ramazan
ramazan

تجاوز جنسی به نوجوانان پسر در شوشتر+ تصاویر بدون سانسور 18+

تجاوز جنسی به نوجوانان پسر در شوشتر+ تصاویر بدون سانسور 18+

تکان دهنده ترین خبر هفته ی گذشته شبکه های اجتماعی و رسانه های ایران و جهان را در نوردید. به گزارش وب سایتنازوب تجاوز جنسی یک متهم با دوهمدست به نوجوانان 12 و 13 ساله و ضبط فیلم از عمل بسیار وقیح و شنیع برای حق السکوت از نوجوانان نگون بخت.

The most shocking news of the past week has swept the social networks and media of Iran and the world. According to the website, a 12-year-old jailed 12-year-old accused has been raped and the filming of the film is a very hideous act of denigration for teenagers.

 

دادستان شوشتر با اشاره به پرونده تجاوز منتشر شده در فضای مجازی گفت: سه شخص در رابطه با این پرونده دستگیر شده‌اند. دو نفر آن‌ها به این عمل شنیع اقدام کرده و یک نفر از آن‌ها نیز به تهیه فیلم اقدام کرده است.

 

تصویری از چهره کثیف مرد متجاوز حین تجاوز به نوجوانان پسر و دو همدستش / فیلم های تجاوز به نوجوانان

 

تجاوز جنسی به نوجوانان پسر در شوشتر+ تصاویر بدون سانسور 18+

 

از اهواز، پس از آن که خبر ناراحت کننده تجاوز به چندین نوجوان پسر در شوشتر در فضای رسانه‌ای و مجازی پیچید، سید قادر موسوی در این باره اظهار داشت:

در پی انتشار فیلم در فضای مجازی و اطلاع دادستانی از این موضوع این فرد دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.
وی افزود: سه شخص در رابطه با این پرونده دستگیر شده‌اند. دو نفر آن‌ها به این عمل شنیع اقدام کرده و یک نفر از آن‌ها نیز به تهیه فیلم اقدام کرده است.

دادستان شوشتر گفت: برخی از خانواده‌های این نوجوانان در دادسرا حضور یافته و تاکنون دو خانواده به طرح شکایت اقدام کرده‌اند.

 

تجاوز جنسی به نوجوانان پسر در شوشتر+ تصاویر بدون سانسور 18+

 

 

یک روزنامه‌نگار از تجاوز یک مجرم سابقه‌دار به پسران نوجوان در شهر شوشتر، واقع در استان خوزستان، خبر داده است.
روزنامه نگار و مجری خبرگزاری ایران اعلام کرده است که فیلم‌هایی را از تجاوز فردی به پسران نوجوان 12،13 ساله دریافت کرده که «بسیار هولناک» است.

او در کانال تلگرامی خود نوشت: «احمد تن‌تن» مجرم و اوباش سابقه‌دار «شوشتر» که پیش از این بارها زندانی شده بود، آخرین بار به واسطه یکی از بستگانش آزاد شد. فردی که این اوباش سابقه‌دار را آزاد کرده است، از یک خانواده پر نفوذ در شوشتر است.

 

تجاوز جنسی به نوجوانان پسر در شوشتر+ تصاویر بدون سانسور 18+

 

بر اساس گزارش هایی که به دست این روزنامه‌نگار رسیده است، این مجرم بعد از آزادی به همراه دو نفر از دوستانش به پسران نوجوان ۱۲ و ۱۳ ساله تجاوز کرده و از قربانیان در حال تجاوز، فیلم گرفته است.
گفته می شود متجاوز با این فیلم‌ها قربانیان را تهدید کرده بود که اگر موضوع را به خانواده‌ها اطلاع دهند، این فیلم‌ها را منتشر خواهد کرد.

هم چنین با توجه به فیلم های ضبط شده چهار پسر نوجوان مورد تجاوز قرار گرفته اند، اما گمان می‌رود که تعداد قربانیان بیشتر از چهار نفر باشند.
همچنین گزارش شده که این فیلم‌ها به دست برخی از خانواده قربانیان رسیده است، اما آنها غیر از متجاوز، از طرف پلیس هم تهدید شده‌اند که حق رسانه‌ای کردن این مساله را ندارند، در غیر‌ این‌ صورت با آنها بر خورد قضایی خواهد شد.

 

تجاوز جنسی به نوجوانان پسر در شوشتر+ تصاویر بدون سانسور 18+

 

در ادامه جزئیات بیشتری از این حادثه تلخ بیان شده:
گفته می شود، قربانیان از خانواده‌‌های بی‌بضاعت شوشتر هستند و امکان دسترسی به وکیل را هم ندارند. آنها نگران هستند که طرح شکایت‌شان باعث شود، متجاوز یک بار دیگر بعد از آزادی از کودکان قربانی و خانواده‌هایشان انتقام بگیرد. به نظر می‌رسد خانواد‌ه‌ این متجاوز تلاش دارند که با مدارک پزشکی و‌گواهی اختلالات روانی پرونده را مختومه کنند.

همچنین شاهین صمدپور، مستندساز و گزارشگر اجتماعی در ایران، این خبر را تایید کرده و در صفحه اینستاگرامش از دستگیری فرد متجاوز خبر داده است. گزارش‌های دیگر نیز حاکی از بازداشت این مجرم در هفته گذشته است.

 

تجاوز جنسی به نوجوانان پسر در شوشتر+ تصاویر بدون سانسور 18+

 

اما انتشار این خبر واکنش‌های بسیاری در توئیتر به همراه داشت. بسیاری از کاربران با هشتگ «تجاوز به کودکان شوشتر» این حادثه را با پرونده آزار جنسی «سعید طوسی» قاری قرآن نزدیک به بیت رهبری جمهوری اسلامی مقایسه کردند.

یک کاربر نیز از «لاپوشانی» و «چشم‌پوشی» دستگاه‌های امنیتی و قضایی در رابطه با این جرایم انتقاد کرد:
جمهوری اسلامی در رسیدگی به پرونده‌های تجاوز جنسی به کودکان سابقه‌ خوبی ندارد؛ از جمله در پرونده آزار جنسی «محمد گندم نژاد طوسی»، معروف به سعید طوسی، قاری قرآن نزدیک به بیت رهبری که بعد از چند سال با شکایت والدین برخی از قاریان نوجوان، به آزار جنسی آنها متهم شد.

 

تجاوز جنسی به نوجوانان پسر در شوشتر+ تصاویر بدون سانسور 18+

 

اگر چه پس از دو سال رسیدگی به پرونده طوسی در سال 94 با پیگیری‌های خانواده‌ها جدی شد و قاضی حکم به ۴ سال زندان برای این قاری داد، اما در نهایت دستگاه قضایی جمهوری اسلامی دی ماه 96 حکم برائت سعید طوسی را صادر کرد.

 

 

تجاوز جنسی به نوجوانان پسر در شوشتر+ تصاویر بدون سانسور 18+

 

در خردادماه نیز معاون یک دبیرستان در تهران به آزار جنسی گسترده دانش آموزان متهم شد. این بار رهبر ایران در فرمانی به رئیس قوه قضائیه دستور داد بعد از محاکمه، در اسرع وقت حدود الهی در رابطه با متهمان پرونده اجرا شود. به امید اینکه در هیچ جای دنیا دیگر شاهد چنین اتفاقات حیوان صفت نباشیم. انسانم آرزوست

تجاوز جنسی تکان دهنده به نوجوانان در شوشتر + تصاویر بدون سانسور 18+

Sexual harassment of boys in Shushtar + uncensored images of +18

 

کلیپ مجازات وحشتناک مرد متجاوز به دختر 4 ساله

فیلم تجاوز جنسی و گروهی معاون مدرسه به 16 دانش آموز پسر در تهران + جزئیات

(16+) مجازات متجاوز به یک دختر 10 ساله در کرمان

آزار جنسی گاو توسط این دو مرد در طویله + (عکس)

نحوه تجاوز بی سابقه و شرم آور به زنی توسط 4 نفر


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان