شاخ های اینستاگرام؛ در اولین روز 2019 میلادی معرفی شدند. رقابت سنگین ستاره ها، سلبریتی ها و افرادی که با ترفندهای ساده اما عجیب شاخ های جهانی اینستاگرام شدند را در این بخش معرفی می کنیم با جذابترین بخش وبسایت تفریحی ناز وب همراه باشید.
The Instagram horns were introduced on the first day of 2019
در واپسین روزهای سال 2018 کریستیانو رونالدو، سلنا گومز و آقای دیواین جانسون رقابت تنگاتنگی داشتند کـه در انتها آقای رونالدو با 149 میلیون فالوور اول، و خانم گومز با 144 میلیون دوم شدند! هم چنین نگاهی داریم به شاخ های ایرانی اینستاگرام از سحر تبر تا مائده هژبری … این بخش را شروع می کنیم با کریستینا رونالدو.
شاخ های جدید اینستاگرام در واقع به نوعی اینفلوئنسرهای جامعه مجازی هستند که در موضوعات گوناگونی از مد و لباس گرفته تا بدنسازی و آشپزی و هنرهای موزون و غیر موزون! مشغول به فعالیت بوده و هدف آن بیش از آنکه درآمد زایی اینترنتی باشد، گذران وقت و جلب توجه و جمع آوری لایک و فالو است.
موضوعی که کاربرانی با عنوان شاخ اینستاگرام به آنها اطلاق می شود، از این ظرفیت به خوبی استفاده می کنند. البته نباید فراموش کرد که یکی از روش های تاثیرگذار در افزایش شمار فالورها و جمع آوری لایک و دریافت کامنت شاخ های اینستاگرام داخلی و خارجی، انتشار ویدیو و استوری های جذاب در طول روز است تا با مخاطبان همواره در ارتباط باشند.
کریستیانو رونالدو 149 میلیون فالوور
کریستیانو رونالدو بازیکن پرتغالی تیم یوونتوس در مقام اول پرفالوورترین سلبریتیهاي اینستاگرام قرار دارد. «رونالدو» در پیج اینستاگرام خود عکس هایي از بازیهاي مهم، تمرینها، زندگی خانوادگی، پرترههاي جذاب و پستهاي تبلیغاتی ارسال میکند.
«رونالدو» در ابتدای سال ۲۰۱۸ در مقام دوم پرفالوورترین سلبریتیها قرار داشت، ولی در مدت چند ماه توانست بـه جایگاه اول برسد.
سلنا گومز 144 میلیون فالوور
سلنا گومز هنرمند جوانی اسـت کـه در مدت کوتاهی توانسته بـه شهرت و محبوبیت فراوانی دست پیدا کند. اگرچه درسالهاي اخیر، بحثهاي فراوانی پیرامون بیماری او و تأثیرات روانی و جسمانیاش وجود داشت، ولی سلنا گومز همان گونه در صدر محبوبترین سلبریتیهاي اینستاگرام قرار دارد.
البته در ابتدای سال، عنوان اول را در اختیار داشت. سلنا گومز در پیج اینستاگرام خود، گوشههایي از زندگی شخصیش رابه طرفدارانش نشان می دهد و البته بعنوان سفیر برند Coach، پستهاي تبلیغاتی هم دارد.
آریانا گرانده 136 میلیون فالوور
سال 2018 سال سختی برای «آریانا گرانده» بودو در کنسرت او در منچستر، بمبگذاری شده بود. به گزارشپایگاه ناز وب آریانا گرانده هنوز در فهرست پرفالوورترین سلبریتیهاي اینستاگرام قرار دارد و عکسهایي از سفرها و گوشههایي از زندگی شخصی خودرا منتشر می کند.
دواین جانسون 123 میلیون فالوور
«دواین جانسون» ملقب بـه «راک»، درسال ۲۰۱۷ بعنوان یکی از جذابترین مردهای دنیا انتخاب شد. «دواین جانسون» در پیج اینستاگرام خود کلیپهاي انگیزشی و ویدئوهای تمرینات ورزشی منتشر میکند.
بیانسه 120 میلیون فالوور
بیانسه سال گذشته خبر بارداری خودرا اعلام کرد؛ خبری کـه در اینترنت، غوغای زیادی بپا کرد. بیانسه در پیج اینستاگرام خود عکسهایی از زندگی شخصی، بنرهای تبلیغاتی، عکسهاي مرتبط با مد پست می کند.
کیم کارداشیان 120 میلیون فالوور
«کیم کارداشیان» علاوهبر پرترههاي تبلیغاتی، اینروزها عکس هایي از زندگی شخصی خودرا منتشر میکند و عکسهایي از اعضای خانواده، همسر و فرزندانش را برای طرفداران میلیونی خود پست می کند.
کایلی جنر 120 میلیون فالوور
کایلی جنر مدل آمریکایی در آغاز سال ۲۰۱۸ صاحب دختری بنام «استورمی وبستر» شد. «کایلی جنر» در پیج اینستاگرامش، پرترههاي تبلیغاتی و عکسهایی از فرزندش را منتشر می کند.
In this section, we will introduce the tough competition of stars, bandits and people who have come up with the simple, but weird tricks of the Global Instagram, with the most appealing part of the cute Web Entertainment website
تیلور سوئیفت 113 میلیون فالوور
«تیلور سوئیفت» بعد از انتشار آلبوم Reputation، مرز صد میلیون فالوور را رد کرد و همان گونه در فهرست پرفالوورترین سلبریتیهاي اینستاگرام قرار دارد.
نیمار 106 میلیون فالوور
فوتبالیست 26 سالۀ برزیلی، فعالیت حرفهاي خودرا از 17 سالگی آغاز کرد و اکنون در پست مهاجم برای تیم ملی برزیل بازی میکند.
سلفیهاي جذاب، پرترههاي حرفهاي، پستهاي تبلیغاتی، عکس هایي از بازیها و تمرینها و عکسهاي جذابی کـه نیمار از خانوادهاش منتشر می کند، فالوورها رابه پیج نیمار میکشاند.
جاستین بیبر 103 میلیون فالوور
جاستین بیبر خوانندگی رابه طور رسمی از سال 2009 آغاز کرد. این خوانندۀ محبوب کانادایی، با انتشار پستهاي جذاب با کپشنهاي مرموز و گاهی طنز، توجه فالوورهای خودرا جلب میکند.
اگرچه تا پیش از این در فهرست پرفالوورترین سلبریتیهاي اینستاگرام، در جایگاه بالاتری قرار داشت، ولی هنوز طرفداران سرسختی دارد. «جاستین بیبر» در پیج اینستاگرام خود عکسهایی از خود و اعضای خانوادهاش منتشر میکند.
شاخ های اینستاگرام گاها زیر 100 هزار فالور دارند! اما صحبت ها و تصاویرشان بازتاب های گسترده ای در میان جامعه اطلاعاتی طرفدارانشان به صورت مستقیم و غیر مستقیم پیدا کرده و وارد حیطه کاربران تاثیر گذار شبکه های اجتماعی از قبیل اینستاگرام می شوند.
در لابه لای فالوردهای میلیونی موضوعی که بیش از همه نظرها را به این شاخ های اینستاگرام جلب می کند همین موضوع و تعداد فالورهای آنهاست.
سحر تبر از شاخ های اینستاگرام
کیارا فراگنی، مشهور ترین فشن بلاگر جهان در اینستاگرام
مراد عثمان و همسر روس او (ناتالی) از پر بیننده ترین توریسم بلاگرهای جهان هستند که بیش از 4.5 میلیون فالور دارند. روش آنها، تجربه خوبی برای کسانی است که میخواهند شاخ اینستاگرام در حوزه گردشگری باشند:
سفر مراد و ناتالی به مصر. به شیوه تولید محتوا توجه کنید. نگاه کنید چه ترند جذابی این دو نفر برای تولید محتوا در نظر گرفته اند. برای هر پست، شما را با اطلاعات خوبی آشنا میکنند
انتشار ویدیو و صحبت با کاربران و هواداران از جمله تکنیک های به ظاهر ساده اما فوق العاده تاثیرگذار برای جذب فالور و تبدیل کردن یک صفحه و یک شخص و یا گروه به شاخ اینستاگرام است.
بعضا صفحاتی که زیر 100 هزار فالور دارند و در طول روز، هر پست آنها حدود 20 هزار بار لایک می شود، وقتی یک فایل ویدیویی 1دقیقه ای خیلی جذاب منتشر میکنند، ظرف چند روز با میلیون ها view مواجه می شوند که این نشان دهنده اهمیت فایل های ویدویی برای کاربران نسبتا جوان اینستاگرام است.
ویدیویی که صفحه 200 هزار فالوری تهمینه میلانی، کارگردان سینمای ایران از اعترافات مائده هژبری منتشر کرد، بیش از 2.4 میلیون بار دیده شد. این یعنی اهمیت اطلاع رسانی و تاثیرگذاری ویدیویی در اینستاگرام
امروزه که 6 سال از روی کارآمدن یکی از شگفت انگیز ترین استارت آپ های جهان و شکار آن توسط غول شبکه های اجتماعی (فیسبوک) میگذرد، انتشار فایل های ویدویی حاوی مطالب دم دستی، بی کیفیت، محتویات جنسی، غیر اخلاقی و امثالهم که روزگاری در اواخر دهه نود قرن بیستم و دهه اول قرن بیست و یکم، مخاطبانی داشت، برگ برنده برای صفحاتی که خواهان قرار گیری در جمع صفحات پر بیننده هستند به شمار نمی رود.
حتما صفحاتی را مشاهده کرده اید که مملو از عکس ها و ویدیوهای غیر اخلاقی با محتویات جنسی هستند اما با وجود جذابیت های مصنوعی بصری، با لایک و فالو سنگینی همراه نشده اند.
هر چقدر که از زمان روی کارآمدن اینترنت و افزایش شمار صفحات و کاربران شبکه های اجتماعی میگذرد، سلیقه ها، روش ها، استراتژی ها، علاقمندی ها و حتی نیازهای کاربران اینترنت در کشورهای مختلف جهان تغییر میکند و فعالان این حوزه برای حضور موفق در این روند، باید خود را مجهز به تکنیک های خلاقانه و نوآورانه موثر بکنند تا در این فضای پر رقابت، حرفی برای گفتن داشته باشند.
و در پایان نیز نگاهی داریم به شاخ های 60 ساله که یک زن و شوهر ژاپنی هستند که بیش از یک میلیون فالوور دارند.
آقای تیوشی که با اسم دوران کودکیاش، بم شناخته میشود، به کار طراحی لباس ادامه داد در حالی که همسرش تومی که پم صدایش میکنند در خانه ماند تا از دخترشان مراقبت کند.
خودشان میگویند هیچ وقت نمیخواستند ستارههای اینستاگرام شوند و ماجرایشان در اینستاگرام وقتی شروع شد که دخترشان تعدادی عکس از آنها در حساب خودش منتشر کرد و با استقبال رو به رو شد.
بعد تصمیم گرفتند حساب خودشان را درست کنند و از زندگی روزمرهشان عکس بگذارند. وقتی «یاهو ژاپن» گزارشی در مورد زندگی آنها منتشر کرد، مشهورتر هم شدند و حضورشان در رسانهها دائمی شد. و این گونه با عنوان شاخ های اینستاگرام معروف شدند.
شاخ های جدید اینستاگرام معرفی شدند/ تصاویر و آدرس صفحات
Instagram new horns were introduced / images and page addresses
عکس های داغ با چهره دیدنی پسر ترنس ایرانی که دختر شد
اینستاگرام، آموزش جذب افزایش فالوور
چهره عجیب ترین دختر سوپر مدل اینستاگرام را ببینید (تصاویر)