ramazan
ramazan

فیلم حادثه تلخ برای یکی از هواداران ورزشگاه یادگار امام

مجموعه : کلیپ و ویدئو
فیلم حادثه تلخ برای یکی از هواداران ورزشگاه یادگار امام

حادثه تخلی که در وزرشگاه یادگار امام در کنار هواداران پرشور و شوق اتفاق افتاد. که با توجه به مشاهدات عدم تجهیزات پزشکی و آمبولانس این حادثه تلخ را رقم زد.

 

جانبازی که در بین هواداران ورزشگاه یادگار امام دچار حادثه شد و متاسفانه در سیل عظیم جمعیت جان سپرد.

 

به گزارش وب سایت نازوب، محمد شریفی هافبک جوان تیم استقلال خوزستان درباره شکست سنگین این تیم در مقابل تراکتورسازی در هفته هشتم لیگ برتر گفت:

تا دقیقه 20 خیلی خوب بازی کردیم. حتی بعد از گل اولی که خوردیم هم خوب کار می کردیم ولی وقتی داور پنالتی گرفت و بازی 2-0 شد، شیرازه تیم از هم پاشید.

 

جواد محمدپور یکی از یادگاران سال‌های دفاع مقدس که باشگاه تراکتورسازی افتخار همراهی وی در مقام هواداری را داشت، متاسفانه در جریان بازی روزگذشته در ورزشگاه یادگار امام(ره)، جان خود را از دست داد و خانواده بزرگ باشگاه تراکتورسازی را داغدار کرد.

 

متاسفانه حلاوت پیروزی شب گذشته مقابل استقلال خوزستان برای میلیون‌ها هوادار تراکتورسازی با اطلاع از خبر فوت یکی از هواداران متعصب تیم که در جریان بازی روزگذشته

در ورزشگاه یادگار امام(ره)، دچار مشکل شده و در بیمارستان جان خود را از دست داد، تلخ شد در پی بروز این حادثه تلخ و ناگوار، مالک و مدیریت باشگاه تراکتورسازی طی پیامی درگذشت این عزیز ازدست‌رفته را تسلیت گفتند.

 

در متن این پیام آمده است:
کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام
درگذشت جواد محمدپور هوادار تیم تراکتورسازی از جانبازان و آزادگان 8 سال دفاع مقدس تنها یک خانواده را داغدار نکرد بلکه دل میلیون‌ها هوادار تیم تراکتورسازی را رنجور کرد و شیرینی کسب ۳ امتیاز دیدار مقابل استقلال بر همه ما تلخ شد.

 

از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه و برای خانواده محترم صبوری و شکیبایی مسئلت می‌نماییم.
هوادار مرحوم تراکتورسازی فردا تشییع می‌شود.

مراسم تشییع پیکر این عزیز ازدست‌رفته ساعت 10 صبح فردا با حضور پرشور مردم تبریز و اعضای خانواده بزرگ تراکتورسازی در آرامستان وادی رحمت تبریز برگزار می‌شود.

 

 

تسلیت مسئولان تراکتورسازی
مالک و مدیرعامل باشگاه طی تماسی تلفنی با بازماندگان مرحوم محمدپور به این خانواده تسلیت گفتند.
مدیران باشگاه تراکتورسازی پس از اطلاع از درگذشت مرحوم جواد محمدپور به دیدار خانواده این مرحوم رفتند و ضمن جویا شدن علت این اتفاق ناگوار، به بازماندگان آن مرحوم تسلیت گفتند.

همچنین محمدرضا زنوزی مطلق مالک و علی‌رضا اسدی مدیرعامل باشگاه نیز در تماس‌های تلفنی جداگانه ضمن اظهار همدردی با خانواده مرحوم به آن‌ها تسلیت گفتند.

 

وی ادامه داد: جو تماشاگران روی ما خیلی تاثیرگذار بود. بعد از گل خوردن رفتیم برای حمله و جبران، ولی خوردن گل دوم کار را برای ما سخت تر کرد.

تیم ما خیلی جوان است و این مسئله باعث شد تحت تاثیر فشار ورزشگاه قرار بگیریم.

این بازی از نظر من با دیدارهایی که مقابل تیم های بزرگ در ورزشگاه های دیگر انجام داده بودم، واقعا متفاوت بود.

شریفی درباره صحنه خطای پنالتی منجر به گل دوم تراکتورسازی گفت: قطعا پنالتی نبود. در آن صحنه بازیکن حریف بدنش را جلوی مصطفی کیانی انداخت و خواست زرنگی کند.

 

او افزود: البته این را هم بگویم که شرایط تیم ما خوب است و همین حالا هم 9 امتیاز داریم و وضعیت بد نیست.

هافبک 18 ساله تیم استقلال در مورد دعوت شدن به تیم ملی امید هم گفت: در دو گروه 30 نفره بازیکنان به تیم امید دعوت شده اند و من هم در این اردو حضور پیدا می کنم، به این امید که بتوانم توجه کادر فنی را برای حضور در اردوهای بعدی جلب کنم.

فیلم حادثه تلخ برای یکی از هواداران ورزشگاه یادگار امام

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان