ramazan
ramazan

10 مدل لباسی که در مراسم عروسی نباید پوشید

مجموعه : دنیای مد
10 مدل لباسی که در مراسم عروسی نباید پوشید

مدل لباس های که در مراسم عروسی نباید پوشید

 

به همان اندازه که باید بدانید برای یک مهمانی عروسی چه لباسی مناسب پوشیدن است، اینکه چه لباس ‌هایی را نباید بپوشید هم اهمیت دارد. جشن عروسی یکی از مراسم بسیار رسمی است که باید برای ظاهر خود سنگ تمام بگذارید.

اگر چه هر شخصی سلیقه منحصر بفرد خود را دارد اما برخی از لباس ها و اکسسوری ها هستند که باید از پوشیدن آنها در چنین مراسمی خودداری کنید. اگر شما هم می خواهید بدانید که این لباس ها کدامند، در ادامه مطلب با ما همراه شوید.

 

10 مدل لباسی که در مراسم عروسی نباید پوشید

 

 

1.لباس سفید

پوشیدن لباس سفید برای عروس یک سنت است اما برای میهمانان چطور؟ از آنجا که در روز عروسی تمام تمرکز و توجه ها باید به روی عروس باشد، بهتر است که میهمان ها از پوشیدن لباس سفید خودداری کنند. تنها در شرایطی می توانید این رنگ لباس را به تن کنید که عروس از شما خواسته باشد. در غیر این صورت باید از هر گونه لباس سفید یا تورداری که شبیه به لباس عروس است، بپرهیزید.

 

 

10 مدل لباسی که در مراسم عروسی نباید پوشید

 

2. جین

اگر چه لباس جین جذاب و همیشه روی مد است اما باید بدانید آن را برای چه مراسمی به تن می کنید. به عنوان مثال جشن عروسی مکان مناسبی برای پوشیدن چنین لباسی نیست. پوشیدن لباس جین، چه دامن، چه جامپ سویئت یا شلوار، به ظاهر شما حالتی اسپورت و غیر رسمی می دهد، بنابراین بهتر است که به دنبال لباس رسمی تری باشید که به مجلس عروسی بیاید.

 

 

3. تاج

شاید شما عاشق اکسسوری مویی چون تاج سر باشید و تصور کنید که با آن جذاب تر از همیشه به نظر می رسید اما باید بدانید که این اکسسوری به هیچ وجه برای مراسمی چون عروسی مناسب نیست. تنها فردی که باید در این مراسم تاج بگذارد و متفاوت تر از دیگران در جمع بدرخشد، عروس است.

 

 

4. طرح های فانتزی

شاید لباس هایی با طرح های فانتزی یا عجیب غریب مانند طرح های حیوانات، میوه ها یا رنگ های نئون برای شما جذابیت داشته باشد اما مناسب مراسم رسمی چون عروسی نیست. بنابراین اگر به دنبال لباسی طرح دار و منحصر بفرد هستید بهتر است که از رنگ های ملایم تر و طرح های عادی تر استفاده کنید، در غیر این صورت چشم های متعجب دیگران به روی شما خواهد چرخید.

 

 

5. سر تا پا مشکی

مراسم عروسی، مراسم عزا نیست که شما سر تا پایتان را مشکی بپوشید. اگر چه پوشیدن لباس مشکی شیک و جذاب است اما بهتر است که اکسسوری هایتان را رنگی انتخاب کنید تا ظاهرتان از حالت کسل و خفه کننده درآید.

 

 

10 مدل لباسی که در مراسم عروسی نباید پوشید

 

6. پیراهن خیلی کوتاه

درست است که پیراهن های کوتاه جذاب اند اما برای عروسی پیشنهاد نمی شوند. لباسی که شما برای چنین مراسم رسمی به تن می کنید باید رسمی باشد، از این رو به قد پیراهن تان توجه کنید. بهتر است که پیراهن هایی را انتخاب کنید که قد بلندتری دارند. در این شرایط نه تنها ظاهر شما شیک تر و رسمی تر به نظر می آید، بلکه در طول مراسم نیز راحت تر خواهید بود و مجبور نمی شوید که با هر حرکتی مدام پیراهن تان را پایین بکشید.

 

 

7. لباس های خیلی باز

جشن عروسی یک روز خاص برای عروس و داماد است، از این رو باید تمام توجه ها به سمت آنها باشد. لباس های باز هم مانند دیگر لباس هایی که جلب توجه می کنند، برای این مراسم مناسب نیستند. علاوه بر آن، عروسی یک میهمانی بزرگ خانوادگی است که افراد در سنین مختلف در آن حضور دارند، از این رو بهتر است که لباسی رسمی و پوشیده تر به تن داشته باشیم.

 

 

8. افراط در زیورآلات

اگر چه زیورآلات زیبایی ظاهر شما را تکمیل می کنند اما افراط در آن نتیجه ای عکس می دهد. به همین دلیل بهتر است که آنها را ساده و به اندازه انتخاب کنید. اکسسوری های خیلی بزرگ و رنگی گزینه های مناسبی برای مراسمی چون عروسی نیستند.

 

 

9. لباس پفی

حتی اگر لباس پفی شما در کمدتان در حال خاک خوردن است، بهتر است که آن را در جشن عروسی نپوشید. در واقع این لباس مخصوص زمان هایی ست که بخواهید در جمع بدرخشید. از آنجا که در مراسم عروسی تمام توجه ها باید به سمت عروس باشد، تنها او مجاز به پوشیدن چنین لباسی ست.

 

10 مدل لباسی که در مراسم عروسی نباید پوشید

 

 

10. کیف بزرگ

خوبی کیف های بزرگ این است که می توانید چیزهای زیادی، از عینک آفتابی گرفته تا کیف پول و تلفن همراه، را در آن جای دهید اما این مدل کیف ها برای مراسم رسمی مناسب نیستند. بنابراین بهتر است که از آوردن لوازم غیر ضروری به مراسم عروسی خودداری کنید و به جای آن کیفی کوچک و جمع جور که با استایل رسمی شما جور در می آید، به همراه داشته باشید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان