ramazan
ramazan

جدیدترین محصولات اپل در پاییز 2018 معرفی شد | آیپد پرو تا مک بوک

جدیدترین محصولات اپل در پاییز 2018 معرفی شد | آیپد پرو تا مک بوک

جدیدترین محصولات اپل در پاییز 2018 معرفی شد

 

شرکت اپل در نظر دارد در پاییز 2018 از آخرین دستاوردهای اپل رونمایی کند و آنها را روانه بازار کند نازوب در این بخش سعی می کند به جدیدترین محصولات معرفی شده پاییز امسال بپردازد. با ما و این بخش جذاب از دنیای موبایل و فناوری همراه باشید.

 

اپل تا این لحظه در سال ۲۰۱۸ محصولات زیادی را روانه‌ی بازار نکرده است. این شرکت در ماه مارس، از آیپد ۹.۷ اینچی جدیدش برای دانش‌آموزان رونمایی کرد و در ماه جولای از مدل جدید مک‌بوک پرو پرده برداشت.

 

کوپرتینویی‌ها از آن زمان تاکنون سعی کرده‌اند بیشتر روی انتشار به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری برای سیستم‌های عامل iOS و macOS تمرکز داشته باشند. سکوت اپل در زمینه‌ی عرضه‌ی سخت‌افزارهای جدید به‌ بازار، به‌زودی در پاییز امسال شکسته خواهد شد و به همین دلیل باید از همین حالا، انتظار عرضه‌ی محصولاتی جدید را از سوی این شرکت داشته باشیم؛ محصولاتی که برخی از آن‌ها نسبت به نسل پیشین خود تغییراتی جزئی و برخی دیگر تغییراتی عمده خواهند داشت.

 

جدیدترین محصولات اپل در پاییز 2018 معرفی شد | آیپد پرو تا مک بوک

 

 

آیفون‌های جدید، آیپد پروهای جدید و مک‌بوک‌های جدید محصولاتی هستند که پاییز امسال، شاهد عرضه‌ی مدل جدیدشان خواهیم بود. اگر از کاربران مک هستید و مدت‌ها است که دستگاه خود را به‌روز نکرده‌اید، امسال ممکن است بهترین سال برای شما باشد.

 

 

مدتی است که برخی اطلاعات مربوط به محصولاتی که اپل می‌خواهد در پاییز ۲۰۱۸ عرضه کند، به بیرون درز کرده‌اند و باعث شده‌اند که کاربران این شرکت، از همین حالا انتظارات‌شان را به بالاترین حد ممکن برسانند. اپل احتمالا از مدل ارزان‌قیمت مک‌بوک (به‌احتمال قوی مدل جدید سری مک‌بوک ایر) و مدل حرفه‌ای مک مینی رونمایی خواهد کرد.

دو محصول یادشده، جزو محصولاتی هستند که سال‌ها است آپدیت نشده‌اند و می‌توانند به اپل برای تسلط بر بازار نوت‌بوک‌های ارزان‌قیمت و کامپیوترهای دسکتاپ کمک کنند. بر اساس گزارشی که اخیرا توسط مینگ-چی کو منتشر شده، اپل می‌خواهد پاییز امسال از محصولات جذابی نظیر آیفون‌های جدید، آیپدهایی با نمایشگر بی‌حاشیه، ایرپادهای جدید، مدل جدید اپل واچ و محصولات جدیدی برای سری Mac رونمایی کند.

 

کو با قطعیت می‌گوید که اپل امسال قصد دارد مدل جدید مک‌بوک، آی‌مک، مک مینی و مک‌بوک ایر را تا پیش از پایان سال ۲۰۱۸ میلادی، در دسترس کاربرانش قرار دهد.

 

جدیدترین محصولات اپل در پاییز 2018 معرفی شد | آیپد پرو تا مک بوک

 

آیفون 10 ایکس / iphone x

اکثر مردم از بین محصولات Apple، بیشتر از همه منتظر آیفون‌های جدید هستند. از همان اوایل امسال، شایعاتی مبنی بر عرضه‌ی سه آیفون جدید به‌گوش می‌رسیدند؛ شایعاتی که روز‌به‌روز بیشتر به آن‌ها دامن زده می‌شود.

شنیده‌ها حاکی از آن هستند که اپل می‌خواهد پاییز امسال از یک آیفون اقتصادی ۶.۱ اینچی LCD با قیمتی تقریبا نصف قیمت آیفون ۱۰، یک مدل ۵.۸ اینچ و یک مدل ۶.۵ اینچ که هردوی این‌ها به نمایشگر اولد مجهز شده‌اند رونمایی کند؛ ظاهرا آیفون‌های ۵.۸ اینچ و ۶.۵ اینچ، قرار است مدل بعدی گوشی iPhone X باشند.

 

ظاهرا بزرگ‌ترین آیفون امسال، قرار است بهترین گوشی برای عاشقان عکاسی باشد و از سه دوربین اصلی در پشت بهره ببرد. انتظار می‌رود که آیفون‌های جدید در رنگ‌بندی‌های جدیدی در دسترس کاربران قرار گیرند و مشخصات سخت‌افزاری آن‌ها نیز با بهبود قابل‌توجهی رو‌به‌رو‌ شده باشد؛ از جمله استفاده از پردازنده‌ی سریع‌تر، عمر باتری بهتر و شاید رزولوشن بیشتر نمایشگر.

 

در ادامه می‌توانید در جدولی، نام‌های احتمالی دو مدل پرچمدار آیفون‌های ۲۰۱۸ یعنی آیفون ۵.۸ اینچی و ۶.۵ اینچی را مشاهده کنید:

جدیدترین محصولات اپل در پاییز 2018 معرفی شد | آیپد پرو تا مک بوک

 

پس از گذر از آیفون‌ها، به مک می‌رسیم. جایی که گفته می‌شود کوپرتینونشین‌ها قصد دارند از مدل جدید Mac Mini رونمایی کنند. ارزان‌ترین و در دسترس‌ترین دستگاه موجود در سری‌محصولاتِ Mac، از سال ۲۰۱۴ تاکنون به‌روزرسانی نشده‌ است.

این محصول بیشتر شبیه یک اپل تی‌وی بزرگ با بدنه‌ای از جنس آلومینیوم براق است و امسال قطعا نیاز به به‌روزرسانی دارد. با متصل کردن این دستگاه به نمایشگر، صفحه‌کلید و دیگر موارد، می‌توانید با قیمت تنها ۵۰۰ دلار از کامپیوتری جدید استفاده کنید.

 

مقاله‌ و تحقیقی مرتبط:

هرآنچه تاکنون از آیفون‌های 2018 می‌دانیم

این دستگاه احتمالا امسال با دریافت بهبودهایی نظیر حافظه‌ی ذخیره‌سازی بیشتر و پردازنده‌ی قدرتمندتر، آپدیت خواهد شد. انتظار می‌رود که اپل مدل جدید را با یک طراحی تازه، در دسترس علاقه‌مندان قرار دهد. شرکت‌های مختلفی نظیر Alienware، ایسر و لنوو مدت‌ها است که کامپیوترهای کوچکی (مینی پی‌سی) را در بازه‌ی قیمتی بین ۵۰ تا ۱۰۰۰ دلار روانه‌ی بازار کرده‌اند و اپل می‌تواند با عرضه‌ی مک مینی جدید، این شرکت‌ها را در بازار به‌چالش بکشد.

 

سال‌ها است که شاهد اعمال تغییراتی عمده در سری لپ‌تاپ‌های مک‌بوک ایر اپل نبوده‌ایم و جدیدترین به‌روزرسانی این محصول در سال ۲۰۱۷، نتوانست انتظارات را برآورده کند. شکل کلی و برچسب قیمت مک‌بوک‌ ایر باعث شده است که این لپ‌تاپ، به یکی از محبوب‌ترین نوت‌بوک‌های قابل‌حمل در بین کاربران مبدل شود؛ اما عدم استفاده‌ی آن از نمایشگر رتینا، همواره کاربران را آزار داده است. گفته می‌شود که مک‌بوک ایر ۲۰۱۸ قرار است به‌نمایشگری عریض با حاشیه‌‌های باریک مجهز شود.

 

جدیدترین محصولات اپل در پاییز 2018 معرفی شد | آیپد پرو تا مک بوک

 

مک بوک پرو 13 2017 اپل / macbook pro 13 2017 apple

مینگ-چی کو در ماه جولای ادعا کرد که اپل می‌خواهد امسال به‌جای عرضه‌ی مدل جدید مک‌بوک ایر، از یک لپ‌تاپ اقتصادی جدید رونمایی کند؛ این گفته می‌تواند به‌این معنی باشد که اپل قصد دارد خط تولید مک‌بوک‌های جدیدی را کلید بزند و آن‌ها را جایگزین سری Air کند. 

 

طبق ادعاهای بیان شده، لپ‌تاپ ۱۳ اینچی جدید اپل قرار است از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به مک‌بوک ایر فعلی داشته باشد؛ با این‌تفاوت که این‌ دستگاه، حاشیه‌های باریک‌تری در اطراف نمایشگرش خواهد داشت.

همانطور که پیشتر هم ذکر شد، مک‌بوک جدید اپل به‌احتمال بسیار زیاد از نمایشگری رتینا با رزولوشن بالا استفاده خواهد کرد. این نوت‌بوک جدید به ارزان‌قیمت‌ترین مک‌بوک اپل تبدیل خواهد شد و بازار هدفش، خریداران کم‌بودجه و دانش‌آموزان هستند؛ گفتنی است که اپل در بازار دانش‌آموزان، مدت‌ها است که قافیه را به کروم‌بوک‌های ارزان‌قیمت و پرکاربرد گوگل باخته است.

 

 

می‌توان از اپل انتظار داشت که پاییز امسال، مدل جدید آی‌مک را نیز عرضه کند. سال گذشته این شرکت از آی‌مک پرو جدیدش تحت عنوان «قدرتمندترین دستگاه Mac» رونمایی و آن را دسامبر همان سال عرضه کرد. مدل استاندارد آی‌مک که جدیدترین بازطراحی‌اش به‌سال ۲۰۱۴ بر می‌گردد، به‌احتمال قوی پاییز امسال با مدلی جدید باز خواهد گشت.

 

در حقیقت، می‌توان گفت که بهترین زمان برای عرضه‌ی آی‌مک جدید، پاییز امسال است؛ چرا که ماه مارس ۲۰۱۸، تولد ۲۰ سالگی آی‌مک بود. البته تاکنون شایعات بسیار کمی در مورد عرضه‌ی آی‌مک جدید در اینترنت پخش شده‌اند و این امکان هم وجود دارد که اپل امسال به‌فکر عرضه‌ی مدل جدید آی‌مک نیافتاده باشد.

 

جدیدترین محصولات اپل در پاییز 2018 معرفی شد | آیپد پرو تا مک بوک

 

۲۰۱۸ قرار است سالی بزرگ برای Mac باشد

در این بین، محصولاتی هم هستند که نمی‌توان انتظار عرضه‌ی مدل جدید آن‌ها را در پاییز ۲۰۱۸ داشت؛ از میان مشهورترین آن‌ها، می‌توان به سری‌ محصولات مک‌بوک پرو اشاره کرد. اپل مدل جدید مک‌بوک پرو را جولای امسال با نمایشگر جدید True Tone، نسل سوم صفحه‌کلید‌های پروانه‌ای (که کم‌صدا‌تر از نسل‌های قبلی است) و بهبودهایی در سخت‌افزار داخلی معرفی کرد. مک‌بوک پرو ۲۰۱۸ علاوه‌بر این‌ها به باتری قدرتمندتر، رم سریع‌تر و یک حسگر اثر انگشت جدید مجهز شده است.

در کنار این دستگاه، نمی‌توان انتظار عرضه‌ی مدل جدید مک پرو را هم داشت؛ کامپیوتر دسکتاپ قدرتمند اپل که جدیدترین مدل آن در سال ۲۰۱۷ عرضه شد. گفته می‌شود که اپل می‌خواهد در سال ۲۰۱۹ از مدل جدید این دستگاه رونمایی کند.

اگر جزو افرادی هستید که می‌خواهید محصولی جدید از اپل خریداری کنید، صرف‌نظر از این‌که هدف‌تان خرید اپل‌واچ، آیفون، ایرپاد یا موارد دیگر است، بد نیست بدانید که به‌احتمال زیاد پاییز امسال بهترین زمان ممکن است.

 

 

آیپد پرو 10.5 / ipad pro 10.5

جدای از تمامی محصولاتی که اپل قصد دارد امسال معرفی کند، پیش‌بینی می‌شود که مدل جدید سری Mac، یکی از بزرگترین به‌روزرسانی‌ها باشد و بتواند سال خوبی را سپری کند. جدیدترین مدل مک‌بوک پرو با دو قیمت ۱۲۹۹ دلار (برای مدل ۱۳ اینچ) و ۲۳۹۹ دلار (برای مدل ۱۵ اینچ) هم‌اکنون قابل‌تهیه است.

اگر به‌دنبال یک دسکتاپ حرفه‌ای هستید، می‌توانید همین حالا آی‌مک پرو را تهیه کنید؛ البته می‌توانید تا پاییز هم صبر کنید. اگر به‌دنبال تهیه‌ی مدل ارزان‌قیمت Mac هستید، بهتر است دندان روی جگر بگذارید و منتظر معرفی مدل جدید بمانید. پیش‌بینی می‌شود که در عرض کمتر از یک ماه، شاهد عرضه‌ی برخی دستگاه جدید از سوی کوپرتینویی‌ها باشیم.

از طرفی در صورت برگزاری رویدادی جداگانه توسط اپل برای Mac، این احتمال وجود دارد که رونمایی رسمی از آن‌ها تا ماه نوامبر به‌تعویق بیافتد. صرف‌نظر از این‌که محصولات جدید سری Mac در چه‌زمانی قرار است روانه‌ی بازار شوند، می‌توان اطمینان داشت که ۲۰۱۸ قرار است سال بزرگی برای Mac باشد.

 

مطالب جذاب و مرتبط

آشنایی با کدهای مخفی آیفون

آیفون 7 وارد بازار شد + مشخصات و عکس

آیفون 5.8 اینچی 2017 رونمایی شد

ویژگی و شگفتی آیفون 7 (عکس)

آیفون به درد این افراد نمی خورد

محصولی انقلابی از گوشی جدید اپل!!


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان