ramazan
ramazan

آموزش کوچک کردن بینی با زنجبیل 100 درصد نتیجه بخش

آموزش کوچک کردن بینی با زنجبیل 100 درصد نتیجه بخش

اگر از ظاهر و شکل بینی خود ناراضی هستید و دوست دارید بینی خود را کوتاه و یا کوچک تر کنید از دانش های بخش زیبایی و سلامت وب سایت نازوب کمک بگیرید.

If you are dissatisfied with the appearance and shape of your nose and want to shorten or lower your nose, get the knowledge of beauty and wellness on the website.

تمریناتی ساده و دستور العمل های طبیعی بدون هیچ هزینه ! این دستور العمل هم برای بینی های گوشتی و بینی های استخوانی جوابگو هستند و با استمرار و انجام مداوم ورزش هایی که در ادامه به آن اشاره می کنیم می توانید ظاهر بینی خود را تغییر دهید.

 

نکته ای که باید بدانید این است که زنجبیل بخاطر خواص متفاوتی که دارد برخی بر این باورند که حتی بینی های استخوانی را نیز با زنجبیل و نرمش های خاص می توان کوتاه و تغییر شکل داد زیرا استخوان در دراز مدت صد درصد تغییر شکل می دهد حتی بدون جراحی!

 

ابتدا به مهم ترین نکات کوچک کردن بینی و شکل و ظاهر بینی می پردازیم سپس با دو ماده زنجبیل و خمیر دندان آموزش کوچک کردن بینی را به شما یاد می دهیم. با وب سایت نازوب و بخش های مختلف زیبایی و سلامتی آن همراه باشید.

 

آموزش کوچک کردن بینی با زنجبیل 100 درصد نتیجه بخش

 

شکل دادن بینی شما:
همه ما اندازه های مختلف و شکل های متفاوت از بینی را داریم، بعضی از مردم از شکل بینی خود راضی نیستند و می خواهند آن را کوچکتر و نازک تر کنندبرای رسیدن به این هدف، لازم نیست که جراحی زیبایی داشته باشید، گزینه های ساده و آسان وجود دارد که به شما چهره ی تازه می دهد.

چگونه بینی خود را کوچکتر کنیم؟
برخی از تمرین های طبیعی وجود دارد که باعث می شود بینی شما کوچکتر شود شما همچنین می توانید آرایش را با استفاده از یک روش ساده انجام دهید ،تا بینی خود را کوچک کنید.

همراه با ورزش و آرایش، برخی از دستور العمل های طبیعی است، که کمک می کند تا بینی خود را کوچک تر و نازک تر به معرض دید دربیاورید ؛ بینی تیز و کوچک ،نماد زیبایی است، شما می توانید شکل بینی را با روش های ساده و آسان تغییر دهید.

 

چگونه می توان بینی خود را با ورزش کردن کوچک کرد ؟

 

آموزش کوچک کردن بینی با زنجبیل 100 درصد نتیجه بخش

 

چگونگی کاهش اندازه بینی با ورزش :
در اینجا برخی از تمرینات ساده که بینی شما را کوچکتر میکند ، برای شما شرح می دهیم این تمرینات ساده را میتوانید در زمان های کوتاهی انجام دهید .

کاهش سایز بینی

اندازه بینی را چگونه کاهش دهیم ؟

کوتاه شدن بینی:
با گذشت زمان، بدن انسان شروع به ضعیف شدن میکند . به همان شیوه با سن، شکل بینی نیز به علت ضعف استخوان ها و غضروف بینی تغییر می کنداین تمرین ساده، استخوان ها و غضروف های بینی را قوی نگه می دارد.

انگشت اشاره را روی نوک بینی قرار دهید، آن را به آرامی فشار دهید. با نگه داشتن انگشت روی بینی، فشار را به سمت پایین متمایل کنید ، هر وقت که زمان داشتید می توانید این تمرین را هر روز در هر کجا انجام دهید.

کوچک کردن و تغییر شکل بینی:
این تمرین ساده بسیار مفید خواهد بود هر دو طرف بینی را با انگشت اشاره فشار دهید. با نیروی زیاد ، هوا را به بیرون بدمید .شما می توانید این حرکت را برای هر دو سوراخ بینی خود انجام دهید ؛

این کار را 10-15 بار تکرار کنید. این یک تمرین، ساده است که شما را قادر می سازد دقیقا همانطور که می خواهید بینی خود را شکل دهید. و بدانید که تکرار این تمرین ها نتیجه بخش است ساختار بدن انسان چه گوشت و ماهیچه و چه استخوان حتما قابل تغییر شکل هستند.

تکان دادن بینی:
برای کوچک کردن بینی، روش های دیگری نیز وجود دارد این کار جهت ساخت عظلات بینی شما مفید خواهد بود . صورت خود را ثابت نگه داشته و بینی خود را بچرخانید .

شما می توانید این تمرین را در هر زمان از روز انجام دهید اما برای رسیدن به نتایج بهتر، به طور منظم باید این کار را انجام دهید .

 

صاف کردن بینی:
این یک تمرین ساده برای داشتن بینی باشکل مناسب است ، برای این کار لبخند بزنید و بینی خود را با کمک انگشتان خود بکشید.

این کار به ساخت عضلات در دو طرف بینی شما کمک خواهد کرد .برای داشتن نتایج بهتر، 20 بار در روز و برای چند ماه این کار راتکرار کنید.

 

ماساژ بینی:
این یک راه ایده آل برای کوچک کردن بینی است برخی از مزایای دیگر نیز وجود دارد، که می تواند سردرد را نیز درمان کند.

بینی خود را از قسمت پل وسطی به طرفین ماساژ دهید و مراقب باشید که حتما انگشتان خود را بصورت دایره ای برروی بینی خود حرکت دهید ؛ با 5-7 بار تکرار در روز و در زمان بسیار کوتاه، شما نتایج را دریافت خواهید کرد.

 

بینی زیبا بدون عمل جراحی

 

آموزش کوچک کردن بینی با زنجبیل 100 درصد نتیجه بخش

 

راه حل موثر و طبیعی کوچک کردن اندازه بینی

ازبین بردن خط لبخند:
با گذشت سن ، خط و چین و چروک هایی در صورت و اطراف بینی ظاهر میشود، که یکی از آنها خط لبخند است این، یک تمرین ساده برای کاهش میزان خط لبخند بشمار میرود .

هوا را به داخل بینی هدایت کرده و برای چند ثانیه نگه دارید، به طوری که در بینی خود حجم هوا را کاملا حس کنید . این کار را حداقل چندین بار در روز برای داشتن نتایج بهتر، انجام دهید. که هیچ وقت و هزینه ای از شما نمی گیرد.

 

تنفس عمیق:
تنفس عمیق نیز ،یکی دیگر از ورزش های ساده است که کمک می کند تا بینی خود را کوچک تر کنید این تمرین ساده را هرروز انجام دهید .یکی از حفره های بینی خود را بسته و با حفره ی دیگر نفس بکشید ؛

پس از هر تنفس عمیق ، نفس خود را برای 3 ثانیه نگه دارید، در معرض عمق قرار گرفتن در هوا، سه ثانیه نگه داشتن هوا. حال برای حفره ی دیگر نیز این کار را تکرار کنید . این تمرین را سه بار در روز در پکیج های 10 تایی انجام دهید .

 

آموزش کوچک کردن بینی با زنجبیل 100 درصد نتیجه بخش

 

چگونه می توان بینی خود را با آرایش کردن کوچک نشان داد ؟

کانتور کردن بینی

شما میخواهید به یک مهمانی بروید و میخواهید زیبا به نظر برسید ، اما از ظاهر بینی خود راضی نیستید ، با یک روش ساده در آرایش کردن میتوانید کاری کنید که بینی شما کوچکتر به نظر برسد.

از روشن کننده هایی استفاده کنید که از رنگ پوست شما روشن تر هستند به همین ترتیب از رنگ تیره تر برای سایه انداختن .

مواد آرایشی را روی دو طرف بینی قرار دهید و آن را خوب مخلوط کنید به همین ترتیب، روشن کننده ها را بر روی نوک بینی اعمال کنید، و آن را به خوبی ترکیب کنید این، باعث می شود بینی شما فورا کوچکتر به نظر برسد .

نسخه های خانگی جالب برای کوچک کردن بینی در خانه

برخی از درمان های طبیعی وجود دارد که می تواند بینی شما را یک شبه کوچکتر کند ، در ادامه این بخش از ناز وب برخی از دستور العمل های خانگی آسان برای داشتن بینی کوچکتر در خانه را به شما ارائه میکنیم :

 

زنجبیل:

 

آموزش کوچک کردن بینی با زنجبیل 100 درصد نتیجه بخش

 

زنجبیل توانایی كنترل التهابات را تا حد قابل توجهی داشته و تأثیرگذاری مخرب رادیكال‌های آزاد بر سلول‌ها را كم می‌كند، علاوه بر اینكه علائم فرآیند پیری را نیز تا حد قابل توجهی به تعویق می‌اندازد. به همین دلیل گزینه ی بسیار مناسبی است برای آب کردن غضروف و بینی های گوشتی.

 

روش استفاده از زنجبیل برای کوچک کردن بینی

یک لایه چسبنده از پودر زنجبیل و آب درست کنید، آن را روی ناحیه ای که میخواهید کوچک شود قرار دهید و پس از 15 دقیقه بشویید .

این کار برای برخی از افراد که ممکن است دچار سوزش زیاد شوند توصیه نمیشود. با پس از تحمل سوزش حتما با کمی ماست خنک بینی خود را بپوشانید و پس از 5 دقیقه آن را بشویید. این دستورالعمل باورنکردنی را حتما به کار ببندید .

 

یخ:چگونه با یخ بینی خود را کوچک کنیم ؟

 

آموزش کوچک کردن بینی با زنجبیل 100 درصد نتیجه بخش

 

یخ یکی از ساده ترین دستورالعمل هاست تا بینی شما کوچکتر شود. یک مکعب یخ را در یک پارچه تمیز قرار دهید و برروی بینی خود قرار دهید .
هر روز این کار را به مدت ده دقیقه انجام دهید. بینی کمتر پف کرده و به دلیل یخ و سرما کوچک می شود.

 

خمیر دندان ، سرکه سیب و زنجبیل
طرز تهیه این نسخه طبیعی کوچک کننده بینی ساده است، نسخه ای که تاثیر آن عالی است ، کافیست یک قاشق چایخوری خمیر دندان، یک قاشق چایخوری زنجبیل تازه و یک قاشق غذاخوری سرکه سیب را با هم مخلوط مخلوط کنید

و ترکیب بدست آمده را به مدت 30 دقیقه بر روی بینی خود قرار دهید فراموش نکنید که پیش از استفاده از محلول، بینی را با آب و صابون شسته و خشک کنید.

 

آموزش کوچک کردن بینی با زنجبیل 100 درصد نتیجه بخش

 

بعد از گذشت مدت تعیین شده یعنی 30 دقیقه ترکیب روی بینی را توسط آب گرم از روی بینی خود پاک کنید و چنانچه احساس خشکی پوست در این قسمت از صورت خود کردید آن را با نرم کننده های طبیعی مرطوب کنید.

اگر روزانه از این محلول استفاده کنید می توانید در عرض کمتر از ده روز تفاوت را در شکل ظاهری بینی خود احساس کنید.

 

خمیر دندان و تاثیر خمیر دندان بر کاهش سایز بینی
افرادی که در حین استفاده از آن متوجه سوزش یا قرمزی در بینی خود می شوند بایستی میزان زنجبیل را در ترکیب کم کنند.

در خط پایانی این مقاله این چند جمله را نیز بخوانید…

بدانید که استمرار و افکار مثبت برای انجام هر کاری می تواند بدون شک نتیجه دلخواه به شما بدهد تلقین یکی از مهم ترین روش هایی است که میتواند در درمان تمام بیماریهای روحی و روانی و جسمی تاثیر گذار باشد.

این که بسیاری از افراد با داشتن حتی بیماری سرطان با روحیه ای بالا سرطان را شکست دادند به دور از ذهن نیست

شاید کمی باور آن سخت باشد اما سلول های خوب و بد درکی از بودن یا نبودن دارند ( یعنی این که می توانید با سلولهای بد و بیمار بدنتان حرف بزنید با تمام احترام!!!) این که جای تو در بدن من نیست اینجا در بین سلول های سالم من جایگاهی نداری و… با بیماری های خود مثل یک دوست صمیمی رفتار کنید و نتیجه آن را بی شک و بدون تردید مشاهده می کنید

شاید برای بعضی از خوانندگان مضحک باشد اما این یک حقیقت است در روش های انرژی درمانی!

پس یکبار هم که شده با باور تمام توصیه های این بخش از وب سایت نازوب را جدی بگیرید و امتحان کنید.

 

آموزش کوچک کردن بینی با زنجبیل 100 درصد نتیجه بخش

Learn to reduce nasal congestion with 100% ginger


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان