ramazan
ramazan

جنجال رابطه عاشقانه پیام صادقیان فوتبالیست با مدل ایرانی معروف +عکس

مجموعه : اخبار ورزشی
جنجال رابطه عاشقانه پیام صادقیان فوتبالیست با مدل ایرانی معروف +عکس

جنجال رابطه عاشقانه پیام صادقیان فوتبالیست با مدل ایرانی معروف +عکس

 

داغ ترین خبرهای ایران از دنیای ورزشکاران مربوط به لو رفتن رابطه جدید و عاشقانه پیام صادقیان با مدل ایرانی معروف در ترکیه است. چگونگی برملا شدن عجیب این رابطه را در ادامه همین بخش خبری نازوب دنبال کنید.

 

فوتبالیست‌ها باید مراقب باشند‌؛ آنها با آدم‌های معمولی فرق دارند. فوتبالیست‌های خارجی اکثراً مراقب هستند ولی در ایران فوتبالیست‌ها گاهاً آماده ورود به هر اتفاق حاشیه‌ای هستند.

همه تصور می‌کردند حضور پیام صادقیان در ترکیه پایانی برای حواشی زندگی این بازیکن باشد اما در ایام نوروز، یک خانم ایرانی اهل ترکیه، ویس‌هایی از او رو کرد که در نوع خود عجیب بود.

 

جنجال رابطه عاشقانه پیام صادقیان فوتبالیست با مدل ایرانی معروف +عکس

 

این خانم که ظاهراً بیشتر قصد جذب فالوور را داشت، ویس‌های پیام صادقیان را رو کرد که او را عشق خود خوانده بود. این خانم در چند ویدئولایو حرف‌های تندی علیه صادقیان زد و از این گفت که حتی رابطه‌شان جدی شده بود چرا که پیام با برادر این خانم هم حرف زده است.

درست یا غلط، این ماجراها برای صادقیان خیلی دردسرساز شد و حتی یکی از خواننده‌های معروف زیرزمینی هم برای حل مشکل پا پیش گذاشت.

همچنین یکی از سوژه‌های فضای مجازی هم که با ویدئوهای خود اسباب خنده می‌شود در کنار این خانم ایستادو حرف‌هایی علیه صادقیان زد. البته او یک روز بعد ویدئوی عذرخواهی از صادقیان منتشر کرد.این خانم اما روی حرف‌های خود ایستاد و اینقدر لایو داد که توانست فالوورهای خود را به بالای ۱۰۰ هزار نفر برساند!

 

جنجال رابطه عاشقانه پیام صادقیان فوتبالیست با مدل ایرانی معروف +عکس

 

صادقیان اما به تمام این ماجراها واکنشی نشان نداد اما پیج‌های استقلالی تا توانستند برای او حاشیه ساختند.

«چه کسی بهتر از دایی؟ کجا بهتر از پرسپولیس؟» این را همان روزهایی گفت که شایعات مربوط به جدایی اش از پرسپولیس قوت گرفته بود و گفته می شد استیلی با تمدید قراردادش موافق نیست.

هرچند استیلی بعدها گفت اگر چنین حرفی را زده باشد باید به عقل فنی اش شک کرد.لیگ چهاردهم شروع شدو پرسپولیس در بازی اول به مصاف نفت رفت. گل دقیقه ۱۱ شماره ۱۱ پرسپولیس که از سوی هواداراننیماریان نامیده شده بود نوید روزهای بهتری می داد. هفته دوم و ورزشگاه غدیر اهواز تبدیل شد به باتلاق او.

پرسپولیس در یک بازی پربرخورد به مصاف فولاد رفت. در دقیقه ۸۵ درحالی‌که پرسپولیس با دو گل از فولاد عقب بود رضا نوروزی یک حرکت عرضی را آغاز کرد و یک پاس تو در داد ولی توپ زیر دستان بازیکن فولاد گیر کرد و اکبریان داور بازی هند نگرفت.

پیام از نزدیکی های خط طولی میدان به سمت داور دوید و به‌شدت اعتراض کرد. در نهایت هم در برابرکارت‌قرمز داور ضربه ای به او وارد کرد و سه ماه محروم شد.

 

جنجال رابطه عاشقانه پیام صادقیان فوتبالیست با مدل ایرانی معروف +عکس

 

پیام صادقیان بازیکن سابق پرسپولیس

هافبک جوان تبریزی از بازی کارگربنه به بازی ها برگشت، یک پنالتی گرفت و گل زد. ۴۰ دقیقه در برابر سایپا به میدان رفت و در بازی با پیکان در دقیقه ۶۶ با دست ندادن به درخشان حاشیه جدیدی ساخت.

وقتی تابلوی تعویض در دقیقه ۶۵ بازی با گسترش فولاد بالا رفت و قرار شد جای حقیقی را بگیرد هافبکمشهدی پرسپولیس از سمت دیگر میدان به بیرون رفت و با لگد به تابلوهای تبلیغاتی سبب واکنش هوادارنپرسپولیس شد، هواداران عاصی که فریاد می زدند: «بازیکن بی‌اخلاق، نمی خوایم نمی خوایم».

پیام درحالی‌که در دوران محرومیتش وعده درخشش در برابر استقلال را می داد قبل از دربی مصدوم شد و درحالی‌که باید در میدان عصای دست این تیم می شد در کنار خواننده محبوبش مسابقه را تماشا کرد و پس از بازی با انتشار ویدیویی برای حریف کری خواند.

این پایان راه نبود؛ صادقیان در بازی پرسپولیس مقابل النصر در ورزشگاه آزادی هم جنجال آفرید.وقتی دردقیقه ۶۵ بازی و بعد ازخطای بازیکن النصر روی هادی نوروزی و فعل و انفعال بین این دو،ناگهان درگیری سخت و عجیبی در گرفت.

 

جنجال رابطه عاشقانه پیام صادقیان فوتبالیست با مدل ایرانی معروف +عکس

 

پیام صادقیان بازیکن عثمانلی اسپور

النصری ها که دسته جمعی به سمت امید عالیشاه هجوم بردند، عقیده داشتند او با مشت به یکی از بازیکنان این تیم حمله کرده! سوشا و سایر بازیکنان پرسپولیس سعی در آرام کردن بازیکنان داشتند که ناگهان یک بازیکن ذخیره، از پشت دروازه مسافتی تقریبا ۶۰ متری را دوید تا دوستانش را در دعوا تنها نگذارد!

 

پیام بعد از بازی هم در رُل متعصب فرو رفت و گفت به خاطر تعصبش به پیراهن سرخ به بازیکن النصر حمله کرده است.

او دوباره به صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام رفت و شعارهایی که بیشتر رنگ و بوی نژادپرستی داشت برای هوادارانشمنتشر کرد. «والا زبونم مو درآورد انقد گفتم سیگار نکش» این را خواننده زیرزمینی مورد علاقه پیام گفت.در همان روزهایی که از «نابغه» ذوب آهن «فاجعه» ای بیش نمانده بود، تتلو هم به او تاخت.

 

«می خواهم برگردم، کمکم کنید» این آخرین پیام بازیکنی بود که می‌توانست با نبوغش، طراوت را دوباره به فوتبال خشکایران برگرداند. پیام بازگشت اما این‌بار با حاشیه‌ای جدید! او در بازی مقابل سایپا به تذکرات کریم باقریکه گفته بود روی نیمکت بنشیند توجهی نکرد تا به یکباره شب همان بازی از پرسپولیس اخراج شد.

 

مطالب پیشنهادی

 

دغدغه ممنوعیت رابطه جنسی این فوتبالیست ها در جام جهانی +(عکس)

رابطه جنسی فوتبالیست مشهور با خواهرش(عکس)

پیامهای عاشقانه و جنجالی فوتبالیست برای دختر مدل معروف (عکس)

زن ایده آل بهترین فوتبالیست دنیا کیست ؟ عکس

بهترین فوتبالیست بانوان ایرانی پسر از آب در آمد! + عکس


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان