ramazan
ramazan

فریادهای خانم بازیگر معروف پس از طلاق در دادگاه + عکس

فریادهای خانم بازیگر معروف پس از طلاق در دادگاه + عکس

فریادهای خانم بازیگر معروف پس از طلاق در دادگاه + عکس

 

داغ ترین خبر از دنیای سلبریتی ها و افراد مشهور جهان اختصاص دارد به خانم بازیگر پرطرفدار و پر حاشیه آنجلینا جولی که در ادامه ابن بخش خبری جزئیات فریادهای آنجلینا را در دادگاه پس از جدایی می خوانیم با ما همراه باشید.

 

 

ابتدا چکیده ای از بیوگرافی این بازیگر معروف و مشهور را مرور می کنیم

آنجلینا جولی از سال ۲۰۰۱ از سوی کمیسریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان به عنوان سفیر حسن نیت تعیین شده و با مسافرت به نقاط دورافتاده جهان به فعالیت در زمینه حفظ حقوق آوارگان و پناهندگان مشغول است.

او فعالیت به عنوان مدل را از دوازده سالگی شروع کرد و در شهرهایی مثل لندن و لس آنجلس مدل مشهوری شد. او در جوانی در کلیپهای خوانندگانی چون رولینگ استونز، میت لوف، لنی کراویز، انتولینو وندیتیو بازی کرد. اولین نقش سینمایی وی در فیلم «هکرها» بود که داستان پنج دانش‌آموز هکر را روایت می‌کند.

 

آنجلینا جولی از سال ۲۰۰۱ از سوی کمیسریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان به عنوان سفیر حسن نیت تعیین شده و با مسافرت به نقاط دورافتاده جهان به فعالیت در زمینه حفظ حقوق آوارگان و پناهندگان مشغول است.ازدواج همسر اول وی جان لی میلر است که در سال ۱۹۹۶ با او ازدواج کرد و در سال ۱۹۹۹ از وی جدا شد. همسر دوم او بیلی باب تورنتون است که در مه ۲۰۰۰ با هم ازدواج کردند, ولی سرانجام بعد از ۳ سال ازدواجشان به جدایی انجامید.

 

 

پس از بازی در فیلم آقا و خانم اسمیت، او و برد پیت وارد یک دوستی عاشقانه و سرانجام در سال ۲۰۰۶ صاحب دختری به نام شیلو شدند که به خاطر باورهایشان در مورد پایان دادن به فقر و بدبختی مردم آفریقا تصمیم به تولد بچه‌شان در کشور فقیر و آفریقایی نامیبیا کردند.

 

آنحلینا جولی به همراه براد پیت علاوه بر سه فرزند طبیعی خود سرپرستی مدوکس پسر بچه یتیم اهل کامبوج، پکس کودک ویتنامی و یک دختر یتیم اهل اتیوپی به نام زهرا را بر عهده دارند.فیلم‌هاتندیس‌های زوج آنجلینا جولی و برد پیت در موزه مادام توسو لندن.

 

اتفاقاتی که بعد از طلاق از برد پیت برای آنجلینا جولی افتاده است خبر از تلخی این جدایی دارد. به گزارش سایت تفریحی نازوب، جولی که بعد از طلاق درگیر دعوای حقوقی طاقت فرسایی برای گرفتن حق حضانت فرزندانش است و به خاطر ادامه داشتن روند دادگاه قادر نیست بچه‌ها را با خود به سفرهای کاری‌اش ببرد به گفته نزدیکانش او به انسان کینه‌توز و تلخی بدل شده است.

همچنین گفته می‌شود که لورا واسر، وکیل ستاره هالیوودی هم از کارش استعفا داده است و کارها را برای او سخت‌تر کرده است چون جولی همه‌چیز را به روش خصمانه پیش می‌برد.

 

فریادهای خانم بازیگر معروف پس از طلاق در دادگاه + عکس

 

سخنگوی آنجلینا جولی امروز در رد این ادعاها به خبرنگاران گفته است که دعوای حقوقی حضانت 6 فرزند این زوج در حال وارد شدن به مرحله جدیدی است و خانم لورا واسر هم در این مراحل در کنار آنجلینا جولی خواهد بود.

مشکلات بین این دو نفر حقیقت ندارد. البته خانم جولی در حال استخدام وکیل دیگری است ولی این به معنای پایان کار با وکیل قبلی نیست.

 

روز گذشته گزارشی منتشر شده بود که طبق آن دعوای آنجلینا جولی و برد پیت آنقدر زشت و بزرگ شده است که لورا واسر می‌خواهد پایش را از آن کنار بکشد. جولی 43 ساله کار را بسیار خصمانه پیش می‎برد و از هیچ کاری برای گرفتن حضانت فرزندانش فروگذار نیست.

منبعی نزدیک به برد پیت گفته است که آنجلینا جولی می‌خواهد هرگونه رابطه برد پیت با فرزندانش را از بین ببرد. او در جلسات دادگاه داد و فریاد راه می‌اندازد و بسیار پر از خشم و مسئولیت‌ناپذیر شده است.

 

جذاب ترین مطالب پیشنهادی

عکس های داغ رامانا بدل شوکه کننده آنجلینا جولی

جنجال خبری همجنسگرا بودن آنجلینا جولی (عکس)

عکس های جنجالی دوران اعتیاد آنجلینا جولی در 15 سال قبل!

تجاوز به آنجلینا جولی توسط معروف ترین تهیه کننده هالیوود + عکس

چهره جذاب دوست پسر جدید آنجلینا جولی پس از طلاق (عکس)


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان