ramazan
ramazan

فیلم زنده آزار و اذیت دختر جوان در سیرجان

مجموعه : کلیپ و ویدئو
فیلم زنده آزار و اذیت دختر جوان در سیرجان

دختران و پسران جوان که اغلب براي سرگرمي وارد شبکه های مجازی می شوند، باید به این نکته توجه داشته باشند که این شبکه های اجتماعی علاوه بر سرگرمی، خطراتی خیلی بیش تر از سرگرمی برای آنها به همراه دارد.

 

Les jeunes garçons et filles, qui entrent souvent dans le réseau virtuel pour se divertir, doivent noter que ces réseaux sociaux, en plus du divertissement, comportent beaucoup plus de dangers que le divertissement

با توجه به این که در زمینه استفاده درست از فضای مجازی فرهنگ سازی شده اما متاسفانه بسیاری از دختران و پسران و حتی افراد بالغ تر مغلوب گفته ها و تصاویر دنیای مجازی شده اند و بسیاری از آنها در دام افتاده اند.

بتازگی فیلمی در فضای مجازی دست به دست می شود از آزار و شکنجه دختر جوان در سیرجان به دست پسری که با برنامه قبلی او را به خانه باغ کشانده است.

 

فیلم زنده آزار و اذیت دختر جوان در سیرجان

 

در این مطلب ماجرای شکنجه دختر در سیرجان را می خوانید

 

علت شکنجه دختر در سیرجان: ماجرا از اینجا شروع می شود که این دختر در پیج اینستاگرامی شخصی بنام امیر به وی و دوست دخترش فحش های رکیک می دهد، حالا امیر برا نشان دادن عشق آتشین خود به دوست دخترش نقشه ای می کشد تا این دختر رو به سزای کار خود برساند!

او با ایجاد یک ارتباط عاشقانه دروغین با این دختر تهرانی وی را از به سیرجان و به یک خانه باغ می کشد و سپس دختر هتاک را مورد ضرب و شتم و شکنجه قرار می دهد.

این اقدام وحشیانه چند ساعت به طول انجامیده است

انتشار فیلم در فضای مجازی

قسمت تاسف بار این ماجرا عدم ترس پسر از عاقبت کار خود و انتشار این حرکت زشت در صفحه اینستاگرامی خود بصورت لایو می باشد که حالا در فضای مجازی پخش شده است.

دستگیری عاملین

حالا خبر می رسد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان خبر از دستگیر دو نفر از عاملان آزاد و اذیت این دختر جوان سیرجانی می دهد.

با دستور رئیس کل دادگستری استان کرمان پرونده آزار و اذیت دختر جوان در سیرجان بصورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی می شود و با عاملان ای حادثه برخورد قاطعانه ای خواهد شد.

 

فیلم زنده آزار و اذیت دختر جوان در سیرجان

 

در پایان همین بخش فیلم زنده آزار و اذیت این دختر جوان به دام افتاده را مشاهده می کنید.

 

در ادامه نیز ماجرای دختر 20 ساله و تاجر ثروتمند مشهدی را می خوانید…

دختری ۲۰ ساله که فرزند تاجری ثروتمند ساکن خراسان رضوی است او ماجرای فریب خوردنش را از طریق واتس آپ اینگونه شرح داد:

چند وقت بود که با پسری از طریق واتس آپ آشنا شده بودم ،پسر بدی به نظر نمی آمد، چیز زیادی ازش نمی دانستم ولی آنطور که فهمیدم انگار 25 سال داشت ،مدت زیادی نبود که او را می شناختم ولی در همین مدت کوتاه خیلی برایم جذاب به نظر می رسید البته آنگونه که خودش را درپشت واتس آپ معرفی کرده بود ومن نیز به این دوستی اعتماد کرده بودم او را قبول داشتم.

 

فیلم زنده آزار و اذیت دختر جوان در سیرجان

 

با اینکه زمان کوتاهی از مدت آشنایی ما از طریق واتس آپ می گذشت اما در همین مدت کوتاه بسیاری از اطلاعات زندگی من در اختیار او قرار گرفت البته او با زیرکی در بعضی از پست هایی که برایم می فرستاد از زندگی شخصی من نیز سوالاتی می پرسید، درآمد و شغل پدرم برایش خیلی اهمیت داشت یادم هست وقتی که گفتم پدرم یک تاجر ثروتمند است

برای دفعه اول اصلا باورش نشد و فکر می کرد من واقعیت را پنهان می کنم، برای همین چند مرتبه در مورد شغل پدرم سوال می کرد و من ندانسته از نقشه ای شوم تمام واقعیت های زندگی ام را با او در میان گذاشتم.

 

فیلم زنده آزار و اذیت دختر جوان در سیرجان

 

هفته گذشته بود که یک روز گفت می خواهم از نزدیک ببینمت، وقت آن رسیده که با یکدیگر ملاقات داشته باشیم و من هم مثل همه روزهای گذشته که به او اعتماد کرده بودم ،حاضر به این دیدار ملاقات شدم ، دیداری که به دور از اطلاع خانواده ام شکل گرفت و تقدیری بد را برایم رقم زد.

در یکی از شهرهای خراسان رضوی قرار ملاقات گذاشت، آن روز به هر بهانه ای بود خودم را به قرار ملاقات رساندم. او مثل همان پست های واتس آپی که برایم می فرستاد جذاب به نظر می رسید و حرفهایش بیشتر مجذوبم می کرد.

 

فیلم زنده آزار و اذیت دختر جوان در سیرجان

 

او مرا به شهری که بعدا فهمیدم زابل است آورد، بلافاصله پس از رسیدن به زابل مرا دراتاق منزلی زندانی کرد و تلفن همراه ام را گرفت، تازه فهمیده بودم چه کلاهی بر سرم رفته و امید آرزوهای من قلابی است.

به صراحت می گفت من تو را فقط به خاطر پول پدرت به اینجا آوردم، او درخواست 700 میلیون پول از پدرم داشت، حتی تصمیم داشت که مرا به افغانستان ببرد تا 700 میلیون به دستش برسد اما پدرم پس از اولین تماس خودش را به زابل رساند، البته با همان مقدار پولی که او می خواست و سربازان گمنامی که مرا از چنگال دام شیطانی واتس آپ نجات دادند.

برات حمیدیان مدرس دانشگاه زابل گفت: شبکه‌های اجتماعی در چند سال گذشته روند نامطلوبی در زندگی مردم داشته‌اند تا جایی که برخی از استفاده‌کنندگان به عنوان معتادان شبکه‌های اجتماعی یاد می‌شوند.

 

فیلم زنده آزار و اذیت دختر جوان در سیرجان

 

وی افزود: برخی از استفاده‌کنندگان از شبکه‌های اجتماعی تا جایی پیش رفته‌اند که زندگی خانوادگی آنها تحت تاثیر قرار گرفته و مشکلاتی برای آنها به وجود آمده است و گاهی نیز زندگی برخی افراد در اثر استفاده از این شبکه‌ها به مرز و جدایی و طلاق رسیده است، نگرانی خانواده‌ها نیز از حضور فرزندان خود در این شبکه‌ها در اوج قرار دارد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه متاسفانه با تربیت فرهنگی جامعه و شیوه‌های فرهنگ اسلامی نتوانسته‌ایم سبک زندگی را به درستی تبیین کنیم، خاطرنشان کرد: اگر سبک زندگی اسلامی به درستی به جامعه تبیین شود، تاثیر مثبتی خواهد داشت.

فیلم زنده آزار و اذیت دختر جوان در سیرجان

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان