ramazan
ramazan

بیوگرافی جدید امیر تتلو پر حاشیه ترین خواننده ایران و همسرانش

بیوگرافی جدید امیر تتلو پر حاشیه ترین خواننده ایران و همسرانش

وب سایت نازوب: آنچه که باید درخصوص پرحاشیه و جنجالی ترین خواننده ایران بدانید امیرحسین مقصودلو با نام هنری امیر تتلو می باشد او از خوانندگان ایرانی است که در سبک ریتم اند بلوز (R&B) فعالیت می‌کند.

 

Nazuub website: What you need to know about the most vulgar and most controversial Iranian singer is Amir Hosein Maghsudlou, whose name is Amir Tlloo. He is an Iranian singer in Rhythm & Blues (R & B)

 

بیوگرافی امیر تتلو

 

امیر تتلو متولد 30 شهریور 1362 در تهران، خواننده است. تا دیپلم ریاضی بیشتر درس نخوانده است، موسیقی را با سبک رپ شروع کرد، چندین بار دستگیر شد و حالا جنجالی ترین خواننده غیر مجاز ایرانی می باشد. که در این بخش نگاهی داریم به زندگی بسیار عجیب و پر فراز و نشیب این چهره!

 

خانواده و کارگری

 

در یک خانواده 5 نفره در محله مجیدیه تهران بدنیا آمد. مدتی به خاطر شغل پدرش در رشت زندگی کردند، امیر به علت وضعیت مالی خانواده از نوجوانی کارگری کرده است و دوتا خواهر بزرگتر از خود دارد.

او مدتی در کارگاه نجاری و مدتی هم در یک سوپر مارکت شاگرد بود.

 

بیوگرافی جدید امیر تتلو پر حاشیه ترین خواننده ایران و همسرانش

 

خانواده فوتبالی و هنری

مادرم عاشق خوانندگی بود و مدام تو خونه آواز می خواند؛ خواهرم هم همینطور، پدرم هم عاشق فوتبال بود، به همین خاطر من به خوانندگی و هم به فوتبال علاق شدیدی دارم. اینها تنها علاقه بودند!

 

شخصیت تتلو

فردی جسور و نترس، باهوش و پرطرفدار به سبک خودش. او می گوید من از هیچ چیزی نمی ترسم پایان هر چیز مرگ است بالاتر از سیاهی رنگ نیست وقتی من در کودکی زندگی سیاهی داشتم. زندگی پر از مشاجره، دعوا و کتک کاری های پدر و مادرم مرا سخت تر از آنچه که هستم کرد.

شروع موسیقی

امیر تتلو خوانندگی را از 17 سالگی در سبک پاپ شروع کرد. دو سال بعد یعنی سال 1379 با موسیقی رپ آشنا شد و در سال 1380 به دبی رفت و زیر نظر شاهرخ سالار سبک R&B را فرا گرفت و دوباره به ایران بازگشت.

 

ماجرای خواندنی تتلیتی ها

 

تَتَلیتی 

 

تَتَلیتی یک آلبوم موسیقی از امیر تتلو خواننده است. تتلیتی همچنین نامیست که هواداران او با آن شناخته می‌شوند.

تتلیتی‌ها که عموماً نوجوان هستند با هم شبکه می‌شوند و در فضای مجازی حضور دارند. تتلو با حدود ۴ میلیون فالوئر، از پرمخاطب‌ترین چهره‌های ایرانی در اینستاگرام است.

تتلیتی‌ها از رسوم و آیین‌های خاصی برخوردارند. از جملهٔ آن‌ها «دوره پاکی» نام دارد که در آن تتلیتی‌ها باید نیت کرده، و از گناه و انرژی منفی و بدی کردن خودداری کنند.

 

در سال ۱۳۹۴، تتلو در صفحهٔ اینستاگرام خود نوشت:

 

«قهرمان جهان که شدیم همه هم واقعاً می‌فهمن تنها چیزی که غیرممکنه؛ غیرممکنه و همه دنیا فهمیدن استعداد ایرانی یعنی چی و دیگه همه بهش احترام می‌ذارن. هنوز همه وقت دارن بخندنااا … آقا دور هم بخندیم اصلاً… هرکی نگه بغ بغو…» در پاسخ به این دعوت هزاران نفر از تتلیتی‌ها در فضای مجازی «بغ‌بغو» کردند.

پس از بازداشت تتلو ده‌ها نفر از تتلیتی‌ها با تجمع در برابر دادگاه خواستار آزادی او شدند. آن‌ها همچنین اقدام به اشتراک‌گذاری شعارها و هشتگ‌هایی در تأیید بی گناهی تتلو اقدام کردند.

ظرف سه روز پس از دستگیری او در سال ۱۳۹۵ در اینستاگرام هفتصد هزار کامنت دربارهٔ او پست شد. هشتگ‌هایی چون #تتلو، #تتلو_را_آزاد_کنید و #جای_هنرمند_زندان_نیست در رسانه‌هایی چون توییتر و اینستاگرام داغ شدند. هواداران او همچنین دربرابر دادسرا تجمع برگزار کردند.

پس از این که امیرمهدی ژوله در شهریور ۱۳۹۴، در یک استندآپ کمدی در برنامهٔ خندوانه، در کنایه به تتلو و تتلیتی‌ها گفت: «من اگه نویسنده نمی‌شدم، خواننده می‌شدم … اسمم هم می‌گذاشتم ژوله‌یا!،

یا فکر کنید اسممو می‌گذاشتم امیر ژوژولو و طرفدارام هم می‌شدن ژوژولی‌ها» سیل کامنت‌های انتقادی تتلیتی‌ها روانه صفحهٔ اینستاگرام او شد.

پس از بازداشت تتلو در شهریور ۱۳۹۵، تتلیتی‌ها سیلی بی‌سابقه از کامنت‌های خود را روانه حساب اینستاگرام رهبر ایران کردند. آن‌ها با اعلام بی گناهی تتلو تقاضای آزادی او را کردند.

سیروس آرین، روانشناس و کارشناس امور روانی بیمارستان روانپزشکی رازی معتقد است در زندگی تتلو و تتلیتی‌ها احترام به قانون نقشی ندارد و تتلو موقعیتی در اختیارشان قرار می‌دهد تا بی بر جای گذاشتن اثری خشمشان را نشان داده و در برابر قانون بایستند.

او بغ بغو کردن آن‌ها را نیز نشانهٔ خشم می‌داند و می‌گوید آنان از رفتارهایی نابهنجار چون سیگارکشیدن مدل موهای عجیب و نامتعارف خشم شان را بروز می‌دهند

 

عکس خانوادگی امیر تتلو – خواهر و مادرش

 

 

 عکس خانوادگی امیر تتلو خواهر و مادرش

 

گروه TNT

در سال 1383 با حسین تهی گروه TNT را تشکیل دادند و بعد از چند کار مشترک از هم جدا شدند و به صورت مستقل فعالیت کردند.

مهاجرت به دبی و بازگشت

در سال 1389 بعد از شهرت اولیه دوباره برای ادامه فعالیت به دبی مهاجرت کرد و باز هم زیر نظر شاهرخ سالار چند ماه فعالیت کرد اما بعلت مشکلات شخصی دوباره تصمیم به بازگشت به ایران گرفت

 دستگیری

در سال 1390 اولین آلبوم خود بنام زیر همکف را منتشر کرد، دو سال بعد در آذر 92 توسط پلیس امنیت اخلاقی به علت فعالیت غیر مجاز برای چند روز بازداشت شد.

 

فوتبال و فوتسال

از مهر 93 تصمیم گرفت با تمرینات فشرده وارد فوتبال و تیم پرسپولیس شود و جای علی کریمی را در تیم بگیرد، او در اولین جلسه تمرینی این باشگاه توسط سرپرست تیم اخراج شد

او سپس تمرینات جدی زیر نظر وحید شمسایی برای حضور در فوتسال را گذراند اما مصدومیت مانع از حضور حرفه ای او در این مسیر نیز شد

انرژی هسته ای و ناو ارتش

در حین مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 در سال 2015 ترانه انرژی هسته ای را روی عرشه ناو جنگی با همکاری ارتش خواند که بعدها موجب مواخذه فرمانده وقت ارتش نیز شد.

سفیر صلح موزه تهران

تتلو در مهر ماه 94 در موزه صلح تهران از طرف جانبازان شیمایی و قطع نخاع بخاطر موزیک ویدیو شهدا مورد تجلیل قرار گرفت و به عنوان سفیر صلح این موزه معرفی شد

عکس امیر تتلو و وحید شمسایی و دخترانش

 

 عکس امیر تتلو و وحید شمسایی و دخترانش

 

زندان 62 روزه

انتشار چند کلیپ و عکس های مورد دار از امیر تتلو موجب دستگیری او در شهریور 95 شد که بعد از 62 روز با قید وثیقه آزاد شد، اتهام او تشویق جوانان به فساد و فحشا بود

دادگاه او را به 10 سال حبس و 74 ضربه شلاق متهم کرد اما بعدا بخاطر رضایت یکی از شاکیان نصف مجازات او بخشیده شد

دیدار جنجالی با رئیسی

در انتخابان سال 96 ابتدا از محمدباقر قالیباف حمایت کرد اما پس از انصراف وی از سید ابراهیم رئیسی حمایت کرد و در پیامی از حسن روحانی خواست از رقابت با رئیسی خودداری کرده و کناره گیری کند

ابراهیم رئیسی در آخرین ساعات تبلیغات در 27 اردیبهشت 96 با امیر تتلو دیدار کرد، انتشار ویدیو و عکس آنها موجی از انتقاد در جامعه به راه انداخت

 

از مجوز تا کنسرت در ترکیه

تتلو بارها به دروغ یا راست از گرفتن مجوز و برگزاری کنسرت حرف زد اما زمان مشخص کرد حرف های او کذب بود، در تیر ماه 97 ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد. او در تلاش برای برگزاری کنسرت 20 هزار نفری در ترکیه است.

امیر تتلو و همسرش

ساسی مانکن خواننده رپ در پیج خود عکس امیر تتلو و ملیکا جواهریان ( معروف به سفید برفی / گرگینه ) را به اشتراک گذاشت و خبر ازدواج امیر تتلو با ملیکا جواهریان را منتشر کرد.

 

 امیر تتلو و همسرش

 

تا کنون چندین دختر که با تتلو سلفی و عکس گرفته اند به عنوان همسر او معرفی کردند اما این تنها شایعات فضای مجازی است.  اخبار مختلفی از ازدواج امیر تتلو با ملیکا جواهریان معروف به گرگینه و یا دیگر شاخ های اینستاگرام منتشر شده که صحت ندارد.

برخی سایت ها با انتشار عکس های او با دختر خانوم های مختلف طرفدارش با عنوان امیر تتلو و دوست دخترش و عکس همسر امیر تتلو خبر ازدواج او را منتشر دادند که صحت ندارد

 

همسر امیر تتلو

 

 

استایل همسر امیر تتلو

 

تتلوی 35 ساله هنوز ازدواج رسمی نداشته و مجرد است

 

ازدواج امیر تتلو با ملیکا جواهریان

 

امیر تتلو خواننده جنجالی کیست

 

علاقه به لواشک

می گوید عاشق لواشک است ولی از شیرینی خامه ای بخاطر اینکه دل می زنه بدش می آید اما شیرینی دانمارکی می خورد و عاشق آب میوه طبیعی است

منبع درآمد

می گوید منبع درآمد اش از نوشتن ترانه است و برای کلیپ های ویدیویی خود اسپانسر دارد، اما واقعیت این است که او با داماد مهندس عمرانشون در کار ساخت و ساز می باشد. اینستاگرام امیر تتلو نزدیک به 4 میلیون نفر فالورر دارد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان