ramazan
ramazan

سرگرمی، احمق ترین پسر را در تصویر پیدا کنید

سرگرمی، احمق ترین پسر را در تصویر پیدا کنید

سرگرمی، احمق ترین پسر را در تصویر پیدا کنید

 

این انتخاب‌های ما هستند که ما را تعریف می‌کنند، حتی اگر درباره یک موضوع ظاهرا بی‌اهمیت باشد. و این کار ناخودآگاه ماست. در این سرگرمی جالب از مجله نازوب یک آزمون بسیار ساده را مشاهده می‌کنید. کافیست بگویید از نظر شما کدام یک از شخصیت‌های زیر از همه احمق‌تر است؟

 

احمق‌ترین فرد را در تصویر زیر پیدا کنید

 

 

سرگرمی، احمق ترین پسر را در تصویر پیدا کنید

 

 

اگر گزینه یک را انتخاب کردید:

شما رهبر و به احتمال زیاد برونگرا هستید. اطرافیان شما معتقدند می‌توانند به شما تکیه کنند، اگرچه به لجبازی و یکدندگی معروف هستید. اغلب عجولانه تصمیم می‌گیرید. سعی کنید زمان بیشتری صرف فکر کردن به ایده هایتان کنید.

 

 

اگر گزینه دو را انتخاب کردید:

«دوبار اندازه بگیر، یک بار ببُر» این جمله کاملا شما را تعریف می‌کند. ثبات عقلی و احساسی شما را تعریف می‌کند. با این حال گاهی سعی می‌کنید مسئولیت‌هایتان را به دیگران واگذار کنید. شما فرد مهربانی هستید و گاهی اطرافیان وسوسه می‌شوند از شما سوء استفاده می‌کنند.

 

 

اگر گزینه سه را انتخاب کردید:

شما عاشق رویاپردازی هستید، اما رویا‌های شما بسیار جسورانه هستند. با این حال گاهی می‌توانید آن‌ها را به واقعیت تبدیل کنید. افراد اغلب شما را درک نمی‌کنند، چون دیدگاه‌های شما برای آن‌ها عجیب و غریب به نظر می‌رسد.

 

اگر گزینه چهار را انتخاب کردید:

شما بسیار پای‌بند به اصول هستید و شخصیت لجبازی دارید. درباره هر چیزی نظر و دیدگاهی دارید و همیشه آماده اید که برخلاف جریان حرکت کنید. اما مراقب کار‌های خطرناکی باشید که فقط برای اثبات دانایی یا توانایی خود به دیگران انجام می‌دهید.

 

مطالب مرتبط

 

عکس های عجیب از احمق ترین دختر دنیا

لیست دیوانه ترین و نابغه ترین دانشمندان جهان!!

احمق ترین و ساده لوح ترین دزدهای سال 93

عکس های واقعا خنده دار ازکارهای احمق ترین افراد

احمق ترین آدم های دنیا به روایت تصویر


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان