاه اشاره کرد. این عطر برای مصرف روزانه طراحی شده که حسی شیرین، شاداب، سبز و آرامش بخش را برای شما به ارمغان می آورد. طراحی زیبای شیشه آن نیز بر خاص بودنش می افزاید.

 

 

6. Diptyque

 

جدیدترین عطرهای زنانه بهار

 

قیمت 75 میلی لیتر: 115 یورو

اگر به دنبال عطری هستید که دوست داشتنی و صمیمی باشد و حس منحصر بفرد بودن را به شما منتقل کند، عطر جدید دیپتیک با نام «Fleur De Peau» انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. این عطر به خوبی و برای مدت طولانی روی پوست شما می نشیند و رایحه طبیعی و سبزش حسی آرامش بخش را در روزهای بهاری به شما منتقل می کند. اسانس های اصلی آن شامل زنبق، فلفل قرمز و دانه امبرت می باشند.

 

 

7. Aerin

 

جدیدترین عطرهای زنانه بهار

 

قیمت 100 میلی لیتر: 140 یورو

دوست دارید عطری به تن تان بزنید که یادآور خاطرات خوش بهار و تعطیلات باشد؟ اگر پاسخ شما مثبت است، عطر جدید «Hibiscus Palm fragrance» انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. شیر نارگیل، وانیل، گل لوتوس، شکوفه و مشک از اسانس های اصلی این عطر می باشند که طراوت و شادابی بهار را با خود برای شما به ارمغان می آورد.

 

 

8. Gucci

 

جدیدترین عطرهای زنانه بهار

 

قیمت 100 میلی لیتر: 88 یورو

زمانی که صحبت از دنیای مد و فشن می شود، نام گوچی در ابتدای لیست قرار می گیرد. عطر جدید گوچی با نام «Bloom Acqua Di Fiori» حس شادابی و نشاط را به شما هدیه می دهد. ترکیب اسانس هایی چون گل های سفید، چوب صندل، انگور سیاه و مشک ترکیب فوق العاده ای را بوجود آورده اند که دل هر خانمی را به دست می آورد.

 

 

9. Louis Vuitton

 

جدیدترین عطرهای زنانه بهار

 

قیمت 100 میلی لیتر: 185 یورو

جیدترین عطر لویی ویتون، «Le Jour Se Lève» است که مخصوص فصل بهار می باشد. از ترکیب اسانس هایی چون ماندرین، گل یاسمین، مگنولیا و انگور سیاه رایحه ای خنک و سبک به دست آمده که لذت بوئیدنش در روزهای گرم بهار، شما را سرمست خواهد کرد.

 

 

10. Dolce & Gabbana

 

جدیدترین عطرهای زنانه بهار

 

قیمت 75 میلی لیتر: 80 یورو

عطر جدید دولچه و گابانا با نام «Dolce Garden» از اسانس های ماندرین، مگنولیا، بهار نارنج، نارگیل، شیر بادام، یاسمین، وانیل و چوب صندل تشکیل شده که مخصوص فصل بهار است. این عطر مدرن و جوان پسند با طراحی زنانه شیشه اش، انتخاب بسیار مناسبی برای خانم های شیک خواهد بود.

 

مطالب مرتبط

 

جدیدترین عطرهای مارک زنانه و مردانه تابستانه (عکس)

گرانترین و بهترین عطرهای زنانه و مردانه دنیا (تصاویر)

بهترین عطر و ادکلن های خنک کننده برای روزهای گرم (عکس)

برترین عطر و ادکلن های خنک زنانه



برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان