ramazan
ramazan

حیوان سال 98+ پیشگویی و طالع بینی 1398-1399

حیوان سال 98+ پیشگویی و طالع بینی 1398-1399

حیوان سال 98 و 99؛ پیشگویی سال 1398-2019؛ طالع بینی کامل نوروز و سال جدید در وبسایت ناز وب.

 

تاریخ پیدایی نوروز، اسطوره‌ها و افسانه‌ها و آیین‌ها و عادت‌های نوروزی آنقدر زیاد، زیبا و غنی و پر‌محتوا هستند که هر کدام ظرفیت موضوع یک کتاب را تشکیل می‌دهند که مجال بازگوییِ حتی گزیده‌ای از این تاریخ و آیین چند هزار ساله در این مقال ممکن نیست.

اما این که بدانیم بر چه اساسی حیوان هر سال مشخص می شود و آیا این اعتقاد و باورها درست است یا نه در ادامه این بخش از حیوان سال 98 و طالع بینی جالب و خواندنی وبسات ناز وب با ما همراه باشید.

پیشاپیش سالی توام با خبرهای خوش در ایران زمین از هر نظر داشته باشید. نوروز98 بر همه شما کاربران عزیز و دوست داشتنی ناز وب مبارک باد.

 

زمان تحویل سال 1398

ساعت 1 و 28 دقیقه و 27 ثانیه بامداد

روز پنج شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۸ هجری شمسی

مطابق ۱۳ رجب ۱۴۴۰ هجری قمری

و ۲۱ مارس ۲۰۱۹ میلادی

Thursday, March 21, 2019

 

 

حیوان سال 98+ پیشگویی و طالع بینی 1398-1399

 

اخترگوییِ سال نو

حتماً بار‌ها شنیده‌اید که امسال سالِ فلان حیوان است یا امسال، سال به فلان حیوان تحویل می‌شود. این مربوط است به نوعی اخترگویی (طالع بینی) که از افسانه‌های چینی برگرفته شده است.

همان‌گونه که طالع‌بینی یا پیش‌گوییِ ویژگی‌های متولدان هر ماه از افسانه‌های اقوام آریایی و به ویژه مردمان شبه قاره هند سرچشمه می‌گیرد.

 

حیوان سال 98+ پیشگویی و طالع بینی 1398-1399

حیوان سال 98+ پیشگویی و طالع بینی 1398-1399

 

به احتمال زیاد نام‌گذاری هر سال به نام یک حیوان در قرن هفتم هجری شمسی و همزمان با استیلای مغول‌ها بر ایران رواج یافته است. در این زمان، تقویمی به نام تقویم «ترکی مغولی» استفاده می‌شد که درآن هر سال به نام یک حیوان نام‌گذاری شده بود.

 

امروزه طالع‌بینی یا پیش‌گویی بر مبنای سال یا ماه تولد تقریباً در همۀ کشور‌ها رواج دارد و معمولاً مبحثی جذاب و پرکشش و مورد توجه عامۀ مردم است.

چینی‌ها بر خلاف ایران، هند و کشورهای غربی که سال را بر مبنای گردش زمین به دور خورشید محاسبه می‌کنند، سال را بر اساس گردش ماه به دور زمین محاسبه می‌کنند. به همین دلیل محاسبۀ دقیق آغاز سال جدید چینی، کمی مشکل است. مردم زردپوست، شروع سال نو را با عید «تت» جشن می‌گیرند.

این روز آداب خاصی دارد و مصادف است با یکی از روزهای بهمن‌ماه سال خورشیدی. برخی از آداب و آیین‌های سال نو چینی با آداب و آیین‌های نوروزی شباهت‌ها و آمیختگی‌هایی دارد. برای مثال ماهی قرمز در تنگ بلور از مشترکات هر دو آیین است و شاید برگرفته از آیین‌های سال نو چینی باشد.

چینی‌ها معتقدند، وقایعی که هرسال رخ می‌دهد و افرادی که درآن سال متولد می‌شوند، تحت تأثیر حیوانی هستند که برآن سال حکومت می‌کند. به هر روی، دوازده نشانۀ سالانه که هر کدام به شکل یک حیوان و نماد یک سالند، مختص به طالع‌بینی چینی است.

 

حیوان سال 98+ پیشگویی و طالع بینی 1398-1399

 

اینکه چرا دوازده حیوان برای حاکمیت بر سرنوشت زمین و انسان انتخاب شده‌اند، به افسانه‌ای برمی‌گردد که بین برخی از ملت‌های زردپوست رایج است.

گفته‌اند بودا روزی تمام حیوانات را دعوت کرد تا در شروع سالِ نو همه حضور داشته باشند. از میان حیوانات، تنها دوازده حیوان به دعوت او پاسخ گفتند و در محل حاضر شدند. بودا نیز به پاسِ این اجابت، مقدر داشت که سرنوشت جهان به دست این دوازده حیوان باشد که با هر سال نو یکی پس از دیگری ظاهر شوند.

 

این دوازده حیوان عبارتند از: موش، گاو، ببر، گربه (خرگوش)، اژد‌ها (نهنگ)، مار، اسب، بز، میمون، خروس، سگ و خوک (گوسفند) که هرکدام نماد یک سالند. این دوازده حیوان یک دورۀ دوازده ساله می‌آیند و دوباره نوبت دورۀ بعدی می‌شود. پنج دورۀ دوازده ساله در چین یک قرن به حساب می‌آید. بدین ترتیب هر قرن در گاهشماریِ چینی شصت سال است.

بر مبنای طالع‌بینی چینی هر کس می‌تواند به آسانی نشانِ حیوانی سال تولدش را تعیین کند. برای این منظور کافی است سال تولد (هجری شمسی) خود را بر عدد ۱۲ تقسیم کنید. باقی‌ ماندۀ تقسیم هر چه شد بر مبنای جدول زیر حیوانِ سال تولد شما را مشخص خواهد کرد.

 

روش دیگر اینکه یک دورۀ دوازده ساله را در نظر بگیریم و بر مبنای آن، دوره‌های قبل یا بعد را تکرار کنیم.

بدین ترتیب سالی را که در پیش داریم (۱۳۹۳ خورشیدی) سال اسب است.

 

با اینکه چنین آثاری بر جسم و روح انسان هنوز از نظر علمی روشن نشده است، تا هنگامی که علم پاسخ قانع کننده‌ای برای این معما نیابد، انکار کردنی هم نیست.

 

 

حیوان سال 98، خوک

خوک ها از پستانداران می باشند و و از دسته گراز سانان ، خوک ها جزو حیوانات اهلی محسوب شده خوراک آنها تقریبا همه چیز است آنها هم گوشت میخورند هم گیاه و اینکه خوک ها بسیار باهوش هستند و به شدت به زندگی اجتماعی علاقه دارند.
برای تفکیک جنس نر از ماده این حیوان راحت ترین راه دندان این حیوان ( خوک) می باشد که دندان جلوی نرها بصورت یک عاج است و در ماده ها اینگونه نیست.

 

نام حیوان سـال 98 چیست؟

نام حیوان سـال 1398 احتملا به نام سـال خوک هست که شعار این سـال من حفظ می کنم می باشد. خوک در درک افکار انسان ی به حد سگ دانا نیست. عاشق میل کردن و خوابیدن و چاق شدن می باشد. لذا اغلب ً نشانگر تنبلی و بدھیکلی می باشد.

از جانب مثبت، خیلی خوش رفتار هست و آزاری به دیگران نمی رساند و خواهـد توانست برای مردم ثروت و بیشتری بیاورد. آنھا از دیرباز سمبل بیشتری و ثروت بوده اند. اشخاصـی که در سـال خوک دیده به جهان گشود ه اند، اشخاصـی صادق و رک گو ھستند.

آنھا ظاھری آرام و قلبی نیرومند دارند، ولی کم طاقتند و استقلال ندارند. از آنجا که از حرف زدن غیرمستقیم و در لفافه خوششان نمی آید، غیر اجتماعی به نظـر می رسند. ولی اشخاصـی خوشبین و مقاوم ھستند، و تاوقتی که کاملاً به آنھا نزدیک نشده اید، پی به وفاداری و خوش قلبی آنھا نخواھید برد.

 

فال سـال خوک چیست؟

اھل رقابتی هست و انقدر ھم شجاعت دارد که به دل ھر موضوعی یورش می کند . خیلی جذاب هست و این را بسیار خوب میداند . گرچه از تنھا به شکار رفتن لذت میبرد ولی پیوسته گمان می کند رھبر هست زیاد اھل انجام کارھای خیر نیست.

 

حیوان سال 98+ پیشگویی و طالع بینی 1398-1399

 

خوک خیلی دوست دارد که به وی دقت کنند و در ھر موقعیتی خود را از برتر از دیگران میداند و چنان چه در ارتش خدمت نماید به چیزی جز فرماندھی رضایت نمیدھد و پیوسته گمان می کند بی تردید وی را به ریاست گزینش میکنند مسکن برای متولد سـال ببر بسیار مھم می باشد.

خوک ھمه جا احساس می کند در تهدید هست ، برای ھمین می بایست دست کم در مسکن خود احساس امنیت نماید چنان چه شرایطی فراھم گـردد که بتواند استعدادھای فرائان و بی مثل را به کار دریافت کند ، به نتایج خیلی درخشانی دست پیدا می کند ببر به ھیچ عنوان پایین بار اطاعت از فردی نمیرود و عاشق رھبری و فرمانده ای می باشد.

متولدین سـال خوک ھیچ علاقه ای ندارد که به راھنمایی و نصیحت دیگران گوش نماید و از این که به وی دستور بدھند بیزار هست و صراحتا اعلام می کند به دیگران اعتماد نمی کند و از زندگـی بی حادثه بیزار می باشد.

 

 

خصوصیات سال خوک
برای اینکه خوک ها عاشق خوردن و خوابیدن هستند این سال را نماد تنبلی و چاقی میدانند، البته از جانب مثبت سال خوک نماد ثروت و زیادی نعمت می دانند.

 

حیوان سال 98+ پیشگویی و طالع بینی 1398-1399

 

خصوصیات متولدین سال خوک
افرادی که درسال خوک به دنیا می آیند معمولا انسان های رک گویی هستند و به چشم دیگران اجتماعی نیستند، آنها ظاهری آرام و قلبی مهربان دارند و البته استقلال کافی در زندگی ندارند، از خصوصیات بارز دیگر متولدین سال خوک می توان به این مورد اشاره کرد که تا وقتی به انها نزدیک نشدید آنها را قضاوت نکنید آنها فوق العاده مهربان و قلبی رئوف دارند.

 

مشاغل مناسب برای متولدین سال خوک
کمدین، هنرپیشه، تاجر، نقاش، شاعر، نویسنده، فیلم ساز، مهندس معمار، محقق، پزشک و تولید کننده.

 

مشاهیر و بزرگان متولد سال خوک
روچیلد اول، راکفلر اول و فورد اول، سن ایگناتیوس لویولا، فدریکوگارسیالورکا، فرانسواویون و آلبرت شوایترز، پاسگال، لوکوبوزیه، فیلد مارشال مونتگمری، مارشال فوخ و ژرژ پمپیدو، هنری هشتم، بیسمارک، الیورکرامول، مادام دومانتنون و فرانسواز ساگان.

 

طالع بینی همه متولدین در سال خوک

 

همه ما دوست داریم بدانیم سالی که پیش رو داریم برای ما چگونه سالی خواهد بود و با هزاران بیم و امید به آینده می اندیشیم. حالا که زمان زیادی به آغاز سال 1398 هجری شمسی باقی نمانده است بد نیست نگاهی به طالع بینی خودتان بر اساس سال تولدتان بیندازید و ببینید در سالی که می آید چه چیزهایی در انتظار شما هستند.

البته فراموش نکنید که تمام این ها تنها جنبه سرگرمی دارند و تقدیر و سرنوشت هرکسی در ابتدا به تقدیر الهی و سپس به تلاش و کوششی که خودش می کند بستگی دارد. خواندن این مطالب تنها می تواند به عنوان راهنمایی برای شما عمل کند که به شما بگوید به چه چیزهایی توجه بیشتری داشته باشید.

 

سال موش (متولدین سال های ۱۳۲۷، ۱۳۳۹، ۱۳۵۱، ۱۳۶۳، ۱۳۷۵، ۱۳۸۷)

 

حیوان سال 98+ پیشگویی و طالع بینی 1398-1399

 

تغییرات اساسی ممکن است در این سال برای شما صورت بگیرند. در ابتدا ممکن است به نظر بیاید که موانع زیادی در سر راهتان وجود دارند، اما نگران نباشید، در آخر از پس همه آنها برخواهید آمد. با افراد مهمی آشنا خواهید شد که در زمان سختی ها به شما کمک می کنند، در تماس گرفتن با آنها درنگ نکنید.

با وجود این که محیط اطرافتان به طور دائم در حال تغییر است، تا زمانی که آرامش خود را حفظ کرده و به حرکت ادامه دهید، طوفان را به راحتی پشت سر خواهید گذاشت. به نفعتان است که زیاد جلب توجه نکنید ، چرا که ممکن است انرژی های منفی ناخواسته را نیز به زندگی خود دعوت کنید.

 

طالع بینی

الهه عشق امسال زیاد با شما یار نیست، به ویژه آنهایی که هنوز مجرد هستند. احتمال اینکه امسال عشق زندگیتان را ببینید خیلی کم است و حتی اگر به کسی ابراز عشق کنید احتمال اینکه جواب نه بشنوید زیاد خواهد بود. بهتر است با اطمینان و سر حوصله فرد مورد نظرتان را انتخاب کنید و با دقت در رابطه پیش بروید.

برای متاهل ها اوضاع تقریبا ثبات خود را حفظ خواهد کرد. فقط به یاد داشته باشید که از کاه کوه نسازید و سر مسائل کوچک با همسرتان بحث نکنید. تا جای ممکن سعی کنید خودتان را به همسرتان نزدیک کنید و صمیمیتتان را افزایش دهید.

 

سال گاو (متولدین سال های ۱۳۲۸، ۱۳۴۰، ۱۳۵۲، ۱۳۶۴، ۱۳۷۶، ۱۳۸۸)

 

حیوان سال 98+ پیشگویی و طالع بینی 1398-1399

 

امسال برای متولدین سال گاو سال بینظیری نخواهد بود و در خیلی از زمینه ها ممکن است با مشکل مواجه شوید. اما روحیه خود را حفظ کرده و با دقت تصمیم گیری کنید.

امسال را باید با قدم های کوچک ولی با ثبات و پشتکار به راهتان ادامه دهید. در رابطه با پست هایی که در شبکه های اجتماعی می گذارید دقت داشته باشید، زیرا ممکن است برای شما درگیری به همراه داشته باشد. به شرط این که پایتان را به اندازه گلیمتان بلند کنید و دید مثبتی داشته باشید می توانید این سال را بدون مشکل پشت سر بگذارید.

 

طالع بینی

از لحاظ عشقی ولی بخت با شما یار است و مجردها ممکن است با موردهای مناسبی برای ازدواج آشنا شوند. ولی خوب از آنجا که ممکن است با چند نفر متفاوت آشنا شوید بهتر است با دقت و مسئولیت در این زمینه تصمیم گیریرو انتخاب کنید تا هم به خودتان و هم به آنها لطمه ای وارد نشود.

متاهل ها ولی باید دقت بیشتری به خرج دهند و با تمام توان از زندگی مشترک خود نگهداری کنند. با همسرتان در ارتباط باشید و به او اعتماد داشته باشید. ممکن است شخص سومی بخواهد وارد رابطه شما شود، ولی با ذکاوت و حفظ اعتماد به همسرتان از پس آن نیز بر می آیید.

 

سال ببر (متولدین سال های ۱۳۲۹، ۱۳۴۱، ۱۳۵۳، ۱۳۶۵، ۱۳۷۷، ۱۳۸۹)

 

حیوان سال 98+ پیشگویی و طالع بینی 1398-1399

 

امسال یک رویکرد محافظه کارانه برای شما ثبات به همراه خواهد داشت. زیاد جاه طلب نباشید. قدم به قدم جلو بروید و محصول تلاشتان را جمع آوری کنید. اگر کارها آن طور که می خواهید پیش نرفتند به دید مثبت به آنها نگاه کرده و به عنوان درس و تجربه از آنها یاد کنید. از غیبت کردن شدیدا دوری کنید، چرا که دعواهای ناخوشایندی برای شما به همراه خواهد داشت. اگر کسی رازی را با شما در میان گذاشت، سعی کنید رازدار باشید و ذهن خودتان را زیاد درگیر آن نکنید.

 

 

طالع بینی

برای ببرها امسال زندگی عشقی چندان خوشایندی پیش بینی نمی شود. مجردها برای پیدا کردن شریک زندگی خود با مشکل مواجه خواهند بود.

متاهل ها باید توجه داشته باشند که در خوشی و در سختی همراه با همسرشان به عنوان یک زوج حرکت کنند. مشکلات اقتصادی ریشه بسیاری از ناآرامی های موجود در رابطه زناشویی شما خواهند بود. اجازه ندهید قسط ها و صورت حساب ها آرامش زندگی شما را به هم بزنند.

 

سال خرگوش (متولدین سال های ۱۳۳۰، ۱۳۴۲، ۱۳۶۶، ۱۳۷۸، ۱۳۹۰)

 

حیوان سال 98+ پیشگویی و طالع بینی 1398-1399

 

تمام چیزهای خوب در راه هستند! ستاره اقبال شما خواهد درخشید! احساس قدرت و اعتماد به نفس خواهید کرد و این احساس منجر به نظم و اراده شما برای رسیدن به هرچیزی که بخواهید خواهد شد.

با این حال به خاطر داشته باشید که تحت هر شرایطی با منطق و آرامش رفتار کنید. تنها با یک ذهن آرام می توانید نقشه ها و برنامه هایتان را بدون هیچ مشکلی به مرحله اجرا در آورید. سعی کنید در هر دعوایی بی طرف باقی بمانید و درگیر هیچ بحثی نشوید.

طالع بینی

مجرد ها موقعیت های فراوانی خواهند داشت. اگر به کسی علاقه دارید وقتش فرا رسیده است که عشقتان را اعلام کنید. اگر رفتاری مناسب داشته باشید توجه خیلی ها را به خود جلب خواهید کرد.

متاهل ها اگر به رابطه خود رسیدگی کنند و هیچ مناسبتی از جمله تولد و سالگرد ازدواج را فراموش نکنند، سالی شیرین و آرام پیش رو خواهند داشت.

 

سال اژدها (۱۳۳۱، ۱۳۴۳، ۱۳۵۵، ۱۳۶۷، ۱۳۷۹، ۱۳۹۱)

 

حیوان سال 98+ پیشگویی و طالع بینی 1398-1399

 

سالی نسبتا خوشایند و با ثبات را پیش رو دارید. بهتر است در هر زمینه ای محتاطانه قدم بردارید تا مبادا از لحاظ قانونی در مخمصه بیفتید. فرصت ها به آسانی به دست نمی آیند اما فرشته های نگهبان شما هنگام بروز هر مشکلی آن را به فرصت تبدیل خواهند کرد.

کلید موفقیت شما در امسال حفظ اعتماد به نفس بالا و اراده، و به تعویق نینداختن کارها و دوری از تنبلی خواهد بود. با حفظ موقعیت فعلی خود به جایی نخواهید رسید، باید تلاشتان را بیشتر کنید.

 

طالع بینی

اژدهای عزیز، زندگی عاطفی خیلی خوبی در سال آینده در انتظار شما نخواهد بود. شانس آشنایی شما با عشق آیندهتان خیلی زیاد نیست و در ابراز عشق به کسی که دوستش دارید نیز چندان موفق نخواهید بود. بهتر است وضعیت فعلی خود را حفظ کنید و شانس آینده خود را به خطر نیندازید. به خودتان وقت بدهید.

اژدهای متاهل زندگی زناشویی خود را بسیار یکنواخت و کسل کننده خواهد یافت. برای مبارزه با این مشکل وقت بیشتری با خانواده و دوستان بگذرانید. مواظب باشید مبادا برای فرار از این رکود راهی را انتخاب کنید که به ترکستان ختم شود!

 

سال مار ( متولدین سال های ۱۳۳۲، ۱۳۴۵، ۱۳۵۷، ۱۳۶۸، ۱۳۸۰، ۱۳۹۲)

 

حیوان سال 98+ پیشگویی و طالع بینی 1398-1399

 

خودتان را برای یک سال پرکار آماده کنید. امسال سالی غیر قابل پیش بینی و پرمشغله برای شما خواهد بود. اگر زیاد در خانه بمانید و زیاد منزلتان را ترک نکنید به احتمال زیاد موقعیت های خوب فراوانی را ازدست خواهید داد.

با این حال باید دقت داشته باشید مه همراه با فرصت ها ریسک نیز به سراغتان می آید، پس بهتر است با کسانی که آشنا می شوید محتاطانه و سنجیده رفتار کنید.

چنانچه کارها آنطور که برنامه ریزی کرده اید پیش نرفتند احساس خستگی و دلسردی نکنید، ولی مواظب باشید که در این راه بیش از تواناییتان خودتان را خسته نکنید و استراحت کنید و به سلامتی خود آسیبی نرسانید. بهتر است امسال از ورزش های آبی دوری کنید.

 

 

طالع بینی

برای مجردها نه تنها شانس پیدا کردن زوج مناسب کم است، بلکه حتی اگر کسی را نیز پیدا کنند تنها به رابطه ای کوتاه مدت ختم خواهد شد. اما مطمئن باشید که امسال از مجردی خود لذت خواهید برد. متاهل ها نیز ممکن است به علت بی اعتمادی با مشکلاتی مواجه شوند.

با این حال چنانچه با نگرش مثبت پیش بروید و احساسات یکدیگر را در نظر بگیرید همه چیز رو به راه خواهد بود. احساساتتان را کنترل کنید و حرف هایی نزنید که بعدا از گفتن آنها پشیمان شوید. بخشنده باشید.

 

سال اسب (متولدین سال های ۱۳۳۳، ۱۳۴۵، ۱۳۵۷، ۱۳۶۹، ۱۳۸۱،۱۳۹۳)

 

حیوان سال 98+ پیشگویی و طالع بینی 1398-1399

 

از این بهتر نمی شود! سالی پر بار و پر از نعمت! شانس خوب به شما رو آورده است و در زندگی کاری و عاطفی خود بسیار موفق خواهید بود.

کوشا و شجاع باشید، با تلاش کافی هیچ چیز برای شما غیر ممکن نخواهد بود. هرچند از لحاظ مالی درآمدی هنگفت نخواهید داشت، ولی کارها همانطور که انتظارش را داشتید پیش خواهند رفت. به یاد داشته باشید که ورزش را برای حفظ سلامتیتان حتما در برنامه کاری خود قرار دهید.

 

طالع بینی

دوران تنهایی شما به پایان رسیده است. الهه عشق همراه با شماست و با فردی مناسب آشنا خواهید شد. از بیان احساسات خود واهمه ای نداشته باشید و پیش بروید. متاهل ها نیز همراه با شریک زندگی خود به سوی هدفی مشترک گام برخواهند داشت و رابطه خود را به سطح جدیدی خواهند رساند و در عشقی شیرین غرق خواهند شد. فقط یادتان باشد به جای غرغر کردن و رئیس بازی در آوردن، از دعواهای الکی دوری کنید.

 

سال بز (۱۳۳۴، ۱۳۴۶، ۱۳۵۸، ۱۳۷۰، ۱۳۸۲، ۱۳۹۴)

 

حیوان سال 98+ پیشگویی و طالع بینی 1398-1399

 

بر خلاف باور عمومی، یکی شدن سال تولدتان با سالی که در آن هستیم لزوما به این معنا نیست که اوضاع به کام شما خواهد بود. متولدین سال بز امسال با برخی مشکلات و موانع روبرو خواهند بود و ممکن است ناراحتی هایی داشته باشند.

حتی با بیشتر کردن تلاشتان ممکن ست چیزها به آن خوبی که فکر می کردید پیش نروند. با این حال نباید تسلیم شوید. تمام این مشکلات موقتی هستند و با این فکر پیش بروید که در طول امسال خودتان را برای سالی سرشار از خوبی ها آماده می کنید.

 

طالع بینی

متاسفانه باید بگوییم در زندگی عاطفی نیز امسال چیز زیادی برای شما به همراه نخواهد داشت. مجردها شانس زیادی برای آشنایی با کسی که دوستش داشته باشند نخواهند داشت. حتی ممکن است کسی که در قلب خود دوستش دارید و از عشق شما بیخبر است با شخص دیگری ازدواج کند.

متاهل ها هم بهتر است توجه داشته باشند که مبادا دوست هایشان رابطه زناشویی آنها را به خطر بیندازند. متاهلین سال بز ممکن است احساس کنند که رابطه شان یکنواخت شده است، برای این که با این مشکل مواجه نشوید کمی هیجان به رابطه تان بدهید.

 

سال میمون (متولدین سال های ۱۳۲۳، ۱۳۳۵، ۱۳۴۷، ۱۳۵۹، ۱۳۷۱، ۱۳۸۲، ۱۳۹۵)

 

حیوان سال 98+ پیشگویی و طالع بینی 1398-1399

 

امسال برای شما سالی پرمشغله اما ثمربخش خواهد بود. برنامه شلوغی خواهید داشت، اما این شلوغی از سرعت شما کم نخواهد کرد. برعکس، هرچه بیشتر کار می کنید انرژی بیشتری هم می گیرید. این فوران انرژی از لحاظ شغلی برای شما بسیار خوب خواهد بود، اما باید به یاد باشید که نسبت به کسانی که دوست دارید اهمال نکنید.

باید زمان بیشتری را با خانواده ودوستانتان بگذرانید و به آنها اهمیت بدهید، چرا که آنها هستند که زمینه مساعد برای فعالیت شما را فراهم کرده و حمایتتان می کنند و در زمان سختی ها و مشکلات در کنارتان هستند. هرچقدر هم که سرتان شلوغ باشد برای زندگی خصوصیتان باید وقت بگذارید.

 

طالع بینی

مجردها زندگی اجتماعی پر از شور و هیجان خواهند داشت و افراد زیادی را در اطراف خودشان خواهند دید. ولی همین مسئله باعث سردرگمی و عدم توانایی در تصمیم گیری برای آنها خواهد شد. آنهایی که نامزد هستند به راحتی می توانند اقدام به ازدواج کنند.

متاهل ها ممکن است احساس کنند که توسط همسرشان نادیده گرفته می شوند. برای زندگی مشترکتان وقت بگذارید و علاقه و توجه بیشتری نشان دهید.

 

سال خروس(متولدین سال های ۱۳۲۴، ۱۳۳۶، ۱۳۴۸، ۱۳۶۰، ۱۳۷۲، ۱۳۸۴)

 

حیوان سال 98+ پیشگویی و طالع بینی 1398-1399

 

سالی پر بار و همراه با آرامش در انتظار شماست. هم از لحاظ کاری و هم از لحاظ عاطفی خیالتان راحت باشد، چرا که در ناحیه امن به سر خواهید برد.

حتی وقتی تلاش زیادی نمی کنید و همان جایی که هستید می ایستید هم اوضاع به بهتر شدن ادامه خواهد داد. در این سال به دور دنیا سفر کنید. سفر همراه با خانواده تان رابطه شما با آنها را بهتر خواهد کرد.

 

طالع بینی

در جستجوی زوج خود بسیار خوش شانس خواهید بود. تنها چیزی که ممکن است مانع شما بشود منفعل بودن شماست. تنها کافی است قدم پیش بگذارید! خوک های متاهل سال یک نواختی خواهند داشت.

اما اگر همسرتان به یکی از دوست هایش زیاد وابسته شده است احتیاط کنید، چرا که ممکن است شخص سوم در رابطه شما دخالت کرده و مشکل ایجاد کند. سعی کنید به رابطه تان شور و هیجان بدهید. یک سفر رمانتیک انتخاب خیلی خوبی خواهد بود.

 

سال سگ ( متولدین سال های ۱۳۲۵، ۱۳۳۷، ۱۳۴۹، ۱۳۶۱، ۱۳۷۳، ۱۳۸۵)

 

حیوان سال 98+ پیشگویی و طالع بینی 1398-1399

 

سال نو ممکن است برای شما مشکلات غیر منتظره ای به همراه بیاورد، اما باید خونسردی خودتان را حفظ کنید و با آرامش از پس این مشکلات بربیایید.

در واقع، تا زمانی که محتاط و صادق باشید، انرژی های منفی زیاد قادر به تحت تاثیر قرار دادن شما نخواهند بود. از لحاظ کاری، امسال نباید وارد کارهایی بشوید که در حوزه تخصص شما نیستند، در غیر این صورت ممکن است به سادگی گول بخورید. به شرط این که نگرش مثبت خود را حفظ کنید امسال برای شما بهتر از آنچه که فکرش را می کنید خواهد بود.

 

طالع بینی

آنهایی که هنوز مجرد هستند خسته از جست و جو به دنبال عشق حقیقی به نظر می رسند. خیالتان راحت باشد، چرا که عشق امسال درب خانه قلب شما را خواهد زد.

متاهل ها ممکن است مجبور شوند مدتی دور از هم باشند، ولی با دید مثبت و تلاش دوجانبه همه چیز در پایان کار رو به راه خواهد بود.

 

سال خوک ( متولدین سال های ۱۳۲۶، ۱۳۳۸، ۱۳۵۰، ۱۳۶۲، ۱۳۷۴، ۱۳۸۶)

 

حیوان سال 98+ پیشگویی و طالع بینی 1398-1399

 

دنیا به کام شما است، تمامی رویاهایتان به حقیقت می پیوندند. با وجود اینکه امسال سال بز است، این خوک ها هستند که تمامی بخت و اقبال نصیبشان شده است.

با کمترین تلاش، بیشترین نتیجه را به دست خواهید آورد. از لحاظ کاری اوضاع رو به راه خواهد بود و از برخی سرمایه گذاری های کوچکی که کرده اید سودهای کلان به دست خواهید آورد. با این حال توجه داشته باشید که این خوش شانسی در مورد آرزوهای غیرمنطقی کمکی به شما نخواهد کرد.

همچنین در نظر داشته باشید که از این اقبال خود برای کمک به دیگران نیز استفاده کنید، و مطمئن باشید که نیکی شما به خودتان باز خواهد گشت.

 

طالع بینی

از لحاظ عاطفی مجردان متولد سال خوک هرچند با موردهای فراوانی مواجه می شوند، ولی این فراوانی انتخاب ها ممکن است آنها را به انتخاب اشتباه بکشاند. همیشه در نظر داشته باشید که پیش از اقدام به هرکاری تمام جوانب را بسنجید تا مبادا درگیر چالش های غیر ضروری بشوید.

متاهل ها حواسشان را جمع کنند که رابطه شان تحت تاثیر حسادت، سوءتفاهم و پیش داوری قرار نگیرد. زمان و توجه زیادی را صرف شریک زندگی خود بکنید و به او اطمینان بدهید که قلب شما تنها به او تعلق دارد.

 

سال 1398 سال خوک ویژگی های حیوان خوک و طالع بینی کلی

سال 98 سال 1398 سال چه حیوانی است؟ سال 2019 سال کدام حیوان است؟ آیا سال 98 سال نحسی است؟

خوک یکی از پستانداران از خانواده گرازسانان Suidae و راسته جفت سم سانان استو خوک ها جزو حیوانات اهلی نیز هستند که نیای این حیوان به گونه ای از گراز وحشی می رسد. خوک ها همه چیز خواهر هستند و حیوانی به شدت اجتماعی و باهوش هستند.

خوک معمولی دارای سری بزرگ با پوزه ای دراز است که با استخوان های ویژه پیش دماغی و یک دیسک غضروفی در نوک آن تقویت شده است. پوزه خوک برای جستجو در خاک به منظور یافتن غذا مورد استفاده قرار میگیرد و یک عضو حساس است. در هر چا چهار انگشت سم دارد. بیشترین وزن حیوان روی دو انگشت بزرگتر میانی است. دو انگشت بیرونی نیز در زمین های نرم مورد استفاده قرار میگیرند.

فرمول دندان خوک‌های بالغ ۳٬۴٬۱٬۳ در هر فک است، که در مجموع ۴۴ دندان می‌دهد. دندان‌های عقب برای خرد کردن سازگاری یافته‌اند. در نرها دندان‌ها به شکل عاج بوده و به‌طور مداوم رشد می‌کنند و در اثر اصطکاک با زمین دائماً تیز می‌شوند.

شخصیت کلی متولدین سال 98

موجودی غمناک و نگران
سگ موجودی غمناک و نگران است، همیشه حالت دفاعی به خود می گیرد و لحظه ای این حالت را ترک نمی کند. او همیشه در حال نگهبانی است و هوشیارانه اطراف ار زیر نظر دارد.

او موجودی درون گراست که به سختی احساسات واقعی خود را آشکار می کند و آن هم زمانی است که حقیقتا ضرورت این کار را احساس کند. او بیش از خد یک دنده است و می داند که چه می خواهد. او اغلب با بدگمانی، دلواپس زبان تیز و صراحت ناخوشایند و شدید خود است.

سگ بیش از هر کس به کلیات موضوع توجه نمی کند و در جزئیات مسائل غرق می شود و مرتب انتقاد می کند. به نظر می رشد که او در برخورد با هر چیز، بی برو و برگشت، دنبال عیوب می گردد؛ چرا که در حقیقت بدبین ترین موجود دنیاست و هر چیز را در چهاچوب قوانین طبیعی آن می پذیرد.

او همواره پیش از دیگران علیه بی عدالتی فریاد می زند؛ زیرا شجاعت این کار را دارد.
او ممکن است کمی گوشه گیر و بی اعتنا باشد؛ اما روحیه انتقادی، ذوقطنز و نیز عظمت آشکار روحش، او را زا متهم شدن به تنگ نظری و خود پسندی بر کنار می دارد.

 

خوک جنگ جویی جوانمرد، بلند همت، دلیر و آشنا به آداب و رسوم، یاور و مهربان، ‌سخت گیر نسبت به اشتباهات و پرچمدار همیشگی خلوص نیت است که بلند همتیش سرانجام ناگواری برایش رقم می زند.

می توانید به او اطمینان کنید، چرا که هیچ گاه از اعتماد شما سو ء استفاده نخواهد کرد. او ساده، بی ریا و اطمینان بخش است و اگر به او ستم کنید، بی پناه، بی دفاع و کمی ساده لوح است.

 

در حقیقت خوک اجازه می دهد به آسانی فریبش دهند، اشتباهات خود را با متانت می پذیرد و نسبت به اشتابهات دیگران صبور و بردبار است. او همیشه از بهترین های ورزش است.

اما هرگز نمی تواند رقابت جو باشد. انصاف خوک به او اجازه نمی دهد که خود را برتر از دیگران بداند. او همواره از خود می پرسد که آیا در کارهایش صداقت لازم را داشته یا خیر.

خوک به گونه ای باور نکردنی صادق و بی ریاست تا جایی که گاهی ممکن است به خود صدمه بزند. او در برابر بد قولی و بد ذاتی دیگران نمی تواند کاری بکند. به ندرت دروغ می گوید و آن هم در مواردی است که می خواهد خود را از خطر برهاند.

 

 

خوک با هوش است، اما در مورد مسائل مالی کند ذهن است و ناشیانه عمل می کند. او در برابر دورویان و فریب کاران عاجز است و خود را به چهار میخ می کشد تا اعمالش را توجیه کند.

خوک فروشنده درستکاری است که به سختی تن به ساخت و پاخت می دهد. او با اعتقادی آهنین، گفته های دیگران را بی هیچ پرسشی می پذیرد، اما در قبولاندن حرف خود به دیگران دچار مشکل است.

خوک دوست و شریکی بی همتاست. او معمولا کم حرف است، ولی اگر تصمیم به حرف زدن بگیرد، هیچ چیز نمی تواند مانع او شود و آن قدر پرچانگی می کند تا همه شنوندگان را خسته و هلاک کند.

 

 

خانم خوک ها مادران بسیار خوبی هستند. به خوک ها سفارش می کنیم با متولدان سال گربه ازدواج کنند، چرا که بهترین راه جلوگیری از کشمکش و درگیری خانوادگی، همین است.

خوک باید از مار فاصله بگیرد، چرا که مار او را اسیر و برده خود می کند و آنچنان به دور او حلقه می زند و او را می فشارد که توان هر حرکتی را از او سلب می کند. وجود خوک برای بز مفید واقع می شود.

دوران کودکی خوک در آرامش کامل سپری می شود. در دوران جوانی انبوهی از مشکلات خانوادگی او را در بر می گیرد، اما خوک خجالتی و محتاط، برای حل مشکلاتش، از کسی در خواست کمک نخواهد کرد. او می کوشد خود مشکلاتش را حل کند. در واقع این پنهان ساختن مشکلات از دیگران به او صدمات فراوانی میزند زیرا هیچ کس نمی فهمد که او در چه جهنمی دست و پا می زند.

اگر زاد روز او از جشن های سنتی ( عید تت ) فاصله داشته باشد، ناامیدی کمتری در کمین او خواهد بود، اما هر چه به سال نو در کشورهای آسیایی نزدیک تر باشد، با مشکلات بیشتری مواجه می شود، به او خیانت خواهد شد، مسخره اش خواهند داد و در نهایت ممکن است خورده شود!

قصه « سه بچه خوک » ریشه در این باور خرافی دارد.

مشاهیر متولد سال خوک

روچیلد اول، راکفلر اول و فورد اول ، سن ایگناتیوس لویولا، فدریکوگارسیالورکا، فرانسواویون و آلبرت شوایترز ، پاسگال، لوکوبوزیه، فیلد مارشال مونتگمری، مارشال فوخ و ژرژ پمپیدو ، هنری هشتم ، بیسمارک ، الیورکرامول، مادام دومانتنون و فرانسواز ساگان

مشاغل متناسب متولدین سال خوک

تولید کننده، پزشک، محقق، مهندس معمار، فیلم ساز، نویسنده، شاعر، نقاش، تاجر، هنرمند مردمی، هنرپیشه، دلقک، کمدین

 

طالع بینی سال 2019 + طالع بینی سال 1398

در بخش فال وبسایت تفریحی ناز وب انواع فال و طالع بینی فال چوب و فال طالع بینی سال 2019 و سال 1398 را اماده کرده ایم افراد متولد فروردین در سال 2019کمی به اهداف خود نزدیک می شوند.شما در سال نو میلادی فرصت هایی برای اثبات ارزش ها و آرمان های خود در زندگی به دست خواهید آورد.

 

حیوان سال 98+ پیشگویی و طالع بینی 1398-1399

 

در این سال برای شما شانس زیاد و ثروت فراوانی پیش بینی می شود و همه امور در جهت مثبت پیش خواهد رفت.با این حال مسائل عشقی و خانوادگی شما ممکن است در ماه های نخسین سال آن طور که می خواهید پیش نرود

در این سال اجازه ندهید خصلت شتابگر و عجول شما اعمال و رفتار شما را کنترل و هدایت کند.در غیر این صورت ممکن است شما دچار مشکلات و مسائلی غیر قابل پیش بینی شوید.

بهتر است در این سال مدت زمانی را برای تامل و الویت بندی خواسته هایتان در زندگی خود اختصاص دهید.شما در سال 2019فرصت های زیادی برای ریسک کردن در زمینه مالی و شغلی خواهید یافت.

در زمینه های که نیاز به شراکت و همکاری است، خصلت سیاستمدار شما کارهای خارق العاده ای انجام خواهد داد.داشتن رفتار اجتماعی و عوام پسند ممکن است آن چیزی باشد که در تمام جنبه های زندگی می تواند به شما کمک کند.

در زمینه شغل و کار

طالع بینی سال 2019 برای شما در زمینه مالی و حرفه ای منفعت و رشد قطعی پیش بینی می شود.با این حال شما برای رسیدن به این رشد و منفعت لازم است تلاش زیاد و تعهد لازم را نیز داشته باشید. در این زمینه لازم است شما خیلی حساب شده انرژی خود را صرف کرده و تلاش خودتان را بکنید.در این صورت شانس و موفقیت نیز با شما یار خواهد بود و دست به هر چه بزنید طلا خواهد شد.

لازم است شما در مقابل همکاران و افراد صاحب منصب برای دفاع و اثبات موقعیت خود به اندازه کافی جسور و با شهامت باشید. این تنها راهی است که در این سال شما می توانید از نردبان موفقیت بالا بروید.در نیمه دوم سال برای شما معاملات مطلوب و خوبی پیش بینی می شود.

تا قبل از پایان سال اهداف مالی و حرفه ای خود را اجرایی کنید و در این زمینه هیچ چیز را به تعویق نیاندازید.اگر شما در محیط کار در همه روابط خود دچار مشکل هستید،مطمئن باشید که روابط شما با همه خوب و حسنه خواهد شد بنابراین قایق شما در عرصه شغلی با آرامش رو به جلو در حال حرکت است.

 

در زمینه روابط رمانتیک و عاشقانه

طالع بینی سال 2019 در زمینه روابط رمانتیک و عاشقانه برای شما سالی پر هیجان و سرشار از رضایتمندی با احساساتی رمانتیک و عاشقانه پیش بینی می شود.در این سال برای تحکیم و تقویت روابط عشقانه فرصت های زیادی نصیب شما خواهد شد.

همچنین در این زمینه آرزوها و خواسته های شما به واقعیت می پیوندند.در این سال سعی کنید مثبت باشید و در روابطتان با احساس و پر محبت رفتار کنید.

از طرفی به طور مکرر در روابط شما مسائل و مشکلات سطحی و موقتی پیش خواهد آمد.سعی کنید کنترل احساسات و عواطف خود را از دست نداده و مطمئن شوید که در همه امور شریک زندگیتان را در نظر گرفته و او را نادیده نمی گیرید.همچنین بهتر است شما به شریک زندگیتان آزادی بیشتری در زندگی بدهید.

مطمئن باشید این رفتار و جذابیت منحصر به فرد شما مجددا روابط شما را به حالت مطلوب قبل باز می گرداند.هر چند در سال نو میلادی شما فرصت ها و فراز و نشیب های زیادی را در زمینه روابط رمانتیک و عاشقانه خواهید داشت، اما در پایان سال باید دید آیا شما در این زمینه به روابطی پایدار و مطلوبی خواهید رسید.

 

 

در زمینه مالی و اقتصادی

طالع بینی سال 2019 در زمینه مالی و اقتصادی برای متولیدن فروردین وضع مالی خوب و پر برکتی را به ارمغان می آورد.شما در تمام معاملات مالی خود با موفقیت روبه رو می شوید و پول و نقدینگی زیادی در این سال برای شما پیش بینی می شود.بنابراین شما می توانید به اندازه کافی خرج کنید زیرا پول و ثروت زیادی از طریق معاملات مالی و ارثیه نصیب شما خواهد شد.

با این حال از پول و منابع مالی خود عاقلانه استفاده کنید و مقداری از آن را برای برخی از اهداف سازنده دیگر خود کنار بگذارید.در پایان سال ممکن است برخی هزینه های پیش بینی نشده مانند خرید های گران قیمت و هزینه های درمانی برای شما پیش آید،بنابراین بهتر است آینده نگر بوده و به بعد از این سال و خروج از این دوره طلایی نیز نگاهی داشته باشید.

 

در زمینه سلامت

طالع بینی سال 2019 برای متولدین فروردین سالی سرشار از انرژی و نشاط خواهد بود.در ماه های نخستین سطح انرژی شما در حال افزایش است.علارغم سختی ها و مشکلات شما از عزم و اراده بالایی در زندگی برخوردار خواهید بود به گونه ای که می توانید اهداف خود را پیش روی خود ببینید.

اما برای زمان خود برنامه ریزی کرده و انرژی تان را به درستی هزینه کنید.بنابر این انرژی خود را با مسائل بی اهمیت و پیش پا افتاده هدر ندهید.به منظور بهبود وضعیت جسمانی و روحی خود فعالیت های تفریحی و یا فعالیت های ورزشی انجام دهید.با این حال به شما توصیه می شود که سلامتی خود را مدیریت کرده و در هیچ چیز زیاده روی نکنید زیرا ممکن است تاثیرات منفی بر سلامت عمومی شما داشته باشد.

 

در زمینه خانواده

طالع بینی سال 2019 خانواده شما خواهان آن هستند که مدت زمان بیشتری را با آن ها بگذرانید.بنابراین بخشی از تعهدات کاری خود را کنار بگذارید تا خانواده آن توجه لازم را دریافت کند.پس لازم است که شما در زندگی شخصی خود یکسری تنظیماتی را انجام دهید تا رضایت خانواده را نیز بدست آورید.علارغم برنامه شلوغی که در این سال دارید،سعی کنید خانه و خانواده مرکز توجه شما باشد.

 

در زمینه تحصیلات

به طور کلی برای متولدین فروردین سال نو میلادی برای دانشجویان سال خوبی خواهد بود.کسانی که در این سال عزم خود را جزم کرده و به سختی تلاش کنند می توانند نتایج مطلوبی را نیز دریافت کنند.به متولدین این ماه توصیه می شود که برای اهداف تحصیلی خود برنامه ریزی کرده و آن ها را الویت بندی کنند تا هیچ کدام از آنها نادیده گرفته نشوند.

کسب موفقیت در این زمینه به مکان مطالعه شما مربوط می می شود بنابراین سعی کنید در مکان و فضایی مطالعه کنید که هیچ گونه حواس پرتی نداشته باشید تا به اهداف خود در زمینه تحصیلی برسید.برای فروردینی های علاقه مند به تحصیل در مدارج بالا به ویژه در خارج از کشور نیز این فرصت فراهم خواهد شد.همچنین افرادی که در زمینه نرم افزار تحصیل می کنند نیز شرایط تحصیلی مطلوبی را در این سال خواهند داشت.

 

در زمینه سیر و سفر

در این سال فرصت های خوبی برای مسافرت به دور و نزدیک برای شما فراهم خواهد شد.فرصت را از دست ندهید اغلب چنین فرصت هایی در زندگی نصیب شما نمی شود،پس به اطراف سفر کنید و جهان را با تمام زیبایی هایش سیاحت کنید.اما اگر در برنامه های سفر شما موانع و تاخیر های موقتی پیش آمد،نگرانی به خود راه ندهید بزودی برطرف خواهد شد.

 

پیشنهادی برای متولدین فروردین

با وجود برنامه شلوغی که در این سال پیش رو دارید،سعی کنید همه چیز را به خوبی کنترل و مدیریت کنید.بنابراین به شما پیشنهاد می شود که در ابتدا توجه و تمرکز خود را بر روی مسائل و زندگی شخصی خود گذاشته و سپس به زندگی حرفه ای و مالی خود بپردازید.سال نو میلادی از نظر مالی و اقتصادی برای شما سالی بسیار پر برکت و فرخنده خواهد بود،از این رو سعی کنید از منابع مالی خود بدرستی استفاده کنید.

 

طالع بینی سال 2019میلادی برای متولدین اردیبهشت

 

 

حیوان سال 98+ پیشگویی و طالع بینی 1398-1399

 

طالع بینی سال 2019 برای اردیبهشتی ها از سالی با روابط اجتماعی بسیار خوب با خویشاوندان و اطرافیانشان خبر می دهد.در این سال شما اغلب آن نظم و هماهنگی را که همیشه انتظار داشتید در همه امور خود تجربه خواهید کرد.سال نو میلادی برای شما بسیار مبارک و فرخنده است بنابراین با و جود شرایط سخت،زحمت و تلاش شما به ثمر خواهد رسید.اردیبهشتی ها در این سال بسیار فعال و پر مشغله خواهند بود.

بنابراین آنقدر سرتان شلوغ می شود که به هیچ کار دیگری نخواهید رسید.اما مطمئن باشید که اطرافیانتان در این دوره شما را تنها نمی گذارند و قطعا به شما کمک خواهند کرد.در اواسط سال شما ممکن است مجبور به گرفتن تصمیماتی سریع شوید که این تصمیمات می توانند تاثیرات زیادی بر روی برنامه های بلند مدت شما در زندگی داشته باشند.

اگر می خواهید این سال را بدون آشفتگی و نگرانی سپری کنید،از هر گونه تاخیر و بتعویق انداختن امور در زندگی شخصی و حرفه ای خود پرهیز کنید.در غیر این صورت به تعویق انداختن امور می تواند عواقب جدی در زندگی شما داشته داشته باشد.

 

در زمینه شغل و کار

در این سال دنیا روی خوش خودش را به متولدین اردیبهشت ماه نشان خواهد داد.تا پایان سال شما می توانید بی تردید و با خیال راحت در زمینه های مالی و اقتصادی ریسک کنید و موفق شوید.فرصت ها را در هوا بقاپید و از آن ها استفاده کنید چون فرصت های از دست رفته دیگر برای شما پیش نخواهند آمد.

سال نو میلادی زمان مناسب و خوبی برای درخواست اضافه حقوق یا ارتقای رتبه است چون در این سال مدیران و روئسای شما بسیار از شما راضی و خوشنود خواهند بود.شما در این سال در کارهای مشارکتی بسیار موفق خواهید بود.

افرادی که در زمینه کارهای قراردادی و پیمانی فعالیت می کنند در این سال از رشد خوبی برخوردار خواهند شد.اما به کسانی که در زمینه خرید و فروش و شغل آزاد فعالیت دارند توصیه می شود منابع مالی خود را در حد معینی سرمایه گذاری کنند چون سود حاصل از آن بسیار جزئی خواهد بود.

 

در زمینه روابط رمانتیک و عاشقانه

طالع بینی سال 2019 برای متولدین اردیبهشت ماه در زمینه زندگی شخصی و روابط عاشقانه سالی مطلوب و دلخواه خواهد بود.در این سال آن ها برای جلب اعتماد و حمایت از نزدیکان خود بسیار تلاش می کنند.

اردیبهشتی ها امسال در روابط خود بسیار اجتماعی و فعال می شوند.امسال برای شما زمان بسیار مناسبی است که خود را وقف رفاه و آرامش شریک زندگی یا فرد مورد علاقه تان کنید.برای افرادی که به دنبال شریک زندگی هستند امسال فرصت های خوبی برایشان فراهم خواهد شد.در اواسط سال شما ممکن است در زمینه عشقی با بد شانسی رو به رو شوید.

نابراین در این دوره ممکن است در رابطه شما سوء تفاهم های زیاد،موانع و تاخیر هایی که حتی ممکن است به جدایی موقت شما نیز بیانجامد رخ دهد.نگران نباشید با این حال در پایان سال شور و هیجان عاشقانه به رابطه شما باز خواهد گشت.

به شما توصیه می شود که در هیچ چیز عجله نکنید،در عوض آرام باشید و به فرد مورد علاقه تان اجازه دهید در هر شرایطی آنچه که می گوید را انجام دهد.اردیبهشتی های عزیز به خودتان سخت نگیرید اوقات خوشی پیش رو خواهید داشت.

در زمینه مالی و اقتصادی

طالع بینی سال 2019 دورانی است که بخت مالی شما از خواب بیدار می شود.بنابراین امسال برای شما از نظر کسب و کار و رشد مالی سالی بسیار خوب با جریان نقدینگی بالا خواهد بود.بنابراین شما می توانید با وضع مالی خوبی که دارید زندگی تان را سر و سامان داده و مقداری از آن را برای آینده و برنامه های سازنده خود کنار بگذارید.

به شما توصیه می شود که برای انجام سرمایه گذاری و بورس از وام و قرض اجتناب کنید زیرا ممکن است موجب کاهش پس انداز و منابع مالی شما شود.در این دوره سعی کنید در امور مالی خود عاقلانه تصمیم بگیرید.

در زمینه سلامت

طالع بینی سال 2019 برای اردیبهشتی ها سالی سرشار از سلامتی و شادابی خواهد بود.شما امسال را با انرژی بالایی شروع می کنید و این انرژی خوب شما تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.بنابراین شما با فضای مثبتی که در این سال خواهید داشت از سلامت عمومی مطلوبی برخوردار خواهید بود.

اما مراقب خودتان باشید و به خودتان فشار نیاورید.سعی کنید با انجام تمرینات ورزشی یا ایروبیک سطح انرژی و روحیه خود را بالا برده و استرس و تنش را از خودتان دور کنید.امسال سعی کنید خودتان را مدیریت کنید و اجازه ندهید چیزهای منفی روحیه شما را خراب کند چون در این دوره فرصت های خوب بسیاری پیش رو خواهید داشت.

 

در زمینه خانواده

هر چند امسال شما پر مشغله هستید اما باید سعی کنید مانند قبل بین کار و زندگی شخصی خود تعادل را برقرار کنید.پس بنابراین سعی کنید توجه و محبتی مورد نیاز خانواده را فراهم سازید.شما امسال بهتر است از مسائل کاری زیاد پرهیز کرده و بیشتر به خانه و خانواده خود برسید.شما هم به عشق و محبت آن ها نیاز دارید،درسته؟؟

در زمینه تحصیلات

متولدین این ماه امسال در آرمان های تحصیلی خود دچار برخی موانع و تاخیر می شوند.به طور کلی همه افرادی که در این زمنیه تلاش می کنند به موفقیت های تحصیلی خوبی دست خواهد یافت.بعضی از این افراد احتمالا برای تحصیلات در مدارج بالاتر به خارج از کشور نیز سفر می کنند.امسال ممکن است در فضای آموزشی شما رقابت سختی در میان همسالانتان وجود داشته باشد.شما با تلاش صادقانه و اراده لازم می توانید با موفقیت از این مرحله خارج شوید

در زمینه سیر و سفر

طالع بینی سال 2019 برای شما متولدین اردیبهشت ماه سفرهای زیادی پیش بینی نمی شود.امسال احتمالا تنها سفرهای کاری کوتاه پیش روی شما خواهد بود.در این شرایط بهتر است شما روحیه ماجراجویی خودتان را تقویت کنید.

پیشنهادی برای متولدین اردیبهشت ماه

در این سال نو به شما توصیه می شود به منظور رفع استرس و تنش،برخی سرگرمی ها و فعالیت های مورد علاقه خودتان را انجام دهید.اوقاتی را به خودتان اختصاص دهید و خلاقیت خود را شکوفا کنید.شما در زندگی تان به چیزهای زیبا علاقه مند هستید،پس بنابراین امسال برای شما فرصت فعالیت در این زمینه فراهم می شود،سعی کنید از این فرصت به خوبی استفاده کنید.

 

طالع بینی سال 2019 میلادی برای متولدین خرداد

 

حیوان سال 98+ پیشگویی و طالع بینی 1398-1399

 

طالع بینی سال 2019 شما می توانید اهداف و آرزوهایی که از گذشته تا به حال داشته اید را دنبال کنید.امسال برای شما فرصت پرداختن به خواسته ها و آرزوهایتان فراهم می شود.زمان آن رسیده که دست از خیال بافی برداشته و در زندگی واقعی با حمایت اطرافیان دور نزدیک خود کارهای مهمی را در زندگیتان انجام دهید.

امسال کارها و معاملات مشارکتی برای شما پر سود و منفعت خواهد بود.در این سال فرصت های خوب بسیاری نصیب شما می شود که می توانید با استفاده از این فرصت ها دوباره به زندگی مطلوب خود باز گردید.در این دوره زندگی شما سرشار از انرژی مثبت و سود و منفعت مالی می شود.بنابراین شما می توانید امسال از چشم انداز جدیدی به زندگی خود نگاه کنید.

امور مالی شما در این سال نیاز به بازنگری دارد و همچنین سعی کنید با توجه به زندگی شخصیتان از هر اقدام نسنجیده ای دوری کنید.امسال بهتر است که در زندگی شخصی و حرفه خود با اطرافیانتان صادق باشید.

 

در زمینه شغل و کار

امسال برای متولدین خرداد ماه پس از یک دوره آشفتگی و نوسان در زمینه شغل و کار،دوره آرامی پیش بینی می شود.در سال 2019زندگی حرفه ای آن ها ثبات و پایداری بیشتری خواهد داشت.

در این دوره مدیران و روئسای شما مشوق خوبی برای شما خواهند بود.امسال شما در این زمینه می توانید یک تیم را به خوبی مدیریت و هدایت کنید.هیچ زمانی بهتر از امسال برای اجرایی کردن اهداف و آرزوهایتان نصیبتان نخواهد شد.سعی کنید از این فرصت به خوبی استفاده کرده و برای رسیدن به موفقیت همه تلاش خود را بکنید.

 

در زمینه روابط رمانتیک و عاشقانه

برای متولدین خرداد ماه در زمینه روابط عاشقانه سال ۲۰۰۷ سالی سر شار از شور و شوق و محبت خواهد بود.امسال پس از یک دوره فراز و نشیب در این زمینه سال آرامی خواهد بود.بنابراین شما امسال این فرصت را دارید که پیش از آنکه در زمینه روابط عشقی اقدامی کنید به خود آمده و سنجیده عمل کنید.

اواسط سال در این زمینه برای شما سوء تفاهم ها و گرفتاری هایی پیش خواهد آمد،اما ناامید نباشید،هر مشکل و سختی مزایای خودش را دارد.پیش از آنکه دیر شود شما به این مسائل و مشکلات پایان خواهید داد.شرکت در محافل اجتماعی و دوستانه می تواند آن عشق و محبت مورد نیاز را در زندگی شما فراهم کند.

در اواخر سال روابط عاطفی شما حالت واضح تر و مستحکم تری پیدا می کند.اگر شما مایل هستید که در زندگی شخصی و عاطفی خود تغییرات اساسی انجام دهید،امسال زمان مناسبی است که روابط ناخواسته خود را کنار گذاشته و روابط مطلوب و جدیدی را آغاز کنید.

 

در زمینه مالی و اقتصادی

طالع بینی سال 2019 برای متولدین خرداد ماه خبر از خلاصی از بدهی ها،وام ها و ضررهای مالی گذشته می دهد.بنابراین امسال در این زمینه زمان بسیار خوبی برای شروع دوباره است،حتی اگر شما در زندگی تان اشتباهات مالی بزرگی را انجام داده باشید.از این رو هنگام انجام معاملات مالی و خرید و فروش سعی کنید تصمیمات عاقلانه بگیرید.امسال در خانه شما هزینه های فرخنده و مبارکی مثل ازدواج یا تولد یک فرزند جدید بوجود می آید.

حرکت های مالی که شما در حال حاضر انجام می دهید تاثیر مستقیم و بلند مدتی در زندگی اجتماعی و شخصی شما خواهد داشت.بنابراین سعی کنید در این زمینه با احتیاط تصمیم گرفته و اقدام کنید.در پایان سال باید دید آیا شما توانسته اید در این زمینه به خوبی حرکت کرده و نتایج مطلوبی را بدست آورید.

 

در زمینه سلامت

در این سال نو میلادی هر چند برای متولدین خرداد ماه گاهی در زمینه سلامت ممکن است برخی بیماری های جزئی پیش آید ولی به طور کلی سلامت عمومی این افراد امسال خوب خواهد بود.امسال در این زمینه احساس خستگی مفرط ناشی از تاثیر مستقیم استرس و تنش زندگی روزمره برای شما وجود خواهد داشت.

بنابراین بهتر است که به منظور رفع این حالت شیوه زندگی و عادت های خود را تغییر داده و بهبود دهید.در اوایل سال ورزش و عادت های خوب را شروع کنید و در میانه سال خواهید دید که وضعیت روحی و جسمی شما بهبود خواهد یافت.بنابراین زمانی را برای استراحت،بازسازی روحی و ذهنی خود اختصاص دهید.

انجام فعالیت های تفریحی می تواند به بهبود سطح انرژی شما کمک کند.سعی کنید در همه امور مثبت و خوش بین باشید،برای متولدین خرداد ماه امسال محبوبیت و موفقیت های خوبی پیش بینی می شود.

در زمینه خانواده

هر چند امسال ممکن است در این زمینه مسائل و مشکلات غیر منتظره ای برای شما پیش آید اما مطمئن باشید که خانواده شما در کنار شما خواهند بود،حتی اگر نتوانید زمان بیشتری را با آن ها بگذرانید.اما این را هم بدانید اگر آن ها را از دست بدهید،دیگر نمی توانید آن ها را دوباره به زندگیتان برگردانید.امسال خانواده شما منبع اصلی حمایت و پشتیبانی شما خواهند بود.

 

در زمینه تحصیلات

امسال متولدین خرداد ماه در زمینه تحصیلات با انواع مسائل و موانع روبه رو خواهند شد.بنابراین برخی از این افراد ممکن است در فضای تحصیلی خود دچار سرخوردگی و شکست شوند.به متولدین این ماه توصیه می شود که در این زمینه با تمرکز و بدور از هرگونه حواس پرتی به سختی تلاش کنند.

بنابراین بهتر است که امسال فعالیت های تفریحی خود را کنار گذاشته تا بتوانند در زمینه تحصیلی و آموزشی خود موفق باشند.افرادی که در زمینه های پزشکی فعالیت می کنند ممکن است که امسال با رقابت هایی دست و پنجه نرم کنند.

 

در زمینه سیر و سفر

متولدین این ماه امسال شور و اشتیاق خوبی برای سفر خواهند داشت.از این رو فرصت های خوبی نیز در این زمینه برای آن ها فراهم خواهد شد.امسال همچنین فرصت و زمان برای ماجراجویی نیز نصیبشان می شود.امسال سفرهای شما نه تنها دانش شما را افزایش می هد بلکه شما را نقل صحبت در محافل اجتماعی نیز می کند

پیشنهادی برای متولدین خرداد ماه

طالع بینی سال 2019 برای شما سالی است که فرصت ها و شرایط خوب و مناسبی جهت رشد و شکوفایی نصیبتان خواهد شد.بنابراین سعی کنید که از این منابع به خوبی استفاده کنید.

امسال سعی کنید به جای نصیحت و گفتگو با دیگران به آن ها کمک کنید.در این سال نو میلادی بهتر است که شما به جای اینکه به آنچه که دارید اکتفا کرده و با آن کنار بیایید،در زندگی شخصی و حرفه ای خود دیدگاه تان را گسترده کنید.

 

طالع بینی سال 2019میلادی برای متولدین تیر

 

حیوان سال 98+ پیشگویی و طالع بینی 1398-1399

 

طالع بینی سال 2019 متولدین تیر ماه لازم است که خودشان را در زندگی اثبات کنند.در این صورت این رویکرد جدید شما ممکن است برای اطرافیانتان شوک غیر منتظره ای باشد اما شما نباید به خواسته ها و تمایلات دیگران توجه کرده و مطابق با آن ها عمل کنید.

سعی کنید نگرانی و اظطراب را از زندگی خود دور کنید.تا اسفند ماه قدرت ،انرژی و اعتماد به نفس شما بهبود می یابد.در اواسط سال شما ممکن است با انتقادهایی رو به رو شوید اما سعی کنید از آن انتقادها گذشته و آن را رها کنید.امسال فرصت های خوب بسیاری برای پیشرفت در زندگی نصیبتان می شود.بنابراین سعی کنید افکار پوچ و منفی بافی را رها کنید.

در زمینه شغل و کار

امسال برای متولدین خرداد که به تنهایی در زمینه کسب و کار فعالیت می کنند می تواند سختی ها و گرفتاری هایی را با خود به ارمغان آورد.بنابراین بهتر است که این افراد خودشان را با کارهای گروهی و مشارکتی وفق دهند.خلاقیت شما هنری است که می توانید با استفاده از آن و طرح ایده های خوب در محل کارتان با آن بدرخشید.

امسال ممکن است بوسیله همسالان و رقبای شما موانع و مشکلاتی در این زمینه برای تان پیش آید،فقط آن ها را نادیده گرفته و به فعالیت خود ادامه دهید.در این سال نو میلادی مراقب برنامه ها و زمان بندی خود باشید و سعی کنید از فرصت های خود به خوبی استفاده کنید.

امسال برای شما فرصت خوبی است که علارغم سختی ها و گرفتاری های که برایتان در این زمینه وجود دارد به موفقیت برسید.اجازه ندهید در خصومت هایی که در زمینه کسب و کار برایتان پیش می آید شخصیت و انسانیت شما لطمه ببیند.

 

در زمینه روابط رمانتیک و عاشقانه

طالع بینی سال 2019 به متولدین تیر ماه در زمینه روابط رمانتیک و عاشقانه شان از روند مثبتی خبر می دهد.بنابراین امسال شما این فرصت را دارید که در زمینه عاطفی رابطه خود را ترمیم و بهبود دهید.در این دوره شما با غلیان های احساسی رو به رو خواهید شد،اما سعی کنید در این هنگام خونسردی خود را حفظ کنید.

در این سال نو میلادی برای شما در زمینه روابط عاشقانه ناامیدی خاصی بوجود خواهد آمد،اما این حالت می تواند برای شما شرایطی را فراهم کند که شما در خودتان تغییرات مثبتی را ایجاد کنید.امسال در رابطه شما نوعی صداقت و شناخت بسیار خوبی شکل می گیرد،چیزی که هرگز در سال های گذشته آن را احساس نکرده اید.

در اواسط سال روابط شما در این زمینه روند مثبتی به خود می گیرد.علارغم نوسان هایی که در ماه های گذشته در رابطه شما وجود داشته در پایان سال باید دید آیا رابطه شما آن هماهنگی و تداوم لازم را پیدا کرده است یا نه.در رابطه شما ممکن است به طور مکرر سوء تفاهم هایی بوجود آید اما سعی کنید شما برای حل و فصل آن ها پیش قدم شوید.در سراسر سال در این زمینه روابط و ملاقات های جدیدی برای شما پیش بینی می شود.

 

در زمینه مالی و اقتصادی

طالع بینی سال 2019 برای متولدین تیر ماه نسیم مطلوب مالی شروع به دمیدن می کند که می تواند جریان های مالی و اقتصادی خوبی را برای آن ها به ارمغان آورد.بنابراین در زمینه مالی و اقتصادی شما وضعیت و موقعیت مثبت و خوبی را خواهید داشت،اما فراموش نکنید که امسال باید برنامه های مالی تان را تغییر دهید.

بنابراین سعی کنید هزینه ها،معاملات و سرمایه گذاری های خود را در این سال محدود کرده و کنترل کنید.امسال ممکن است از طرف نزدیکانتان درخواست های مالی داشته باشید،در این موقعیت سعی کنید عاقلانه تصمیم بگیرید.

در هنگام خرج و پس انداز کردن پول بهتر است کمی فکر کنید و سپس تصمیم بگیرید.افرادی که در حیطه شغل آزاد و سرمایه گذاری فعالیت می کنند امسال سود و منفعت خوبی به دست خواهند آورد و آن دسته افرادی نیز که در سازمان ها و ارگان ها خدمت می کنند می توانند امسال در فیش حقوقی خود افزایشی را ملاحظه کنند.برخی از افراد متولد تیر ماه در اواخر سال فشارهای مالی را تجربه خواهند کرد.

 

در زمینه سلامت

طالع بینی سال 2019 برای همه متولدین این ماه افزایش و بهبود سطح انرژی پیش بینی می شود.اما سعی کنید از این انرژی در جهت مثبت استفاده کنید.بنابراین بهتر است که بخشی از این انرژی را برای مواقع اضطراری و بخشی را صرف فعالیت های تفریحی کنید.در میانه سال شما در موقعیت استرس زایی قرار خواهید گرفت که این موقعیت تغییر خاصی را برای شما به همراه دارد.سعی کنید در این شرایط شتاب زده تصمیم نگیرید.ب

رای برخی از شما این استرس و اضطراب ممکن است موجب آزردگی روحی و ضعف اعصاب شود.بنابراین بهتر است برای تمدد اعصاب و آرامش سفرهای کوتاهی به کنار دریا یا مناطق کوهستانی داشته باشید.پس سعی کنید زمان هایی را برای استراحت و بهبود سطح انرژی خود اختصاص دهید.

 

در زمینه خانواده

در این سال نو میلادی متولدین تیر ماه حمایت و پشتیبانی صمیمانه ای را از اعضای خانواده خود دریافت خواهند کرد.بنابراین امسال خانواده مانند ستونی شما را حمایت و پشتیبانی می کند تا بتوانید در تمام مراحل زندگی با موفقیت به پیش بروید.

امسال شما با حمایت،هدایت و یاری خانواده تان می توانید شهامت زیادی را در عرصه زندگی از خود به نمایش بگذارید.هر چند امسال ممکن است در خانواده شما سوء تفاهم هایی پیش آید اما روابط شما مستحکم باقی خواهد ماند.

در زمینه تحصیلات

طالع بینی سال 2019 برای متولدین این ماه در زمینه تحقق آرمان های تحصیلی شان برخی موانع و تاخیرهایی پیش بینی می شود.اما با این وجود لطف خدا و عزم و اراده بالای شما موجب نتایج مطلوبی در این زمینه خواهد شد.برای افرادی که در سطح متوسط در حال تحصیل هستند شرایط آرام می باشد.

اما افرادی که مشتاق تحصیل در مدارج بالاتر هستند امسال سختی هایی را تجربه خواهند کرد.ولی به طور کلی برای متولدین تیر ماه در اواسط سال در زمینه تحصیلات موانع و سختی هایی وجود خواهد داشت

در زمینه سیر و سفر

هر چند در سال 2019برای شما فرصت های زیادی برای مسافرت وجود خواهد داشت،اما شما بیشتر اصرار دارید که در کنار خانواده تان باشید.خانه برای شما جایی است که آرامش و راحتی مورد نیازتان را فراهم می کند اما سعی کنید با چسبیدن به این تمایلات دچار روزمرگی و زندگی کسل کننده نشوید.سعی کنید بیشتر از خانه بیرون رفته،به مسافرت بروید و فعالیت های تفریحی و اجتماعی مناسبی را برای خودتان برنانه ریزی کنید که همه این ها بخشی از زندگی است.

پیشنهادی برای متولدین تیر ماه

طالع بینی سال 2019 برای شما سالی است که تغییرات زیادی در زندگی شما رخ خواهد داد،سعی کنید با آغوش باز و با شهامت آن تغییرات را در زندگی خود بپذیرید.

همچنین امسال پتانسیل خوبی برای بهبود وضعیت زندگی شما وجود خواهد داشت.پس بنابراین در این دوره شما باید انرژی بالایی داشته باشید و پیش به سوی جلو حرکت کنید.تسلیم افکار منفی نشوید و به خودتان باور و ایمان داشته باشید.

 

طالع بینی سال 2019میلادی برای متولدین مرداد

 

 

حیوان سال 98+ پیشگویی و طالع بینی 1398-1399

 

طالع بینی سال 2019 برای متولدین مرداد ماه از جریان خوب مالی،سطح انرژی خوب و ایده ها و طرح های نو درزندگی شان خبر می دهد.امسال شما یاد می گیرید که بر خلاف خصیصه تجمل گرای خود به سادگی زندگی کنید.

امسال این فرصت برای شما مهیا می شود که بیشتر خودتان را بشناسید.امسال برای شما مشکلات و مسائلی را با خود به همراه دارد که از این رو تحولاتی در زندگی شما رخ خواهد داد.امسال شما نباید به هیچ کس اعتماد کنید حتی اگر آن افراد از عزیزان شما باشند.در غیر این صورت دچار درد سر و مشکلاتی خواهید شد.

بنابر این بهتر است که خوتان به تنهایی در همه امور تصمیم بگیرید.از این رو شما در زندگی شخصی و حرفه ای خود دارای آزادی و استقلال می شوید که این برای شما بسیار مناسب و مطلوب خواهد بود.تا اواسط سال سعی کنید هیچ تصمیم جدیدی نگیرید.سعی کنید در زمان تصمیم گیری به ندای درونتان گوش دهید و به آن اعتماد کنید.امسال برای شما جدال و کشمکش هایی برای تسلط بر زندگی شخصی شما وجود خواهد داشت.

 

در زمینه شغل و کار

سال 2019برای متولدین مرداد دوره مناسبی است که در زمینه کسب کار طرح ها و ایده های خودشان را عملی کنند.اما درزمینه عملی کردن طرح ها و ایده هایتان مراقب باشید؛مبادا با گستاخی آن ها را مطرح کنید چراکه این رفتار شما به معنی ایستادن شما مقابل روئسا و همکارانتان خواهد بود.

امسال شما می توانید موقعیت و سمت خود را در محل کارتان اثبات کنید.در این سال نو میلادی در این زمینه برای شما وسوسه های زیادی برای جا به جایی و نقل مکان وجود خواهد داشت.سعی کنید گله و شکایت نکنید ولی اگر ندای درونتان با این وسوسه شما موافق است،پس بهتر است که برای این جا به جایی اقدام کنید چون تقلا کردن فایده ای ندارد و وضع را بدتر نیز می کند.

نیمه اول سال برای همه افراد در هر شغلی شرایط خوبی برای رشد و پیشرفت در زمینه کسب و کار فراهم می شود.امسال شما سعی کنید با عزم و اراده قوی کارتان را بدرستی انجام دهید،در این صورت در آینده در امنیت و آرامش خواهید بود.امسال برای شما داشتن رویکرد عملی رمز اصلی حفظ شغل و کسب کارتان است.

 

در زمینه روابط رمانتیک و عاشقانه

در سال 2019متولدین مرداد عشق و توجهی بیشتر از آنچه که به فرد مورد علاقه یا همسرشان نشان می دهند دریافت خواهند کرد.امسال خانه برای شما نقش تکیه گاه اصلی را درزندگی تان ایفا می کند.در این دوره شما ممکن است در زندگی زناشویی یا روابط عاطفی خود دچار موانع و مشکلاتی بشوید که در این صورت لازم است که شما برای حل و فصل آن اقدام کنید.

اجازه ندهید که این مشکلات بین شما و فرد مورد علاقه تان شکاف و جدایی ایجاد کند،سعی کنید با صحبت کردن رابطه تان را ترمیم و بهبود دهید.امسال میلیون ها راه برای صمیمیت و نزدیک شدن شما به فرد مورد علاقه تان وجود خواهد داشت،چیزی که هرگز قبلا نداشته اید.سعی کنید بین زندگی حرفه ای و زندگی شخصیتان تعادل را برقرار کنید.

امسال شما می توانید از نظر عاطفی بر فرد مورد علاقه تان غلبه کنید.امسال به صورت هدفمند در مورد برنامه های بلند مدت خود با او صحبت کنید.در این صورت شما می توانید تصویر واضح و روشنی از آینده و با هم بودن داشته باشید.در پایان سال شما با مسائل و مشکلات سطحی و موقتی رو به رو می شوید،پس خودتان را آماده کنید که با رویکرد مثبت خود آن ها را جدی نگرفته و حل و فصل کنید.

 

در زمینه مالی و اقتصادی

سال نو میلادی برای متولدین مرداد ماه ممکن است برخی مشکلات مالی و اقتصادی را با خود به ارمغان آورد.از این رو هر چند کسب و کار شما رو به رشد است اما شما احساس دست تنگی خواهید داشت.

سعی کنید به منظور رفع این مشکل در زندگی خود کمی برنامه های مالی خود را حساب شده پیش ببرید.بنابراین اگر شما پولتان را با دقت و حساب شده خرج کنید می توانید برای سال های اینده نیز پس اندازی داشته باشید.سعی کنید منابع مالی خود را در جهتی مثبت سرمایه گذاری کنید،نتیجه این کار در آینده به شما کمک خواهد کرد.

در نیمه دوم سال برای شما فرصت برخی معاملات پر سود و منفعت وجود خواهد داشت.اما انتظار پول و ثروت زیاد باد آورده را نداشته باشید.در این سال نو هر چند وضعیت مالی شما خوب خواهد بود اما به طور کلی امسال در این زمینه رشد و پیشرفت قابل توجهی برای شما پیش بینی نمی شود.

 

در زمینه سلامت

اوایل سال 2019متولدین این ماه دچار کاهش سطح انرژی،روحیه پایین و قوای بدنی ضعیف می شوند که در این میان ممکن است به برخی بیماریهای جزئی نیز مبتلا شوند.با این حال در اواسط سال این مسائل و ناراحتی ها بهبود پیدا می کند.برخی از این ناراحتی به سیستم عصبی و گوارش مربوط می شود.

از این رو به این مسئله توجه داشته باشید که با آنچه که می خورید و آنچه که انجام می دهید به سیستم عصبی و گوارشی خود فشار نیاورید.امسال سعی کنید شیوه زندگی خود را تغییر داده و عادت های بد آزاردهنده را نیز ترک کنید.دست از کار زیاد بکشید و مدت زمانی را برای خود و انجام برخی فعالیت های تفریحی اختصاص دهید.امسال هر چند سطح انرژی شما زیاد بالا نیست ولی استقامت و روحیه خوش بین و مثبت شما در زمینه سلامت و بهبودی به شما کمک خواهد کرد.

 

در زمینه خانواده

امسال برای متولدین مرداد زمان بسیار خوبی برای شروع جدید در زندگی است.بنابراین سال 2019برای متولدین این ماه نوید ازدواج،تولد فرزند جدید،یک خانه جدید و غیره را می دهد.همچنین امسال شما می توانید در زندگی شخصی خود به پیشرفت هایی نیز دست پیدا کنید.در این صورت شما می توانید با کمک خانواده و عزیزانتان اهداف خود را در زندگی دنبال کنید.

در زمینه تحصیلات

طالع بینی سال 2019 متولدین این ماه ممکن است در زمینه تحصیلی و آموزشی نوسان ها و بی نظمی هایی را احساس کنند.بنابراین آن ها نمی توانند با خیال راحت و با تمرکز به تحصیلشان بپردازند.برخی از آرمان های این افراد در زمینه تحصیلی با تاخیر مواجه می شود.بنابراین به متولدین مرداد توصیه می شود که سعی کنند از حاشیه ها و مسائل غیر منتظره پیش آمده دوری کرده و همه حواس و توجه خود را بر روی تحصیلشان متمرکز کنند.

در زمینه سیر و سفر

سال نو میلادی برای شما زمان بسیار خوبی برای رفتن به سفر های دور و نزدیک است.امسال همه چیز برای رفتن شما به سفرهای طولانی مهیا می شود.همچنین شما می توانید سفرهای کوتاهی با اعضای خانواده و دوستانتان داشته باشید و با این کار نه تنها روابط اجتماعی شما گسترش می یابد بلکه شما می توانید استراحت کرده و از شرایط ناخوشایند نیز فاصله بگیرید.

 

پیشنهادی برای متولدین مرداد ماه

طالع بینی سال 2019 برای شما فرصت هایی برای پیشرفت و حرکت رو به جلو فراهم خواهد شد.بنابراین سعی کنید از این فرصت ها به خوبی استفاده کرده و از نردبان موفقیت در زندگی صعود کنید.امسال سعی کنید خلاقیت خود را نیز شکوفا کنید.در این دوره بخت و زمان با شما یار خواهد بود،بنابراین سعی کنید علارغم موانع و مشکلات ،رو به جلو حرکت کرده و پیشرفت کنید.

 

طالع بینی سال 2019میلادی برای متولدین شهریور

 

 

حیوان سال 98+ پیشگویی و طالع بینی 1398-1399

 

طالع بینی سال 2019 برای متولدین شهریور سالی بسیار مثبت و دوره ای خوشبینانه پیش بینی می شود.در این سال نو میلادی شما می توانید بر خلاف گذشته به خوبی فکر کرده و عمل کنید و در نتیجه نتایج مطلوبی نیز بدست خواهید آورید.متولدین این ماه امسال روابط اجتماعی و دوستانه بسیار خوبی پیش رو خواهند داشت.انرژی محیط پیرامون شما در این دوره بسیار مثبت خواهد بود.امسال زمان مناسبی است که بیشتر به امور شخصی و روحی خود بپردازید.

در طول سال ممکن است حوادثی برایتان پیش آید که شما از نظر روحی و جسمی دچار بهم ریختگی و بی ثباتی شوید.در این هنگام سعی کنید عاقلانه تصمیم بگیرید و عمل کنید.چشم و گوش خود را به خوبی باز کنید تا از ایده ها و مسیر های جدیدی که ممکن است برایتان پیش آید بتوانید به خوبی استفاده کنید.

امسال سعی کنید در امور مربوط به زندگی شخصیتان قبل از هر کاری به خوبی نقاط مثبت و منفی آن را بسنجید و سپس عمل کنید.امسال شرایط برای شکوفایی خلاقیت شما نیز فراهم می شود سعی کنید از این فرصت برای رسیدن به شهرت و درخشیدن خود استفاده کنید

در زمینه شغل و کار

در این سال نو میلادی در زمینه کسب و کار شما رضایت بیشتری کسب خواهید کرد و امسال منابع و جریان های مالی بهتری را برایتان به ارمغان می آورد.امسال زمان مناسبی است که در زمینه کسب و کار جایگاه خود را محکم کنید.بنابراین شما می توانید در محیط کار روابط جدیدی را با دیگران برقرار کنید.

امسال بخت و اقبال نیز با شما یار خواهد،از این رو دست به هر چه بزنید طلا می شود.اما مراقب باشید که ایده ها و عقاید خود را به روئسا و همکارانتان تحمیل نکنید.بنابراین اجازه دهید در این زمینه آنها هم حق اظهار نظر داشته باشند.امسال از هر گونه بحث جدل در حیطه کسب و کار بپرهیزید چراکه می تواند در آینده عواقب ناخوشایندی را برایتان به همراه داشته باشد.

ممکن در این زمینه حقایق و اسراری از شما بر ملا شود،اما نگران نباشید خطری شما را تهدید نمی کند.امسال سعی کنید از اشتباهات خود در این زمینه درس بگیرید.در اواسط سال شرایط مناسبی برای شروع یک تغییر یا سرمایه گذاری جدید برایتان فراهم می شود. بستگی به خودتان دارد که آیا بتوانید از این شرایط تا پایان سال به نفع خود استفاده کنید یا نه.امسال شما می توانید در زمینه کسب و کار برای سال آینده نیز زمینه چینی کنید چراکه امسال آخرین سال نخواهد بود.

 

در زمینه روابط رمانتیک و عاشقانه

طالع بینی سال 2019 قایق متولدین شهریور در عرصه روابط رمانتیک و عاشقانه به خوبی و آرامی حرکت خواهد کرد.بنابراین شما در این زمینه امسال می توانید در جهت مثبت حرکت کنید و از اشتباهات گذشته خود نیز درس بگیرید.در این دوره شما می توانید براحتی و با خیال راحت ایده ها و عقایدتان را با فرد مورد علاقه تان در میان بگذارید.سعی کنید شما هم عقاید و تمایلات او را بشناسید و درک کنید.

مراقب باشید و سعی کنید در بیان افکار و عقایدتان صادق باشید.اگر از گذشته در زمینه زندگی شخصیتان ایده و تغیراتی را مد نظر داشتید،امسال شرایط برای عملی کردن آن تغییرات برایتان فراهم می شود.در اواسط سال رابطه شما بسیار عاشقانه و پر هیجان خواهد شد.در این هنگام شما عقل را کنار گذاشته و بیشتر به ندای قلبتان گوش می دهید.در اواخر سال برخی مسائل عاطفی سطحی در این زمینه برایتان پیش خواهد آمد.خود را برای حل و فصل کردن آن ها آماده کنید.

 

در زمینه مالی و اقتصادی

طالع بینی سال 2019 شما می توانید در زمینه مالی و اقتصادی ترفندها و روش های جدیدی را یاد بگیرید،در نتیجه وضعیت مالی شما بهبود خواهد یافت.امسال فرصت جبران اشتباهات در این زمینه برایتان فراهم می شود.در سال نو میلادی جریان مالی و اقتصادی شما رونق می گیرد،بدهی ها،قرض ها و وام های کلان شما همه پرداخت خواهند شد و شما در ناز و نعمت خواهید بود.

اما سعی کنید زیاد ول خرجی نکنید.در این زمینه سعی کنید در محیطی آرام عاقلانه تصمیم بگیرید زیرا این تصمیمات در سال های آینده عواقب جدی در زندگی شما خواهند داشت.لازم است بدانید که در این دنیای مدرن پول همه چیز است،بنابراین بهتر است که آن را عاقلانه خرج کرده و مقداری از آن را نیز پس انداز کنید.در این صورت شما در آینده در امنیت و آرامش خواهید بود.

 

در زمینه سلامت

افراد متولد شهریور در سال 2019وضعیت خوبی از نظر روحی و جسمی خواهند داشت.بنابراین شما از نظر روحی در همه امور خوش بین خواهید بود.سعی کنید با گرفتن رژیم غذایی سالم و ورزش سطح سلامت خود را بهبود دهید.در اواسط سال شما بهتر است که زمان بیشتری را برای استراحت خود اختصاص دهید چون استرس و مشغله های زندگی حرفه ای شما را خسته و ناتوان می کند.

اگر شما به سلامت خود اهمیت می دهید سعی کنید در زندگی شخصی و حرفه ای خود تعادل برقرار کنید.امسال سعی کنید انرژی خود را در جهت مثبت حفظ کنید،در این صورت در حوزه سلامت خود تغییرات خوبی را مشاهده خواهید کرد.

 

در زمینه خانواده

طالع بینی سال 2019 برای متولدین این ماه تغییراتی در زندگی خانوادگی شان پیش بینی می شود.در این هنگام صبور باشید و با همدلی و همدردی به صحبت های اعضای خانواده گوش دهید.هر چند که شما نمی توانید در مقابل این تغییرات بایستید و مقاومت کنید اما سعی کنید خودتان لطمه نبینید.تنها کاری که شما دراین دوره می توانید انجام دهید این است که اجازه دهید عزیزانتان عشق و امنیت مورد نیازشان را از شما دریافت کنند.

در زمینه تحصیلات

طالع بینی سال 2019 برای دانش آموختگان متولدین شهریور از وعده های نیکو و نتایج مطلوب خبر می دهد.بنابراین شما امسال می توانید از تمام آزمون ها و امتحانات رقابتی پیش رو با موفقیت و سربلندی بیرون آیید.با این حال در اواسط سال برای برخی از متولدین این ماه در این زمینه مسائل و مشکلاتی پیش خواهد آمد.بنابراین این افراد با موانع و مشکلاتی رو به رو خواهند شد.امسال برای افرادی که به رشته تحصیلی خود علاقه مند نیستند فرصت تغییر رشته برایشان مهیا می شود

در زمینه سیر و سفر

امسال برای متولدین شهریور احتمال رفتن به سفر بسیار کم است.اما امسال شما می توانید برای استراحت و تمدد اعصاب سفرهای نزدیک و کوتاهی داشته باشید.در این سال نو میلادی آنقدر سرتان شلوغ می شود که حتی نمی توانید خیلی به مسافرت های تفریحی فکر کنید.هر چند امسال سفرهایی در حیطه کار برایتان پیش خواهد آمد.

 

پیشنهادی برای متولدین شهریور ماه

به همه متولدین شهریور ماه توصیه می شود که در این سال نو میلادی از تمام پتانسیل ها و منابعی که در اختیارشان قرار می گیرد به خوبی استفاده کنند.هر چند که امسال زمانی است که باید بیشتر با عزیزانشان باشند و برای دریافت حمایت و پشتیبانی عاطفی به آن ها تکیه کنند.امسال سختی ها و مشکلاتی برای شما پیش خواهد آمد.پس بهتر است خود را برای حل و فصل کردن آن ها آماده کنید.

 

طالع بینی سال 2019میلادی برای متولدین مهر

 

 

حیوان سال 98+ پیشگویی و طالع بینی 1398-1399

 

طالع بینی سال 2019 به متولدین مهر ماه از وقایع جدیدی در زندگی شان خبر می دهد.بنابراین در زندگی این افراد تغییرات زیادی رخ خواهد داد بدون اینکه آنها بتوانند در مقابل این تغییرات مقاومت کرده یا کاری انجام دهند.امسال در زندگی متولدین مهر ماه علاوه بر اینکه صلح و آرامش برقرار خواهد بود،صبر و استقامت آن ها هم در مواجهه با این تغییرات بالا خواهد رفت.امسال شما می توانید آرمان های زندگی خود را تحقق ببخشید.

امسال سعی کنید در تمام امور سیاستمدارانه قدم برداشته و حرکت کنید.در اواسط سال شرایط آرام تر خواهد شد و شما می توانید نفس راحتی بکشید.در نیمه دوم سال شما می توانید با انجام کارهای مشارکتی و گروهی به سود منفعت خوبی دست پیدا کنید.با این حال به شما توصیه می شود که امسال در زمینه کسب و کار زیاد خود را به چالش نیاندازید و سعی کنید بین زندگی حرفه ای و شخصی خود تعادل را برقرار کنید.

 

در زمینه شغل و کار

در سال 2019برای متولدین مهر ماه در زمینه کسب و کار فرصت هایی برای اثبات موقعیت خود پیش بینی می شود.بنابراین امسال اقدامات سخت کوشانه شما می تواند نتایج مطالوبی را برایتان به همراه داشته باشد.امسال برای شما بهتر است که اجرای پروژه های کاری جدید یا معاملات سرمایه گذاری جدید را کنار بگذارید.

امسال متولدین مهر در لحظه های حساس چهره واقعی شان را نشان خواهند داد.پس در این صورت مراقب باشید.در این سال نو میلادی فرصت درخشیدن در محیط کارتان نیز نصیبتان خواهد شد.از این رو در این دوره همکاران و روئسا به خوبی شما را حمایت و پشتیبانی خواهند کرد.در نیمه اول سال از تصمیمات عجولانه در حیطه کسب و کار دوری کنید

در زمینه روابط رمانتیک و عاشقانه

در این سال نو میلادی برای متولدین مهر لحظات پر شور و هیجانی پیش بینی می شود.با این حال در هنگام شناخت فرد مورد علاقه تان ممکن است لحظه های سخت و دشواری را نیز تجربه کنید.در نیمه اول سال در زمینه زندگی شخصی و عاطفی برای شما لذت و خوشی فراوانی وجود خواهد داشت.

بنابراین شور و حرارت شما در روابط عاطفی تان بالا می گیرد،بهتر است آن را کنترل کنید.در این دوره شما می توانید با اطمینان اسرار و رازهای خود را با شریک زندگی خود در میان بگذارید.امسال این فرصت برای شما فراهم می شود که در این زمینه رویاهایتان را عملی کنید.در اواخر سال برخی تغییرات اساسی در این زمینه برای شما وجود خواهد داشت.در این صورت شما در زمینه زندگی شخصی و عاطفی خود می توانید دیدگاه بهتری با توجه به آینده داشته باشید

در زمینه مالی و اقتصادی

در سال نو میلادی متولدین این ماه در عرصه مالی و اقتصادی وضعیت بسیار پایدار و ثابتی خواهند داشت.از این رو شما امسال می توانید با یک کاسه کردن منابع مالی خود وضعیت مالی خود را تحکیم ببخشید.پس امسال بهتر است که زیاد ولخرجی نکنید تا درآمد شما بتواند برایتان کافی باشد.اما به طور کلی در این دوره برای شما فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری عاقلانه و معاملات پر سود و منفعتی نیز فراهم می شود.بنابراین شما باید با سود و منفعتی که از این طریق بدست می آورید تصمیم های عاقلانه ای بگیرید.از این رو در اواخر سال از طریق این معاملات سود و منفعتی نصیب شما خواهد شد.

 

در زمینه سلامت

طالع بینی سال 2019 برای شما متولد مهر برخی ناراحتی ها و مسائلی در زمینه سلامت پیش بینی می شود.از این رو فشارهای روحی و جسمی شما موجب برخی بیماریها و ناراحتی هایی در این زمینه می شود.امیدتان را از دست ندهید،خونسرد باشید،سعی کنید احساسات خود را کنترل کنید و بر نقاط مثبت دیگر زندگیتان توجه و تمرکز داشته باشید.در طول سال وضعیت جسمانی شما بهتر خواهد شد ولی وضعیت روحیتان نیاز به تقویت و احیا شدن خواهد داشت.

بنابراین بهتر است که برای تمدد اعصاب و آرامش خود به کلاس ها و دوره های مراقبه و مدیتیشن بروید.سعی کنید در میانه سال بیشتر استراحت کنید.رژیم غذایی سالم و متعادل،مراقبه و ورزش تا پایان سال می تواند در زمینه سلامت وضعیت شما را بهبود دهد.سعی کنید امسال اعتماد به نفس خود را افزایش دهید

در زمینه خانواده

طالع بینی سال 2019 اعضای خانواده از شما می خواهد که وقت بیشتری را با آن ها بگذرانید.امسال برای شما متولدین مهر افزایش اعضای خانواده یا تقویت پیوندهای خانوادگی پیش بینی می شود.در این دوره شما به حمایت و پشتیبانی اعضای خانواده تان خیلی نیاز خواهید داشت چون امسال در عرصه زندگی حرفه ای بسیار سرتان شلوغ خواهد شد.

در زمینه تحصیلات

طالع بینی سال 2019 برای متولدین این ماه در زمینه تحصیلات و آموزش سالی بسیار مطلوب پیش بینی می شود.با این حال برخی از متولدین مهر در طول سال ممکن است نتایج غیر منتظره ای را دریافت کنند.به این افراد توصیه می شود که امیدشان را از دست ندهند و آرمان های تحصیلی شان را با پشتکار دنبال کنند. متولدین مهر در میانه سال در این زمینه ممکن است دچار افسردگی و سرخوردگی شوند.شما نباید ناامید شوید،با دیدگاه مثبت اهدافتان را دنبال کنید.به طور کلی اکنون برای رسیدن به اهداف تحصیلی توجه و تمرکز می تواند به شما کمک کند

در زمینه سیر و سفر

در این سال نو میلادی برای شما سفرهای طولانی بسیاری پیش بینی می شود.از این روامسال برایتان سفرهای کاری نیز پیش خواهد شد.با این وجود سعی کنید به منظور استراحت و تجدید قوا سفرهای تفریحی را با اعضای خانواده نیز داشته باشید.این سفرهای تفریحی وضعیت روحی و جسمی شما برای مدت زمان طولانی بهبود می بخشد.

پیشنهادی برای متولدین مهر ماه

در سال نو میلادی شما موفقیت و اعتماد به نفس خوبی در زندگی تان بدست خواهید آورد که در این دوره نباید گذشته و مسیر پیموده را نیز فراموش کنید.بنابراین شما نباید به خاطر شکست های گذشته نا سپاس باشید.امسال به شما توصیه می شود که در گرداندن مسولیت های جدید خویش در زندگی حرفه ای و شخصی خود بیشتر احتیاط کنید و دقت بیشتری داشته باشید.در این دوره بهتر است که آرمان ها و خواسته های جاه طلبانه خود را کنترل کنید،اجازه ندهید که آروزهایتان بر باد برود.

 

طالع بینی سال 2019میلادی برای متولدین آبان

 

 

حیوان سال 98+ پیشگویی و طالع بینی 1398-1399

 

سال نو میلادی برای شما متولد آبان از فرصت های جدید و زیرکی بیشتر شما در زندگی خبر می دهد.بنابراین امسال شما پس از چندین سال می توایند از شرایط سخت و دشوار گذشته خلاص شوید.در زندگی شخصی و حرفه ای فرصت های جدید خوبی نصیبتان می شود.از این رو شما امسال پیشرفت بسیار خوبی در زندگی خواهید داشت.

در این دوره سطح انرژی تان به شدت افزایش می یابد و شما می توانید رویاها و آرزوهایتان را در زندگی عملی کنید.اما امسال از عملی کردن ایده هایی که نیازبه پول و زمان زیادی دارد دوری کنید.در اواسط سال ممکن است نگرانی و آشفتگی هایی برایتان پیش آید که شما را تحت تاثیر قرار داده و محدود خواهد کرد.

از این رو امسال مراقب اوضاع و شرایط مخرب اطراف خود باشید چون امسال فرصت های خوب بسیاری نصیبتان خواهد شد که این شرایط می توانند این فرصت های طلایی را خراب کنند.با شهامت با موانع و سختی های پیش آمده رو به رو شوید و خونسردی خود را حفظ کنید.از هیچ کس کینه و دلخوری نداشته باشید چراکه پیروزی و موفقیت با شما خواهد بود.

 

در زمینه شغل و کار

سال 2019برای متولدین آبان سالی است که این افراد در زمینه کسب و کار می توانند با رقبای بالا دست خود رو به رو شوند.دیگر زمان آن رسیده است که شما با تمام توان خود در مقابل آن ها ایستاده و خودتان را ثابت کنید.

پس بنابراین تنبلی نکنید و سعی کنید از این موقعیت برای بالا کشیدن خود استفاده کنید.اگر به سختی تلاش کنید بخت نیز با شما یار خواهد بود.امسال در انجام امور مربوط به کسب و کار سعی کنید خوش بین باشید.

در این سال نو میلادی شما با تعهد خود موفقیت های خوبی کسب خواهید کرد.با این حال در میانه سال برخی موانع و گرفتاری هایی برای شما پیش خواهد آمد که موجب آشفتگی و بهم ریختگی شما خواهد شد.از این رو بازنگری و بازسازی برنامه های کاری می تواند موجب موفقیت شما گردد.اگر همکاران در زمینه کسب و کار به شما فشار می آورند،خودتان را برای حل و فصل و مذاکره با آن ها آماده کنید.در اواخر سال شما می توانید تقاضای افزایش حقوق یا ارتقاء رتبه داشته باشید، چرا که شما برای چنین تقاضایی شایستگی لازم را خواهید داشت.

در زمینه روابط رمانتیک و عاشقانه

طالع بینی سال 2019 متولدین آبان می توانند عشق حقیقی را در زندگیشان تجربه کنند.بنابراین سعی کنید در ارتباط با شریک زندگیتان یا فرد مورد علاقه تان سازگار باشید.اجازه ندهید مسائل پیش پا افتاده و بی اهمیت رابطه شما را خراب کند.هر چه گفته شده یا انجام شده به هرصورت خانه مکانی است که شما می توانید در آن عشق و توجه مورد نیازتان را دریافت کنید.امسال ممکن است اتفاقی غیر منتظره و ناگهانی مسیر شما را در زندگی عاطفی تان تغییر دهد.سعی کنید در مقابل این اتفاق در جهت مثبت پاسخ داده و عمل کنید.همچنین در اواسط سال نیز برای شما موقعیت فریبنده ای پیش خواهد آمد که احساسات و عواطف شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.تمایلات خود را در این زمینه به تعویق بیاندازید و به اعتقادات و وجدان خود توجه کنید.در نهایت امسال شما فرد مورد علاقه تان را پیدا خواهید کرد.به هر حال امسال شما در زمینه روابط رمانتیک و عاشقانه فراز و نشیب های زیاد و احساسات و عواطف پر شور و حرارتی را تجربه می کنید.

 

در زمینه مالی و اقتصادی

سال نو میلادی برای شما متولدین آبان در زمینه مالی و اقتصادی سالی سرشار از سود و منفعت با شانس فراوان خواهد بود.از این رو شما می توانید با وضعیت مالی بهتر براحتی با موانع و مشکلات زندگی رو به رو شوید.اگر چه برخی مشکلات جزئی در این زمینه ممکن است برایتان پیش آید اما نگران نباشید رویکرد مثبت شما همه چیز را حل خواهد کرد.

در میانه سال لازم است که شما جریان های مالی خود را ارزیابی کنید.در این دوره خودتان را برای تغییراتی که وضعیت مالی شما را ثابت می کند آماده کنید.امسال مخارج فرخنده و مبارکی در خانه برایتان پیش می آید،خودتان را برای پرداخت آن هزینه ها آماده کنید.

در زمینه سلامت

در آغاز سال نو میلادی وضعیت سلامتی شما خوب خواهد بود.امسال سعی کنید بیشتر به سلامت خود توجه کنید.سطح انرژی شما در این دوره افزایش می یابد،با این حال انرژی خود را بی خود تلف نکنید.به منظور رفع خستگی و بی قراری لازم است که گاهی به خودتان استراحت بدهید.

سعی کنید زیاد خودتان را درگیر شرایط ناخوشایند نکنید و بیشتر به خود و سلامت تان توجه داشته باشید.در این هنگام داشتن طرز فکر مثبت و خوشبینانه می توانید راه حل این مسئله باشد.پر خوری نکنید،در عوض سعی کنید رژیم غذایی متعادل و سالمی داشته باشید و از چربی ها و شیرینیجات نیز پرهیز کنید.

 

در زمینه خانواده

طالع بینی سال 2019 برای متولدین آبان در زمینه روابط خانوادگی نوید تغییرات بسیاری را می دهد.در سال گذشته شما در این زیمنه با مشکلاتی دست به گریبان بوده اید که منجر به جدایی شده است.امسال این فرصتت برایتان فراهم می شود که این مسائل را حل و فصل کرده و رابطتان را با خانواده ترمیم دهید.

با این حال مراقب باشید کسانی را که در شرایط سخت با شما همراه بودند فراموش نکنید.امسال اجازه ندهید احساسات زندگی شخصی و رابط تان دچار نوسان کند،سعی کنید بیشتر اهل عمل باشید.

 

در زمینه تحصیلات

طالع بینی سال 2019 به متولدین آبان در زمینه تحصیل و آموزش موفقیت و پیشرفت را نوید می دهد.امسال شما می توانید با سخت کوشی و بخت و اقبال پیش رو به موفقیت برسید.

در این سال نو میلادی موفقیت و پیروزی در آزمونها و سایر مسابقات رقابتی برای شما مثل آب خوردن خواهد بود.در این دوره فرصت های خوبی برای یادگیری زبان یا مطالب جدید برایتان مهیا می شود.بنابراین ذهنتان برای مطالعه و کسب دانش،بیشتر از همیشه فعال می شود.

 

در زمینه سیر و سفر

در سال 2019برای متولدین آبان برخی سفرهای تفریحی پیش بینی می شود،بنابراین شما می توانید استرس و تنش را از خودتان دور کنید.

در این دوره اوقات خوشی را با عزیزانتان خواهید داشت چون بودن با آن ها روح و جسم شما را آرام می کند و به شما آرامش می دهد.برای برخی از متولدین این ماه سفرهای کاری خارج از کشور نیز پیش بینی می شود.

 

پیشنهادی برای متولدین آبان ماه

 

 

حیوان سال 98+ پیشگویی و طالع بینی 1398-1399

 

سال گذشته زندگی درس های مهمی را به شما یاد داده است.بنابراین سعی کنید امسال از آن تجربیات در زندگی روزمره خود به خوبی استفاده کنید.این کار موجب ایجاد صلح و آرامش در زندگی شما خواهد شد.

همچنین از کسی هیچ کینه و دلخوری به دل نداشته باشید.اجازه دهید گذشته در گذشته باقی بماند و سعی کنید رو به جلو حرکت کنید و با آغوش باز با چالش های زندگی خود رو به رو شوید.

 

طالع بینی سال  2019 میلادی برای متولدین آذر

طالع بینی سال 2019 متولدین آذر پیشرفت بیشتری در زندگی شخصی خود خواهند داشت.بنابراین امسال شما در زندگی خود پیشرفت بیشتری را نسبت به قبل احساس خواهید کرد.همه اتفاقات پیش رو بر آینده شما تاثیر گذار خواهند بود.در این دوره شما دیدگاه بهتری نسبت به زندگی خواهید داشت.

امسال شما می توانید عاقلانه تر مسائل و امور زندگی خود را حل و فصل کنید.در سال نو میلادی شما در مورد برخی از روابط خود تصمیمات مهمی خواهید گرفت.از این رو شما بی تردید برخی از روابط خود را که مانع آزادی،استقلال و رشد شما می شوند را متوقف خواهید کرد.در اواخر سال زحمت و تلاش هایی که در طول سال کشیدید به نتیجه خوبی خواهد رسید.

 

در زمینه شغل و کار

در سال نو میلادی متولدین آذر در زمینه کسب و کار با تمام قوا و شجاعانه رو به جلو حرکت خواهند کرد.در این صورت شما می توانید در محیط کار موقعیت خود را تقویت کنید.امسال کسب و کار برای شما اهمیت ویژه ای خواهد داشت،اما مراقب باشید کار همه چیز شما نشود.

در این دوره انتظار نداشته باشید همکاران تان مانند شما تعهد کاری داشته باشند.پس بهتر است که خودتان هم بیش از حد کار نکنید.در غیر این صورت اهمیت بیش از حد کار می تواند موجب بدبینی در زندگی تان شود و نتایج منفی را نیز به دنبال خواهد داشت.

در نیمه سال سعی کنید کمی دست از کار بکشید و به خودتان استراحت بدهید در غیر این صورت سلامتی شما به خطر خواهد افتاد.امسال شما یاد می گیرید که خودتان را از استرس و فشار کاری دور کنید،این کار می تواند نتایج بهتری در زندگی شخصی و حرفه ای شما داشته باشد.در این سال نو میلادی شما در زمینه کسب و کار درس های سختی را فرا خواهید گرفت.

 

در زمینه روابط رمانتیک و عاشقانه

طالع بینی سال 2019 برای متولدین آذر موج هایی از فراز و نشیب در زمینه روابط عاطفی پیش بینی می شود.بنابر این در این زمینه احساس مالکیت و حساس بودن شما مانع اصلی هر نوع تحولات مثبت در زندگی تان می باشد.داشتن گفتگوی صادقانه با فرد مورد علاقه تان و رها کردن تنش ها می تواند تاثیر مثبتی در رابطه شما داشته باشد.

در اواسط سال شما در زندگی شخصی خود شاهد تغییری خواهید بود.در این دوره متولدین آذر ممکن است شریک زندگی خود را بیابند.اما به هر صورت در تمام طول سال موج پیوسته ای از فراز و نشیب را در این زمنیه خواهید داشت.پس بهتر است که شور و حرارت خود را درزمینه روابط عاطفی کنترل و محدود کنید.

در اواخر سال شما در این زمینه به دیدگاه جدیدی خواهید رسید.از این رو سعی کنید بدون تکرار الگوهای ذهنی گذشته با اعتماد به نفس بیشتری در زندگی رو به جلو حرکت کنید

 

در زمینه مالی و اقتصادی

در سال نو میلادی متولدین آذر از لحاظ اقتصادی مانند گذشته منابع مالی خوبی خواهند داشت.پس بنابراین بهتر است که کنترل و مدیریت بهتری برای منابع مالی خود داشته باشید.امسال برای شما هزینه های مالی پیش خواهد آمد،سعی کنید این هزینه ها را با دقت و توجه بیشتری مدیریت کنید.

در نیمه سال تصمیمات مهمی در مورد پس انداز و سرمایه گذاری برایتان پیش بینی می شود،از این رو لازم است که برنامه های مالی خود را به طور اساسی بازبینی کنید.

امسال این هزینه های پیش بینی شده به خانواده مربوط می شود که ممکن است شما را نیز بسیار عصبانی کند.در تمام طول سال در زمینه مالی و اقتصادی ریسک و خطر مهمی شما را تهدید نمی کند و علاوه بر این در اواخر سال شانس و ثروت خوبی نیز برایتان وجود خواهد داشت.

 

در زمینه سلامت

طالع بینی سال 2019 متولدین آذر بیشتر انرژی خود را صرف کار می کنند و کمتر فرصتی را برای استراحت و تفریح خود در نظر خواهند گرفت.از این رو به شما توصیه می شود که زحمت و تلاش بیش از حد را کنار بگذارید چون در غیر این صورت سلامت شما به خطر خواهد افتاد.

در این دوره بهتر است که مدت زمانی را برای انجام فعالیت های تفریحی و سرگرمی های مورد علاقه تان اختصاص دهید.علارغم وجود ناراحتی ها و مسائلی در زمینه سلامت،رویکرد مثبت و خوش بین شما روحیه شما را بالا می برد.امسال بهتر است که توجه و تمرکز خود را بیشتر به آینده معطوف کنید و اجازه ندهید استرس و تنش سلامتی شما را تهدید کند.

در زمینه خانواده

سال نو میلادی برای متولدین آذر از افزایش تعداد اعضای خانواده و رویدادهای فرخنده و مبارکی خبر می دهد.بنابراین برخی تغییرات عمده ای برای خانواده شما پیش بینی می شود.امسال بهتر است که وقت بیشتری را با خانواده و دوستان خود بگذرانید چرا که این کار روحیه شما را نیز بهبود می بخشد.

در زمینه تحصیلات

امسال برای متولدین آذر در زمینه تحصیل و آموزش دوران سختی پیش بینی می شود،از این رو این افراد با انواع موانع و تاخیرها در این زمینه رو به رو خواهند شد.بسیاری از این افراد در این زمینه شکستی را تجربه خواهند کرد.برخی دیگر از این افراد در عرصه پیگیری اهداف آموزشی جا به جایی ها و نتایج نا مطلوبی را دریافت می کنند.بنابراین در این هنگام تمرکز و عزم و اراده قوی می تواند در این زمینه به شما کمک کند.سعی کنید خوش بین باشید،امسال شما در انواع آزمون ها و امتحانات رقابتی پیروز و موفق خواهید شد.

درزمینه سیر و سفر

در سال نو میلادی متولدین آذر زمان و منابع لازم برای سیر و سیاحت و گردش در دنیای پیرامون خود را خواهند داشت.بنابراین امسال برای شما سفرهای مفرح و لذت بخشی که روحیه شما را بالا می برد پیش بینی می شود.حالا این سفرها تفریحی،حرفه ای و مربوط به کار،در هر صورت سعی کنید هر کجا که می روید دانش و اطلاعات خود را افزایش دهید.

 

پیشنهادی برای متولدین آذر ماه

شما در این سال نو میلادی به دلیل مسئولیت هایی که در زندگی شخصی و حرفه ای خود دارید دچار نگرانی و آشفتگی هایی خواهید شد.به گذشته نگاه کنید و ببینید آیا شما در زندگی چه چیزهایی را بدست آورده اید.امسال برای شما فرصت خوبی است که از گذشته درس گرفته و از آن تجربه ها برای آینده پیش رو استفاده کنید.

در این دوره قبل از انجام هر کاری به ندای درون و وجدانتان گوش دهید.امسال اگر شما مراقب باشید که در هر چیزی افراط و زیاده روی نکنید،دوره فوق العاده ای برایتان خواهد بود.

 

طالع بینی سال 2019 میلادی برای متولدین دی

 

 

حیوان سال 98+ پیشگویی و طالع بینی 1398-1399

 

سال 2019برای متولدین دی ماه از فرصت های خوبی برای عملی کردن اهداف و آرمان هایشان در زندگی خبر می دهد.بنابراین امسال شما در تمام امور زندگی از رشد و پیشرفت خوبی برخوردار خواهید شد.

از این رو لازم است که شما برای رسیدن به آرزوهای بزرگ خویش روحیه تان را تقویت کنید.در این دوره اطرافیان شما تاثیر زیادی بر زندگی شما خواهند داشت.خودتان باید آنچه برای شما و آینده تان مناسب و بهتر است را انتخاب کنید.به انتقادهای غیر ضروری که ممکن است برایتان پیش آید توجه نکرده و روحیه تان را خراب نکنید.

امسال ممکن است با همکاران خود سوء تفاهم هایی داشته باشید که شما را برای مدت زمانی طولانی محدود کند.بنابراین قدر و ارزش خیلی از زحمات و تلاش های شما شناخته نمی شود.خودتان را از این آشفتگی ها دور کنید چرا که ممکن است پیامدهای جدی در زندگی تان داشته باشد.خودتان را از تمام انرژی های منفی محیط پیرامونتان رها کنید و از آزادی زندگی با تمام شکوه و عظمتش لذت ببرید.

 

در زمینه شغل و کار

در سال نو میلادی در زمینه کسب و کار متولدین دی ماه باید بیشتر تلاش کنند.امسال تعهد شما در کار شما را به مراتب و درجات بالا می رساند.امسال شما توانایی بیشتری برای رشد و پیشرفت خواهید داشت،از این رو فرصت های خوبی در زندگی حرفه ای برایتان مهیا می شود و شما در این زمینه به رضایت بیشتری خواهید رسید.برای اجرای پروژه های کاری پیش قدم شوید،این کار برایتان موفقیت آمیز خواهد بود.

خیلی به دیگران تکیه نکنید چراکه آن ها بیشتربه منافع خودشان فکر می کنند.پس در عرصه کسب و کار باید روی خودتان حساب کنید.امسال سعی کنید قدم به قدم محکم گام بردارید،در این صورت در اواخر سال به اهداف خود در این زمینه خواهید رسید.

داشتن برنامه ریزی کاری به منظور پیشگیری از به تعویق انداختن امور در این زمینه می تواند تاثیرات شگفتی برایتان به همراه داشته باشد.

 

در زمینه روابط رمانتیک و عاشقانه

سال 2019برای متولدین دی از فرصت ها و راه های جدید در عرصه زندگی شخصی و عاطفی خبر می دهد.امسال در این زمینه همه چیز با سرعت اتفاق می افتد،بنابراین چشم و گوش تان را به خوبی باز کنید تا هر نوع حرکت و رفتار رمانتیک و عاشقانه را در فرد مورد علاقه تان ببینید.امسال شما در روابط عاطفی خود به یک رضایت کلی خواهید رسید.

خودتان را زیاد محدود نکنید،براحتی احساسات خود را بیان کنید.امسال در زندگی شخ

صی و عاطفی شما رشد سازنده و مثبتی پیش بینی می شود.سعی کنید این رشد مثبت را در رابطه خود حفظ کنید.

شفاف سازی می تواند بسیاری از مسائل بوجود آمده در رابطه را حل و فصل کند.امسال زندگی عاطفی شما در جهت مثبت رو به جلو حرکت خواهد کرد،با این حال ممکن است یکسری مسائل موقت و سطحی نیز برایتان پیش آید.این مسائل موجب صمیمیت و تفاهم بیشتر شما با فرد مورد علاقه تان خواهد شد.

 

در زمینه مالی و اقتصادی

در سال 2019برای متولدین دی چالش هایی در زمینه مالی و اقتصادی پیش بینی می شود.در این دوره شما در این زمینه بیشتر تحت تاثیر احساسات عمل می کنید،از این رو مراقب باشید و منابع مالی خود را مدیریت کنید.با این حال بستگان و آشنایان در صورت نیاز حامی و پشتیبان شما خواهند بود.

امسال سعی کنید برای مخارج خود الویت بندی کنید.در سال نو میلادی همه رویدادها برایتان به سرعت اتفاق می افتد بنابراین شما زمان کافی برای گرفتن تصمیمات بزرگ مالی را نخواهید داشت.در سه ماه آخر سال برای شما فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری و انجام معاملات پر سود و منفعت بلند مدت وجود خواهد داشت.

بنابراین شما می توانید از این فرصت ها برای بهبود وضعیت مالی خود در آینده استفاده کنید.پس جریان های مالی خوبی به سوی شما سرازیر می شود که بهتر است دراین موقعیت ولخرجی نکرده و مقداری از درآمد ها ی خود را نیز پس انداز کنید.

 

در زمینه سلامت

در سال 2019متولدین دی ماه بسیار پر انرژی و فعال خواهند بود،از این در همه فعالیت های فیزیکی شرکت خواهند کرد.با این حال مقادیر زیادی از این انرژی صرف بهبود وضعیت روحی و احساسی شما خواهد شد.در این دوره شما می توانید با انجام فعالیت های تفریحی و هنری به بهبود روحیه خود کمک کنید.

بنابراین با انجام این فعالیت ها به سرعت سطح انرژی و روحیه شما بالا می رود.امسال خانواده و همکاران در محیط کار بیشتر به شما نیاز خواهند داشت.در سال نو میلادی لازم است که شما تغییرات عمده ای در رژیم غذایی و برنامه ورزشی خود بدهید.

از شیوه زندگی بی حرکت و ایستا دست بکشید که جز افسردگی و کسالت چیزی عایدتان نخواهد شد.سعی کنید امسال با شرکت در کلاس های مراقبه،یوگا و فعالیت هایی از این دست روحیه خودتان را تقویت کنید.

 

در زمینه خانواده

در سال نو میلادی متولدین دی مانند همیشه بیشتر به خانواده و رفاه و آرامش آن ها تمرکز خواهند داشت.امسال برای شما این فرصت فراهم می شود که وقت بیشتری را با عزیزانتان بگذارانید،فرصتی که همیشه نصیبتان نمی شود.با این حال مراقب بستگان و آشنایانی که ممکن است شما را سپر بلای خود در زندگی کنند نیز باشید.پس بنابراین امسال تا جایی که ممکن است از این افراد دوری کنید.

در زمینه تحصیلات

امسال آن دسته از متولدین دی ماه که قصد دارند در مدارج بالا تحصیل کنند براحتی به هدفشان نخواهند رسید.اگر شما امسال قصد دارید که در آزمون ها یا امتحانات رقابتی شرکت کنید،پس بنابراین در این زمینه باید تمام تلاش خود را بکنید.به هر حال در زمینه تحصیل و آموزش خودتان را برای موانع و مشکلات پیش رو آماده کنید.

امسال برای برخی که قصد تغییر رشته تحصیلی دارند زمان مناسبی خواهد بود.امسال سعی کنید با تجربه شکست روحیه تان را از دست ندهید،بایستید و به حرکت خود ادامه دهید،موفقیت فقط چند قدمی با شما فاصله دارد.

 

در زمینه سیر و سفر

در سال نو میلادی هر چند متولدین دی تمایلی به سیر و سفر ندارند،اما با این وجود امسال برای این افراد فرصت های زیادی برای سفر پیش بینی می شود چون زمان و منابع لازم برای سفر برایشان مهیا خواهد شد. سفرهای شما در اوایل سال به کسب و کارتان مربوط می شود و در اواخر سال شما چند سفر تفریحی و سیاحتی نیز خواهید رفت.

پیشنهادی برای متولدین دی ماه

در سال نو میلادی شما می توانید به خوبی خودتان و شرایط را کنترل و مدیریت کنید و از منابع و فرصت های فراهم شده نیز به درستی استفاده نمایید.شما همیشه در زندگی کسب و کار را در الویت همه چیز قرار می دهید.اما حالا امسال چرا پرداختن به زندگی شخصی تان را در الویت قرار ندهید.این همان چیزی است که آرامش، لذت و شادی که در زندگی نیاز دارید را برایتان فراهم می کند،نه چیزهایی که در زندگی حرفه ای و کاریتان بدست می آورید.

 

 

طالع بینی سال 2019میلادی برای متولدین بهمن

 

 

حیوان سال 98+ پیشگویی و طالع بینی 1398-1399

 

سال 2019برای متولدین بهمن از سالی بسیار نیکو در زمینه زندگی اجتماعی شان نوید می دهد.بنابراین امسال شما می توانید روابط شخصی خود را تحکیم ببخشید.در این دوره فرصت برایتان مهیا می شود که براحتی خودتان را در زندگی اثبات کنید.امسال خصلت سیاستمدار شما در شرایط سخت به کمک شما می آید و همه چیز را حل و فصل خواهد کرد.در این دوره شما برای رسیدن به صلح و آرامش در زندگی تمام تلاش خود را می کنید.در سال نو میلادی هنگام بستن قرارداد یا امضای تعهدنامه و امثال آن بسیاردقت کنید.فریب و حیله در پیرامون شما موج می زند.سعی کنید امسال از بحث و مشاجره پرهیز کنید،در غیر این صورت این رفتار شما را به دردسر خواهد انداخت.برای متولدین بهمن امسال فرصت خوبی است که روابط ناخوشایند خود را متوقف کنند.در سال نو میلادی ممکن است شما برخی تصمیم های سخت و ناراحت کننده ای را بگیرید اما نگران نباشید این تصمیمات در بلند مدت نتایج مطلوبی را برایتان خواهد داشت.

 

در زمینه شغل و کار

طالع بینی سال 2019 شما می توانید کار یا سرمایه گذاری هایی را که در سال گذشته شروع کرده اید همچنان ادامه دهید.امسال برای شما دوره بسیار خوبی برای شروع پروژه های جدید و یا اقدامات جدید در محل کار می باشد.بنابراین امسال با انگیزه زیادی در زمینه کسب و کار فعالیت می کنید چون بی شک براحتی می توانید از نردبان موفقیت بالا بروید.در اواسط سال برابر با زحمت هایی که تا به حال کشیده اید پاداش خوبی نصیبتان خواهد شد.

در سال نو میلادی خصلت سیاستمدار و زیرک شما برای غلبه بر افراد سر سخت در محیط کارتان به شما کمک می کند.در حقیقت شما می توانید روئسا و صاحب منصبان را به نفع خود قانع و با خود هم عقیده کنید.

امسال شانس و اقبال شانه به شانه شما حرکت می کند،پس مطمئن باشید که می توانید آرمان ها و اهداف بزرگ خود را عملی کنید.در اواخر سال شما می توانید با سخت کوشی و تلاش خود به نتایج بسیار مطلوبی دست یابید.مراقب باشید،برخی مشکلات قانونی در پایان سال برایتان پیش بینی می شود.

 

در زمینه روابط رمانتیک و عاشقانه

سال 2019برای متولدین بهمن در زمینه روابط عاطفی سالی سراسر عشق و محبت پیش بینی می شود.بنابراین در این دوره شما بیشتر از قبل مورد توجه معشوقتان قرار خواهید گرفت.هنگامی که پای روابط عاشقانه و رمانتیک به میان می آید لطفا خصیصه سیاستمدار خود را رها کنید و شفاف باشید.

در میانه سال در زمینه روابط عاطفی برای شما صلح و آرامش،هماهنگی و تفاهم و لحظات رمانتیک و عاشقانه ای پیش بینی می شود.بنابراین در این دوره شما جذابیت بیشتری برای فرد مورد علاقه تان خواهید داشت.پس بهتر است که شما هم بیشتر به نیازهای شریک زندگی یا فرد مورد علاقه تان توجه کنید.

 

از این رو در این زمینه همه چیز خوب و خوش خواهد بود و شما حقیقتا آرامش درونی را احساس خواهید کرد.در اواخر سال شما لازم است که در این زمینه تصمیمات مهمی را که به آینده نیز مربوط می شود بگیرید.

اگر شما فردی مجرد هستید، برای شما پیشنهاد ازدواج و تشکیل خانواده پیش بینی می شود و آن دسته از افرادی که نامزد هستند به خیر خوشی زندگی مستقل خودشان را آغاز خواهند کرد.

 

در زمینه مالی و اقتصادی

در سال نو میلادی متولدین بهمن با سرعتی بیشتر از گذشته در جهت اهداف مالی و اقتصادی خود حرکت می کنند.بنابراین در این دوره اهداف اقتصادی کوتاه مدت به خوبی جواب می دهد.اما بهتر است انتظار نتیجه فوری نیز نداشته باشید.

در اواسط سال هزینه های غیر منتظره و ناگهانی برایتان پیش می آید که منابع مالی شما را کاهش می دهد.اما با این حال با پشتکار و شم اقتصادی فوق العاده شما ظرف چند ماه همه آن هزینه ها جبران خواهد شد.

در این دوره شما از منابع مالی خود برای رویدادهای فرخنده در منزل،برای تغییر وسایل منزل،بهبود شیوه زندگی خود و مانند آن استفاده می کنید.در اواخر سال برای شما جریان های مالی خوبی پیش بینی می شود.

در زمینه کسب و کار هنگام امضای معاملات مراقب حیله های سندی و مکتوب باشید.حواس خودتان را بر روی کاری که در دست انجام دارید متمرکز کنید و یاد بگیرید که هزینه ها و مخارج خود را الویت بندی و مدیریت نمایید.

 

در زمینه سلامت

در سال نو میلادی وضعیت سلامت شما با وجود نوسان هایی از نظر روحی و جسمی همچنان خوب خواهد بود.در این دوره ممکن است برخی جوش و خروش های روحی برایتان پیش آید.

مراقب سلامت خود باشید، این حالت های روحی بزودی بر طرف خواهد شد.بی خود انرژی خود را تلف نکنید،سعی کنید از انرژی تان عاقلانه استفاده کنید.در اواسط سال از نظر سلامت عمومی دوره سختی برایتان پیش بینی می شود.در این دوره وضعیت روحی شما ضعیف خواهد شد،بنابراین بهتر است که زمانی را برای استراحت و آرامش خود اختصاص دهید.

در این صورت شما می توانید به اعصاب و جسمتان که از کار طولانی و زیاد خسته شده است استراحت بدهید.مراقب رژیم غذایی خود باشید،یکسری برنامه های غذایی سم زدایی را دنبال کنید،در این صورت تغییرات شگفت انگیزی در سلامت خود مشاهده خواهید کرد.امسال سعی کنید بین کار و استراحت خود تعادل را برقرار کنید.

 

در زمینه خانواده

در سال 2019متولدین بهمن در زندگی خانوادگی خود فراز و نشیب هایی را تجربه خواهند کرد.با این حال امسال در صورت لزوم شما زمان کافی برای سر زدن به قوم و خویش را خواهید داشت.

امسال سعی کنید تمرکز خود را بیشتر بر روی زندگی شخصی و نه حرفه ای خود معطوف کنید.

در این دوره شما از نظر مالی و اقتصادی به عزیزانتان کمک خواهید کرد.علاوه براین امسال شما برای بهبود خانه و خانواده بیشتر هزینه می کنید و این کار در بهبود و تحکیم بنیان خانواده به شما کمک می کند.

در زمینه تحصیلات

سال 2019متولدین بهمن در زمنیه تحصیل و آموزش وضعیت مطلوب و بهتری را تجربه خواهند کرد.با این حال اگر شما متقاضی تحصیل در مدارج بالا هستید،با رقابت و موانع سختی رو به رو خواهید شد.امسال شما می توانید امتحانات و آزمون ها را با نمره خوبی بگذرانید.سعی کنید امسال نگرانی و آشفتگی را از خود دور کنید و بیشتر بر روی اهداف خود برای رسیدن به موفقیت متمرکز شوید.در سال نو میلادی ممکن است در خانه شرایط نامطلوبی حاکم باشد که اغلب مانع از مطالعه و تحصیل شما خواهد شد.

در زمینه سیر و سفر

در سال 2019برای شما سفرهای زیاد کاری پیش بینی می شود.شما دراین سفرها دانش و مهارت های زیادی را فرا خواهید گرفت.با این حال سعی کنید زمانی را نیز برای سفر رفتن با خانواده اختصاص دهید چراکه آن ها نیز به حمایت و پشتیبانی شما در زندگی نیاز خواهند داشت.

پیشنهادی برای متولدین بهمن ماه

امسال زندگی علارغم فرصت های خوبی که برایتان فراهم می کند فشار و بار کاری را نیز بر دوش شما خواهد گذاشت.با این حال شما سعی کنید که بر اهداف خود متمرکز باشید و رو به جلو حرکت کنید.مبادا انرژی و روحیه خودتان را در مسیر از دست بدهید،نگران نباشید روزهای خوب در راه هستند.

امسال استرس و تنش ممکن است مشکل عمده و اصلی شما در زندگی باشد.اهداف خود را همچنان دنبال کنید و برای رسیدن به موفقیت و بهبودی همه موانع و شرایط ناخوشایند را رها کنید.

 

طالع بینی سال 2019میلادی برای متولدین اسفند

 

 

حیوان سال 98+ پیشگویی و طالع بینی 1398-1399

 

در سال نو میلادی متولدین اسفند موفق می شوند تصمیمات مهمی و جدی در مورد آینده و اهدافشان بگیرند.امسال برای شما زمان مناسبی است که در مورد خود و نیازهایتان فکر کنید.از این رو امسال شما می توانید برخی موانع و و محدودیت ها که باعث عقب ماندگی شما شده است را از سر راه خود بردارید.

امسال خود را برای گرفتن تصمیمات سختی آماده کنید که حتی ممکن است به ضرر اطرافیان شما تمام شود.بنابراین شما می توانید اقدامات مثبتی در زندگی خود انجام دهید.

برخی مشکلات قانونی در اواسط سال ممکن است برایتان پیش آید.اطرافیان شما ممکن است سعی کنند شما را به دردسر بیاندازند.از این رو امسال مراقب دوستان حیله گر خود باشید.در این دوره شما از نظر احساسی بسیار آسیب پذیر هستید بنابراین ممکن است از این جهت مورد سوء استفاده اطرافیان خود قرار بگیرید.

سعی کنید فریب مسائل بی اهمیت و پیش پا افتاده را نخورید.تمام حواس و توجه خود را بر روی اهدافتان در زندگی متمرکز کنید و پیش به سوی جلو حرکت کنید.در این دوره داشتن پشتکار بالا به شما کمک خواهد کرد و اجازه نمی دهد که چیزی احواستان را پرت کرده و شما را از مسیر رقابت منحرف کند.

 

در زمینه شغل و کار

درسال 2019متولدین اسفند در زمینه کسب و کار وارد فاز بسیار سازنده ای خواهند شد.بنابراین امسال شما می توانید برخی از برنامه های کاری خود را رشد و توسعه دهید.

سعی کنید هنگامی که به مشکلی بر می خورید زمان را تلف نکرده و امیدتان را نیز از دست ندهید.امسال از منفی بافی و پیش داوری های منفی پرهیز کنید و فقط رو به جلو حرکت کنید.در این دوره داشتن دیدگاه مثبت و روشن می تواند رمز موفقیت شما در زندگی شود.متولدین اسفند که در عرصه هنر فعالیت می کنند امسال از قوه تخیل فوق العاده ای برخوردار خواهند بود.از این رو شما می توانید در این زمینه انتظار برخی تحولات مثبت را نیز داشته باشید.

امسال شما در حیطه کسب کار بیشتر ازهمیشه مورد توجه قرار خواهید گرفت،از این رو در این زمینه محبوبیت زیادی نیز بدست می آورید.با این حال به شما توصیه می شود که در اواسط سال احتیاط کنید.

در این دوره مشکلات و مسائلی بر سر راه شما ظاهر می شوند.در این موقعیت به جای گوش دادن به توصیه و نصیحت دیگران،فقط به ندای درون خود گوش دهید.دراواخر سال در زمینه کسب و کار شما سرعت لازم جهت رسیدن به نتایج مطلوب در سال های آینده را پیدا خواهید کرد.

 

در زمینه روابط رمانتیک و عاشقانه

در سال نو میلادی زندگی عاطفی متولدین اسفند همچون بهشت خواهد بود.بنابراین برای شما در سال 2019عشق و محبت فراوانی پیش بینی می شود.هنگامی که در رابطه شما مسائل و سوء تفاهم هایی بوجود می آید سعی کنید با شهامت برای روشن کردن آن نقاط تاریک در رابطه اقدام کنید.در این شرایط برقراری ارتباط به طور صحیح و درک بهتر طرف مقابل می تواند کمک زیادی به شما کند.

اما امسال سعی کنید این اقدامات عاشقانه مانع رسیدن شما به آرمان ها و اهدافتان در زندگی نیز نشود.سال نو میلادی برای شما زمان مناسبی است که به روابط ناخوشایند خود خاتمه داده و تنها با دوستان وفادار خود ارتباط داشته باشید.امسال شما می توانید در زمینه روابط عاشقانه و رمانتیک ،عواطف و افکار خود را در فضایی شفاف و روشن بیان کنید.در اواسط سال به دلیل ارتباط با دوستان شما دیدگاه جدیدی در این عرصه پیدا خواهید کرد.

امسال سعی کنید در زمینه زندگی شخصی و عاطفی از داشتن اهداف دور دست و نا ممکن پرهیز کنید،در عوض بر روی خوشی های کوچک و مصاحبت های مثبت در دسترس توجه و تمرکز داشته باشید.

 

در زمینه مالی و اقتصادی

سال 2019برای متولدین اسفند در زمینه مالی و اقتصادی از وعده های نیکویی خبر می دهد.اگر شما یاد بگیرید که مخارج و هزینه های خود را کنترل و محدود کنید،در پایان سال منابع مالی خوبی خواهید داشت.

بنابراین از هزینه های اسرافی و تجملاتی پرهیز کنید.مراقب باشید،در نیمه اول سال ممکن است به انجام برخی اقدامات مالی غیر ضروری وسوسه شوید.امسال شما می توانید وام ها و بدهی های گذشته خود را پرداخت کنید و در میانه سال موفق به مقداری پس انداز کردن نیز می شوید.

بنابراین امسال تا حدودی شانس و ثروت خوبی برایتان پیش بینی می شود.در سه ماهه آخر سال از معاملات و سرمایه گذاری های خود در این زمینه سود و منفعت خوبی نصیبتان خواهد شد.

 

در زمینه سلامت

در سال نو میلادی برای متولدین اسفند وضعیت سلامت خوبی پیش بینی می شود.امسال شما در مورد شیوه زندگی و عادات خود تصمیم های مهمی خواهید گرفت که منافع خوبی برایتان خواهد داشت.سعی کنید مثبت و خوش بین باشید،این رویکرد می تواند وضعیت سلامت عمومی و آرامش شما را بهبود دهد.در اواسط سال ممکن است برخی تحولات عاطفی برایتان پیش آید که تاثیر منفی بر وضعیت سلامت شما خواهد داشت.در این دوره مراقب رژیم غذایی و سلامت روحی خود باشید.شرکت در کلاس های مراقبه و یوگا می تواند تاثیر مثبتی بر روح و روان شما داشته باشد.همچنین در این دوره بهتر است با ورزش و تمرین بنیه فیزیکی خود را نیز بهبود دهید.

 

در زمینه خانواده

در سال 2019برای متولدین اسفند برخی جدال و کشمکش خانوادگی پیش بینی می شود.در این دوره تعهد و توجه شما و عزیزانتان برای رفع این شرایط لازم است.در این موقعیت شما در بین اعضای خانواده قرار خواهید گرفت و طبیعتا دراواخر سال از برخی نیز طرفداری خواهید کرد که همین کار موجب بدتر شدن شرایط خواهد شد.

در زمینه تحصیلات

سال 2019برای متولدین اسفند در زمینه تحصیلات و کسب مدارج عالیه از سال خوب و مساعدی خبر می هد.با این حال عملکرد متوسطی برایتان پیش بینی می شود.از این رو شما نباید انتظار کسب موفقیت های بزرگ در امتحانات و آزمون ها را داشته باشید.امسال ممکن است در این زمینه با برخی موانع مالی نیز روبه رو شوید.امسال در این زمینه از هر نوع به تعویق انداختن امور که مانع از دنبال کردن اهداف تحصیلی تان می شود دوری کنید.

در زمینه سیر و سفر

سال 2019برای شما از سفرهای زیادی برای استراحت و آرامش شما خبر می دهد.اگر چه شما خیلی به سفرهای طولانی تمایل نخواهید داشت چون ممکن است که به شما خوش نگذرد،اما داشتن سفرهای کوتاه همراه با خانواده و دوستان می تواند لحظه های خوبی را برایتان به ارمغان آورد.سعی کنید در این سفر ها بدون هیچ نگرانی،روح و جسم شما استراحت کند.

 

پیشنهادی برای متولدین اسفند ماه

هنگامی که در زندگی با دعوا و کشمکش رو به رو می شوید،فقط نادیده بگیرید و فراموش کنید.دیگران به توجه و مراقبت شما نیاز خواهند داشت.سعی کنید آن اتفاقات را زیاد جدی نگیرید و از آن افراد رنجیده نشوید.

جایگاهی که امروز در زندگی دارید را خودتان تعیین کرده اید و سعی کنید دیگران را برای آن مقصر ندانسته و سرزنش نکنید.بنابراین بهتر است که مسئولیت کارهایتان را بپذیرید و با واقعیت رو به رو شوید.

در این دوره سعی کنید به آینده متمرکز شوید و با استفاده از قوه خلاقیت تان به سوی جلو گام بردارید،این رویکرد می تواند جایگاه مطلوبی را برایتان به ارمغان آورد.

 

 

6 پیشگویی نوستراداموس که به آرامی در سال 2019 و 1398 به وقوع می‌‌‌‌‏پیوندند

 

حیوان سال 98+ پیشگویی و طالع بینی 1398-1399

 

نوستراداموس به عنوان یکی از معروف و دقیق‌ترین پیشگوها در تاریخ شناخته می‌شود. وی برخی از پیش‌گویی‌های تکان‌دهنده سال 2018 را برای ما بجا گذاشته است.

کتاب او « پیشگویی‌‌‌‌‏ها » شامل بیش از هزار شعر چهار مصراعی (رباعی) است که اغلب با سبک رمز و راز برای پیشگویی وقایع آینده نوشته شده است. نوشته‌های او در قرن شانزدهم تکمیل شد و بسیاری از آن‌‌‌‌‏ها تا‌کنون ثابت شده‌اند. چند پیشگویی پیشین اوعبارتند از آتش‌سوزی بزرگ سال ۱۸۷۱ شیکاگو، ظهور آدولف هیتلر در دهه ۱۹۳۰ و آزار و اذیت در حال حاضر گروه معنوی فالون دافا در چین است.

بسیاری از مردم می‌گویند که سخنانش چیزی جز حدس‌ و گمان نبوده است، برخی از روی شانس به حقیقت می‌‌‌‌‏پیوندند و برخی دیگر نه. این که آیا درست است یا خیر، بستگی به تطبیق آن با وقایع دارد. در حوادث پیشگویی شده برای سال ۲۰۱۸ پیش‌بینی شده که زندگی بر روی زمین مختل خواهد شد و ممکن است « متوقف شود ». در اینجا برخی از پیش‌گویی‌های او که به حقیقت پیوسته، آورده شده است. اما در سال پیش‌رو ما با چه چیزی روبرو خواهیم شد؟

1- جنگ جهانی سوم و تروریسم به وقوع خواهد پیوست
2- تشعشعات و پرتوهای خورشیدی باعث ایجاد سوختگی شدید می‌شوند
3- سیل های ویرانگر
4- زمین لرزه‌‌‌‌‏های سهمگین در ایالات متحده و سایر نقاط جهان
5- آزار و اذیت فالون دافا در چین که همچنان ادامه دارد
6- فوران آتشفشان وزوو درایتالی

 

فال و طالع بینی 2019/ کاملترین فال1398

طالع بینی جالب ازدواج متولدین ماه های مختلف با هم

طالع بینی جالب و جدید سال ها و حیوانات

طالع بینی و شخصیت شناسی با بوی عطر


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان