ramazan
ramazan

زیباترین زن قاتل زنجیره ای جهان را ببینید

زیباترین زن قاتل زنجیره ای جهان را ببینید

زیباترین زن قاتل زنجیره ای جهان را ببینید

 

این زن زیبا قاتل زنجیره‌ای از آب در آمد. او با روشی عجیب جان قربانی‌هایش را گرفته بود.

زیباترین قاتل زنجیره‌ای جهان کیست؟ جزئیاتی از قتل های عجیب زن زیبا

به گزارش وب سایت نازوب، الیکس تیچلمن به جرم Crime قتل Murder یک کارمند گوگل به زندان Prison افتاده بود ولی مدتی بعد آزاد شد. بعد از آزادی Freedom او پلیس Police متوجه شد که او قربانی دیگری هم دارد و الان همه جا به دنبال اوست.
ماجرای این زن که جهان را به حیرت واداشت اینطور شروع شد:

در سال 2013 جسد مردی که کارمند شرکت گوگل بود در کشتی تفریحی‌اش در کالیفرنیا پیدا شد. فارست هیز که پدر 5 بچه بود با دوز بالای مواد مخدر Drugs جانش را از دست داده بود.

 

 

زیباترین زن قاتل زنجیره ای جهان را ببینید

 

معمای مرگ او با بررسی دوربین‌های مداربسته و پیامک‌های تلفن همراهش حل و الیکس که یک روسپی تلفنی بود و شب حادثه Incident در کنار فارست حضور داشت دستگیر شد. الیکس در سال 2015 بعداز مقصر شناخته شدن در قتل فارست برای 6سال به زندان افتاد ولی سال قبل با بخشیده شدن بقیه محکومیتش آزاد شد.

 

مطبوعات در آن دوران به الیکس لقب قاتل The Murderer دختر تلفنی داده بودند. بعد از آزادی الیکس مشخص شد که او در قتل فردی دیگر هم دست داشته، قتلی که حتی قبل از ماجرای فارست هیز انجام شده بود. او در سال 2013 دوست پسرش دین ریوپل را دقیقا به همان روشی که فارست را کشته بود به قتل رسانده بود.

 

این قتل دقیقا 2ماه قبل از ماجرای فارست و در گرجستان انجام شده است. الیکس با دین که خواننده یک گروه راک بود در رابطه‌ای 3ساله به سرمی‌برد و با او و 2فرزندش در یک خانه زندگی می‌کرد. به گفته پرستار بچه‌های دین، الیکس زنی سرد ولی جذاب بود.

 

زیباترین زن قاتل زنجیره ای جهان را ببینید

 

 

این پرستار به پلیس گفته است: سال‌های اول خوب بود ولی بعد لایه‌های شخصیتی الیکس بروز پیدا کرد. او بارها دین را به مرگ تهدید می‌کرد. او زن بیش از حد زیبایی بود ولی حسود و مغرور، و این دلیل دعواهای آنها بود.

 

یک روز آنها دعوای شدیدی کردند و فردایش دین با اوردوز مواد مخدر مرده پیدا شد. الیکس که ادعا داشت جسد دین را پیدا کرده با پلیس تماس گرفت. او بعد از این واقعه به کالیفرنیا مهاجرت کرد. جایی که فارست هیز را از اینترنت شکار کرده به قتل رساند. او اکنون با کشف شدن مدارک جدید از قتل دین ریوپل تحت تعقیب است.

 

جذاب ترین مطالب پیشنهادی

ناز و زیباترین دختران دنیا بدون جراحی در نازوب

زیباترین دختر جهان با عکس های جدید

30 زن زیبای جهان انتخاب شدند (تصاویر)

عکس های زیباترین زن جهان از نظر علمی

عکس های زیباترین دختر جهان بخاطر فرم لبهایش


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان