لازانیا؛ بیوگرافی تمام بازیگران لازانیا کمدی ترین فیلم + تیزر

لازانیا؛ بیوگرافی تمام بازیگران لازانیا کمدی ترین فیلم + تیزر

مردم ایران با تمام مشکلات اقتصادی، سیاسی، خانوادگی و … که دارند می توان آنها را شادترین مردم دنیا دانست. حتی زمانی که دلار دقیقه به دقیقه سیر صعودی داشت و دارد شبکه های اجتماعی پر است از طنزهای گرانی دلار و بی ارزش شدن ریال!!

The people of Iran, with all the economic, political, family and … problems, can be considered the happiest people in the world. Even when the dollar rallied a minute and a half, social networks are full of expensive dollar satires and a rally depreciation !!

اگر شما نیز به دنبال یک فیلم فان و کمدی هستید پیشنهاد وب سایت نازوب فیلم جدید و کمدی لازانیا است که در همین بخش به معرفی بازیگران لازانیا به همراه بیوگرافی و تیزر این فیلم پرداختیم . با ما همراه باشید.

 

تهیه کننده

فیلم سینمایی لازانیا با تهیه کنندگی احمد احمدی، و کارگردانی حسین قناعت ساخته شده است.

بازیگران فیلم لازانیا

بازیگران فیلم لازانیا جواد رضویان، ارژنگ امیرفضلی ، بهنوش بختیاری ،نفیسه روشن، رضا ناجی،پارسیا شکوری، یوسف صیادی

اصغر سمسارزاده،ساعدهدایتی، رضا رویگری ، عباس محبوب، محمد شیری، علی کاظمی ، آرین خلج،رضا ریاحی ، اردشیر کاظمی 

احمد یاوری شاد،سپهر سهرابی،قباد شاهپوری،مهدی حدادی، محمد رضا عرب،حسین روزبه، علی بیک… وبا هنرمندی؛ یوسف تیموری و با تشکر از

حدیث چهره پرداز. بازیگران نوجوان: امیر علی صالح ، امیر علی محمودی ، رادین صانعی، نعیم شیخ محبوبی ، پارسا نژاد آذر هستند.

 

دیگر عوامل فیلم لازانیا

دیگر عوامل فیلم لازانیا در زیر آورده شده اند:

نویسندگان فیلمنامه : حسین قناعت، احمد احمدی
طراح گریم : عبدالله اسکندری
– تدوین: محمدتوکلی
مدیر فیلمبرداری : امیر معقولی
طراح صحنه و لباس : سحر شهامت
مدیر صدابرداری : میثم یاردیلو
طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق
دستیار و برنامه ریز : مهدی مطلبی،
دستیار دوم کارگردان : سپینود وفامنش
منشی صحنه : مهتاب شهرابی
مجری گریم : مانی اسکندری ، سارا اسکندری
دستیار اول فیلمبردار : حسن امیرزاده
عکاس : اردلان آذرمی
طراح گرافیک و پوستر: بهزاد خورشیدی
سازنده آنوس : امیرشیبان خاقانی

 

بیوگرافی بازیگران فیلم لازانیا

سیدجواد رضویان

 

لازانیا؛ بیوگرافی تمام بازیگران لازانیا کمدی ترین فیلم + تیزر

 

 

جواد رضویان، شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، در آخرین روز سال ۱۳۹۴، پس از آنکه به عنوان یکی از سه بازیگر برگزیده برنامه سه ستاره معرفی شد

با بغض اعلام کرد که دیگر در تلویزیون کار نخواهد کرد و برای همیشه خداحافظی کرد.[۳] وی پس از این ماجرا در مجموعه همسایه‌ها به ایفای نقش پرداخت و دوباره به تلویزیون برگشت.

از پدری قمی و مادر یزدی در شهر قم به دنیا آمد. او به‌طور اتفاقی وارد رشته بازیگری شد.

رضویان در سال اول دانشگاه با مهران غفوریان، امیر غفارمنش و بیژن بنفشه‌خواه همکلاس بود و به کمک آن‌ها وارد این رشته شده‌است.

جواد رضویان از سال ۱۳۷۳ در عرصه بازیگری مشغول به کار شده‌است.

در مجموعه‌های متعددی از جمله سیب خنده، مجیددلبندم و باغچه مینو… شرکت کرد. او با مجموعه سیب خنده به تلویزیون آمد

ولی با مجموعه طنز پاورچین به کارگردانی مهران مدیری به موفقیت رسید و در جایزه بزرگ دوباره به کارگردانی مهران مدیری این موفقیت را تکرار کرد.

جواد رضویان یکی دو تجربه کارگردانی هم داشته که البته نتوانست در این زمینه موفقیت‌هایی که در عرصه بازیگری بدست آورده بود را تکرار کند.

وی تاکنون در چند تله فیلم نیز بازی کرده و تا به حال چند آلبوم نیز بیرون داده‌است که آخرین آن کاری با نام لحاف دوزی است. دارای یک فرزند دختر است و یک طوطی برزیلی هم دارد. نارنجی رنگ مورد علاقه اوست.

سبک نقاشی اش الیستراسیون است سبک تصویرسازی کودک. بازی او در سریال در حاشیه سری ۱و۲ به کارگردانی مهران مدیری باعث محبوبیت بیش از پیش جواد رضویان شد.

 

بیوگرافی ارژنگ امیرفضلی

 

لازانیا؛ بیوگرافی تمام بازیگران لازانیا کمدی ترین فیلم + تیزر

 

 

ازیگر و کارگردان ایرانی وی متولد سال 1349 می باشد و 46 سال سن دارد.

ارژنگ فعالیت سینمایی خود را در سال 1373 با بازی در فیلم الو الو من جوجو ام آغاز نمود.

وی بیشتر به عنوان یک کمدین شناخته می شود و بیشتر در کارهایی که فضای طنز دارد حضور دارد.

همچنین وی در برنامه خندوانه نیز به اجرای استندآپ پرداخته است.

ازدواج و همسرش

به گفته ی خودش چندین سال پیش ازدواج کرده است و متاهل می باشد. عکسی از همسر او در دسترس نیست.

پدر ارژنگ امیرفضلی

ارژنگ امیرفضلی فرزند حسین امیرفضلی می باشد که بازیگر، کارگردان و صداپیشه ایرانی است.

ماجرای بیماری اش

ارژنگ امیر فضلی بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی از صحت بستری شدن خود گفت:

به دلیل عارضه گوارشی در بیمارستان بستری شدم و عمل جراحی را با موفقیت پشت سر گذاشته‌ام.

وی در ادامه در حالی که شرایط مناسبی برای صحبت کردن نداشت، درخصوص زمان مرخص شدن و روند ادامه درمان خود از بیان کرد:

همچنان زمانی برای مرخصی مشخص نشده است و درحال حاضر نمیدانم جراحی دوباره دارم یا نه!

 

 

بیوگرافی بنوش بختیاری

بهنوش بختیاری (زادهٔ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران) بازیگر و منشی صحنه ایرانی است. وی دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است.

بهنوش بختیاری در بیمارستان اقبال تهران به دنیا آمد و اکنون ساکن شهرک ژاندارمری است.

او بعد از گذراندن تحصیلات ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان وارد دانشگاه آزاد شد آن هم در رشته مترجمی زبان فرانسه و این رشته را تا گرفتن مدرک کارشناسی در واحد تهران مرکز گذراند.

بهنوش بختیاری قبل از بازیگری به عنوان منشی صحنه به سینما وارد شد. در کنار آن در مدرسه رسام هنر یک دوره یک ساله تئاتر را هم زیر نظر خانم مهتاب نصیرپور گذراند.

سرانجام سال ۱۳۷۵ در مجموعه هوای تازه ساخته آقای محمد رحمانیان بازیگری را آغاز کرد و به عرصه جدیدی در دنیای سینما وارد شد.

علایق بهنوش بختیاری

موسیقی مورد علاقه ی او کلاسیک است و از بین خوانندگان پاپ به صدای رضا صادقی ،مرحوم ناصر عبداللهی و مازیار علاقه دارد .
او اصلا از موسیقی رپ خوشش نمی آید. در کودکی دختر آرامی بوده سفر کردن را خیلی دوست دارد و در کودکی علاقه داشته مهماندار هواپیما شود.

غذای مورد علاقه اش چلو کباب است .و کار خطاطی را بسیار دوست دارد به شعر خواندن علاقه ی زیادی دارد اما اصلا نمی تواند شعر بگوید ، بسیار با سلیقه و منظم است.

خانواده بهنوش بختیاری

 

لازانیا؛ بیوگرافی تمام بازیگران لازانیا کمدی ترین فیلم + تیزر

 

 

پدرش بختیاری و مادرش تهرانی است. بهنوش عضو آخر یک خانواده ۶ نفری است. یک خواهر و دو برادر بزرگ تر از خود دارد که هر سه متاهل هستند.

 

 

بیوگرافی نفیسه روشن

 

لازانیا؛ بیوگرافی تمام بازیگران لازانیا کمدی ترین فیلم + تیزر

 

 

نفیسه روشن متولد 13 اردیبهشت 1361 در تهران، بازیگر است

فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد می باشد، سفیر دوقلوها و عاشق حیوانات بوده و همسرش خلبان هواپیماهای مسافربری است

علاقه از دبیرستان

د‌‌‌وره راهنمایی و د‌‌‌بیرستان احساس كرد‌‌‌م به بازیگری علاقه د‌‌‌ارم

د‌‌‌ر آن د‌‌‌وران عضو گروه تئاتر بود‌‌‌م و د‌‌‌ر مد‌‌‌رسه و كلاس‌ های كانون پرورش فكری تئاتر بازی می‌ كرد‌‌‌م، از همان موقع علاقه به بازیگری د‌‌‌ر د‌‌‌رونم بود‌‌‌

کلاس بازیگری

برادرم چون کارگردان بود کتاب های زیادی بهم معرفی کرد

د‌‌‌ر كلاس‌ های مقد‌‌‌ماتی استاد‌‌‌ سمند‌‌‌ریان شركت كرد‌‌‌م، در همان دوره کلاسهای سوارکاری و تیراندازی را هم پشت سر گذاشتم چون دوست داشتم الفبای همه چیز را بدانم

از اولین بازی تا شهرت

در سال 1382 در 19 سالگی با سریال روزهای به یادماندی جلوی دوربین رفتم، اما اولین بازی جدی من در سال 1385 بازی در یکی از ایپزود های سریال کلانتر بود

بصورت جدی با سریال اغما در رمضان 96 به شهرت رسیدم

 

بیوگرافی رضا ناجی

 

لازانیا؛ بیوگرافی تمام بازیگران لازانیا کمدی ترین فیلم + تیزر

 

 

رضا ناجی بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر متولد 5 دی ماه سال 1321 می باشد و 75 سال سن دارد . وی اصالتا اهل تبریز می باشد و در همان جا به دنیا آمده است.

البته اسم اصلی او محمدامین ناجی می باشد که به این نام معروف شده است .

از کودکی به تئاتر علاقه داشت و در تئاترهای خیابانی مختلفی نقش بازی کرده بود. شغل اصلی‌اش مکانیکی و دارای گواهینامه پایه یک رانندگی و گواهینامه درجه یک مهارت فنی خودرو است.

وی فعالیت بازیگری خود را از سال 1341 شروع نمود اما حضور رسمی او در سینما در سال 1368 با فیلم گل سرخ اتفاق افتاد.
ازدواج و همسر

رضا ناجی چندین سال است که ازدواج کرده است و متاهل می باشد . وی از این ازدواج نیز سه فرزند است , 2 دختر به نام سحر و سودابه و یک پسر به نام شهرام.

 

 

بیوگرافی پارسیا شکوری فرد

 

لازانیا؛ بیوگرافی تمام بازیگران لازانیا کمدی ترین فیلم + تیزر

 

 

پارسیا شکوری فرد بازیگر جدید و نوظهور سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار پارسیا شکوری فرد می‌توان به بازیگری در سریال شاهگوش، سریال افسانه هزار پایان و فیلم قهرمانان کوچک اشاره کرد.

پارسیا شکوری فرد در سال ۱۳۹۲ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم پارسیا شکوری فرد در این سال، بازیگری در سریال شاهگوش به کارگردانی سید داود میر‌باقری محسوب می‌شود.

پارسیا شکوری فرد سال ۱۳۹۲ سریال شاهگوش نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

شاید مهم‌ترین بخش بیوگرافی پارسیا شکوری فرد بازی در سریال شاهگوش بوده است. زندگی حرفه‌ای و بازیگری پارسیا شکوری فرد را باید مدیون اعتماد سید داود میر‌باقری باشیم.

چرا که اگر سید داود میر‌باقری به عنوان کارگردان به پارسیا شکوری فرد برای بازیگری در سریالش اعتماد نکرده بود، شاید پارسیا شکوری فرد مسیر سخت‌تری را باید برای دنیای بازیگری خود انتخاب می‌نمود.

از پارسیا شکوری فرد نقل قول شده است که برای بازی خود در سریال شاهگوش و همکاریش با سید داود میر‌باقری به‌عنوان کارگردان ابراز رضایت کرده است.

پارسیا شکوری فرد توانست با بازی در سریال شاهگوش تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند، مخصوصا همکاری در کنار بازیگران نظیر فرهاد اصلانی، مرجانه گلچین، محسن تنابنده و حمیدرضا آذرنگ توانست سطح بازیگریش را متحول کند.

پارسیا شکوری فرد علاوه‌بر سریال شاهگوش، سال ۱۳۹۶ در سریال افسانه هزار پایان نیز بازی کرده است.

پارسیا شکوری فرد نکات خوبی از شهاب عباسی کارگردان سریال افسانه هزار پایان آموخت و تجربه ارزشمندی از بازی در کنار هنرمندانی چون مریم کاویانی، عزت‌الله رمضانی‌فر، تورج نصر و عزت‌الله مهرآوران بدست آورد.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی پارسیا شکوری فرد آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است.

پارسیا شکوری فرد را باید هم بازیگر سینما و هم بازیگر تلویزیون بدانیم چرا که ۵۰% آثار وی سینمایی و ۵۰% آثارش تلویزیونی است.

در واقع پارسیا شکوری فرد از مجموع ۴ اثری که در کارنامه دارد، در ۲ اثر در سینما با نام‌های فیلم قهرمانان کوچک و فیلم دزد و پری به ایفای نقش پرداخته و در ۲ اثر در تلویزیون با نام‌های سریال افسانه هزار پایان و سریال شاهگوش بازی کرده است.

همچنین پارسیا شکوری فرد به زبان فارسی مسلط است.

 

بیوگرافی یوسف صیادی

 

لازانیا؛ بیوگرافی تمام بازیگران لازانیا کمدی ترین فیلم + تیزر

 

 

یوسف صیادی متولد سال ۱۳۴۸ در تهران و دارای مدرک دیپلم گرافیک است. پدرش طالقانی و مادرش اهل گیلان است ، متاهل است و 13 سال است که ازدواج کرده .

همسر یوسف صیادی خانواده یوسف صیادی بیوگرافی یوسف صیادی بیوگرافی مریم فلاح بیوگرافی بازیگران وی دارای اصلیتی تنکابنی است او فعالیت‌های هنری خود را در زمینه نمایش کودکان آغاز کرد

و با حضور در برنامه‌های طنز تلویزیونی در مقام کارگردان، تهیه کننده و بازیگر به ادامه آن پرداخت.

او در فیلم اتانازی به کارگردانی رحمان رضائی به عنوان طراح صحنه و لباس حضور داشت.

همسر یوسف صیادی خانواده یوسف صیادی بیوگرافی یوسف صیادی بیوگرافی مریم فلاح بیوگرافی بازیگران او با مریم فلاح (فوق لیسانس روانشناسی) ازدواج کرده و دارای دو فرزند به نام های رها و پندار است .

وی تهیه کننده مجموعه نوروزی دریچه، تهیه کننده و کارگردان مجموعه سومین نگاه ، تهیه کننده ، کارگردان و بازیگر مجموعه یک بام و دو هوا و بازیگر در مجموعه های ساعت خوش ، جنگ جوان ، حس ایرانی و قرارگاه مسکونی و فیلم سینمایی بختک است .

او فعالیت های هنری خود را در زمینه نمایش کودکان آغاز کرد و با حضور در برنامه های طنز تلویزیونی در مقام کارگردان،‌ تهیه کننده و بازیگر به ادامه آن پرداخت.

 

بیوگرافی اصغر سمسار زاده

 

لازانیا؛ بیوگرافی تمام بازیگران لازانیا کمدی ترین فیلم + تیزر

 

 

بیوگرافی اصغر سمسار زاده , اصغر سمسار زاده متولد ۱۳۱۵ تهران، اینک بیش از ۴۰ سال است که در عرصه نمایش حضور دارد.

از سال ۱۳۴۸ ‏با فیلم امشب دختری می میرد بازی در فیلم های سینمایی را آغاز نموده است. اما شهرتش را مدیون سریال خانه ‏بدوش و شخصیت اصغر ترقه است که از او چهره ای آشنا و مشهور ساخت.

اصغر سمسارزاده را با نقش های کمدی می ‏شناسند، اما دوستدارن نمایش های جدی، حضور او در نمایش های مرحوم ساعدی چون پرواربندان و دیکته و زاویه را ‏نیز به خاطر دارند.

اصغر سمسارزاده از بازیگران قدیمی تئاتر ، سینما و تلویزیون ایران است که فعالیت های هنری خود با گروه تئاتر ‏اسکار آغاز کرد و چند سال بعد به طور حرفه ای در تئاتر فردوسی مشغول بازیگری شد.

این بازیگر قدیمی و نام آشنا در ‏فاصله سال های ۱۳۴۸ تا ۱۳۵۶ بیش از ۲۰ فیلم بازی کرد. اما انقلاب و دگرگونی های پیش آمده، او را نیز مانند ‏بسیاری به حاشیه راند.

ولی سمسار زاده ابتدا از طریق حضور در تئاترهای لاله زار و سپس نقش های کوچک و بزرگ ‏تلویزیونی و گاه سینمایی کوشید تا در این حیطه فعال باقی بماند.

آثار من کارگرم (۱۳۹۲) خوابم می‌آد (۱۳۹۰) فیتیله و ماه پیشونی (۱۳۹۰) گشت ارشاد (۱۳۹۰) چپ دست (۱۳۸۴) شارلاتان (۱۳۸۳) تشنه باران (۱۳۵۷) یک اصفهانی در سرزمین هیتلر (۱۳۵۶) پشمالو (۱۳۵۵) دلقک (۱۳۵۵) رابطه جوانی (۱۳۵۵) شوهر جونم عاشق شده (۱۳۵۵) نقص فنی (۱۳۵۵) ممل آمریکایی (۱۳۵۴) همسفر (۱۳۵۴) آب (۱۳۵۳) بزن بریم دزدی (۱۳۵۳) خوشگلا عوضی گرفتین (۱۳۵۳) شوهر کرایه‌ای (۱۳۵۳) عروس پابرهنه (۱۳۵۳) کوثر (۱۳۵۳) مراد برقی و هفت دخترون (۱۳۵۳) هفت دلاور (۱۳۵۲) حسن دینامیت (۱۳۵۱) آقای هالو (۱۳۴۹) تجاوز (۱۳۴۹)

 

بیوگرافی ساعد هدایتی

 

لازانیا؛ بیوگرافی تمام بازیگران لازانیا کمدی ترین فیلم + تیزر

 

 

متولد 20 فروردین 1334 در رشت، بازیگر است. دیپلمه است و مدتی بعنوان کارمند بیمارستان بود، با مهران مدیری به شهرت رسید، یکبار تمام زندگی اش را دزد زده و حالا خانه نشین است، شدیدا از مهران مدیری گله مند است

خانواده

پدرم اصالتا آستارایی بود و مادرم اهل رشت. خودم متولد شهر رشت هستم پدرم کلاه‌فروش بود و مادرم خانه‌دار.، بچه سوم خانواده بودم، یک پسر و یک دختر قبل از من بودند و یک پسر بعد از من به دنیا آمد.

تهران و اصالت

تا هفت سالگی در رشت زندگی می‌کردیم

بعد پدرم شغل شرکتی گرفت و ما به تهران آمدیم و از کلاس دوم دبستان در این شهر بودم تا الان. اما اصالتم را حفظ کرده‌ام و وقتی به رشت می‌روم، گیلکی صحبت می‌ کنم

شروع از قبل انقلاب

ساعد هدایتی فعالیت خود را از سال 1349 وقتی 15 ساله بود با استودیوی فیلمسازی پارس فیلم آغاز کرد، اما بعد ها بعنوان کارمند بیمارستان سالهای سال از این حرفه دور بود

بیمارستان و مدیری

در سال 73 بعد از مدت ها دوری نقشی را در سریال سلام آشنایی که در نوروز 74 پخش شد بازی کرد اما آشنایی اتفاقی او با مهران مدیری در بیمارستان مسیر هنری جدیدی برای وی رقم زد

شهرت

فعالیت هدایتی با مدیری از مجموعه پلاک 14 از سال 78 شروع ش او از آن پس در اغلب کارهای مدیری جز بازیگران ثابت بود، با سریال های پاورچین سال 81 نقطه چین سال 82 به شهرت رسید.

 

بیوگرافی رضا رویگری

 

لازانیا؛ بیوگرافی تمام بازیگران لازانیا کمدی ترین فیلم + تیزر

 

 

متولد 6 دیماه 1325 در تهران می باشد و 70 سال سن دارد.وی بازیگر و خواننده می باشد.

دوران مدرسه و دبیرستان را در همان تجریش به پایان رساند. او به خلبانی علاقه مند بود و دوبار امتحان داد ولی قبول نشد. سپس به نقاشی روآورد و با نمایش «ویس و رامین» به کارگاه نمایشی پیوست.

او در جشنواره های نانسی، ورشو و چند شهر آلمان و آمریکا نمایش هایی را اجرا کرده است.

بازی در سریال های تلویزیونی را با سریال «محله بهداشت» شروع نمود. با فیلم «عقابها» به کارگردانی زنده یاد خاچیکیان به سینما آمد و 28 فیلم سینمایی بازی کرد

و برای کارهای خود آهنگسازی نیز کرد. او در چند نمایشگاه نقاشی در ایران و آمریکا شرکت کرد و یک کنسرت نیز در سال 1996 در آمریکا برگزار نمود.

 

ازدواج و همسرانش

وی دو ازدواج داشته است . ازدواج اولش با فرشته میرهاشمی می باشد و حاصل این ازدواج پسری به نام کیارش است .وی به دلیل اختلاف از همسر سابقش جدا شد.

همسر دوم او تارا کریمی است که حدود 43 سال ازخودش کوچکتر است . وی در سال 93 با او که 23 سال سن داشت ازدواج نمود.
بیماری رضا رویگری

رضا رویگری که در سال 92 دچار عارضه قلبی و پس از آن سکته مغزی شد، باگذراندن دوره های فیزیوتراپی و آب درمانی و درمان های متعدد، در آخرین ماه های سال 95 دوران نقاهت را سپری کرده و عنوان کرد که تا بهبودی کامل جلوی دوربین ها قرار نخواهد گرفت.

 

بیوگرافی عباس محبوب

 

لازانیا؛ بیوگرافی تمام بازیگران لازانیا کمدی ترین فیلم + تیزر

 

 

عباس محبوب، بازیگر تلویزیون و سینما، سال (۱۳۴۷) در تهران متولد شد. وی فارغ‌التحصیل رشته‌ی هنرهای‌ دراماتیک است.

آغاز کار هنری
وی در سال (۱۳۵۰) با بازی در فیلم «دیوار شیشه‌ای»، به کارگردانی ساموئل خاکچیان قدم به عرصه‌ی سینما گذاشت.

محبوب اولین تجربه‌ی بازیگری‌اش در تلویزیون را سال (۱۳۴۸) با بازی در نمایش تلویزیونی «مردی با دو دل»، با کارگردانی پرویز کیمیاوی تجربه کرد.

وی از سال (۱۳۶۱) به مدت ده سال در یک برنامه‌ی طنز به نام «سیمای اقتصاد ما»، در تلویزیون بازی کرد.

حاشیه های عباس محبوب
علاقهٔ او به بازیگری، از دوران مدرسه و بازی در نمایش‌های مدرسه‌ای آغاز شده بود. وی در سال ۱۳۵۴ به استخدام اداره تئاتر در آمد.

فعالیت‌های هنری عباس محبوب برخی از
سینما
دراکولا ( ۱٣٩۴)
رسوایی (۱۳۹۱)
بازگشت به آینده (۱۳۹۰)
چک (۱۳۹۰)
صداست که می‌ماند (۱۳۹۰)
چشمک (۱۳۸۷)
تارزن و تارزان (۱۳۸۰)
پشت دیوار شب (۱۳۷۶)
تنگنا (۱۳۷۴)
بوی خوش زندگی (۱۳۷۳)
من زمین را دوست دارم (۱۳۷۲)
ماه عسل (۱۳۷۱)
مخترع ۲۰۰۱ (۱۳۷۰)
چاووش (۱۳۶۹)
ستاره دنباله‌دار (۱۳۶۴)
جبار سرجوخه فراری (۱۳۵۲)
دیوار شیشه‌ای (۱۳۵۰)

 

 

بیوگرافی محمد شیری

 

لازانیا؛ بیوگرافی تمام بازیگران لازانیا کمدی ترین فیلم + تیزر

 

 

بازیگر کمدی سینما و تلویزیون و هنرپیشه قدیمی محمد شیری در تاریخ 30 بهمن سال 1328 در شهر مشهد چشم به جهان گشود

محمد شیری در رشته تئاتر و هنر بازیگری را فرا گرفته است و در دوره‌های آموزشی کلاس‌های احمد کاشانی و اسکویی بازیگری را اموخته هست

محمد شیری بازیگری در تلویزیون را در سال 52 با بازی در سریال کیمیاگر آغاز نمود و با بازی در سریال شب های برره نیز به شهرت رسید

و همچنین وی بازیگری در سینما را با بازی در فیلم ستاره دنباله دار در سال 59 شروع نمود و در فیلم ایتالیا ایتالیا بیشتر دیده شد

محمد شیری متاهل است و چندین سال است که ازدواج نموده هست

محمد شیری درباره حضورش در دنیای بازیگر میگوید که من از بچگی به هنر علاقه داشتم و با بچه‌های محل ساز جور می نمودیم و برای خودمان و دوستان می‌نواختیم

و محمد شیری همچنین قبل از مدرسه هم در جمع‌ های خانوادگی و برای فامیل نقش بازی می نموده و زمانی که دانش‌آموز بوده است در مدرسه با خواندن یک انشا وارد دنیای بازیگری شده هست

و وی گفته بعد از ان انشا نمی‌دانم معلم، چه چیزی در من دید که از من خوشش آمد و از بچه‌ها خواست تشویقم نمایند و برایم دست بزنند.

از آن زمان من مجری برنامه‌های مدرسه خودمان شدم و با کمک برخی دوستانم ازجمله بهروز رضوی که بچه محل بودیم، گروه تئاتری بوجود آوردیم تا توانستیم بیشتر دیده شویم و این اتفاقات موضوعی بود که به هنر علاقه پیدا کنم و بعد از ان به دنیای تئاتر و نمایش قدم بگذارم.

 

 

بیوگرافی یوسف تیموری

 

لازانیا؛ بیوگرافی تمام بازیگران لازانیا کمدی ترین فیلم + تیزر

 

 

یوسف تیموری متولد ۶ دی ۱۳۵۸ در تهران، بازیگر است

دیپلمه رشته ریاضی فیزیک است، دوره ساختن فیلم های انیمشین را در شرکت کلک خیالدر سال ۷۳ گذرانده است، به ژانر اجتماعی در سینما علاقمند است، ، دو خواهر و یک برادر دارد.

شروع و شهرت

آن روزها که سر کلاس استاد سمندریان می نشست، گمان نمی کرد که به شهرت و محبوبیت اینچنینی دست پیدا کند

شب و روزش شده بود بازی و بازیگری، فوق دیپلمش را از هنرستان صدا و سیما اخذ کرد و تصمیم گرفت بازیگر بودن را تجربه کند، نصرالله رادش او را به محمد رحمانیان معرفی کرد.

هوای تازه کلید خورد و یوسف تیموری اولین حضورش را در مقابل دوربین تجربه کرد با سیب خنده، چهره اش در ذهن ها ثبت شد، بعد از مدتی کوتاه عوام مردم او را با نام فولاد زیر آسمان شهر می شناختند

علاقه به ورزش + عابدزاده

من هم مثل بیشتر مردم از کودکی دوست داشتم خلبان شوم و بعد از آن دروازه‌ بانی و یکی از انگیزه‌ های این‌ که به ورزش بوکس روی آوردم این بود که می‌ گفتند برای دروازه‌ بانی اگر قبلش بوکس انجام داده باشید خیلی به شما کمک خواهد کرد

می گفتند بوکس باعث می‌ شود ترس صورتتان از توپ گرفته شود و انگیزه دیگرم دوست داشتن بیش از حد احمدرضا عابدزاده بود که من او را عمو احمد صدا می‌ کنم به خاطر این‌ که تنها فوتبالیستی بود که در زمین هم بازی می‌ کرد و هم بازیگر …

کار هنری در کنار بازیگری

در دوره‌ای نواختن گیتار را آموختم و همین‌ طور در یک زمان خانه‌ای تهیه کردم که در آن خانه تمام کارهای چوبی اش را از صفر تا صد خودم انجام دادم که شامل طراحی و ساخت بود

از کمد و میز گرفته تا سایر وسایل، همچنین در دوره‌ای هم می‌ خواهم کارسفال انجام دهم چون به نظرم یک هنرمند باید نسبت به سایر هنرها توانا یا حداقل آگاه باشد.

لازانیا؛ بیوگرافی تمام بازیگران لازانیا کمدی ترین فیلم + تیزر

Lasagna; Biography of all the actors in Lasagna The most comedic film + teaser


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان