ramazan
ramazan

نامه دردناک خانم تارا متخصص تغذیه قبل خودکشی + تصاویر

نامه دردناک خانم تارا متخصص تغذیه قبل خودکشی + تصاویر

متخصص تغذیه خانم تارا کیندل با اندوهناک ترین نامه خود قبل از خودکشی سوژه داغ رسانه ها شد. متخصص تغذیه فردی است که از علم تغذیه آگاهی کامل دارد.

او از دانش خود برای کمک به افراد در تصمیم گیری در مورد سبک زندگی و تغذیه شان استفاده می کند. کارشناس تغذیه با دادن اطلاعات و مشاوره درباره ارتباط غذا با سلامت جسمی و روحی، به ترویج تندرستی در جامعه می پردازد. 

 

به گزارش بخش خبری وب سایت ناز وب، یک متخصص تغذیه در آمریکا، پیش از آنکه در حق خود مرتکب جنایت شود، با واژگانی اندوهناک جهان را وداع گفت. پلیس جسد بی جان او را در آپارتمانش در منهتن نیویورک پیدا کرد.

 

نامه دردناک خانم تارا متخصص تغذیه قبل خودکشی + تصاویر

 

تارا کیندل، نامه خداحافظی را در اینستاگرام منتشر کرد، این نامه بسیاری از کاربران فضای مجازی را متأثر کرد. کیندل پس از انتشار نامه در اتاق خوابش خود را دار زد.

 

او نوشت:

این نامه را چند بار در ذهنم نوشته ام، و حالا فکر می کنم وقتش است، دریافته ام که امید چیزی نیست، جز تأخير در ناامیدی، می دانم که زندگی خوبی دارم، و از همه غذاهای خوشمزه می خورم، مسافرت می کنم و از جایی به جای دیگر می روم و به مقصدهای دریایی سفر می کنم.

 

نامه دردناک خانم تارا متخصص تغذیه قبل خودکشی + تصاویر

 

او نوشته که زندگی پر سرو صدایش رنج روانی او را التیام نمی بخشد، و در ادامه گفته: با وجود این من بدبختم، همیشه احساس می کنم که در اتاق مملو از دوستان و آشنایان تنها هستم، در خوشحال ترین و غمگین ترین لحظات زندگی ام احساس پوچی می کنم، انکار نمی کنم که دلم برای خیلی چیزهایِ فوق العاده تنگ می شود:

 

نامه دردناک خانم تارا متخصص تغذیه قبل خودکشی + تصاویر

 

جدول روزنامه های صبح، تاکو (غذای مکزیکی) و غذای ایتالیایی، گیلاس در ماه ژوئیه، آغوش ناگهانی، لبخند زدن به غریبه ها، ترانه هایی که با تمام وجود احساسش می شوند انگار که با روح حرف می زنند…

The painful letter of Mrs. Tara Nutrition supporter suicide + pictures

 

نامه دردناک خانم تارا متخصص تغذیه قبل خودکشی + تصاویر

 

او در ادامه از خانواده اش خواسته تا او را به نیکی یاد کنند: من را به یاد آورید به مانند کسی که وقت خوبی را با شما سپری کرد، و پایان داستان را ملامت نکنید، این تقصیر هیچ یک از شما نیست، او در ادامه نوشته: بابا من دارم میام، متأسفم مادر!.

 

نامه دردناک خانم تارا متخصص تغذیه قبل خودکشی + تصاویر

 

متخصص تغذیه چه کسی است؟ علم تغدیه چیست

متخصص تغذیه برای گروه های مختلف مردم اعم از کودکان، میانسالان، بیماران، افراد چاق و لاغر متناسب با وضعیت و نیاز آنها برنامه غذایی تهیه می کند. او برای آنها تعیین می کند از چه نوع مواد غذایی و به چه میزان روزانه مصرف کنند.

کارشناس تغذیه که در محل هایی مانند کارخانجات صنایع غذایی مشغول به کار می شوند، از دانش تغذیه خود در فرآیند تولید مواد غذایی استفاده می کنند.

 

نامه دردناک خانم تارا متخصص تغذیه قبل خودکشی + تصاویر

 

متخصص تغذیه باید به علم تغذیه اشراف کامل داشته و از آخرین اطلاعات و دستاوردهای این حوزه آگاه باشد. او باید در کنار داشتن مهارت های ارتباطی مناسب، تاحدی با روانشناسی افراد آشنایی داشته تا بتواند برخورد مناسبی با مراجعان داشته و متناسب با وضعیت جسمی و روحی آنها، برنامه و رژیم غذایی شان را تهیه کند.

 

متخصصان تغذیه ای که در استخدام بیمارستان، شرکت یا کارخانه ای هستند، معمولا به صورت تمام وقت مشغول به کارند. در مورد آنهایی که به طور مستقل بوده و دفتر مشاور تغذیه (مطب) دارند، تعیین ساعات کاری بر عهده خودشان می باشد.

وظایف متخصص تغذیه

ارائه توضیحات کافی در مورد مسائل مربوط به تغذیه و رژیم درمانی به مراجعان

شناسایی و ارزیابی نیازهای مراجعان (برای بیماران توصیه های پزشک معالج به متخصص تغذیه بسیار کمک می کند.)

تهیه و ارائه برنامه های غذایی مناسب به مراجعان

ارزیابی اثرات برنامه های غذایی و تغییر آنها در صورت لزوم

صحبت کردن و انگیزه دادن به مراجعان برای دنبال کردن برنامه های غذایی خود

تشخیص مشکلات تغذیه ای موجود در جامعه

تهیه برنامه های اجرایی برای رفع مشکلات تغذیه در جامعه

ارائه برنامه و دستورالعمل برای افزایش ارزش غذایی مواد خوراکی

آگاهی از جدیدترین اطلاعات و آخرین تحقیقات مرتبط

 

خط پایان: تارا کیندل در ادامه از خانواده اش خواسته تا او را به نیکی یاد کنند! او در ادامه نوشته: بابا من دارم میام، متأسفم مادر!!

 

مدل خودکشی جدید دختر و پسر عاشق فریدون کناری + عکس دلخراش

خودکشی عجیب و باورنکردنی الناز شاکردوست+ عکس

16+ خودکشی آنلاین جوان 26 ساله ! + عکس

افزایش روش جدید خودکشی در تهران مثل این دختر

خودکشی این نوجوان 14 ساله تهرانی بعد از دیدن کارنامه !


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان