ramazan
ramazan

فیلم توهین جنجالی ساشا سبحانی آقا زاده لاکچری به مردم ایران

مجموعه : کلیپ و ویدئو
فیلم توهین جنجالی ساشا سبحانی آقا زاده لاکچری به مردم ایران

فیلم توهین جنجالی ساشا سبحانی آقا زاده لاکچری به مردم ایران

 

ماجرای توهین ساشا سبحانی چیست؟

شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام در جهان به ویژه جامعه ایرانیان از آدم هایی پر شده که هر روز اخبار عجیب و غریبی از آنها شنیده می شود. بسیاری از این اخبار حاصل فعالیت کاربرانی است که حس سیری ناپذیر دیده شدن دارند.

دو سه روزی هست که نام محمد یا ساشا سبحانى در فضای مجازی شنیده می شود. ساشا سبحانی فرزند «احمد سبحانی» سفیر سالهای قبل ایران در مکزیک و ونزوئلا است

 

ساشا سبحانی آنطور که خودش می گوید از خانواده خود جدا شده و در خارج از ایران زندگی می کند. اما به گزارش نازوب، شواهد و قرائن و دست کم عکس های منتشر شده توسط خودش نشان می دهد او چندان هم از موقعیت زندگی خصوصی و سیاسی خانواده و به خصوص پدرش جدا نشده و هنوز هم به ایران رفت و آمد دارد!

 

وضعیت زندگی ساشا سبحانى اما به گونه ای ست که کمتر قرابتی با زندگی یک فرزند سفیر در ایران دارد! عکس های زندگی لاکچری و روابط او با دختران خارجی این سوال را در اذهان مخاطب متبادر می کند که چطور چنین تناقضی بین زندگی پدر و پسر می تواند وجود داشته باشد؟

 

ماجرای قتل با حضور ساشا سبحانى

نام ساشا سبحانى ابتدا در جریان یک قتل در سال ۹۱ شنیده شد! بامداد ۱۸فروردین سال ۹۱، مأموران پلیس در جریان مرگ مرموز پسری جوان در یکی از بیمارستان‌ها قرار گرفتند. قربانی پسری جوان بود که با ضربه چاقو زخمی شده و پس از انتقال به بیمارستان به‌دلیل شدت جراحات جانش را از دست داده بود.

یکی از مسئولان بیمارستان به کارآگاهان گفت: لحظاتی قبل ۲ پسر جوان، مقتول را به بیمارستان منتقل کردند. آنها می‌گفتند که او در یک تصادف مجروح شده اما وقتی در معاینات تخصصی اثر چاقو را دیدیم، پلیس را خبر کردیم.

یکی از ۲ جوانی که مقتول را به بیمارستان برده بودند فرار کرده بود اما پسر دیگر با دستور قاضی جنایی بازداشت شد. او کسی نبود جز ساشا سبحانی؛ پسر سفیر سابق ایران در ونزوئلا. پسر جوان در تحقیقات گفت: امشب (شب‌حادثه) مهمانی شبانه در خانه‌ام در خیابان فرشته برگزار کرده بودم. مقتول هم از مهمانان جشن بود که حوالی ساعت ۱۰با فرد ناشناسی، تلفنی درگیر شد.

دقایقی بعد هم چند پسرقوی‌هیکل به مقابل خانه ما آمده و شروع به داد و فریاد کردند. مقتول سراغشان رفت و با یکی از آنها درگیر شد. او هم با چاقو ضربه‌ای به مقتول زد و با دوستش گریخت. من و دوستم مقتول را به بیمارستان بردیم که در آنجا جان باخت.

جنجال های فیلم لو رفته ساشا سبحانى

زندگی لاکچری و مفرح ساشا ادامه داشت و او با عکس های ضد و نقیض مثل پیاده روی در مراسم اربعین و عکس با وحید خزایی! در صفحه مجازی خود فعال بود تا اینکه یک لایو اینستاگرامی از اتاق ساشا سبحانىتوسط خودش در حالیکه مشغول شنیدن موسیقی بود، این فیلم به ظاهر ساده را تبدیل به کلیپی جنجالی کرد.

البته جنجالی شدن این کلیپ به خاطر لایو بودن و موسیقی و حرکات موزون ساشا نبود بلکه به خاطر حضور دختری روی تخت با تن عریان بود که در پشت سر لایو اینستاگرامی ساشا ناگهان دیده شد!

جنگ لفظی با مجری من و تو

چندی قبل سالومه سیدنیا مجری شبکه من و تو در برنامه خود در خصوص ساشا مطالبی گفت و با اشاره به شغل پدرش کنایه هایی به او زد. در جواب این صحبت ها ساشا کلیپی در فضای مجازی منتشر کرد و ضمن پیاده شدن از خودرو گرانقیمت و سوار شدن به خودروی گرانقیمت دیگر! به این مجری تاخت و جملات نه چندان مودبانه ای نثار او کرد.

 

 

سالومه هم در پاسخ این فیلم را منتشر کرد و در توضحات آن چنین نوشت:

«دوستان معرفى میکنم آقازاده ساشا ( محمد) سبحانى پسر سفیر سابق ایران احمد سبحانى در ونزوئلا که پول هاى باباجان رو که معلوم نیست از کجاست رو در کشور هاى دبى و ترکیه و تایلند خرج دختر و مواد و عشق و حال میکنه بعد میگه فقط ایران و مرگ بر آمریکا و با آقاى ظریف و روحانى هم میره و میاد و با کیف لویى ویتون هم میره کربلا ?? توى برنامه آخرم مفصل حرف زدم درباره ایشون»

در پست بعدی مروری داریم بر بیوگرافی ساشا سبحانی فرزند سفیر سابق ونزوئلا احمد سبحانی.

 



برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان