لاغری با نازوب

 چهره های ایرانی و خارجی پایگاه ناز وب

مهارت و ترفندهای زندگی وبسایت ناز وب

ورزش های مناسب برای برجسته شدن باسن با تصاویر متحرک

ورزش های مناسب برای برجسته شدن باسن با تصاویر متحرک

آموزش بهترین ورزش های مناسب برای برجسته بزرگ و خوش فرم شدن باسن. بسیاری از خانم ها به دلیل ذیق وقت و هزینه های زیاد نمی توانند به باشگاه ورزشی بروند و اندام خود را تراشیده و ورزیده کنند به خصوص بعد از زایمان و بارداری.

وب سایت نازوب در این بخش موثرترین حرکات را با تصاویر متحرک برای خوش فرم شدن باسن برای شما گردآوری کرده است انجام این حرکات روزانه 10 الی 15 دقیقه بیشتر زمان نمی برد پس هیچ بهانه ای ندارید برای انجام ندادن این حرکات.

 

ورزش های مناسب برای برجسته شدن باسن با تصاویر متحرک

در این نوع ورزش نیاز به دمبل نیز دارید در صورتی که دمبل ندارید می توانید دو بطری نوشابه با کمی آب را به عنوان دمبل تهیه کنید این هم پیشنهاد نویسنده نازوب برای آسان کردن کار! با ما مثل همیشه همراه باشید.

 

نکته: در پایان هر تمرین به توصیه متخصص حتما گوش کنید و انجام دهید تا ورزشی اصولی انجام داده باشید.

 

مدت زمان انجام حرکات ورزشی زیر برای برجسته کردن باسن

هر حرکت را به مدت 45 ثانیه تکرار کنید، بین هر تمرین 30 ثانیه استراحت کنید. کل چرخه ورزش را دو مرتبه تکرار کنید.

ورزش های مناسب برای برجسته شدن باسن با تصاویر متحرک

1- Goblet Squat into Overhead Press

 

ورزش های مناسب برای برجسته شدن باسن با تصاویر متحرک

 

با این تمرین <span dir= بایستید و پاها را کمی بیشتر از عرض شانه ها باز کنید، یک دمبل را به صورت عمود نزدیک به قفسه سینه خود نگه دارید.

زانوها را خم کنید و به حالت اسکات پایین بروید، آرنج ها را به طرف داخل زانوها بیاورید. به حالت ایستاده بازگردید، و دمبل را به طرف بالای سر ببرید.

 

توصیه متخصص: وقتی می خواهید به حالت ایستاده بازگردید با فشار پاشنه ها به طرف زمین این کار را انجام دهید.

 

 

2- Plié Squat into X Lift

 

ورزش های مناسب برای برجسته شدن باسن با تصاویر متحرک

 

با این تمرین <span dir= بایستید و پاها را باز کنید، انگشتان پا به طرف بیرون و پاشنه ها داخل قرار بگیرند. در هر دست یک دمبل به دست بگیرید.

زانوها را خم کنید و به حالت اسکات باز به طرف پایین بروید، در همین حال دست ها را نیز به طرف زمین بکشید.

پاشنه ها را به طرف زمین فشار دهید تا به حالت ایستاده باز گردید در همین حال وزنه ها را تا سطح قفسه سینه بالا بکشید، کف دست ها به طرف خودتان باشد و آرنج ها در سطح شانه ها خم شوند.

بدون حرکت دادن آرنج ها، ساعد را بالا بیاورید، وزنه ها را به طرف بالای شانه ها بیاورید در این حالت کف دست ها باید به طرف خارج بدن قرار بگیرند.

بلافاصله همین کارها را دوباره برعکس انجام دهید و به حالت اسکات باز پایین بروید.

 

توصیه متخصص: در حالی که پاها را می کشید عضلات باسن را نیز منقبض کنید.

ورزش های مناسب برای برجسته شدن باسن با تصاویر متحرک

 

3- Squat and Squeeze

 

ورزش های مناسب برای برجسته شدن باسن با تصاویر متحرک

 

با این تمرین <span dir= بایستید و پاها را به عرض ران ها باز کنید، در هر دست یک دمبل باشد و دست ها را مقابل ران ها نگه دارید.

زانوها را خم کنید و به حالت اسکات پایین بروید، وزنه ها را به طرف جلوی زانوها بیاورید.

با پاشنه به طرف زمین فشار بیاورید و به حالت ایستاده باز گردید.

در حالی که دست ها را به دو سمت خود می آورید تیغه های شانه را به طرف همدیگر منقبض کنید.

توصیه متخصص: وقتی به حالت اسکات پایین می روید باسن را به سمت عقب پایین بیاورید. زانوها را عقب تر از نوک انگشتان پا نگه دارید.

ورزش های مناسب برای برجسته شدن باسن با تصاویر متحرک

 

4- Y and Chest Lifts

 

ورزش های مناسب برای برجسته شدن باسن با تصاویر متحرک

 

با این تمرین <span dir= روی زمین دراز بکشید به صورتی که پیشانی به حالت استراحت در سطح زمین قرار بگیرد. دستها را به طرف بالای سر و کمی خارج از بدن بکشید.

کف دست ها به طرف پایین باشند. دست ها و پاهای خود را از روی زمین بلند کنید و با بدن خود حالتی Y شکل ایجاد کنید.

دوباره به طرف پایین بازگردید، سپس دستها را به طرف پشت خود بیاورید، کف دست ها به طرف بالا باشد، و قفسه سینه را چند سانت از زمین فاصله دهید.

به همین شکل ادامه دهید به حالت Y بروید و سپس قفسه سینه را لیفت کنید.

توصیه متخصص: وقتی پاها را از روی زمین بلند می کنید باسن را منقبض کنید.

ورزش های مناسب برای برجسته شدن باسن با تصاویر متحرک



برچسبها:

 چهره های ایرانی و خارجی پایگاه ناز وب

مطالب داغ چند روز گذشته
دختری با زیباترین چشمها، چشمهای همه را گرد کرد!
دختری با زیباترین چشمها، چشمهای همه را گرد کرد!
مشاهده بیشتر