ramazan
ramazan

زنانی که عجیب ترین روش را برای اثبات خیانت شوهرشان انجام دادند

زنانی که عجیب ترین روش را برای اثبات خیانت شوهرشان انجام دادند

خیانت همیشه معضلی بوده که بین بسیاری از زوجین چه در ایران و چه در کشورهای دیگر جهان وجود داشته و دارد. راه های تشخیص خیانت از طرف زوجین بسیار زیاد است که ما برخی از این راه های تشخیص خیانت را در پایان همین بخش جالب و خواندنی ناز وب قرار دادیم.

 

ولی برخی زنان با زیرکی و اقدام های عجیبی که برای اثبات خیانت همسرشان انجام می دهند سوژه های جالبی می شوند که بسیاری از خانم ها مشتاق شنیدن و خواندن راهکارهای آنها هستند! با این بخش جذاب و خواندنی همراه باشید.

 

Betrayal has always been a problem that exists and exists among many couples both in Iran and in other countries of the world.

 

زنانی که عجیب ترین روش را برای اثبات خیانت شوهرشان انجام دادند

 

راه تشخیص عجیب و زیرکانه زن ارسنجانی

 

 این زن اهل ارسنجان ترکیه از روی جوش‌های پشت همسرش متوجه شد که مورد خیانت Cheat قرار گرفته است. ماجرای این زن را که مانند یک کاراگاه حرفه‌ای سرنخ‌ها را دنبال و دست شوهرش را رو کرد در اینترنت سر زبان‌ها افتاده است.

او که 2سال قبل ازدواج کرده بود وقتی دید جوش‌های پشت همسرش فشار داده شده‌اند به این فکر افتاد که او خودش نمی‌توانسته این کار را انجام بدهد. پس شروع به تعقیب همسرش و جمع‌آوری سرنخ کرد تا اینکه توانست او را با معشوقه‌اش گیر بیاورد.

 

زن جوان بعد از کسب مدرک کافی برای طلاق نزد یک وکیل رفت. وکیل پرونده عجیب این زن را با عنوان “موکلی دارم که با دیدن فشرده شدن جوش‌های پشت شوهرش به این فکر افتاد که شوهرش به او خیانت می‌کند و فکرش هم درست از آب درآمد.” در توئیتر خود منتشر کرد. این توئیت در زمانی کوتاه هزاران بار دست به دست شد.

این وکیل با گرفتن اجازه موکلش جزئیات پرونده را در اختیار عموم گذاشت: موکل من 2سال است متاهل است و فکر می‌کرد زندگی موفقی دارد.

 

زنانی که عجیب ترین روش را برای اثبات خیانت شوهرشان انجام دادند

 

ولی یک روز متوجه می‌شود که جوش‌های پشت همسرش فشار داده شده‌اند. او از همسرش در این مورد سوال کرد ولی با جواب‌های ضدونقیض او مشکوک‌تر شد و شب وقتی همسرش خوابید تلفن همراه او را بررسی کرد. ناز وب، در تلفن مدرک محکمی وجود نداشت ولی یک شماره ناشناس بود که در همان روز 4 بار تماس گرفته و هر بار به طور متوسط 2 دقیقه صحبت کرده بود.

 

این شماره روزهای قبل هم با تلفن همسرش تماس‌هایی برقرار کرده بود. زن جوان روز بعد با علم بر اینکه همسرش قبل از رسیدن به خانه پیامک‌هایش را پاک می‌کند به دفتر کار او رفت و به بهانه اینکه دوستش قرار است شب به خانه‌شان بیاید و واجب است با او تماس بگیرد ولی چون شارژ ندارد نمی‌تواند تلفن همراه او را گرفت.

این زن مدتی را کنار همسرش با دوستش تلفنی صحبت کرد و بعد گوشی به دست از اتاق بیرون رفت. او در واتس‌اپ تلفن همسرش عکس زن صاحب شماره دیروزی را پیدا کرد و از پیام‌هایشان عکس گرفت و به گوشی خودش فرستاد.

 

در این پیام‌ها قضیه جوش‌ها هم مطرح شده بود. او بدون اینکه به شوهرش چیزی بگوید تلفن را به او پس داد و به او گفت که شب قرار است دوست‌هایش به خانه‌شان بیایند و چون محیط زنانه است او باید تا دیروقت در محل کارش بماند.

سپس چون احتمال می‌داد شوهرش با این شرایط به خانه معشوقه‌اش خواهد رفت در جایی پنهان شد و او را تعقیب کرد. زن جوان با درست از آب در آمدن حدسش مچ شوهرش را در خانه معشوقه او گرفت.

وکیل پرونده موکلش را با این کارش به شرلوک هلمز تشبیه کرده است.

***

روش عجیب  این زن جوان برای تست همسرش

 

زنانی که عجیب ترین روش را برای اثبات خیانت شوهرشان انجام دادند

 

یک زن چینی که از روشی عجیب و غیر معقول برای تست میزان علاقه شوهرش به خانواده استفاده کرده بود توسط پلیس این کشور دستگیر شد.

این زن در این اقدام عجیب و برای آزمایش شوهرش وانمود کرده بود که پسر ۱۱ ساله آن‌ها توسط افراد ناشناس ربوده شده است. خبر ربوده شدن این پسر نوجوان زمانی در کشور چین تبدیل به خبری داغ شد که این زن مبلغ ۵۰۰۰۰ یوآن چین به عنوان پاداش برای یابنده پسرش در نظر گرفت.

 

There are so many ways to detect infidelity on the part of couples that we put some of these ways to detect treason at the end of this cute and interesting web section.

 

این زن ۳۳ ساله اهل شهر “یوکینگ” که هویتش هنوز مشخص نشده است پس از طرح این نقشه به پلیس محلی چین مراجعه مرد و از ربوده شدن پسرش خبر داد. پس از گذشت ۵ روز این پسر نوجوان در بعد از ظهر روز سه شنبه پیدا شد.

بنا به بیانیه پلیس محلی چین این زن در روز جمعه و پس از بازگشت پسرش از مدرسه او را در یک خودرو مخفی کرده بود. او پیش از انتقال پسرش به روستایی در اطراف شهر در همین خودرو برایش غذا و نوشیدنی تهیه می‌کرد.

 

 

زنانی که عجیب ترین روش را برای اثبات خیانت شوهرشان انجام دادند

 

آگهی گم شدن فرزند

پس از فاش شدن این نقشه این زن به پلیس گفت که شوهرش در یک شهر دیگر کار می‌کند و به تازگی با یکدیگر اختلاف نظر پیدا کرده بودند. او گفت: برای تست میزان علاقه شوهرش به خانواده دست به این اقدام عجیب زده است. ظاهرا روش عجیب این زن تا حدودی موفقیت آمیز بود.

 

شوهر او در گفتگو با یک خبرنگار داخلی در چین گفت که پس از شنیدن خبر مفقود شدن پسرش چهار روز تمام را برای پیدا کردن او جستجو می‌کرد و قادر به خوابیدن نبود. ”

گفتنی است؛ مادر این نوجوان اکنون توسط پلیس بازداشت شده است و قرار است به اتهام دادن اطلاعات نادرست به عموم و به پلیس چین روانه دادگاه شود. پلیس می‌گوید وقت زیادی را در جستجوی این نوجوان صرف کرده است.

 

***

روش اثبات خیانت شوهر توسط حسودترین زن انگلیس!

 

زنانی که عجیب ترین روش را برای اثبات خیانت شوهرشان انجام دادند

 

رفتارهای عجیب یک زن انگلیسی

 

«دیبی وود» زن انگلیسی لقب حسودترین ترین زن در جهان به خصوص در کشورش انگلیس را از آن خود کرده است. دلیل این موضوع تمایل بیش از اندازه خانم وود برای اطمینان از وفاداری همسرش و عدم خیانت اوست.

این زن 43 ساله هر از چند گاهی همسرش را تحت آزمایشات دروغ سنجی قرار می دهد تا از میزان صداقت و خلوص او آگاه شود.

 

این زن همیشه تلفن همراه همسرش را چک و محتوای ایمیل ها و شماره حساب بانکی او را بررسی می کند و حتی به همسرش اجازه نگاه کردن به عکس زنان دیگر را که در مجلات و روزنامه ها منتشر شده نمی دهد.

گفته می شود، او از «سندرم اُتِلو» رنج می برد. با وجود اینکه ماهیّت روانی رفتارهای او لو رفته، او همچنان همسرش را زیر ذره بین قرار داده است.

 

در همین راستا او از مراکز بهداشتی و درمانی خواسته تا به او برای تأمین هزینه جراحی کاهش وزنش کمک کنند.

«وود» در توجیه رفتارهایش می گوید: وقتی همسرت مرد خوبی باشد، نمی توانی او را به حال خودش رها کنی!

او در ادامه می افزاید: نمی خواهم «استیو» به من خیانت کند و شک ندارم که اضافه وزنم او را به خیانت می کشاند و کاهش وزن، اعتماد به نفسم را بازخواهد گرداند و کمتر حسودی خواهم کرد. او امیدوار است که بیمه درمانی تمام هزینه های عمل او را پوشش دهد.

 

 

 

زنانی که عجیب ترین روش را برای اثبات خیانت شوهرشان انجام دادند

 

زن 43 ساله در کنار همسرش

 

گفتنی است، از جمله علائم «سندرم اتلو» یا (حسادت هذیانی مبنی بر خیانت همسر) که در زنان و مردان می تواند وجود داشته باشد، عبارت است از باور غیرطبیعی به این که شریک زندگی خائن است و در حال انجام توطئه ای برای سر به نیست کردن اوست.

تجسس و تفتیش وسایل همسر و… تهاجم و استفاده از الفاظ زشت و بی رحمانه در مواجهه با همسر و عدم اجازه به او برای برقراری ارتباط با عالم بیرون و تفسیر هر کلمه یا حرکت غیر مقصود به عنوان دلیلی برای اثبات شک و تردیدش، از جمله چند نشانه از افراد مبتلا به «سندرم اتلو» است.

 

این سندرم نام خود را از نمایشنامه معروف شکسپیر به نام «اتلو» گرفته است. در این تراژدی، اُتِلو شخصیت اصلی مرد داستان که فرماندهی مغربی در ارتش ونیز است، به‌ تحریک یکی از زیردستانش که مرد بد طینتی به‌ نام «ایاگو» است، به وفاداریِ همسر خود «دِزدِمونا» شک می‌کند و بی آنکه مسأله را با زن در میان بگذارد، بی‌رحمانه او را می‌کُشد.

اما بعد از قتل به بی‌گناهی همسر وفادارش پی می‌بَرَد که بسیار دیر است، در نتیجه خودکشی می کند.

 

زنانی که عجیب ترین روش را برای اثبات خیانت شوهرشان انجام دادند

 

 

زنانی که عجیب ترین روش را برای اثبات خیانت شوهرشان انجام دادند

Women who made the strangest way to prove their husband’s betrayal

 

نشانه و رفتارهایی که خیانت همسر را می رساند!!

جدیدترین اس ام اس عاشقانه و خیانت !

چه مردانی خیانت می کنند

بازیگران و ستاره های مشهوری که به همسرشان خیانت جنسی کردند+ تصاویر



برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان