تصاویر برهنه دختران ارتش آمریکا برای رابطه جنسی !

تصاویر برهنه دختران ارتش آمریکا برای رابطه جنسی !

تصاویر برهنه دختران ارتش آمریکا برای رابطه جنسی !

چندی قبل خبری منتشر شد مبنی بر انتشار عکس های کاملا برهنه زنان ارتش آمریکا در شبکه های اجتماعی که دلیل آن اینک معلوم شد. توضیحات تفنگدار زن آمریکایی درباره انتشار عکس برهنه زنان ارتش آمریکا:یک تفنگدار دریایی زن در آمریکا که قبلا در عراق حضور داشت هدف از انتشار عکسهای برهنه تفنگداران دریایی زن را وادار کردن آنها به رابطه با هم بیان کرد.

 

خانم «ارین کرک کومو» با شبکه بی‌بی‌سی به صورت زنده گفتگو کرد. وی اخیرا گروهی را تاسیس کرده است که هدفش بیان ماجراهای مربوط به تجاوزات و آزار جنسی در ارتش ایالت متحد آمریکا است.مجری این شبکه انگلیسی از این تفنگدار سابق پرسید: تاکنون گفته شده است که فقط ده نفر یا کمتر از این تعداد تفنگدار زن بوده‌اند که به صورت رسمی شکایت شان را مطرح کرده‌اند؟

اما به نظر شما این آمار فقط نوک کوه یخ محسوب می‌شود و بسیاری از افراد ماجراهای خود را بیان نکردند! تفنگدار سابق زن ارتش آمریکا در پاسخ گفت: باورش برای من سخت است که فقط ده زن در این ماجرا بوده باشند. این موضوع ضرورتا به انتشار عکس‌های عریان مربوط نمی‌شود.

 

تصاویر برهنه دختران ارتش آمریکا برای رابطه جنسی !

 

زنان برهنه ارتش آمریکا،لورفتن عکس های زنان ارتش آمریکا

مجری این شبکه انگلیسی از این تفنگدار سابق پرسید: تاکنون گفته شده است که فقط ده نفر یا کمتر از این تعداد تفنگدار زن بوده‌اند که به صورت رسمی شکایت شان را مطرح کرده‌اند؟

اما به نظر شما این آمار فقط نوک کوه یخ محسوب می‌شود و بسیاری از افراد ماجراهای خود را بیان نکردند! تفنگدار سابق زن ارتش آمریکا در پاسخ گفت: باورش برای من سخت است که فقط ده زن در این ماجرا بوده باشند. این موضوع ضرورتا به انتشار تصاویر لخت مربوط نمی‌شود.

 

 

بسیاری از این زنان که عکس های آنها در وب سایت‌ها و صفحات فیسبوک منتشر شده است، به طور کامل در پوشش لباس های متحد الشکل (یونیفورم) نظامی بودند و مشغول فعالیت های روزمره شان بودند که مخفیانه از آنها عکس گرفته شد و سپس در سایت ها منتشر شد تا آنها را وادار به روابط جنسی کنند.

 

تصاویر برهنه دختران ارتش آمریکا برای رابطه جنسی !

 

 

این موضوع به عکس های عریان زنان هم مربوط می شود.

 

مجری پرسید: چگونه این موضوع علنی شد؟

تفنگدار سابق زن آمریکایی گفت: این موضوع مدتی است که در میان تفنگداران دریایی و وزارت دفاع مطرح بوده است.

اما این اتفاق خاص در مورد صفحه «تفنگداران متحد» در فیسبوک، از طریق توماس برانن یک خبرنگار غیرانتفاعی و مستقل در نشریه «وار هورس» منتشر شد.همچنین خبرنگار آزاد دیگر به نام «جیم لوپورتو» هم این اخبار را منتشر کرد. اخیرا هم نشریه بیزنس اینسایدر ماجرای گسترش این موضوع در کل ارتش را مطرح کرد.

 

 

تصاویر برهنه دختران ارتش آمریکا برای رابطه جنسی !

عکس های عریان،تصاویر لخت دختران ارتش آمریکا

به گزارش ناز وب مجری بی بی سی پرسید: شما هم عکس هایی دارید که هر چند لخت نیستند، اما منتشر شدند. این تفنگدار زن گفت: من وقتی در سال ۲۰۰۸ در کشور عربی عراق بودم ماجرای مشابهی برای من رخ داد.یک تفنگدار دریایی عکسی معمولی از من را از صفحه فیس بوک من دانلود کرد و از این گونه عکس ها به عنوان عکسی در یک مهمانی استفاده کرد که جملات نوشته شده در زیر آن ادبیاتی جنسی داشت.

 

 

تصاویر برهنه دختران ارتش آمریکا برای رابطه جنسی !

 

فردی که عکسهای من را منتشر کرده بود سایر تفنگداران را ترغیب می کرد که با من رابطه نامشروع داشته باشند. وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون» وعده تحقیق کامل درباره رسوایی مربوط به انتشار عکسهای عریان نظامیان زن در نیروهای مسلح آمریکا را داده است. به گزارش نازوب، این رسوایی زمانی آغاز شد که عکس‌های برهنه تفنگداران دریایی زن در فضای مجازی به وسیله همکاران مرد در ارتش ایالت متحد آمریکا، منتشر شد.

ژنرال «رابرت نلر»، فرمانده تفنگداران دریایی آمریکا، اظهار امیدواری کرد زنان بیشتری ماجرای انتشار تصاویر خود را بیان و به تحقیق وزارت دفاع در این باره کمک کنند.

 

مطالب جذاب و پیشنهادی

عکس مستهجن از دختران و پسران لخت در حمام

زنان نیمه لخت در خیابان های تهران (عکس)

پارتی خفن دختران و پسران نیمه برهنه در مشهد + عکس خفن

پارتی شباته فوتبالیست های مشهور در فرحزاد (عکس)

18+ دختران برهنه ای که میز سرو غذا می شوند ! + عکس

لخت و عریان کردن زنان ایرانی در فرودگاه (عکس)

3 کسی ترین زن سال + تصاویر


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان