ramazan
ramazan

کامران تفتی سکته کرد + جزئیات

کامران تفتی سکته کرد + جزئیات

کامران تفتی کیست؟ جوان و بازیگری خوش استایل و محبوب سینما و تلوزیون که متاسفانه خبر سکته قلبی این بازیگر و چهره شناخته شده همه طرافداران این چهره را متاثر کرد.

 

Qui est Kamran Taft? La jeune et la plus amusante actrice de la communauté cinématographique et télévisuelle a malheureusement eu des répercussions sur la crise cardiaque de l’acteur et sur le visage connu de tous les fans de ce visage

 

 

بیوگرافی کامران تفتی

 

کامران تفتی سکته کرد + جزئیات

 

چکیده ای از بیوگرافی کامران جان

تولد 19 فروردین
سال 1358
شهر تهران
علاقه: بازیگری، تئاتر، روزنامه نگاری، سردبیر نشریه، آشپزی
شروع فعالیت: سال 1376

 

متاسفانه خبر ناگوار سکته قلبی کامران تفتی طرفداران این بازیگر سرشناس و محبوب را بسیار نگران کرد. در ادامه بخش اخبار سینما و فرهنگ وبسایت نازوب جزئیات این خبر ناگوار را دنبال کنید.

حمله قلبی کامران تفتی

ظهر امروز یک دستگاه خودروى خارجى پلاک منطقه آزاد قشم وارد اورژانس قشم شده که پرسنل اورژانس بلافاصله کامران تفتی بازیگر و مجری رسانه ملی را که دچار عارضه قلبی شده بود که کامبیز دیرباز نیز او را همراهی می‌کرد به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل کرده‌اند.

 

کامران تفتی سکته کرد + جزئیات

 

کامران تفتى در حین ضبط فیلم در یکى از سواحل قشم دچار حمله خفیف قلبى شده و بلافاصله و در کمترین زمان ممکن توسط دوستانش به اورژانس و بعد از آن به بیمارستان قشم منتقل شده است.

 

بعد از انجام اکو و اقدامات اولیه بیمار را در بخش مراقبت‌هاى ویژه بسترى کردند و در حال حاضر حال عمومى تفتى مناسب گزارش شده است. قرار است وی امشب براى ادامه درمانش به تهران منتقل شود. گروه نازوب به امید بهبودی و سلامتی این بازیگر جذاب و دوست داشتنی.

 

Who is Kamran Taft? The young and the most entertaining actress in the cinema and television community, unfortunately, the news of the heart attack of the actor and the well-known face of all the fans of this face has affected.

کامران تفتی در مصاحبه ای این چنین گفت: 7 ساله بود که اولین تئاترم را در کنار پدرش بازی کردم. می گوید چون از كودكی به بازیگری علاقه‌ داشتم با این حس بزرگ شدم تا جایی كه آرام‌ آرام حس بازیگری در من نهادینه شد.

 

کامران تفتی سکته کرد + جزئیات

 

در دوران دبیرستان تمام تئاتر های مدرسه را اجرا می‌كردم و همزمان با آن نمایش‌های بیرون از مدرسه را هم دنبال می‌ كردم. بعد از آن هم همیشه در تئاترهای دانشگاهی حضور داشتم

اولین حضور در تلوزیون
اولین کار تلویزیونی او در سریال ولایت عشق در سال 1376 به کارگردانی مهدی فخیم زاده بود و از آن پس سریال‌ های خواب و بیدار، حس سوم، بی صدا فریاد کن را هم با او کار کرد.

آیدا مصباحی سردبیر ماهنامه تبار را برعهده دارد و میثم یوسفی مشاور سردبیر این نشریه است ناشر و رییس شورای سیاست‌ گذاری ماهنامه‌ تبار کامران تفتی‌ است.

با آروزی صحت و سلامتی برای تمامی هنرمندان عزیز به ویژه جناب کامران تفتی گروه نازوب

 

Kamran Tafti Stroke Kurdish + Details

کامران تفتی سکته کرد + جزئیات

Kamran Tafti Schlaganfall Kurdisch + Details

بیوگرافی کامران تفتی

بازیگرانی که خواننده و خوانندگانی که بازیگر شدند!! + تصاویر

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان