هدیه های عجیب هواداران برای بازیگران ایرانی+ تصاویر

هدیه های عجیب هواداران برای بازیگران ایرانی+ تصاویر

گاهی دوست داشتن های بیش از حد باعث میشود دست به هر کاری بزنی بدون آنکه از عاقبت آن خبر دار باشید! در خصوص هواداران ستاره ها و چهره های مشهور ایران و جهان نیز این امر صدق می کند گاهی رفتارها، کادوها و سورپرایزهایی که برای اشخاص مورد علاقه انجام می شود بسیار عجیب به نظر می رسد در ادامه این بخش جالب با نازوب همراه باشید.

 

رفتارهای عجیب برخی هواداران بازیگران و چهره‌های مشهور گاهی اوقات عجیب و غیرمنتظره است. تماشای یک فیلم جذاب، شنیدن موسیقی دلنواز، خواندن یک کتاب مهیج، می‌تواند فکر و روح افراد را درگیر کند.

 

The strange behavior of some celebrity fans and celebrities is sometimes strange and unexpected. Watching a fascinating movie, listening to delicious music, reading an exciting book can engage people’s thoughts and spirits.

 

بنابراین بازیگر، خواننده و نویسنده به عنوان کسانی که در حاصل یک کار هنری بیشتر دیده می‌شوند، تاثیر زیادی بر مخاطبان خود دارند.

میزان اثرپذیری در بین افراد، متفاوت است برخی از هواداران بازیگران آنچنان عاشق سلبریتی‌ها می‌شوند که همه زندگی‌شان را در مسیر آن چهره سرشناس قرار می‌دهند. در ادامه برخی از کارهای عجیب هواداران بازیگران و سلبریتی‌های ایرانی آمده است.

 

۱۹۷۷ شاخه گل تقدیم به الهام حمیدی!

یکی از هواداران در اکران فیلم «ما همه گناهکاریم» ۱۹۷۷ شاخه گل به مناسبت سال تولد الهام حمیدی را به وی هدیه داد! این بازیگر در پاسخ به این اقدام گفت: واقعا هیجان زده‌ام این همه گل را یکجا ندیده بودم.

 

هدیه های عجیب هواداران برای بازیگران ایرانی+ تصاویر

 

الهام حمیدی

نگرانی های الهام حمیدی از بیکاری و معیشت سخت

الهام حمیدی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: بیم و امید ! مشکلات اقتصادی،فساد و بیکاری این‌ها دقیقاً همان چیز‌هایی ست که نفس مردم را می‌گیرد. بیکاری به همه جا سرایت کرده و مثل همیشه هنر و فرهنگ هم از این قافله عقب نمانده. شاید پندار خیلی‌ها چنین باشد که هنرمندان وضع خوبی دارند اما این پندار حتی ظاهر قضیه هم نیست!

هنرمندان بیش از گذشته بیکار هستند،مسائل فرهنگی و هنری دیگر در اولویت نیست و هیچ کس امنیت شغلی ندارد و همه نگران آینده خود و وضع هنری جامعه هستند.اما چاره کار هرچه باشد،امید،اولین و آخرین سلاح ماست. با وضع موجود،همه باید نگران آینده باشیم،آینده‌ای که خود در چگونگی آن سهیم هستیم.

همه باید تلاش کنیم و در هرجایی که هستیم،از خودمان شروع کنیم.شاید همین تلاش اندک ما باعث شد،چراغ خانه‌ای روشن شود یا حتی آبی به رودی باز گردد. #الهام حمیدی #مشکلات_اقتصادی #بیکاری #فساد #مسائل فرهنگی و هنری#هنرمندان_ایرانی #هنرمندان_زن

 

هدیه های عجیب هواداران برای بازیگران ایرانی+ تصاویر

 

پست اینستاگرامی الهام حمیدی

طرفداری که جانِ الناز شاکردوست را نجات داد!

چند هفته پیش الناز شاکردوست ویدئویی از گیر افتادنش در جاده چالوس منتشر کرد. صبح روز بعد با انتشار تصویری از یک نان نوشت: دم اون طرفداری که جونمو نجات داد لااقل! مرسی بابت نان.

 

هدیه های عجیب هواداران برای بازیگران ایرانی+ تصاویر

 

الناز شاکردوست

امیر جعفری و الناز شاکردوست دوباره همبازی شدند

پیش تولید فیلم سینمایی «من می‌ترسم» به کارگردانی و تهیه کنندگی بهنام بهزادی آغاز شد. پیش تولید فیلم سینمایی «من می‌ترسم» به کارگردانی و تهیه کنندگی بهنام بهزادی آغاز و حضور الناز شاکردوست، امیر جعفری، ستاره پسیانی و پوریا رحیمی‌سام تاکنون قطعی شده است و دیگر بازیگران پروژه به زودی انتخاب و پس از نهایی شدن معرفی می‌شوند.

«من می‌ترسم» چهارمین فیلم بهنام بهزادی پس از فیلم‌های «وارونگی»، «قاعده تصادف» و «تنها دوبار زندگی می‌‌کنیم» است که حال و هوایی متفاوت با ساخته‌های پیشین بهزادی دارد.

مدیر فیلمبرداری این فیلم سینمایی امین جعفری و طراح صحنه آن آیدین ظریف است؛ فیلمنامه «من می‌ترسم» توسط بهنام بهزادی به نگارش درآمده است.

 

 

طرفداران پر و پا قرص محمدرضا گلزار

بی‌شک طرفداران محمدرضا گلزار از پیگیرترین و متعصب‌ترین هواداران سلبریتی‌های ایرانی هستند. جایی نیست که گلزار باشد و مورد استقبال طرفدارانش قرار نگیرد. گاهی اوقات جنجال‌هایی را هم برای وی به همراه داشته است از خواستگاری تا تجمع جلوی خانه پدر‌ی‌اش در روز اربعین.

 

هدیه های عجیب هواداران برای بازیگران ایرانی+ تصاویر

 

محمدرضا گلزار

دیدار بنیامین و محمدرضا گلزار در پشت صحنه برنده باش

بنیامین بهادری خواننده معروف از برخورد محمد رضا گلزار با طرفدارانش در یکی از پشت صحنه‌های برنده باش نوشت. وی نوشت: «امروز مهمان تنها سوپر استار سینما در پشت صحنه ى مسابقه ى محبوب برنده باش بودم. باور نکردنى بود اینکه دم در مجموعه وقتى طرفدارهاش رو دید که تو سرما منتظرش بودند، از ماشین پیاده شد با همه شون عکس گرفت و هماهنگ کرد که بتونن بیان داخل برنامه.

درس بزرگى بود! همه حرفا که آخه گفتنى نیست. این برنامه خیلى بزرگ تر از اون چیزى بود که فکر مى کردم و معلومه براش خیلى زحمت کشیده شده و هنوز هم در حال تلاش براى بهتر شدنش هستند. به همه ى عوامل حرفه اى و مهربون برنده باش تبریک میگم». کجای این کار محمد رضا گلزار عجیب است؟ انتظار داشتید مردم را کتک بزند؟

 

هدیه های عجیب هواداران برای بازیگران ایرانی+ تصاویر

 

بنیامین و محمدرضا گلزار

از بس هنرمندان و سلبریتی‌ها رفتار ناپسند و زننده با هواداران خود داشتند که یک مورد کار درست عجیب به نظر می‎رسد. هر انسان عاقل و هر سلبریتی باشعوری می‌بایست همین کار را انجام بدهد.

دم آقای گلزار گرم ولی برای کاری که وظیفه آن شخص است نباید تعجب کرد. نباید تیتر یکش کرد و به خاطر این کار ارزنده‌اش افسانه‌ها از او ساخت. انگار فردا خبرگزاری‌ها تیتر بزنند:

یکی از نمایندگان مجلس در اقدامی عجیب، در مجلس حاضر شد و رای داد. خب وظیفه‌اش را انجام داده است. تیتر کردن و پربازدید شدن و شاخ درآوردن ندارد که! البته الآن که بیشتر فکر می‌کنیم می‌بینیم هستند نمایندگانی که همیشه غایب‌اند. پس اگر روزی در مجلس حاضر شوند و رای بدهند عجیب است.

منطقی هم هست اگر این موضوع تیتر یک شود و پربازدید. پس ما حرف‌مان را پس می‌گیریم. واقعاً کار محمدرضا گلزار عجیب بوده است. وقتی نماینده مجلس ما آن‌طور است از دیگران چه انتظاری داریم؟ واقعاً هم باید تیتر یک می‌شد و پربازدید.

 

محسن فراهانی

۲۵۰ متر زمین ناقابل پیشکش محسن افشانی!

محسن افشانی که در این چند سال حاشیه‌های زیادی از حذف شدن در ماه عسل تا داشتن بادیگارد، سفر دبی، ازدواجش و درگیری با ساشا سبحانی داشته، جالب است بدانید که تقریبا سه سال قبل یکی از هوادارانش یک زمین ۲۵۰ متری به وی هدیه داد!

 

هدیه های عجیب هواداران برای بازیگران ایرانی+ تصاویر

 

محسن افشانی

ماجرای حکم ۶ سال زندان محسن افشانی چیست؟

محسن افشانی در صفحه اش نوشت: تکذیب صدور حکم ۶سال زندان برای بازیگر میم_الف

این یعنى: “روح الله زم خفه شو عزیزم” رئیس دادگستری استان تهران: شایعات منتشره مبنی بر صدور حکم ۶سال حبس برای محسن افشانی در خصوص جمع آوری کمک برای “حلما” مختص فضای مجازی است و اگر حکمی برای شخصی صادر شود، از طریق دستگاه قضایی اطلاع رسانی می‌شود

گفتنی است اخیرا در فضای مجازی اخباری مبنی بر صدور حکم ۶سال حبس و عودت کمک‌های مردمی برای محسن افشانی به اتهام کلاهبردای در پرونده جمع آوری کمک برای دختر بچه‌ای به نام «حلما» منتشر شده بود.

 

هدیه های عجیب هواداران برای بازیگران ایرانی+ تصاویر

Strange gifts of fans for Iranian actors + Pictures

سورپرایز خواننده زن همجنسگرا (عکس)

کارهای عجیب و غریب هواداران ستاره ها ! عکس

تصاویر سورپرایز جالب فرزاد فرزین در کنسرتش

سورپرایز دختر ایرانی توسط اسطوره فوتبال جهان + عکس


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان