ramazan
ramazan

فیلم تجاوز جنسی و گروهی معاون مدرسه به 16 دانش آموز پسر در تهران + جزئیات

فیلم تجاوز جنسی و گروهی معاون مدرسه به 16 دانش آموز پسر در تهران + جزئیات

فیلم تجاوز جنسی و گروهی معاون مدرسه به 16 دانش آموز پسر در غرب تهران + جزئیات

 

تکان دهنده  ترین و تاسف بار ترین خبر روزهای اخیر قلب مردم ایران را دوباره به درد آورد. کلیپ والدین خشمگین و متعرض به معاون خبیث و شیطان صفت را در پایان همین بخش خبری از نازوب مشاهده کنید.

 

جزئیات و تایید تجاوز گروهی به پسران دبیرستانی در غرب تهران به مجلس کشیده شد.

 

مسئولان آموزش و پرورش منطقه دو شهر تهران ضمن تایید تجاوز گروهی به دانش آموزان یک مدرسه در غرب تهران از مراجع قضایی خواستند نسبت به این پرونده ورود کنند.

ماجرای آزار و اذیت جنسی بیش از هشت دانش‌آموز پایتخت در دو هفته گذشته از سوی خانواده آنها خبرساز شد؛ در این حادثه که در یکی از دبیرستان‌های پسرانه غیردولتی منطقه 2 شهر تهران رخ داده است، معاون انضباطی مدرسه بیش از هشت دانش‌آموز را مورد اذیت و آزار قرار داده است.

 

 

آنگونه که دانش‌آموزان و خانواده‌ها مدعی هستند، این فرد به بهانه اردو، با بردن دانش‌آموزان به محیطی خارج از مدرسه آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده است این اتفاق دو بار و در قالب دو اردوی مختلف رخ داده و این فرد به اتهام خود نیز اقرار کرده است. طبق ادعای خانواده‌ها 8 دانش‌‌آموز روانکاوی شده‌اند که به 8 نفر تعرض شده است.

طبق گفته‌های دانش‌‌آموزان معاون مدرسه، اقدام به پخش فیلم‌های مستهجن کرده و پس از آن به آزار و اذیت آنها می‌پرداخت؛ این فرد امسال برای نخستین سال در این مدرسه حضور یافت و سال‌های قبل در منطقه 6 آموزش وپرورش شهر تهران مشغول به کار بوده است.

 

فیلم تجاوز جنسی و گروهی معاون مدرسه به 16 دانش آموز پسر در تهران + جزئیات

 

 

روز شنبه نیز به دنبال تجمع والدین دانش‌آموزان در مدرسه میان آنها و این فرد درگیری پیش آمده است که منجر به ورود پلیس به ماجرا، بازداشت فرد و بررسی ابعاد بیشتر موضوع شد.

در فیلمی (اینجا ببینید) که روز گذشته منتشر شد، والدین نسبت به بی توجهی آموزش‌وپرورش ابراز گلایه داشتند.

با این حال، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ شهر تهران در واکنش به خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان در یکی از مدارس غرب تهران گفت: با اطلاع از موضوع عمل غیراخلاقی توسط یکی از نیروهای یکی از مدارس غیردولتی غرب تهران، هیاتی توسط آموزش و پرورش جهت رسیدگی تشکیل گردید.

 

 

کوهستانی افزود: در پی ادعای مطرح شده مبنی بر تحریک تعدادی از دانش آموزان توسط یکی از نیروهای آزاد واحدآموزشی مذکور به عمل غیراخلاقی، پرونده ای در مراجع قضایی با شکایت والدین و پیگیری مسئولین منطقه تشکیل شده است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه دو تهران گفت: در گذشته هیچ گونه شکایت و مراجعه‌ای از سوی دانش آموز یا خانواده به آموزش و پرورش در این خصوص واصل نشده است.

 

 

وی ادامه داد: این نیروی آزاد شاغل در مدرسه به عنوان معاون انضباطی جذب شده و عمل غیر اخلاقی وی در همان ابتدای اعلام خبر با حضور بازرسین، رسیدگی و منجر به تشکیل پرونده قضایی شده و از حضور وی در مدرسه جلوگیری گردیده و همچنین حکم مدیر آموزشگاه غیردولتی به حالت تعلیق درآمده است. درضمن مقرر گردید با تکمیل پرونده این آموزشگاه در شورای نظارت منطقه تصمیم گیری نهایی برای توقف فعالیت این آموزشگاه به عمل آید.

کوهستانی در پایان اظهار کرد: آموزش و پرورش موضوع را به طور جدی پیگیری نموده و در صورت اثبات جرم، از مراجع قضایی انتظار دارد با نامبرده به شدت برخورد شود.

 

 

دستور ویژه وزیر آموزش و پرورش برای پیگیری پرونده

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش از صدور دستور ویژه وزیر آموزش و پرورش برای پیگیری پرونده تعرض به تعدادی از دانش آموزان خبر داد.

مرتضی نظری پیرامون اخبار منتشره درباره آزار و اذیت چند دانش آموز پسر در یک مدرسه غیردولتی در غرب تهران اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش از تمام ظرفیت‌های حقوقی و قانونی خود برای پیگیری این پرونده استفاده می‌کند.

 

 

وی افزود: پیرو این خبر تأسف آور ما تمام قد از حقوق دانش آموزانی که مورد تعرض قرار گرفته‌اند حمایت می‌کنیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه آموزش‌وپرورش با حساسیت ویژه‌ موضوع را پیگیری و بررسی خواهد کرد، گفت: قطعا وزارت آموزش و پرورش در بالاترین سطح ممکن به این پرونده ورود می‌کند و با این تخلف قاطعانه برخورد می‌کنیم.

 

 

نظری تاکید کرد: فرد خاطی نیروی آزاد بوده که به عنوان معاون انضباطی جذب شده است. در حال حاضر حکم مدیر آموزشگاه به حالت تعلیق درآمده و پرونده این مدرسه ضمن ارسال به مراجع قضایی به شورای نظارت مدارس غیردولتی نیز ارسال شده است.

وی با تاکید بر اینکه بابت آرامش خانواده‌هایی که به علت تخطی یک فرد لاابالی به هم خورده کوتاه نمی‌آییم گفت: وزیر آموزش و پرورش دستور ویژه برای پیگیری این پرونده صادر کرده و در دفاع از حقوق دانش آموزان کوتاه نمی آید.

 

 

با دستور وزیر آموزش و پرورش انجام شد
حکم بازرس ویژه وزارتی برای رسیدگی به ماجرای آزار و اذیت دانش‌آموزان تهرانی
وزیر آموزش ‌و پرورش به بازرس ویژه وزارتی در مورد رسیدگی به ماجرای آزار و اذیت دانش آموزان مدرسه ‌ی در منطقه ۲ تهران، دستور فوری داد.

 

 

سید محمد بطحایی در حکمی حسین بزرگی زاده، مشاور و بازرس ویژه خود را مسئول رسیدگی به ماجرای آزار و اذیت دانش آموزان مدرسه ای در منطقه ۲ تهران کرد.

وزیر آموزش و پرورش در ابلاغ این حکم به بزرگی زاده با اشاره به‌اتفاق بسیار شنیع انجام‌شده در یکی از واحدهای آموزشی منطقه ۲ تهران از وی خواست تا ضمن مراقبت در تسریع پیگیری‌ها، با فوریت و اولویت، تمامی عوامل مرتبط با اتفاق مذکور از ابتدا تاکنون را با گروهی از صاحب‌نظران موضوع مورد بررسی دقیق قرار داده و هرگونه مسامحه احتمالی در هریک از واحدهای سازمانی متبوع که موجب بروز آن شده است را سریعاً گزارش نماید.

 

 

سید محمد بطحایی در ادامه نامه افزود: ازآنجایی‌که فرد متخلف، نیروی غیررسمی بوده است لازم است نسبت به بررسی نحوه به‌کارگیری مشارالیه و رعایت ضوابط مقرر، دقت مضاعف به عمل‌آورید.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، تصویر این حکم در زیر قابل مشاهده است:

 

 

جزئیات جدید درباره تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!

ماجرای تجاوز به دانش‌آموزان تهرانی، وزیر آموزش و پرورش را به مجلس کشاند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در همه جوامع عده‌ای افراد بیمار وجود دارند که به شکل‌های مختلف نمایان می‌شوند بیماران جنسی هم از شایع‌ترین آنها هستند اما در همه آن جوامع این بیماران کنترل می‌شوند، ابزار کنترلی برای آنها وجود دارد. اما در کشور ما ابزار کنترل وجود ندارد، تنها ابزار کنترل ما در بحث خشونت جنسی جرم انگاری است، پس نقش پیشگیری و آموزش در این بین چیست؟ خانواده‌ها و بچه‌ها باید در این موارد آموزش ببینند.

 

 

نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به موضوع آزار جنسی دانش آموزان در مدرسه‌ای غیر انتفاعی در غرب تهران واکنش نشان دادند.

به نظر می‌رسد این موضوع که اخیرا اتفاق افتاده و ابعاد رسانه‌ای گسترده‌ای هم به دنبال داشته منجر به طرح سوال و تلاش نمایندگان برای به صحن کشاندن وزیر آموزش و پرورش شده است.

 

 

پروانه مافی، در خصوص طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش گفت: ما برای این موضوع قاطعانه پیگیر طرح سوال از وزیر هستیم، وزیر باید در این خصوص پاسخگو باشد.

وی افزود: این افراد باید به اشد مجازات محکوم شوند، چراکه این موضوعات شوخی‌بردار نیست و هیچ گونه تخفیفی نباید صورت بگیرد.

 

 

مافی ادامه داد: ما نسبت به موارد مشابهی که پیش آمده برخورد جدی نداشته‌ایم به همین دلیل با افزایش آمار این اتفاقات در جامعه روبه رو هستیم.

به گزارش ایلنا، نماینده تهران با بیان اینکه مجازات برای عبرت دیگران تعبیه شده اما این افراد مجازاتی درخور اعمالشان ندیده‌اند، گفت: وقتی برای خاطیان در این موارد اتفاقی نمی‌افتد آنها بر جرم و اعمال خود دلیر و جسور می‌شوند.

 

 

مافی گفت: ما اینبار از این مورد عبور نمی‌کنیم، وزیر باید به مجلس بیاید و در خصوص تکرار این موارد پاسخگو باشد، اشد مجازات باید برای فرد خاطی تعیین شود.

وی یادآور شد: آنقدر از کنار این مسائل ساده گذشته‌ایم که قبح آنها در میان مردم ریخته است، مجازات خاطی باید سنگین باشد تا جامعه مصون بماند.

 

 

طیبه سیاوشی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس هم دراین باره به نقد شدید نسبت به عدم آموزش خانواده‌ها به فرزندان پرداخت و گفت: پدید آمدن این اتفاقات آن هم به طور پی در پی فضای خشونت را در جامعه تشدید می‌کند، آن هم خشونتی که به بدترین شکل ممکن آن یعنی خشونت جنسی پدیدار شده است.

وی ادامه داد: خشونت جنسی از زشت‌ترین اشکال خشونت در جامعه ما است. در جامعه ما بعضی مسائل به لحاظ مذهبی و فرهنگی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد در نتیجه توقع بیشتری هم در خصوص برخورد با آنها می‌رود. جامعه از این مسائل به شدت متاثر می‌شود.

 

 

سیاوشی با بیان اینکه حاکمیت وظیفه دارد آموزش مسائل جنسی به فرزندان را در خانواده‌ها نهادینه کند گفت: وزارت آموزش و پرورش باید مکلف شود تا وظایفی تعریف شده در این زمینه داشته باشد.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: سوال این است که این نیروها به چه شکلی وارد چارچوب آموزشی می‌شوند؟ چه نظارتی بر نیروهای آموزش و پرورش وجود دارد؟ چگونه وارد مدارس می‌شوند؟ چه مراحلی طی می‌شود تا افراد وارد آموزش و پرورش شوند؟

 

 

سیاوشی خاطرنشان کرد: در همه جوامع عده‌ای افراد بیمار وجود دارند که به شکل‌های مختلف نمایان می‌شوند بیماران جنسی هم از شایع‌ترین آنها هستند اما در همه آن جوامع این بیماران کنترل می‌شوند، ابزار کنترلی برای آنها وجود دارد. اما در کشور ما ابزار کنترل وجود ندارد، تنها ابزار کنترل ما در بحث خشونت جنسی جرم‌انگاری است، پس نقش پیشگیری و آموزش در این بین چیست؟ خانواده‌ها و بچه ها باید در این موارد آموزش ببینند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان