ماجرای ناپدید شدن عجیب پرنیا شیروانی دختر زیبای کرجی + عکس

ماجرای ناپدید شدن عجیب پرنیا شیروانی دختر زیبای کرجی + عکس

ماجرای ناپدید شدن عجیب پرنیا شیروانی دختر زیبای کرجی + عکس

 

پرنیا شیروانی دختر کرجی که یک هفته پیش به طرز مرموز و عجیبی ناپدید شده است و تا کنون هیچ خبری از او نیست. به گزارش نازوب، گمشدن این دختر رسانه ای شد تا مبادا سرنوشتی همانند بنیتا یا آتنا اصلانی پیدا کند. در ادامه جزئیات و چگونگی گم شدن پرنیا را دنبال کنید.

 

آیا پرنیا دختر بچه کرجی یکی دیگر از قربانیان کود آزاری یا سرقت است آیا او به سرنوشت بنیا دچار می شود و هزار سوال بی جواب که در مدت گم شدن این دختر بچه ذهن و ذهن هزاران نفر از مردم را درگیر کرده است

و اما خانواده دختر بچه اکنون در چه وضعیتی به سر می برند و یک لحظه سهل انگاری چه سرنوشتی برای کودک آن ها رقم زده است خدا می داند. مادر دختر بچه کرجی عنوان کرده که برای خرید فرزندانش را با خود برده و در یک لحظه غفلت دخترش گم شده است. جزئیات ماجرای گم شدن پرنیا شیروانی را در سایت نازوب بخوانید.

 

ماجرای ناپدید شدن عجیب پرنیا شیروانی دختر زیبای کرجی + عکس

 

پرنیا دختر بچه کرجی

پرنیا، کودک دو و نیم ساله‌ ای که از شنبه هفته گذشته گم شده، هنوز به آغوش خانواده بازنگشته است؛ خانواده این کودک، با انتشار تصاویر از شهروندان درخواست کردند که آنها را در یافتن کودک‌ شان یاری کنند.

ساعت ۷ بعد‌از ظهر شنبه گذشته، دختر دو و نیم ساله‌ ای، به‌نام پرنیا شیروانی، در حالی که به همراه مادر و دو برادر بزرگترش، برای خرید به شنبه‌ بازار خرم‌ دشتِ کرج رفته بود، گم شد.

 

 

ناپدید شدن پرنیا دختر بچه کرجی

مادر پرنیا در رابطه با ناپدید شدن دخترش می‌ گوید: می‌ خواستم برای پسرهایم لباس بخرم؛ دست پرنیا و یکی از پسرهایم به دست من بود و پسر دیگرم را، به‌دست خواهرم سپرده بودم.

وی ادامه داد: شلواری برای پسرم انتخاب کردم و لحظه‌ای دست پرنیا را رها کردم تا لباس پسرم را پرو کنم. سرم را که برگرداندم پرنیا کنارم بود. یک لحظه از او غافل شدم که ناگهان، متوجه گم‌ شدن بچه‌ ام شدم.

 

 

 

ماجرای ناپدید شدن عجیب پرنیا شیروانی دختر زیبای کرجی + عکس

 

پرنیا دختر بچه کرجی گم شده

مادر این کودک گم شده توضیح داد که شاهدان مدعی‌ اند، یک مرد افغانستانی او را با خود برده است.

بر پایه این گزارش، در صورتی که پرنیا را دیده‌اید یا از محل نگهداری او با مطلع هستید با شماره تلفن ۰۹۱۸۷۷۱۹۴۸۵ تماس بگیرید تا کودکی را به مادرش برسانید.

 

 

خانواده تینا شیروانی دختر بچه کرجی که سه روز پیش ناپدید شده است از مردم تقاضا دارند اگر کسی از این دختر بچه ۶ ساله خبر دارند یا او را در جایی دیده اند به آن ها خبر دهد این دختر بچه روز پنج شنبه هفته قبل از منل خارج شده و بر نگشته است
تینا دختر بچه کرجی

سرنوشت تینای شش ساله که از روز پنجشنبه گمشده است نامعلوم بوده و به همین دلیل خانواده این بچه از شما استمداد می جویند که به آنها کمک کنید تا این دختربچه کوچولو پیدا شود. یکی از تماس ها مربوط به فردی بوده که مدعی شده است این دختربچه را در مهمانخانه ای در قرچک دیده است.

روز چهارشنبه بود که تینا کوچولو به خانه پدربزرگش می رود. پدر و مادر این دختر کوچولو سالها پیش جدا شده اند و مادر او خیلی وقت است که از او حتی سراغی نگرفته است. این دختربچه تنها به دلیل اینکه روز چهارشنبه پدرش برای درمان به بیمارستان رفته بود شب را در خانه پدربزرگش در همان حوالی خانه پدری می رود.

 

 

ماجرای ناپدید شدن عجیب پرنیا شیروانی دختر زیبای کرجی + عکس

 

تینا دختر بچه ۶ ساله گمشده

پدر تینا به ما می گوید: من خیلی برایش دلتنگ شدم و به همین دلیل با پدرم تماس گرفتم که دختر کوچولویم را به خانه ام بفرستد. او نیز همین کار را کرد و بعد از آن دیگر او را ندیده ایم.

 

جستجو ها برای یافتن تینا دختر بچه کرجی

او در زمینه جست و جویش نیز توضیح می دهد: وقتی با پدرم تماس گرفتم و متوجه شدم از او هیچ خبری ندارد به همین دلیل به گشتن و جست و جو پرداختم. هیچ خبری از تینا نشد تا اینکه به کلانتری رفتم و گمشدن او را ثبت کردم.

این اتفاق در کمالشهر کرج رخ داده و با این وجود تنها یک نفر با پدر تینا تماس گرفته و از دیدن او در یک مسافرخانه در قرچک خبر داده است. تلاش های پلیس برای جستن این دختربچه ادامه دارد و بنابر گزارش خبرنگار ما کسانی که از سرنوشت این دختر کوچولو اطلاعی دارند می توانند با شماره ۰۲۶۳۴۷۱۱۰۰۸۰ و ۰۹۱۹۵۰۶۹۸۶۰ تماس بگیرند.

 

مطالب جذاب و مرتبط

 

مسافر کوچولو و مادرش #بنیتا (تصاویر دردناک)

فیلم تکان دهنده گفتگو با پدر مادر بنیتا گمشده

پست تکان دهنده و عجیب تتلو درباره آتنا اصلانی + عکس

کلیپ و عکس های خاکسپاری آتنا اصلانی قربانی تجاوز

تصاویر حال و هوای تکان دهنده منزل بنیتا پس از کشف جسدش

کلیپ و عکس های خاکسپاری آتنا اصلانی قربانی تجاوز


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان