دعوای جنجالی معصومه ابتکار و مونا فرجاد | امپراطوری دروغ + فیلم و عکس

دعوای جنجالی معصومه ابتکار و مونا فرجاد | امپراطوری دروغ + فیلم و عکس

واکنش تند و جنجال معصومه ابتکار به حرف های مونا فرجاد بازیگر سینما و تلوزیون تیتر خبرهای داغ ایران را در ادامه این بخش خبری از وب سایت نازوب دنبال کنید.

 

مونا فرجاد، بازیگر سینما که در پستی از سخنان ابتکار انتقاد کرده بود، با واکنش تند او مواجه شد.

 

معصومه ابتکار در اینستاگرام Instagram خود نوشت:

«امپراطوری دروغ همچنان می تازد.

“کیهان” خط می دهد، رسانه های همفکرش هماهنگ جو می دهند و افرادی هم برای خودنمایی یا در معامله، تحریف را منعکس می کنند…

البته بعضی ها هم مثل این یکی کلی دروغ اضافه می کند…

فایل صوتی صحبت های معصومه ابتکار در این مصاحبه ارائه می شود تا ببینید چگونه امپراطوری دروغ کار خود را پیش می برد و حیا و اخلاق هم نمی شناسد…

 

دعوای جنجالی معصومه ابتکار و مونا فرجاد | امپراطوری دروغ + فیلم و عکس

 

مطالب و جملات به کار رفته در مطلب مونا فرجاد دروغ و بی تردید با اهداف خاصی مطرح شده است.

فراموش نکنیم دولت یازدهم با به سرانجام رساندن برجام، شرایطی را که این روزها می گذرانیم کنترل کرد و رشد اقتصادی را محقق ساخت.

اما ترامپ Trump و همدستان منطقه ای اش که آینده را برای ایران روشن می دیدند با خروج از برجام اوضاع را آشفته کردند.

اینبار اما ایران در جهان تنها نیست و تحولات مثبتی در پیش است.

اگر چه متاسفانه در داخل گروهها و افرادی با حماقت یا براساس ماموریت، نقش ستون پنجم را بازی کرده و با خبرسازی و القا دروغ و تحریف آتش به جان اعتماد مردم می بارند…

البته شکایت قضایی از مونا فرجاد به خاطر دروغ هایی که از زبان معصومه ابتکار منتشر کرده انجام می شود‌.»

 

معصومه ابتکار: از «مونا فرجاد» شکایت می‌کنم …

 

دعوای جنجالی معصومه ابتکار و مونا فرجاد | امپراطوری دروغ + فیلم و عکس

چکیده ای از بیوگرافی مونا فرجاد

مونا فرجاد متولد فروردین ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر و دوبلور است

فارغ التحصیل لیسانس رشته اقتصاد نظری است، در یک خانواده چهار نفری بدنیا آمد، یک خواهر بزرگتر از خود بنام مارال فرجاد دارد و فرزند جلیل فرجاد بازیگر کهنه کار تلویزیون و سینما می باشد

مونا فرجاد اصالتا مرندی و تورک زبان است

 

دعوای جنجالی معصومه ابتکار و مونا فرجاد | امپراطوری دروغ + فیلم و عکس

بازیگری از سه سالگی

به لطف حضور پدر در سه سالگی در برنامه ای بنام بهاران به کارگردانی پدرش بازی کرد، سپس در شش سالگی در سریال بنام حکایتی و حکمتی به کارگردانی یاسینی بازی کرد

شروع حرفه ای

بازی در سریال مزرعه آفتابگردان در سال ۱۳۸۲ شروع جدی مونا فرجاد در بازیگری بود، سپس با حضور در سریال پرطرفدار خوش رکاب و ساختمان پزشکان در نقش کتی شناخته تر شد.

دعوای جنجالی معصومه ابتکار و مونا فرجاد | امپراطوری دروغ + فیلم و عکس

 

 

بیوگرافی معصومه ابتکار

 

معصومه ابتکار کیست؟ گزیده ای از زندگی نامه معصومه ابتکار

معصومه ابتکار، فرزند دکتر تفی ابتکار در سال ۱۳۳۹ در تهران به دنیا آمد.

وی همراه والدین خود از سه تا 9 سالگی در شهرهای فیلادلفیا و ماساچوست آمریکا به خاطر ادامه تحصیل پدر در رشته دکترای مکانیک، اقامت داشت.

 

ابتکار پس از بازگشت به تهران، تحصیلات خود را در مدرسه بین‌المللی ایران زمین ادامه داد و در سال 1356 وارد دانشگاه پلی تکنیک در رشته مهندسی پتروشیمی شد.

اما در سال 60 تغییر رشته داد و لیسانس خود را از دانشگاه شهید بهشتی در رشته تکنولوژی پزشکی و فوق لیسانس و دکترا را در رشته ایمنی‌شناسی (ایمونولوژی) از دانشگاه تربیت مدرس کسب کرد.

معصومه ابتکار در دوران دانشجویی به عنوان سخنگوی دانشجویان مسلمان پیرو خط امام شناخته شد. این عنوان که یکی از دلایلش تسلط وی به زنان انگلیسی بود، بعدها سبب سپردن مسئولیت سردبیری روزنامه کیهان انگلیسی به وی شد.

این مسئولیت در دوران مدیرمسئولی و نمایندگی سید محمد خاتمی از سوی حضرت امام خمینی بر موسسه کیهان به ابتکار سپرده شد که به حدود 2 سال به طول انجامید.

 

دعوای جنجالی معصومه ابتکار و مونا فرجاد | امپراطوری دروغ + فیلم و عکس

 

دعوای جنجالی معصومه ابتکار و مونا فرجاد | امپراطوری دروغ + فیلم و عکس

معصومه ابتکار در همان سال‌ها ازدواج کرده و از پیوند خود با مهندس سید محمد هاشمی دارای دو فرزند است.

او پس از نمایندگی دولت جمهوری اسلامی ایران در سومین کنفرانس جهانی زن در نایروبی تصمیم به راه اندازی نشریه ای تخصصی برای زنان گرفت و بالاخره در سال 1372به همراه جمعی از بانوان به ویژه استاد منیره گرجی اقدام به تاسیس مرکز مطالعات و تحقیقات مسایل زنان کرد و نیز انتشار فصلنامه فرزانه که به عنوان اولین نشریه مطالعات و تحقیقات مسایل زنان به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر می شود.

 

ابتکار در آستانه برگزاری چهارمین کنفرانس جهانی زن در سال 1374 مسئولیت دفتر هماهنگی سازمان های غیردولتی زنان و نیز نایب رییس کمیته ملی این کنفرانس را عهده دار شد.

او همچنین در سال 1375 با تشکیل شبکه سازمان های غیردولتی زنان در ایران به عنوان رییس این شبکه انتخاب شد.

 

وی اولین زن در جمهوری اسلامی ایران بود که به هیات دولت راه یافت و طی سال‌های 1376 تا 1384 در سمت معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست انجام وظیفه نمود.

در عین حال دکتر ابتکار به تدریس در دانشگاه تربیت مدرس مشغول بوده و هم اکنون دانشیار گروه ایمونولوژی این دانشگاه است.

 

دکتر ابتکار در سال 1384 به دلیل تلاش‌هایش در سازمان حفاظت از محیط زیست ایران و نقشی که در آن دوران برای بهبود همکاری‌های منطقه‌ای و جهانی داشت به عنوان یکی از هفت «قهرمان زمین» سال 2006 سازمان ملل متحد انتخاب شد.

مـرکز صلح و محیط زیست به عنوان یک سـازمان غیردولتی در سال 1384 به پیشنهاد و تلاش وی به منظور ایجاد زمینه تبادل نظر و گفت و گو پیرامــون مسایـل محیـط زیست در سطـوح ملـی، منطقـه‌ای و بیـن‌المللی و بـرقـراری ارتبـاط با علاقمندان و متخصـصان محیط زیست تاسیس شد. وی رییس هیات مدیره مرکز صلح و محیط زیست است.

 

دکتر ابتکار همچنین عضو آکادمی علوم زنان برای جهان سوم – عضو هیات موسس و امنای موسسه مطالعات وتحقیقات زنان – عضو هیات امنای موسسه گفت و گوی تمدن‌ها – عضو هیات امنای بنیاد زینب کبری – عضو شورای دستور کار جهانی گفت و گوی اسلام و غرب مجمع جهانی اقتصاد است.

معصومه ابتکار در سال 1385 از سوی مردم تهران به عنوان عضو سومین دوره شورای اسلامی شهر تهران برگزیده شد. وی برای نخستین بار کمیته محیط زیست در این شورا را با حدود 20 کارگروه تخصصی به راه انداخت و مسئولیت این کمیته را عهده دار شد.

 

روایت معصومه ابتکار از وقایع درون سفارت تسخیر شده آمریکا در تهران تنها کتابی است که از این ماجرا توسط طرف ایرانی به زبان انگلیسی نگارش یافته و توسط انتشارات تالون بوکز در کانادا با عنوان Takeover in Tehran منتشر شده است.

این کتاب به زبان‌های فارسی و عربی نیز ترجمه و به ترتیب با اسامی “تسخیر” و “صراع فی طهران” در تهران و بیروت به چاپ رسیده است. انتشار این کتاب به سه زبان در سال های 1379 و 1380 صورت گرفت.

 

کتاب «خوشه‌های شهریور» دومین کتاب وی، حاوی وقایع و اتفاقات کشور طی سال‌های 1376 تا 1384 بوده که به ویژه به روندهای زیست‌محیطی و سیاسی طی آن دوران اشاره دارد. این کتاب در سال 1388 منتشر شده است.

کتاب «صلح و اخلاقیات طبیعی» نیز به زبان انگلیسی و با عنوان”Natural Peace & Ethics” مجموعه مقالات و سخنرانی های وی در مورد محیط زیست و صلح انتشار یافته است.

دعوای جنجالی معصومه ابتکار و مونا فرجاد | امپراطوری دروغ + فیلم و عکس

دکتر معصومه ابتکار شهریور سال 1392 از سوی دکتر روحانی به عنوان معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.

ابتكار در دولت دوازدهم به عنوان معاون رئيس‌جمهور در امور زنان و خانواده منصوب شد.

کاربران عزیز تا زمان لود کلیپ شکیبا باشید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان