داغ ترین اخبار ورزشی؛ از وضع عجیب رفیعی تا آگهی جنجالی دایی

مجموعه : اخبار ورزشی
داغ ترین اخبار ورزشی؛ از وضع عجیب رفیعی تا آگهی جنجالی دایی

نگاهی داریم به پر حاشیه ترین خبرهای ورزشی هفته ای که گذشت. از وضعیت عجیب سروش رفیعی تا سوژه شدن انگلیسی صحبت کردن جواد خیابانی با بخش خبرهای ورزشی نازوب همراه باشید.

Take a look at the latest sports news of the week that passed. Speaking of the strange situation of Soroush Rafiee to the English subject, Javad Kheybani speaks with the sports news section.

 

سروش رفیعی از ادامه فصل محروم می شود؟

تیم فوتبال فولاد تا به اینجای لیگ هجدهم مشکلات زیادی را سپری کرده و شرایط خوبی نداشته است. یکی از مسائلی که در بیرون از زمین گریبان فولادی‌ها را گرفته، مشکل این باشگاه با سروش رفیعی است.

رفیعی برای بهبودی مصدومیتش سفری به قطر داشت، ولی دیرتر از زمان مقرر به اهواز برگشت و همین مسئله سوژه کشمکش بین او و مدیران باشگاه شد.

 

داغ ترین اخبار ورزشی؛ از وضع عجیب رفیعی تا آگهی جنجالی دایی

 

سرانجام پس از برگزاری جلسات فراوان، طرفین راضی شدند که با یک توافق جدید کار را تا پایان نیم فصل ادامه دهند.

با انجام این توافق، سروش به همراه کاروان فولاد راهی مشهد شد تا مقابل پدیده به میدان برود. ولی در روز مسابقه او از فهرست هجده نفره فولاد خط خورد. دلیل این اتفاق، نامه‌ای بوده که باشگاه فولاد قبلا به فدراسیون زده بود.

فولادی‌ها در مدتی که می‌خواستند قرارداد سروش را فسخ کنند، نامه‌ای با این مضمون به فدراسیون زده بودند، ولی پس از توافق با او، اقدامی انجام ندادند که فدراسیون و کمیته مسابقات در جریان این توافق و ادامه همکاری قرار بگیرند.

به همین دلیل مسئول برگزاری بازی پدیده و فولاد، از قرار گرفتن نام رفیعی در لیست تیمش ممانعت به عمل آورده بود و اینگونه بود که او بازی را از دست داد.

حالا تعیین تکلیف سروش رفیعی برای ادامه فصل و بازی کردنش در فولاد، بر عهده کمیته تعیین وضعیت است و آن‌ها باید بررسی کنند که آیا راهی برای حضور او در بازی‌های بعدی فولاد وجود دارد یا اینکه نامه مدیران فولاد به فدراسیون، در ادامه راه نیز دردسری پیش پای سروش خواهد بود.

 

***

تصویر آگهی که پس از چندسال دوباره داغ و پربیننده ترین عکس ورزش ایران شد. به مناسبت دربی های 2018

واکنش علی دایی به جلد مجله همشهری جوان

علی دایی بی‌شک یکی از برجسته‌ترین چهره‌های تاریخ فوتبال ایران است. با دایی می توان ساعت ها نشست و گفت و گو کرد. با او درباره خاطرات گذشته حرف زد اما بی شک اگر تصاویر قدیمی را به دایی نشان دهید، برایتان خاطرات جالبی تعریف می کند.

این جلد مجله همشهری جوان مربوط به زمانی است که دایی با ایران به عربستان باخت و از تیم ملی برکنار شد.

وقتی یک بار این جلد را به او نشان دادیم، اینطور واکنش نشان داد:

 

داغ ترین اخبار ورزشی؛ از وضع عجیب رفیعی تا آگهی جنجالی دایی

 

« این متاسفانه یکی از بدترین شکست های دوران مربیگری ام بود. این اولین شکست رسمی من در مقام مربی تیم ملی بود. متاسفانه دوستان خوش ذوق رسانه ای تان این را چاپ کردند و من فقط می توانم برای این اتفاقات ابراز تاسف کنم. بازی با عربستان روز تلخی بود ، هم برای من و تیم ملی و هم برای مردم.»

البته اگر دایی در تیم ملی می ماند و آن تصمیم سیاسی گرفته نمی شد، چه بسا ایران به جام جهانی آفریقای جنوبی صعود می کرد.

 

***

مهدوی‌کیا از یکی از تاریخی‌ترین عکس‌های فوتبال ایران

 

بدون شک او شماره دو  فوتبال تاریخی ایران است. مهدوی کیا خاطرات شیرینی برایمان رقم زد و حالا با دیدن یکی از عکس های قدیمی اش می گوید:

«آخ آخ، این یکی از آن گل هاست که من در زندگی ام فراموشش نمی کنم. در اوج خوشحالی تمام استرس های بازی ، تمام زحماتی که در آن سال ها کشیدیم با این گل به بار نشست. »

او ادامه می‌دهد:

«این از آن گل هایی است که در خلوت خودم می نشینم و نگاهش می کنم. از وسط زمین که استارت زدم ، تقریبا همه ورزشگاه با من نیم خیز شدند و نگاه شان به گام های من بود.

 

داغ ترین اخبار ورزشی؛ از وضع عجیب رفیعی تا آگهی جنجالی دایی

 

یک نمایی از پشت دروازه است که دوربین روی پاهای من زوم کرده. آن نما را خیلی دوست دارم. این یک گل استثنایی است که همیشه در یادها می ماند. »

مهدی همچنین می‌گوید:«پاس این گل را علی دایی داد. یکی از این پاس ها به من داده ، یکی هم به خداداد در بازی با استرالیا.

البته او یکی از این پاس ها هم در بازی با ایرلند به علی کریمی داد که متاسفانه گل نشد. ولی این گل به آمریکا را هیچ وقت نمی توانم فراموش کنم. راستش بازی که تمام شد ما با خانواده های مان در ارتباط بودیم ولی قبل از این هم با سوت داور چون تجربه بازی با استرالیا را داشتیم ، مطمئن بودیم که ایران غرق در جشن و شادی است.»

 

خوشحالی مهدوی کیا پس از گل به آمریکا

***

ادعای جدید مهدی قائدی که امیدواریم واقعیت داشته باشد!

مهدی قائدی: دیگر دنبال حاشیه نیستم

مهدی قائدی پس از گذراندن سالی پر حاشیه، حالا گویا به ساحل آرامش رسیده است. مهاجم جوان و تکنیکی اهل بوشهر استقلال که تقریبا نیمی از فصل قبل را به دلیل یک تصادف وحشتناک از دست داد، پس از کسب سلامتی اش بازهم درگیر حواشی مربوط به آن اتفاق تلخ بود.

 

داغ ترین اخبار ورزشی؛ از وضع عجیب رفیعی تا آگهی جنجالی دایی

 

او حالا طبق گفته خود از آن فضاها فاصله گرفته و تمام تمرکزش را روی فوتبالش گذاشته. قائدی که در بازی مقابل سایپا هم مثل دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان در ترکیب ثابت آبی ها قرار گرفته بود، پس از این بازی گفت: 100 درصد از حواشی فاصله گرفتم و ان‌شاء‌الله بهتر از شرایط فعلی می‌شوم.

این اتفاقی است که قطعا همه دوست داریم برای این استعداد آینده دار فوتبال ایران رخ دهد. استعدادی که اگر حواسش به خودش باشد، زیر نظر وینفرد شفر خیلی بیشتر از این ها می تواند پیشرفت کند.

 

***

ناراحتی جنجالی جواد خیابانی از سوژه شدنش در انگلیسی حرف زدن

جواد خیابانی بخاطر شوخی هایی که با نحوه انگلیسی صحبت کردن وی شده, حسابی ناراحت است
نمی‌شود که فقط شما سربه‌سرمان بگذاری استاد خیابانی!

ویدئوی جدید جواد خیابانی درباره شوخی های اخیر را کمتر کسی است که ندیده باشد. همه گلایه های او برای اینکه سر به سرش گذاشته اند. او گفته بی ادبی کرده اند.

 

داغ ترین اخبار ورزشی؛ از وضع عجیب رفیعی تا آگهی جنجالی دایی

 

گفته این بی ادبی ها باعث می شود محیط ورزشگاه برای ورود بانوان به ورزشگاه فراهم نباشد. می گوید او تا زنده است قدرش را بدانیم و کلی گفته این شکلی دیگر. اینکه مثل شفیع نشود که بعد از فوتش از خوبی هایش گفته شود. اینکه از او بت ساخته باشند و این چیزها!

 

حتی بارها نوشته هایی از جنس آنچه تهمینه میلانی بازنشر داده بود هم دیده شده که کسی را نباید برای عدم تسلط در زبان خارجی دوم مسخره کرد.

اگرچه که خیابانی چیزی در این ویدئو درباره ماجراهای بازی ایران و بولیوی و عدم تسلطش به زبان انگلیسی ، نگفته و اگرچه مثلا خیلی از مردم می گویند او هم همان قدر غیر روان انگلیسی حرف می زند که دو مقام سیاسی عالی کشور در جایی به بزرگی سازمان ملل هم همین میزان غیر مسلط انگلیسی حرف زده اند اما او به کلی یک حقیقت را نادیده می گیرد .

 

انگار این مردم هستند که برایش موج راه می اندازند. مگر همین مردم نبودند که یک سال قبل وقتی پیش افتادی تا برای زلزله زده ها کمک جمع کنی ، دوشادوشت بودند و ستایشت کردند؟ مگر همین مردم بارها با گزارش هایت تا اوج آسمان پرواز نکرده اند؟

چه می شود جواد جان که گاهی اینگونه می شود؟ چرا این وجه از ماجرا را نمی گویی و سکوت می کنی؟ خیلی از ما قطعا مشکل شما را در صحبت به زبان انگلیسی داریم اما کدام مان به خواست خودش این توانایی را در خود می بیند که با اعتماد به نفس کامل رو به دوربین و جلوی چشمان 80 میلیون ایرانی که حالا اگر در پخش زنده هم نبینند بلافاصله تصاویرش برای شان در شبکه های اجتماعی مخابره می شود ، شروع کند به سئوال های انگلیسی پرسیدن.

تازه کدام یک از ما با چنین اعتماد به نفسی کتابی شکیل و سه جلدی و با قیمت لاکچری ترجمه می کند و اسمش پایش به عنوان مترجمه می خورد و در نهایت وقتی می خواهد زبانش را به رخ بکشد ، اینگونه سخن می گوید؟

 

نه استاد جواد عزیز ، این خود شمایی که اعتماد به نفست را به چالش کشیدی و این مسیر را برای برخوردها و سوژه شدن ها و ترند شدن انتخاب کردی.

خیلی از ما با همه این شیرینی هایت ، اشتباهاتت ، بعد اشک در آوردن هایت و ویدئوهای سینه سوخته دادنت ، دوستت داریم .

ما به این رفتارهایت عادت داریم . شما راحت باش، بگذار مردم هم همان طور که دوستش دارند با خاطراتت خوش باشند. بی شک قرار نیست سر به سرت نگذارند وقتی با کارهایت سر به سرشان می گذاری!

 

داغ ترین اخبار ورزشی؛ از وضع عجیب رفیعی تا آگهی جنجالی دایی

The hottest sports news; from the strange story of Rafie to the controversial ad of the uncle


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان