ramazan
ramazan

عمل اسلیو بهاره رهنما و نعیمه نظام دوست دردسرساز شد + عکس

عمل اسلیو بهاره رهنما و نعیمه نظام دوست دردسرساز شد + عکس

عمل اسلیو نعیمه نظام دوست دردسرساز شد + عکس

 

ابتدا تصویری و ژست عجیبی از بهاره رهنما در کنار نعیمه نظام دوست در قبرستان مشاهده می کنید و سپس عمل اسلیو دردسرساز نعیمه نظام دوست برای لاغری را دنبال کنید.

 

تصویری از “بهاره رهنما” و “نعیمه نظام دوست” ؛ بازیگران سینما و تلویزیون را مشاهده می کنید. تصویری بسیار جالب از دو بازیگر جوان سینما، بهاره رهنما در قبرستان و نعیمه نظام دوست که هر دو رژیم لاغری شدیدیرا تجربه کرده اند!

بهاره رهنما چیزی در حدود ۴۰ کیلو و خانم نظام دوست نیز در همین حد لاغر کرده اند!در ادامه تصویر بهاره رهنما در قبرستان را در کنار نعیمه نظم دوست می بینید.

 

نعیمه نظام دوست و بهاره رهنما در قبرستان بعد از لاغری
بهاره رهنما در قبرستان

عمل اسلیو بهاره رهنما و نعیمه نظام دوست دردسرساز شد + عکس

 

 

لاغر شدن به روش بهاره رهنما:بهاره رهنما بازیگر خوش چهره ایران مدت زمان بسیار زیادی را دچار اضافه وزن شدید بودو از اضافه وزن شدید خود رنج می برد.اما ناگهان پس از ازدواج دومش کاهش وزن بهاره رهنما به صورتکاملا مشهودی نظر همه را به خود جلب نمود.بهاره رهنما برای لاغر شدن خود راه هایی مانند رژیم نا ثابتو بالن معده را امتحان نموده بود.

 

بهاره رهنما در یک گفتگو درباره لاغری اش گفت :من در دوران نوجوانی و دبیرستان چاق نبودم. حتی آنقدر لاغر بودم که گاهی باعث نگرانی خانواده می شدم. تا اینکه در ۲۵ سالگی معلوم شدکم کاری تیروئید دارم.

البته اضافه وزن بیمار در کم کاری تیروئید جزیی است و باعث ۳۰-۲۰ کیلوگرم اضافه وزن نمی شود،ولی افرادی که اضافه وزن دارند، زمانی که معلوم می شود به کم کاری تیرویید هم مبتلا هستند، سعی می کنند برای آرام کردن ذهن، این ۲ را به هم ربط بدهند.

 

سابقه چاقی در خانواده ما وجود دارد. وزن من مدام در حال افزایش بود و من همدر حال مبارزه با آن بودم. سعی می کردم با رژیم های مختلف وزنم را کم کنم.

بعد از تولد پریا طییک سال ۳۰ کیلوگرم وزنم را کم کردم. ورزش و پیاده روی را هم فراموش نمی کردم، ولی این کارها موثر نبودتا اینکه به فکر گذاشتن بالون معده افتادم. بالون گذاشتم ولی این کار باعث شدمسیر کاهش وزن دشوارتر شود.

 

 

عمل اسلیو بهاره رهنما و نعیمه نظام دوست دردسرساز شد + عکس

عمل جراحی اسلیو نعیمه نظام دوست

۱۰ کیلوگرم با گذاشتن بالون وزن کم کردم، ولی با خروج بالوند باز ۱۸ کیلوگرم اضافه وزن شدم. این روش نه تنها موثر نبود، بلکه در طول مدتی که بالون داخل معده من بود،درد زیادی داشتم و بعد از آن مجبور شدم عمل اسلیو معده را برای لاغری و کاهش وزن انجام بدهم.

 

 

روش لاغر شدن بهاره رهنما،عمل اسلیو: جراحی اسلیو نوعی از جراحی چاقی است که در آن کاهش قابل توجه ظرفیت معدهو ایجاد یک محدودیت اجباری و فیزیولوژیک در میزان غذای مصرفی فرد صورت می‌گیرد.

 

 

اسلیو معده چیست؟

یکی از روش‌هایی که می‌شود با آن لاغر شد، عمل‌هایی‌ است که معده کوچک می‌شوندو در بین این عمل‌ها اسلیوگاسترکتومی یا همان اسلیو معده به دلیل کاهش اشتهاو نداشتن عوارض زیاد از محبوبیت خاصی در بین افراد چاق برخوردار است و به دلیل سادگی عمل تعدادزیادی از جراحان این عمل را به راحتی انجام می‌دهندو عمل اسلیو را معمولا از طریق لاپاروسکوپی انجام می گیرد و قسمت عمده انبار معده بیمار برداشته می شودو معده به شکل لوله باریکی (شبیه موز) درآمده و باعث کاهش حجم معده می‌شود.

 

در این روش به دلیل برداشتن قسمتی از معده که مواد اشتهازا تولید می‌کند، بیمار به مدتچندین ماه بی اشتها می‌شود و لاغری بیشتری را تجربه می‌کند، ولی پس از این که اشتها بهتر شدهچون کاهش چشم گیری در حجم معده صورت گرفته است،

بیمار با مصرف مقدار کمغذا احساس سیری می کند و درنتیجه کالری مصرفی کاهش یافته و کاهش وزن و کاهش سایزبروز می‌کند و تا ۲ سال ادامه می‌یابد. در این روش بیمار پس از ۶ ماه نصف اضافه وزن خود را از دست داده و ظرف ۲ سال به وزن نرمال خواهد رسید.

 

عمل اسلیو بهاره رهنما و نعیمه نظام دوست دردسرساز شد + عکس

نعیمه نظام دوست بعد از عمل لاغری اسلیو

 

 

انواع اسلیو:

اسلیو گشاد که ۶۰‎ درصد معده برداشته میشود و برای BMI=30-35موثر استاسلیو تنگ که ۸۰‎ درصد معده برداشته میشود و برای BMI=35-45موثر است

به کدام بیمار چاق خوب است اسلیو را پیشنهاد کنیم؟این روش را به بیمارانی که ضریب چربی بین ۴۰ تا ۴۵ دارند توصیه می‌کنیم. (بی ام آی ۴۰ تا ۴۵)کسانی که دچار عارضه چاقی مثل فشار خون یا کبد چرب و یا سایر عوارض هستندو BMI 35 و بالاتر دارند هم میتوانند از این عمل سود ببرند.

 

مطالب مرتبط

 

عکس های عاشقانه و داغ هم آغوشی بهاره رهنما و همسرش در قایقرانی

نوشته های معنا دار مادر بهاره رهنما درباره ازدواج دوم دخترش

لحظه حلقه انگشت کردن و مهریه خفن بهاره رهنما

شلوار پاره بهاره رهنما سوژه شد (تصاویر)

اولین عکس بهاره رهنما بعد از کاهش وزن


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان