ماجرای کشف حجاب بهاره رهنما و شکایت به فتا+ متن هتاکی

ماجرای کشف حجاب بهاره رهنما و شکایت به فتا+ متن هتاکی

جنجال خبری کشف حجاب بهاره رهنما توهین و بکاربردن الفاظ رکیک در شبکه من و تو و میلان مندی که از او به عنوان طنز پرداز نام برده اند خبر ساز شد. در ادامه این بخش از خبرهی نازوب متن توهین و الفاظ رکیک میلان مندی به بهاره رهنما را دنبال کنید سپس واکنش برخی بازیگران به شکایت بهاره رهنما به پلیس فتا را نیز می خوانید تا پایان با ما همراه باشید.

 

The news controversy about the discovery of the veil of Bahrain Rahnama was to insult and use the words of Rackik in my network, you and Milan Mandy, who have been named him a comic poet.

 

این بازیگر در پست اینستاگرامی‌اش علاوه بر شرح ماوقع و توضیح روند شکایتش، نسبت به یکی از مجریان شبکه من و تو نیز موضع گیری کرده است.

 

ماجرای کشف حجاب بهاره رهنما و شکایت به فتا+ متن هتاکی

 

Following this section, follow the text of the insults and words of the Milan Mandi reiki to Bahare Rahnama, then read some of the actors’ reaction to Baha’i Rahnema’s complaint to the Feta Police to end with us.

 

بهاره رهنما نوشته است:

«لطفا به تشویش بیهوده اذهان عمومی دامن نزنید! و تفاوت توهین و افترا را با شوخی و طنز بدانیم! چندی پیش شخصی با نام مستعار”میلان مندی” توهین‌هایی بسیار سنگینی کرد خطاب به من و خانواده‌ام که به پیوست عکس‌ها میبینید که شوخی نیست خصوصا اگر خودتان را جای من بگذارید!

در پی شکایت قضایی از این شخص که ادعا میکرد خارج از کشور است و قبلا هم به اشخاص مشهور دیگری توهین‌هایی کرده بود توسط وکیلم اقای مجید نیکویی و تیم حقوقی‌مان موضوع بررسی و با همکاری پلیس فتا مشخصات اصلی این شخص فاش شد، در مرحله دادسرا ایشان که ادعا میکرد هرگز پایش به قانون و عذرخواهی باز نمیشود توسط وکیلشان به سراغ پدر، همسر و وکیلم رفته و با واسطه قرار دادن حال بد مادرشان از ما رضایت گرفتند و تعهد محضری به عدم مزاحمت مجدد دادند، و اصرار داشتند که اسم و فامیل واقعیشان فاش نشود!

 

ماجرای کشف حجاب بهاره رهنما و شکایت به فتا+ متن هتاکی

 

متن توهین آمیز و جنجالی میلان مندی به بهاره رهنما که اصلا بویی از طنزپردازی ندارد!!

بعد از کشف حجاب صدف طاهریان رسیدیم به کشف حجاب بهاره رهنما، در هر زمینه ای کلا داریم پسرفت می کنیم. امیدواریم کشف حجاب ایشون / کلمات رکیک که از بکاربردن آن معذوریم/ استاب باید بالا بیاریم. این کشف حجاب بهاره رهنما صرفا برای جلب توجه و همون حکایت همیشگی فرصت طلبیش و عطش دیده شده به هر قیمتی و ترس از فراموشی و ترس از دیده نشدنشه!

بهاره رهنما برای دیده شدن حاضر است /کلمات رکیک که از بکاربردن آن معذوریم/ امامزاده صالح عکس بگیره. از امیر عباسی شوهر ایشون که فردی بسیار مذهبی و یقه بسته هستن تقاضا داریم به خاطر این کشف حجاب و به جهت تنبیه با کمربند به جون زنش بیفته تا صدای سگ بده! فعالان حقوق زنان هم از این قضیه راضیه ان قطعا و مشکلی نخواهند داشت.

 

ماجرای کشف حجاب بهاره رهنما و شکایت به فتا+ متن هتاکی

میلان مندی با معذرت خواهی در کمال صحت و سلامت صفحه شخصی اش را به روز رسانی کرد.

واکنش برخی بازیگران از جمله پرستو گلستانی

خطاب به بهاره رهنما: شنیدم مردمی که ازت انتقاد می کنند و به دست قانون می سپاری تا مرز معذرت خواهی برسن! اگه توهین و انتقادی از مردم می بینی لازم نیست شکایت کنی می تونی بلاک یا ریپورت کنی و نیاز به این خشونت نیست.

 

ماجرای کشف حجاب بهاره رهنما و شکایت به فتا+ متن هتاکی

 

امروز خانم مجری شبکه من و تو که اتفاقا همیشه در مورد فعالیت‌های زنان و کودکان از بنده کلی تعریف و تمجید میفرمودند: بنده رو منتسب به جریاناتی دانستند و به ناحق سعی در تشویش اذهان عمومی داشته‌اند، جالب است که همین اقای مثلا میلان مندی مرتب خودش را مربوط و در جریان ارتباط با رسانه‌های خارجی معرفی کرده و حتی در پلیس فتا در این مورد توضیحاتی داده، امروز بعد از عذر خواهی در صفحه‌شون و تعهد کتبی محضری ظاهرا دیدن بهترین راه کمک گرفتن از دوستان مرتبط خارج از کشورشونه برای ادامه جنگ بی ثمرشون با سلبریتی‌ها!

 

ماجرای کشف حجاب بهاره رهنما و شکایت به فتا+ متن هتاکی

 

قضاوت رو بخودتون میسپرم و چنان همیشه با شما شفاف هستم. پی نوشت:

اینکه چرا و چطور من دو سه بار تونستم برای هتاکان اینترنتی حکمی بگیرم که به عذرخواهی بیفتند اصلا عجیب نیست، چون من دفتر حقوقی دارم و با توجه به تحصیلاتم در این رشته خود و همکارانم به دقت با این جور اسید پاشی‌های اینترنتی برخورد میکنیم، مردم عادی هم اگر بدانند و پیگیر باشند بهمین راحتی میتوانند شکایت کنند و از چنین برخورد‌هایی در فضای اینترنت بکاهند و کاش اینطور باشد.

 

ماجرای کشف حجاب بهاره رهنما و شکایت به فتا+ متن هتاکی

 

خلاصه اینکه خصوصا برای پرونده‌هایی از این نوع برای مردم عزیز و نیز مشاهیر و چهره‌ها در خدمتیم خصوصا اگر پای این نوع هتاکی‌های ناموسی در میان باشد! به امید اینکه با این پیگیری‌ها از بار این خشونت مجازی، اما واقعی بکاهیم!.»

کاربران عزیز نظرات خودتون و می تونید در صفحه @naz.web.ir به اشتراک بگذارید.

ماجرای کشف حجاب بهاره رهنما و شکایت به فتا+ متن هتاکی

The story of the discovery of the spring veil of Rahnama and the complaint to Feta + Hataki

 

مدل لباس و نماد همجنسگرای بهاره رهنما (تصاویر)

عکس های عاشقانه و داغ هم آغوشی بهاره رهنما و همسرش در قایقرانی

عکس های داغ بهاره رهنما در لباس عروس برای بار دوم


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان