“کلیپ خودآرایی 2” آموزش میکاپ در خانه

مجموعه : آرایش صورت
“کلیپ خودآرایی 2” آموزش میکاپ در خانه

ناز وب در این بخش بسیار دوست داشتنی و مورد علاقه خانم ها فیلم و اصول خودآرایی را برای شما دوستداران زیبایی و خودآرایی آماده کرده ایم با مطالعه بخش زیر با بهترین ابزار برای یک خودآرایی و میکاپ بسیار شیک و اصولی همراه باشید.

 

Cute Web In this very lovely and lovely ladies section, we have made movies and self-made principles for you beautiful and self-assured lovers

یقینا همه خانم‌‌ها دوست دارند روزانه آرایش ملایم و شیکی برای خارج از منزل داشته باشند، پس چه بهتر که اصول خودآرایی طبیعی و ملایم را بدانید و میکاپی تمیز و شیک داشته باشید؛

اگر کمی ذوق و سلیقه در وجودتان باشد به سرعت این کار را خواهید آموخت و به مرور هم در این کار حرفه‌ای می‌شوید زیرا این هنر نیاز به تمرین و تکرار داشته و با خودآرایی روزانه دستان شما سریعتر و کم خطا‌تر می‌شود.

 

 

"کلیپ خودآرایی 2" آموزش میکاپ در خانه

 

اصول خودآرایی طبیعی و شیک که باید بدانید!

مهم‌ترین نکته‌ای که باید بدانید و رعایت کنید این است که به سلامت پوستتان در درجه اول اهمیت داده و از مواد آرایشی درجه یک استفاده کنید؛ حواستان به تاریخ انقضای محصولات آرایشی که استفاه می‌کنید باشد.

به دلیل اینکه این آرایش را هر روز روی صورتتان دارید از مواد گریم و کرم پودرهای سنگین استفاده نکنید، این مواد منافذ پوستتان را بسته و از رسیدن اکسیژن به آن جلوگیری می‌کند و باعث پیری زودرس پوست می‌شود.

کرم‌های آرایشی سبک و گیاهی برای این منظور انتخاب شایسته‌ای است.

 

"کلیپ خودآرایی 2" آموزش میکاپ در خانه

 

برای اینکه پوستتان بعد از آرایش صاف و یکدست باشد بهتر است قبل از شروع به کار از پرایمر برای زیرسازی پوست استفاده کنید.

برای آرایش روزانه بهتر است از مدل خط چشم ساده استفاده کنید؛ رژی لایت و ملایم با رژگونه‌ای محو مناسب این سبک آرایشی است.

برای یک خودآرایی طبیعی شیک باید بدانید چطور از کرم پودر استفاده کنید؛ از کرم پودر و یا پنکیک روشن‌تری برای زیر چشم که گود و تیره است استفاده کنید، آرایشگران از کانسیلر در آرایش حرفه‌ای برای محو کردن تیرگی دور چشم استفاده می‌کنند

اما شما برای آرایش روزانه نیاز به آن ندارید و بهتر است از آن استفاده نکنید زیرا به مرور باعث چروک دور چشم می‌شود. از مداد چشم مشکی برای داخل چشم استفاده کنید، اگر سُرمه مرغوب و مطمئن دارید استفاده از آن در الویت است.

 

اصول یک خودآرایی در حد حرفه ای بودن!

 

"کلیپ خودآرایی 2" آموزش میکاپ در خانه

 

Self-learning clip 2 Learn to make home

 

بی شک خریدن یك ست برس آرایشی اقدام خوبی برای حرفه‌ای‌تر شدن در آرایش کردن است اما این فقط اولین قدم است. مهم‌تر از خریدن ستی لوكس و مرغوب، باید كاربرد درست و مناسب هر كدام از این برس‌ها را بدانید. باید فرق برس سایه و كرم پودر را بدانید و آن را در آرایش كردن به كار ببرید.

 

"کلیپ خودآرایی 2" آموزش میکاپ در خانه

 

شروع مبتدی‌ها

 

"کلیپ خودآرایی 2" آموزش میکاپ در خانه

 

پخش كردن كرم‌پودر با اسفنج كار ساده‌ای نیست كه افراد مبتدی از عهده آن بربیایند و بتوانند به صورت یكنواخت کرم پودر را روی صورت پخش كنند

به این افراد توصیه می‌كنیم از برس‌های گرد حجیم استفاده كنند، سایز بزرگ یا متوسط این برس‌ها برای چنین كاری مناسب است. یك نمونه از چنین برسی مدل 187SH است .

 

یكنواخت بزنید

 

"کلیپ خودآرایی 2" آموزش میکاپ در خانه

 

یكی از بهترین وسایل برای زدن پودر به صورت، برس‌های تخت هستند. فشرده و بزرگ بودن این برس‌ها به شما كمك می‌كند تا پودر را به‌راحتی روی صورت خود پخش كنید.

اگر سایز متوسط این برس‌ها را انتخاب كنید، از آن می‌توانید برای رژگونه و پشت چشم هم استفاده كنید. نمونه Gucci كه در تصویر می‌بینید، استاندارد است.

 

به نازكی تار مو

 

"کلیپ خودآرایی 2" آموزش میکاپ در خانه

 

By studying the following section with the best tool for a self-assembling and perfectly crafty makeup

كشیدن خط چشم مهارت خاصی می‌خواهد ولی در كنار داشتن مهارت، نوع برس هم اهمیت خاصی دارد. برای این كار ‌دنبال برسی باشید كه دسته بلندی داشته باشد تا امكان حركت زیاد را به شما بدهد. برسی كه برای كشیدن خط چشم انتخاب می‌كنید، باید تخت و موهایش كوتاه، به هم فشرده و محكم باشد.

 

یك تیر و دونشان

 

"کلیپ خودآرایی 2" آموزش میکاپ در خانه

 

برس‌هایی كه برای ابروها استفاده می‌شوند، مدل‌های مختلفی دارند ولی برای استفاده عادی و روزمره كافی است برسی را انتخاب كنید كه شامل برس و شانه باشد.

باید برسی باشد که ابروهای پرپشت را هم به راحتی شانه و صاف كند. برای نمونه این برس ابرو می‌تواند انتخاب خوبی برای مرتب كردن ابروهای شما باشد، همچنین در انتهای دیگرش برسی برای سایه زدن ابرو هم دارد.

 

تكنیك حرفه‌ای‌ها

 

"کلیپ خودآرایی 2" آموزش میکاپ در خانه

 

اگر شما به جای رژلب‌های معمولی از نمونه‌های كاسه‌ای استفاده می‌كنید، به برسی احتیاج دارید تا این كار را حرفه‌ای انجام دهید.

در برس‌های مخصوص رژلب معمولا از موهای مصنوعی استفاده می‌شود كه لازم نیست خیلی به هم فشرده و زیاد باشند؛ برسی با موهایی محدود و كوتاه كه بتواند به راحتی مواد را روی پوست لب بخواباند. برس‌های رژلب می‌توانند از برس‌های گرد یا تخت باشند.

ماهرانه سایه بزنید

 

"کلیپ خودآرایی 2" آموزش میکاپ در خانه

 

یكی از مهم‌ترین‌ برس‌هایی كه باید در كیف لوازم آرایش خود داشته ‌باشید، برس‌ نرم و كوچكی است كه سر آن مربعی شكل باشد، این برس‌ها برای سایه‌های پودری چشم مناسب هستند.

علاوه بر این برس كوچكی كه نوك نسبتا باریكی داشته باشد، می‌تواند برای مخلوط كردن چند رنگ سایه كاملا مناسب باشد.

 

پایان این بخش: ما مهم ترین ابزاری که باید در دسترس داشته باشید تا بتوانید یک میکاپ حرفه ای را داشته باشید بیان کردیم کمی تمرین و سلیقه آرایش ، نسبت به پوست زیباترین میکاپ را به شما می دهد.

Self-learning clip 2 Learn to make home

 

کلیپ خود آرایی کامل صورت | آموزش میکاپ

فوت و فن های یک آرایش زیبا

آموزش خود آرایی در 10 دقیقه

سریع ترین راه آرایش و خود آرایی


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان