ramazan
ramazan

اتاق حجله اجباری دختر 11 ساله با مرد 40 ساله! عکس و داغ ترین خبرهای جذاب

مجموعه : جالب ترین ها
اتاق حجله اجباری دختر 11 ساله با مرد 40 ساله! عکس و داغ ترین خبرهای جذاب

اتاق حجله اجباری دختر 11 ساله با مرد 40 ساله ! عکس و داغ ترین خبرهای جذاب

داغ ترین خبرهای عجیب و جذاب ایران و جهان را از وب سایت تفریحی نازوب دنبال کنید. در بیشتر کشور های جهان ازدواج زیر سن قانونی کاملا ممنوع است و عمل اینکار جرم به همراه دارد، اما بعضی کشورها که اکثرا سنتی و جهان سومی هستند به هیچ عنوان این نوع ازدواج ها را نادرست نمی‌دانند.

در سرتاسر جهان در برخی روستاها و قبایل سنت هایي وجود دارند که با شنیدن آنها حتماً و بلا استثنا شوکه خواهید شد.برای مثال در چند روز اخیر،مطلبی انتشار یافت که:

طبق یک سنت قدیمی،خانم هاي هندی بینی هایشان را برای عدم زیبایی و عدم ربایش توسط مردان قبایل دیگر سوراخ میکردند که حتماً شوکه کننده می‌باشد ودر منطق کاملا کاری اشتباه محسوب می‌شود.

 

 

اما در روز گذشته خبر ازدواج داماد 41 ساله با یک دختر 11 ساله در مالزی منتشر شد که مدتی پس از انتشار این خبر،مردم مالزی و تمام افراد در سرتاسر جهان به آن واکنش بدی نشان دادند چرا که این اتفاق باعث خشونت و عصبانیت آنها شده بود.

 

اتاق حجله اجباری دختر 11 ساله با مرد 40 ساله! عکس و داغ ترین خبرهای جذاب

 

ازدواج مرد 41 ساله با دختر 11 ساله توانست یکی از خبر های پر بازدید و پرحاشیه اینروزها در رسانه شود.این آقای 41 ساله دارای دو همسر و 6 کودک بین 5 تا 18 سال می باشد که پس از ازدواج با دختر 11 ساله اینک 3 همسر دارد.

مردم مالزی،این مرد 41 ساله را بعنوان نقض کننده قوانین مسلمانی دانستند. به گزارش نازوب پدر و مادر فقیر و تهی دست خانواده دختر،در زمان خواستگاری شرط گذاشتند که دخترشان از 16 سالگی در خانه داماد زندگی کند.موافقت خانواده عروس با خانواده داماد تنها بعلت ثروتمند بودن وی می‌باشد.

 

 

پس از همه ی گیر شدن این خبر،اماد 41 ساله ادعا کرد که تنها با متکی به اجازه خانواده عروس می باشد و تا زمانیکه دختر به سن 16 سالگی نرسد با او ازدواج نخواهد کرد. این ازدواج کاملا اشتباه نیز کشور مالزی ثبت نشده است و احتمال می‌رود که در کشور تایلند برگزار شده است.

 

اتاق حجله اجباری دختر 11 ساله با مرد 40 ساله! عکس و داغ ترین خبرهای جذاب

 

 

ازدواج دختر 11ساله با مرد 41 ساله

ماریان کلارک هاتیق،یکی از نماینده هاي یونیسف در مالزی اینچنین گفت این اتفاق کاملا تکان دهنده بود.در طی این اتفاق حقوق دختر نقض شد. همچنین لازم بذکر است که حداقل سن ازدواج در مالزی طبق قوانین کشوری،18 سال است و بااین حال دخترانی که قصد ازدواج سن زیر 18 سال را دارند می‌توانند در طی برخی مراحل حداکثر در سن 16 سالگی عروسی کنند.

طبق آخرین اطلاعات، اغلب ازدواج ها در سنین کودکی در جنوب قاره آسیا بیشترین میزان را دارند و جالب است بدانید که یک روزنامه انگلیسی زبان کشور مالزی،درسال 2016 گزارش داد که بیش از 9000 ازدواج در سنین کودکی در میان سال هاي 2011 تا 2016 میلادی رخ داده است.

 

اتاق حجله اجباری دختر 11 ساله با مرد 40 ساله! عکس و داغ ترین خبرهای جذاب

 

و عجیب تر اینکه فرار دختران جوان از ازدواج اجباری با قاشق فلزی

دختران سوئدی بر این باورند که قاشق در زیر لباس خود پنهان کنند تا دچار ازدواج اجباری نشوند! بدلیل افزایش آمار ازدواج هاي اجباری روشهای مختلفی برای پیشگیری از این اتفاق در عده اي از کشورها ایجاد شده است ، از آنجا که اکثر دختران در شهری که خواهیم گفت برای ازدواج اجباری مجبورند با هواپیما به شهر موردنظر برای زندگی با همسر آینده شان سفر کنند روش خاص آنها در فرودگاه نتیجه ي خودرا میگذارد.

پس از 139 تماس تلفنی مبنی بر ازدواج کودکان و یا ازدواج اجباری در یکی از خطوط تلفنی در سوئد ، کارمندان هواپیمایی سوئد از دختران خواستند که باگذاشتن قاشق در لباس زیر خود ، و شناسایی آن توسط دستگاه هاي فلزیاب موجود در گیت هاي پروازی به کارمندان این موضوع را اطلاع دهند.

 

اتاق حجله اجباری دختر 11 ساله با مرد 40 ساله! عکس و داغ ترین خبرهای جذاب

 

 

فرار دختران سوئد از ازدواج اجباری با استفاده از قاشق فلزی

یکی از شهر های سوئد، از دختران و زنان شهر خود خواست تا باقراردادن قاشق در لباس زیر خود هنگام عبور از گیت هاي امنیتی موجود در فرودگاه ، به ماموران حاضر درمورد خطر مربوط به ازدواج اجباری و یا تجاوز را اطلاع رسانی کنند. کارمندان هواپیمایی سوئد در مورد چگونگی برخورد بااین موضوع در آن گونه موارد خروج دختران در فرودگاه ، آموزش هاي لازم رادیدند.

کاترینا ، مسئول رسیدگی به خشونت افتخار آمیز در دومین شهر بزرگ سوئد او بااذعان این مطلب که قاشق در گیت هاي امنیتی فرودگاه توسط فلزیاب هاي موجود قابل شناسایی خواهند بود ، بیان داشت که پس از شناسایی توسط مامورین ، شما رابه محیطی امن انتقال داده که میتوانید موضوع مدنظر خودرا براحتی با مامورین درمیان بگذارید .هیچ داده ي دقیقی مبنی بر آمار دقیق ازدواج هاي اجباری در دست نیست.

 

اتاق حجله اجباری دختر 11 ساله با مرد 40 ساله! عکس و داغ ترین خبرهای جذاب

 

 

فرار از ازدواج اجباری

او همچنین اظهار داشت که دیگر شهر های سوئد نیز به انجام آن گونه شناسایی ها وفعالیت هاي حقوق بشری تشویق و ترغیب شده اند ، این ایده از موسسه ي خیریه Karma Nirvana، در بریتانیا است که ادعا کرد که این تاکتیک تعدادی از دختران در بریتانیا را از ازدواج اجباری نجات داده است، این موسسه خیریه اظهار داشت که مخفی کردن قاشق در لباس زیر یک راه امن برای دختران بود تا به مقامات اطلاع دهند.

ایدگارد بیان داشت که مشاوره در مورد مخفی کردن قاشق بخشی از مبارزات گسترده تر برای مقابله با خشونت مبتنی بر احترام در شهر گوتنبورگ بود، شهری با یک میلیون نفر جمعیت. در همین راستا، از مدارس و کارگران اجتماعی خواسته شده است، که در حین تعطیلات تابستانی، زمانی که دختران از جوامع دیاسپورا بیشتر به بيرون از کشور میروند، بسیار مراقب باشند.

 

 

غیر قانونی بودن ازدواج اجباری در سوئد

ازدواج اجباری و FGM ،در سوئد غیرقانونی است، حتی اگر در بيرون از کشور انجام شود و مجازات زندان رابه دنبال خواهد داشت.درسال 2016، یک پدر به خاطر وادار کردن دخترش برای ازدواج ، برخلاف میل باطنی اش و فریب او در سفر به افغانستان محکوم شد ؛ در مورد دیگری درسال 2014، یک دختر 14 ساله اي که پدرش وی را به اتیوپی فرستاد تا با پسرعموی بزرگترش ازدواج کند ، پس از تقاضای کمک از مشاور مدرسه از طریق فیس بوک، نجات یافت.

 

 

ودر ادامه: زنده شدن عجیب زن مرده در سردخانه

یکی از اتفاقاتیکه ممکن است پس از یک تصادف شدید رخ دهد،مرگ می‌باشد که بسیار وخیم و دردناک می باشد.در چند شب اخیر اتفاقی شگفت انگیز و غیر قابل باور رخ داد که یقینا پس از شنید آن شوکه خواهید شد و به صحت آن شک خواهید کرد. در روز 24 ژوئن ، خانمی در طی یک تصادف ترسناک جانش را از دست می‌دهد و مامورین پلیس به اشتباه تصور میکردند که در حین تصادف، او 3 نفر دیگر را در آفریقای جنوبی کشته است.

 

اتاق حجله اجباری دختر 11 ساله با مرد 40 ساله! عکس و داغ ترین خبرهای جذاب

 

 

زنی که در سردخانه زنده شد

تشریح این اتفاق بدین وسیله است؛پس از یافتن پيکر خانم که هیچ یک از علائم حیاتی در آن وجود نداشت،توسط مامور سرد خانه به یکی قسمت هاي سردخانه منتقل شد تا در چند روز آینده برای تشییع توسط خویشاوندانش آماده باشد که در چند شب گذشته مامور سردخانه زن را از یخچال بیرون می آورد و متوجه میشود که وی در حال نفس کشیدن می‌باشد!

 

اتاق حجله اجباری دختر 11 ساله با مرد 40 ساله! عکس و داغ ترین خبرهای جذاب

 

 

زنده شدن زن در سردخانه

در طی زنده شدن عجیب این زن در سرخانه،واکنش هاي زیادی نسبت به آن در رسانه ها و شبکه هاي مجازی شد که حتی برخی نیز اینگونه گفتند حتماً مامور پلیس علائم حیاتی را چک نکرده و وی را فورا به سردخانه انتقال داده است و نظرات بسیار زیادی از این قبیل شد.

 

 

و باز هم: عاقبت دلخراش تاتو روی سینه دختر جوان

از آنجایی که تعداد زیادی از افراد بدون توجه به عوارض و خطرات استفاده از تاتو روی بدنشان نقش و نگارهایی هک میکنند پدیدار شدن آسیب هاي جدی روی پوست آنها آنقدرها هم دور از انتظار نیست مثل دخترجوانی که قصد داشت به قول خودش حرفه اي بنظر برسد اما نتیجه جبران ناپذیر بود.

 

 

عاقبت تلخ تاتو رنگی روی سینه دختر و جوان

«راسودا ریاو» 21 ساله دانشجوی رشته هنر در شمال تایلند بدلیل استفاده از نوعی تاتو که مواد شیمیایی موجود در جوهرآن بسیار زیاد است دچار مجروح عمیق در سینه اش شد.

 

اتاق حجله اجباری دختر 11 ساله با مرد 40 ساله! عکس و داغ ترین خبرهای جذاب

 

 

وضعیت ترسناک بعد از پاک کردن تاتو روی سینه دختر جوان

دختر جوان که به گفته خود برای آنکه در محل کارش فردی حرفه اي و به روز بنظر برسد تاتو رنگی به شکل برگ و گل هاي روز را روی پوستش هک کرده بود اما بعد از یکسال وقتی از داشتن تاتو روی بدنش پشیمان شد تصمیم گرفت با استفاده از روشی به نام «رجوی» آن را پاک کند.به گزارش ناز وب روش نامبرده روشی است که بدون لیزر و با استفاده از جوهر تاتو ، تاوی قبلی را پاک میکند . «رجوی» محلولی منحصر بفرد است که امروزه در کشور آمریکا ، اروپا و…به طور گسترده اي جهت پاک کردن تاتو به کار میرود .

 

دراین روش از موادی استفاده شده که جاذب رنگ هاي تاتو می باشد.متخصصان امریکایی این مواد رابه علت این که نتواند وارد پوست شود از موادی درشت ملکول ساخته اند که نمیتواند از لایه هاي پوست عبور کند .ولی بعلت تمایل این مواد به جذب رنگها، رنگ از عمق پوست بیرون امده وجذب این مواد میشود.

 

اتاق حجله اجباری دختر 11 ساله با مرد 40 ساله! عکس و داغ ترین خبرهای جذاب

 

تاتو روی سینه دختر

وضعیت دلخراش بعد از پاک کردن تاتو روی سینه بدون لیزر

بعد از پاک کردن تاتو با روشی بدون لیزر پوست دختر جوان به شدت دچار خارش و سوزش شد که این حالات بعد از 2 ماه به طرز دردناکی تشدید شد و وضعیتی که در عکسهای می‌بینید را برای او ایجاد کرد.

«راسودا» می‌گوید

 

اتاق حجله اجباری دختر 11 ساله با مرد 40 ساله! عکس و داغ ترین خبرهای جذاب

 

 

برای پاک کردن تاتو پوستم تصمیم گرفتم از روشی بجز لیزر استفاده کنم اما اشتباهی بزرگ بود.بعد از انجام روش خاص بعداز مدت کوتاهی پوستم خارش و سوزش شدید داشتفکر می‌کردم تا چند روز وضعیت بهتر خواهد شد اما بدتر شد .روش پاک کردن تاتو با لیزر هزینه زیادی داشت برای همین به سراغ این روش ارزان قیمت رفتم که نتیجه آن پشیمانی به بار آورد.

 

 

و عجیب تر: طلاق عجیب زن و شوهر بخاطر مسی و رونالدو

آرسن 40 ساله و همسر 37 ساله اش ، لیدمیلا، هردو از طرفداران بزرگ فوتبال هستند در حقیقت ، انها در ورزشگاه چلیابینسک در جام جهانی 2002 باهم آشنا شدند.

این واقعیت که تیم هاي آنها باهم رقابت داشتند آن دو را از ازدواج بازنداشت اما در هفته هاي گذشته عشق آن دو به دو تن از بزرگ ترین رقبای فوتبال مدرن بود لیونل مسی و کریستین رونالدو که منجر به اتمام زندگی مشترک 14 ساله انها شد.

 

اتاق حجله اجباری دختر 11 ساله با مرد 40 ساله! عکس و داغ ترین خبرهای جذاب

 

 

جدایی زن و شوهر روسی بعلت بازی آرژانتین و نیجریه در جام جهانی

طلاق زن و شوهر به خاطر فوتبال ، سر لیونل مسی و کریستین رونالدو

آرسن به روزنامه Argumenti i Fakty روسیه گفت که او و همسرش اغلب با این موضوع یک دیگر را اذيت داده بودند، اما این جام جهانی بدترین و آخرین انها بود. لیدمیلا پس از پس از بازی آغازین ناامیدکننده تیم آرژانتین در جام جهانی 2018 ، شروع به تمسخر عملکرد مسی و این که او نمی‌داند چطور باید بازی کند، کرد ، اما آرسن فقط به او بی توجهی کرد. با این حال ، در طول بازی با نیجریه ، دیگر نمی توانست خشم خودرا نظارت کند.

 

اتاق حجله اجباری دختر 11 ساله با مرد 40 ساله! عکس و داغ ترین خبرهای جذاب

 

 

مسی و رونالدو باعث جدایی زوج روسی شدند

آرسن به خبرنگاران گفت این حرکت همسرم برای من تیر آخر بود. از ابتدای جام جهانی لیدمیلا به طور مداوم به من و بازیکن مورد علاقه من با گفتن این که او ضعیف بازی می‌کند و نتوانست پنالتی مهم بازی با ایسلند را گل کند ، توهین کرد. در طول بازی نیجریه با آرژانتین من خیلی نگران تیم آرژآنتین بودم.

مرد 40 ساله دختر 11 ساله را به حجله برد + عکس و مطالب داغ و جذاب روز

و وقتی او شروع به بد صحبت کردن راجع به لیونل و بازی اش کرد ، خشمگین شدم و درمقابل ، هر چیزی که در مورد رونالدوی خوش چهره ي او ، تیم محبوبش و خودش می دانستم بیان کردم . بعد هم تمام وسایلم را برداشتم و وی را ترک کردم. روزبعد آرزن به طور رسمی به دادگاه چلیابینسک رفت و همسرش را طلاق داد ؛ حدس می زنم این مورد نشان میدهد عدم تفاهم به چه معنی است.

و در آخر: حیوانات برهنه و بدون مو

همه ی ي ما انسانها عاشق حیوانات هستیم و علاقه زیادی به برقراری ارتباط با آنها داریم.برای مثال اکثرا علاقمند به حیواناتی از جمله خرگوش،بچه گربه،سگ و… هستیم.اما در مواردی نادر با برخی حیوانات روبه‌رو می‌شویم که دارای یک تفاوت خاص باهم نوعان خود هستند که ممکن است باعث تعجب هرشخصی بشوند.برای مثال گاها در موارد نادر مشاهده می‌شود که حیوان کاملا عریان است و هیچ مویی ندارد.

 

با این وجود صاحبان آنها ، آنها رابه خوبی پرورش می‌دهند و عریان بودن آنها نشان دهنده عدم نیاز آنها از رشد نیست و در ضمن برای صاحبان آنها مهم نیست که حیوان آنها درمان میشود یا خیر. اما متاسفانه همیشه اینگونه نیست و برخی ممکن است آنها رابه اسانی رها نمایند. برخی حیوانات نادری که دچار برهنگی هستند عبارتند از:

 

1-خرگوش بدون مو

تصویری که مشاهده می‌کنید کاملا واقعی است و هیچگونه فوتوشاپی صورت نگرفته که خرگوش را تبدیل به یک حیوان مصنوعی نماید.این خرگوش کاملا نادر است و به طور تصادفی در استرالیا پیدا شده است.

پس از مبتلا شدن حیوان به این مشکل ، بعد از مدتی کوتاه در زندگی خود از انواع مشکلات سلامتی رنجیده خواهند شد .علاوه بر این ،حیواناتی که دچار این مشکل هستند ،در مقابل تابش خورشید و گرما میتوانند مقاوم باشند و اما در دمای بالاتر بدن آنها آسیب خواهد دید.

 

اتاق حجله اجباری دختر 11 ساله با مرد 40 ساله! عکس و داغ ترین خبرهای جذاب

 

 

عکسهای خرگوشی که بدنش مو ندارد

 

اتاق حجله اجباری دختر 11 ساله با مرد 40 ساله! عکس و داغ ترین خبرهای جذاب

 

 

2-بابون بدون مو

حیواناتی مانند میمون ها،اسب ها و… به صورت گله ایی با یک دیگر زندگی می‌کنند و اما این بابون وادار به تنهایی می باشد چرا که بدون مو است و باعث هراس هم نوعانش شده است.این تصویر متعلق به یک بابون ساکن زیمباوه است.

جالب است که بدانید میمون ها هم مانند انسانها ممکن است دچار ریزش مو شوند و اما این بابون کاملا نادر است.گویی بابون هاي دیگر بدلیل شکل خاص این بابون،اجازه هم بازی شدن کودکانشان با این بابون را نمیدهند.

 

اتاق حجله اجباری دختر 11 ساله با مرد 40 ساله! عکس و داغ ترین خبرهای جذاب

 

 

بابونی با بدن بدون مو

3-گربه بدون مو

تصور همه ی ما نسبت به گربه حیوانات بازی گوشی هستند که دارای بدن نرمی هستند اما دراین تصویر میتوان عمده تفاوت این حیوان را متوجه شد که تفاوت آن تنها بی مو بودنش که آن هم بعلت مشکل ژنتیکی این حیوان است.

بچه گربه هایي که با این مشکل بدنیا می‌آیند ،ممکن است بعد ها دچار مشکلات قلبی عروقی جدی شوند و این درحالی است که بچه گربه هاي سالم به هیچ عنوان دچار این مشکل نمی‌شوند.

 

اتاق حجله اجباری دختر 11 ساله با مرد 40 ساله! عکس و داغ ترین خبرهای جذاب

 

گربه اي که بدنش مو ندارد

 

 

4-موش خرمایی بدون مو

موش خرمایی که در تصویر مشاهده مینمایید،همانند حیوانات فهرست ما دچار بی مویی است که باعث تفاوت آن باهم نوعانش شده است.پس از رخ دادن این مشکل ،حیوان ممکن است در فصول سرد سال با مشکل روبه‌رو شود چرا که پوست آنها بسیار حساس است .

به طور کلی زمانی که حیوانات با ریزش مو روبه‌رو میشوند،ابتدا ریزش مو را در سینه و شانه هایشان تجربه می‌کنند و سپس در تمام بدنشان گسترش پیدا می‌کند و تبدیل به یک حیوان طاس و بدون مو می‌شوند.

 

اتاق حجله اجباری دختر 11 ساله با مرد 40 ساله! عکس و داغ ترین خبرهای جذاب

 

عکس موش بدون مو

 

 

5-مرغ بدون مو

این مرغ یکی از 2000 مرغی است که دریک مزرعه دور افتاده بدنیا آمده است.به گفته صاحب آن این مرغ از بدو تولد کاملا بدون مو بوده و از همان ابتدا اینگونه است.شکل و شمایل این مرغ میتواند باعث وسوسه شدن انسان هاي فقر که در همان منطقه سکونت دارند بشود چرا که هیچ پر و مویی ندارد اما با این وجود هنوز زنده است و هیچ آسیبی به آن وارد نشده است.

این مرغ ها با مرغ هاي معمولی هیچ تفاوتی ندارند و تنها از لحاظ ژنتیکی متفاوت هستند.محققین نیز حتی توانسته اند ژن این مرغ بدون مو را بیایند که با استفاده ازآن ژن مرغ دیگر پر نخواهد داشت و دارای پوستی قرمز خواهد بود.

 

اتاق حجله اجباری دختر 11 ساله با مرد 40 ساله! عکس و داغ ترین خبرهای جذاب

 

تصویر مرغ بدون مو و عریان

 

 

6-کاسکو بدون مو

این کاسکو لقب زشت ترین پرنده رابه خود گرفته است چرا که کاملا عریان می باشد و حتی یک پر هم بالای سرش وجود ندارد.زیبایی کاسکوها بدلیل پرهای رنگارنگ آنها می باشد که متاسفانه این پرنده تنها تعداد انگشت شماری پر دارد.با این وجود صاحب این کاسکو بیان کرد که “من این پرنده را دوست دارم” که نظر صاحب این پرنده بسیار شگفت انگیز است و نشان دهنده دوستی بین آنها می‌باشد.

 

اتاق حجله اجباری دختر 11 ساله با مرد 40 ساله! عکس و داغ ترین خبرهای جذاب

 

تصویر کاسگو بدون مو

 

 

7-اسب بدون مو

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد این که چه چیزی باعث بی مو شدن اسب ها میشود ، بدست نیامده است.اسب هاي بدون مو اغلب در دید ما ناخوشایند می باشند اما با این وجود اسب هایي که دچار این مشکل هستند

باید در طی مراقبت هاي ویژه قرار بگیرند چرا که بسیار سریع تحت آسیب قرار می‌گیرند .بعد از قرار گرفتن آنها در مقابل نور خورشید،پوست آنها به اسانی خشک خواهد شد و بنابر این باید از آنها به‌ صورت جدی محافظت کرد.

 

 

شاید پس از مشاهده این تصویر،کاملا متعجب شده باشید چرا که برای نخستین بار است آن را مشاهده مینمایید.ریزش مو در گربه ها و سگ ها رایج است اما در اسب ها بسیار نادر است .بهمین دلیل قیمت پایه آنها 25000 دلار است.

 

اتاق حجله اجباری دختر 11 ساله با مرد 40 ساله! عکس و داغ ترین خبرهای جذاب

 

عکس اسب هاي بدون مو

 

اتاق حجله اجباری دختر 11 ساله با مرد 40 ساله! عکس و داغ ترین خبرهای جذاب

 

جذاب ترین مطالب و داغ ترین خبرها

اقدام جنجالی انتشار عکس و فیلم غیر اخلاقی دختر شیرازی (18-)

خانمی که با 100 هزار مرد رابطه جنسی داشته!عکس

خانم دکتری که برای درمان بیمارانش کاملا لخت می شود (عکس)

شهوت ران و هوس بازترین دختر دنیا انتخاب شد(عکس)

برهنه شدن این زن برای راحتی مردم !! عکس

عاقبت وحشتناک رابطه جنسی این زن 18 + تصاویر


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان