ramazan
ramazan

فیلم صحبت‌های دو دختر اصفهانی لحظاتی قبل خودکشی بدون سانسور

مجموعه : کلیپ و ویدئو
فیلم صحبت‌های دو دختر اصفهانی لحظاتی قبل خودکشی بدون سانسور

فیلم صحبت‌های دو دختر اصفهانی لحظاتی قبل خودکشی بدون سانسور

 

«صحبت‌های دو دختر اصفهانی لحظاتی قبل از خودکشی!» روز شنبه ۲۹ مهر 96 که دو دختر اصفهانی با خودکشی شان در صدر اخبار حوادث رسانه‌ها قرار گرفتند

 

حالا با بررسی و انتشار فیلم این دو دختر بسیاری از فرضیه‌ها درباره دلایل خودکشی این دونفر بهم ریخته است. به گزارش نازوب، وصیت تصویری این دو دختر نوجوان، که کانال‌های تلگرامی، اینستاگرام و دنیای مجازی را قرق کرده؛ فیلمی کوتاه که نقش اولش هر دو دختری هستند که بین زندگی و مرگ، مرگ را انتخاب کردند. نوجوان هایی که در این فیلم با آب و تاب، با لبی خندان و چشم هایی پر از شیطنت، به همه آنهایی که بعد از مرگشان قرار است این فیلم را ببیند، سلام می‌کنند!!!؟؟؟

 

تماشای این فیلم شوکه کننده است، خیلی‌ها با ناباوری لحظات خداحافظی دو دختر دهه هشتادی را از دنیا تماشا کرده اند؛ لحظاتی که آن‌ها نزدیکان شان را خطاب قرار می‌دهند و خودشان را آرام و آهسته می‌رسانند به بلندترین ارتفاعی که برای خودکشی به ذهنشان آمده یعنی پل شهید چمران اصفهان و در این مسیر هیچ عاملی، هیچ دلیلی نیست که دست دلشان را بگیرد و پشیمان شان کند برای رفتن. اینکه قدم هایشان آهسته‌تر شود و پاهایشان سنگین‌تر و تردید کنند حتی چند لحظه برای استقبال از مرگ.

 

این فیلم می‌تواند گویای یک بحران در نسل جدید یعنی دهه هشتادی‌ها باشد، نسلی که قبلا هم حرکات دیگری برای خودنمایی از خود بروز داده بودند از جمله جمع شدن مجازی در یک پاساژ تهران که خیلی هم سرو صدا کرد.

از انتشار این فیلم در دنیای مجازی مدت زیادی نمی‌گذرد؛ فیلمی که خیلی‌ها را شوکه کرده است. ما به بهانه انتشار این فیلم، با دکتر فاطمه قاسم زاده، دکترای روانشناسی کودک و نوجوان و استاد دانشگاه، به تحلیل اتفاقی می‌نشینیم که یکی از قربانی هایش حالا زیر خروار‌ها خاک خوابیده است و دیگری، روی تخت بیمارستان به زندگی سنجاق شده.

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان