ramazan
ramazan

بازیگران و ستاره هایی که از سر سفره عقد فرار کردند+ عکس

مجموعه : جالب ترین ها
بازیگران و ستاره هایی که از سر سفره عقد فرار کردند+ عکس

ازدواج در هیج کجا سلبریتی و غیرسلبریتی نمی‌شناسد! و چهره‌های سرشناس زیادی را سراغ داریم که به‌ خانه بخت می‌روند، اما عشق و عاشقی کار دل است و بعضی مواقع دل به عقل حاکم می‌شود و زوج‌های عاشق تصمیم‌هایی شتاب‌زده برای ازدواج می‌گیرند و پس از اینکه از تب و تاب افتادند و عقلشان سر جایش آمد متوجه می‌شوند که فرد مناسبی را برای ازدواج انتخاب نکرده‌اند و جدا می‌شوند.

 

در جذابترین بخش وبسایت ناز وب نگاهی داریم به سلبریتی هایی که از سر سفره عفد فرار کردند و دل به عقل حاکم شد! و سپس شناختی داربم به مشهورترین سلبریتی هایی که آنطور که وانمود شده خوب نیستند!

 

در این بین داستان‌های زیادی از ازدواج‌هایی روایت می‌شود که به سرانجام نمی‌رسند و عروس یا داماد سر سفره عقد پا به فرار می‌گذارند.

فیلم‌های زیادی نیز با چنین موضوعی دیده‌ایم و گاهی اوقات فکر می‌کنیم چنین اتفاقی فقط در فیلم‌ها می‌افتد، اما جالب است بدانید این داستان‌ها واقعیت دارند و نه‌تنها انسان‌های معمولی درلحظه آخر از ازدواج منصرف می‌شوند بلکه حتی سلبریتی‌ها نیز از مراسم عروسی که در بوق و کرنا کرده‌اند انصراف می‌دهند.

تعداد این سلبریتی‌ها که به سلامتی کم هم نیستند باعث شد تا در ادامه با هم به سلبریتی‌هایی اشاره کنیم که سر سفره عقد از ازدواج منصرف شدند و فرار را بر قرار ترجیح داده‌اند.

 

جولیا رابرت عروس فراری که هرگز باز نگشت

 

بازیگران و ستاره هایی که از سر سفره عقد فرار کردند+ عکس

 

اگر از طرفداران جولیا رابرت باشید به‌احتمال زیاد فیلم «عروس فراری» را دیده‌اید. اما جالب است بدانید از قرار معلوم جولیا رابرت در زندگی شخصی‌اش نیز یک بار تا پای سفره عقد رفته و از تصمیم‌اش صرف نظر کرد.

در سال ۱۹۹۰ جولیا رابرت وقتی که به تازگی با دیلان مک‌درمات (Dylan McDermott) رابطه‌اش را به‌هم زده بود برای بازی در فیلم فلت‌لاینرز (Flatliners) محصول سال ۱۹۹۰، با کیفر ساترلند همبازی شد و این فیلم بهانه‌ای را فراهم کرد تا این دو سلبریتی دلباخته یکدیگر شوند.

 

عشق و دلدادگی جولیا رابرت به کیفر ساترلند باعث شد این سلبریتی‌ها پس از یک سال به فکر برگزاری مراسم نامزدی بیافتند و قرار بر این شد در سال ۱۹۹۱ مراسم باشکوهی در یکی از تالارهای استودیو فاکس قرن بیستم برگزار کنند. همه چیز به خوبی و خوشی پیش رفت و جولیا رابرت و کیفر ساترلند نیز رابطه خوبی داشتند تا اینکه دقیقاً سه روز قبل از رسیدن زمان موعود و برگزاری مراسم نامزدی، جولیا رابرت از برگزاری مراسم صرف نظر کرد.

این‌گونه که پیداست جولیا و کیفر برنامه‌های زیادی برای این مراسم ترتیب داده و خرج‌های مختلفی را نیز انجام دادند. به گفته پایگاه خبری پیپل، حدود ۱۵۰ نفر مهمان تراز اول و چهره‌های سرشناس به این مراسم دعوت شده بودند. جولیا رابرت نیز لباس عروسی بسیار زیبایی با قیمت گزاف ۸ هزار دلار سفارش داده بود اما این لباس را هرگز برتن نکرد و کام مهمان‌ها نیز به شیرینی مراسم جولیا رابرت و کیفر ساترلند روشن نشد.

 

این زوج سلبریتی حتی فکر مراسم شام را نیز کرده بودند و غذاهای خوشمزه‌ای برای مهمانان سفارش دادند که تمامی این موارد در یک چشم به‌هم زدن به باد هوا رفت. البته جالب است بدانید جولیا رابرت از برگزاری مراسم صرف‌نظر کرد و بلافاصله پس از اینکه رابطه‌اش با کیفر ساترلند را برهم زد، با جیسون پاتریک که او نیز هنرپیشه بود و از دوستان نزدیک کیفر ساترلند به‌حساب می‌آید عازم سفری به ایرلند شدند.

از آن زمان سال‌ها گذشت و کیفر ساترلند سخنی در این خصوص به میان نیاورد تا اینکه در سال ۲۰۱۶ با یادآوری خاطرات گذشته به پایگاه خبری هِلو (Hello)، گفت به نظر او جولیا رابرت با به‌هم زدن مراسمی که برای آن حسابی زحمت کشیده‌ بودند و مهمان‌های زیادی نیز دعوت شده بود واقعاً شجاعت از خودش نشان داده و هیچ اشکالی به کار او نمی‌بیند. چرا که جولیا رابرت تحت شرایط بسیار دشواری توانسته بود حرف دلش را بزند و به جای اینکه با فردی که علاقه‌ای به او ندارد ادامه بدهد، با نه گفتن به کیفر ساترلند و برهم زدن مراسم، شجاعت به‌خرج داده است.

 

 

جنیفر لوپز و بن افلک و رابطه‌ای که هرگز ختم به خیر نشد

 

بازیگران و ستاره هایی که از سر سفره عقد فرار کردند+ عکس

 

اگر از هواداران قدیمی جنیفر لوپز باشید حتماً به خاطر دارید که چندین سال پیش خبر آشنایی و رابطه جنیفر و بن افلک گوش فلک را کر کرد و این دو بواسطه بازی در فیلم جیلی (Gigli)، رابطه‌ای عاشقانه را با هم بر قرار کردند که این رابطه چیزی حدود ۱۸ ماه به طول انجامید.

عشق و عاشقی جنیفر لوپز و بن افلک فراز و فرودهای زیادی داشت اما این زوج سلبریتی در آن زمان به‌رغم تمامی مشکلات و حاشیه‌‌هایی که داشتند باز هم اصرار می‌کردند که رابطه‌شان رسمی شود و مراسم نامزدی برگزار کنند. در همین راستا در آن زمان‌ها خبر عزم جنیفر لوپز و بن افلک برای برگزاری مراسم نامزدی بسیار پرخرجی در رسانه‌ها منتشر شد. گفته می‌شد این زوج سلبریتی و ثروتمند می‌خواستند چیزی حدود ۲ میلیون دلار خرج مراسم خود کنند.

جنیفر و بن افلک تمامی کارهای مراسم را انجام داده‌اند و مهمان‌ها در راه مهمانی بودند و مت دیمون، بازیگر مطرح و دوست قدیمی بن افلک از رومانی سوار هواپیما شده بود تا خودش را به مهمانی بن افلک برساند. کیسی افلک نیز به‌عنوان برادر بن قرار بود سخنرانی پرشوری را در این مهمانی اجرا کند اما تمام این نقشه‌ها، نقش برآب شد و به جای خبر ازدواج جنیفر و بن افلک شاهد خبر عدم برگزاری مراسم جنیفر و بن بودیم.

 

 

هیو هفنر و کریستال هریس و ازدواجی پرماجرا

 

بازیگران و ستاره هایی که از سر سفره عقد فرار کردند+ عکس

 

قبل از اینکه هیو هفنر با کریستال هریس ازدواج کند و ثروت میلیون‌دلاری را پس از مرگش برای او به ارث بگذارد، توسط کریستال هریس که در آن زمان ۲۵ سال بیشتر نداشت قال گذاشته شد و مجبور شد مراسمی که حسابی برنامه‌ریزی کرده بودند را برهم بزند.

بر اساس گزارش یو.‌اس ویکلی (US Weekly)، هیو هفنر و کریستال هریس ازسال ۲۰۰۹ با یکدیگر در ارتباط بودند تا اینکه در نهایت در کریسمس سال ۲۰۱۰ با هم نامزد شدند. این زوج قصد داشتند مراسم بسیار مجللی را ترتیب دهند و هیو هفنر چیزی حدود ۳۰۰ نفر مهمان برجسته را دعوت کرده بود و حتی کارت عروسی نیز برای این مهمان‌ها ارسال شد. هیو هفنر که در آن زمان سن و سال زیادی داشت از مهمان‌ها درخواست به‌جای هدیه، به خیریه کمک کنند. شبکه‌های تلویزیونی مختلف نیز آماده می‌شدند تا پوشش خبری کاملی از این عروسی داشته باشند اما تنها ۵ روز قبل از روز موعود و برگزاری مراسم عروسی، کریستال هریس از تصمیم خود برای برگزاری عروسی صرف نظر کرد.

کریستال هریس مدتی بعد در مصاحبه‌ای رادیویی اعتراف کرد که تصمیم او باعث شد تا عروسی برهم زده شود. او ادامه داد با خودش فکر کرده و به این نتیجه رسیده بود و که این ازدواج برای او ثمره‌ای ندارد و به نظرش کار درستی انجام نمی‌داد. وی مدعی شد در آن زمان نیاز به وقت بیشتری داشته و ترجیح داده بود تا بیشتر فکر کند.

این اتفاق صورت گرفت و مدتی بعد دوباره در رسانه‌ها خبر برگزاری مراسم ازدواج کریستال هریس و هیو هنفر را شاهد بودیم. این بار کریستال هریس سر قولش باقی ماند و به‌سلامتی مراسم ازدواج در سال ۲۰۱۳ برگزار شد. البته شوربختانه باید گفت عمر هیو هنفر به دنیا نبود تا از عروس تازه‌اش کام بگیرد و پس از مدتی بیمار شد و از دنیا رفت. تا ثروت بی‌پایان هیو هنفر نصیب کریستال هریس شود.

 

 

عشق نافرجام برد پیت و گوئینت پالترو

 

بازیگران و ستاره هایی که از سر سفره عقد فرار کردند+ عکس

 

برد پیت و گوئینت پالترو از آن دسته سلبریتی‌هایی هستند که چندین دهه است شاهد بازتاب قسمت‌های مختلفی از زندگی آنها در رسانه‌ها هستیم. در همین راستا اگر خاطرتان باشد در دهه ۹۰ میلادی خبرهای زیادی از رابطه میان برد پیت و گوئینت پالترو در میان هواداران دست به دست شد.

در آن زمان برد گوئینت دو سلبریتی بلوند و زیبارو بودند که آوازه عشق آنها گوش فلک را هم کر کرده بود. عشق سوزان میان برد و گوئینت ادامه پیدا کرد تا اینکه در نهایت شاهد خبر تصمیم این زوج سلبریتی برای ازدواج بودیم. برد پست و گوئینت پالترو همانند دیگر زوج‌ها نقشه‌های زیادی برای مراسم ازدواج خود کشیدند و تقریباً تمام برنامه‌های این مراسم تدارک دیده شده بود که چند هفته قبل از روز برگزاری مراسم، شاهد خبر لغو عروسی برد و گوئینت بودیم.

همان‌گونه که حتماً می‌دانید برد و گوئینت در صحنه فیلم سوِن (Se7en)، محصول سال ۱۹۹۴ با هم آشنا شدند و دو سال بعد نیز خبر نامزدی این زوج سلبریتی در رسانه‌ها پیچید. برد و گوئینت آنقدر عاشق هم بودند که جایی بدون یکدیگر نمی‌رفتند و حتی مدل موهای خود را همانند یکدیگر درست کرده بودند تا نشان دهند که عشق آنها جاودان و همیشگی است. اما دیری نپایید که آتش این عشق سوزان خاکستر شد و در تابستان سال ۱۹۹۷ شاهد انتشار خبر ناگهانی برد و گوئینت بودیم.

در آن زمان برد پیت و گوئینت پالترو اشاره‌ای به دلیل جدایی خود نکردند و این قضیه همانند رازی باقی ماند تا اینکه سال‌ها بعد گوئینت پالترو در برنامه‌ زنده‌ به هاوارد استرن گفت من در آن زمان تنها ۲۲ سال داشتم و واقعاً عقلم را از دست داده بودم که ازدواج با او را برهم زدم، چرا که برد پیت مرد خوبی بود و به‌نوعی می‌توانم بگویم از من به‌مراتب بهتر بود.

 

 

تارا رید و کارسون دالی و عشق آتشینی که خاکستر شد

 

بازیگران و ستاره هایی که از سر سفره عقد فرار کردند+ عکس

 

عشق میان تارا رید و کارسون دالی به اندا‌زه‌ای بود که کسی هرگز فکرش را نمی‌کرد میانه این سلبریتی‌ها روزی شکر آب شود. تار رید بواسطه بازی در مجموعه‌ فیلم‌های «امریکن پای»، (American Pie)، به شهرتی جهانی رسیده بود و کارسون دالی نیز به‌عنوان یکی از مجری‌های برجسته ام.‌تی.‌وی شناخته میشد.

 

این زوج سلبریتی در سال‌ ۲۰۰۰ پس از حدود یک سال ارتباط با هم نامزد کردند و خبرهایی از ازدواج تارا رید و کارسون دالی به گوش می‌رسید که جولای ۲۰۰۱ خبر جدایی تارا از کارسون در رسانه‌ها دست به دست شد. از قرار معلوم کارسون دالی به تارا رید خیانت کرده بود و تارا نیز نمی‌توانست از گناه کارسون بگذرد. در نتیجه به‌رغم اینکه این زوج در حال تدارک مراسم عروسی بودند به همه چیز پشت‌پا زدند و از هم جدا شدند.

تارا رید و کارسون دالی پس از جدایی چندین بار دوباره سعی کردند گذشته‌ها را فراموش کنند و رابطه‌شان را بهبود بخشند اما اوضاع این سلبریتی‌ها هرگز ختم به خیر نشد و هرگز دوباره موفق به ازدواج نشدند.

از این قضیه مدت‌ها گذشت تا اینکه تارا رید در مصاحبه‌ای با پیپل گفت جدایی او و کارسون دالی به اندازه‌ای روی این سلبریتی تأثیر گذاشته بود که تا مدت‌ها نمی‌توانست یک وعهده غذای درست و حسابی بخورد. از قرار معلوم تارا رید به لحاظ روحی نیز شدیداً تحت تأثیر قرار گرفته بود و برای بهبود وضعیت روحی‌اش به ۵ روانشناس مختلف مراجه کرد.

 

اما این سکه روی دیگری نیز داشت و به هر اندازه که تارا رید از به هم خوردن رابطه‌اش با کارسون دالی ناراحت شده بود، کارسون از این اتفاق خوشحال بود و کار به جایی رسید که در مصاحبه‌ای گفت واقعاً شانس آورده است که با تارا رید ازدواج نکرد.

 

 

جود لا تاکنون دوبار تا سر سفره عقد رفته و برگشته است

 

بازیگران و ستاره هایی که از سر سفره عقد فرار کردند+ عکس

 

داستان عشق جود لا و سیه‌نا میلر به اندازه‌ای مفصل است که می‌توان با آن مثنوی هفتاد من کاغذ نوشت. جود لا تاکنون در عمر خود دوبار تا آخرین روزهای برگزاری مراسم ازدواج پیش رفته است و هر دو مرتبه نیز تلاش او بی‌نتیجه ماند و مراسم لغو گردید. در این بین جود لا حاشیه‌های زیاد دیگری نیز در زندگی‌اش داشته است که در این زمینه می‌توان به شایعه رابطه او با پرستاری که در خانه‌ داشتند اشاره کرد.

جود لا و سیه‌نا میلر اولین بار برای در صحنه فیلمبرداری فیلم الفی (Alfie)، محصول سال ۲۰۰۳ با هم آشنا شدند. در آن زمان جود لا یکی از خوش‌تیپ‌ترین مردهای دنیا شناخته می‌شد و سیه‌نا میلر نیز سلبریتی زیبارویی بود که خواب از چشم علاقه‌مندانش ربوده بود.

این سلبریتی‌های موفق وارد رابطه عاشقانه گرم و آتشینی شدند و کار به جایی رسید که یک سال بعد جود لا به سیه‌نا میلر پیشنهاد ازدواج داد اما علاقه‌مندان جود لا و سیه‌نا میلر سرگرم شایعات ازدواج این دو بودند که خبرهایی از سرد شدن رابطه سیه‌نا میلر و جود لا در رسانه‌ها منتشر شد.

 

شایعات در این زمینه به اندازه‌ای بالا گرفت که جود لا مجبور شد رسما اعتراف کند دور از چشم سیه‌نا میلر با پرستار فرزندشان رابطه برقرار کرده است. سیه‌نا میلر نیز که در حال تدارک مراسم ازدواج بود بعد از این رسوایی مراسم را لغو کرد و مدتی خبری از این سلبریتی‌ها نبود تا اینکه چند ماه بعد دوباره سیه‌نا تصمیم گرفت به رابطه‌اش با جود لا ادامه دهد. این رابطه چندین سال ادامه پیدا کرد و در تمامی این سال‌ها شاهد شکر آب شدن میان جود لا و سیه‌نا میلر بودیم اما به هر ترتیب این زوج در کنار هم باقی ماندند و تصمیم به ازدواج گرفتند.

 

مراسم ازدواج جود لا و سیه‌نا میلر در منطقه‌ای جنوبی در آسیا با سنت‌های همان ناحیه برگزار شد و از آنجایی که ازدواج آنها در بریتانیا رسمیت نداشت قرار شد تا یک مراسم ازدواج مخفی نیز در شهر گلاسترشایر (Gloucestershire، واقع در انگلستان برگزار کنند. حتی گفته شد که جود لا و سیه‌نا میلر مراسم ازدواجی در نیویورک نیز ترتیب خواهند داد.

این قضیه به اندازه‌ای جدی بود که سیه‌نا میلر لباس عروسی‌اش را نیز به خواهرش که استعداد خوبی در طراحی لباس داشت، سفارش داده بود. اما تمامی این برنامه‌ها نقش برآب شد چرا که در سال ۲۰۱۱ شاهد خبر ناگهانی جدایی جود لا و سیه‌نا میلر بودیم.

در این بین ظاهراً هنوز هم سیه‌نا میلر عشق جود لا را در سینه نهان دارد و در همین راستا در سال ۲۰۱۶ به رسانه‌ها گفت هنوز هم دلش برای جود لا تنگ می‌شود و برایش اهمیت قائل است. با این حساب چه بسا که در آینده دوباره شاهد خبر رابطه‌ای جدید میان جود لا و سیه‌نا میلر باشیم.

 

دمی مور و ازدواجی که هرگز پا نگرفت

 

بازیگران و ستاره هایی که از سر سفره عقد فرار کردند+ عکس

 

دمی مور با از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۳ با اشتون کوچر رابطه داشت و پس از آن نیز همسر بروس ویلیس بود اما جالب است بدانید قبل از این عشق‌ها دمی مور در دهه ۸۰ میلادی عروس فراری بود که در آخرین لحظه حاضر نشد تن به ازدواج بدهد.

جالب است بدانید در سال ۱۹۸۵، دمی مور در حین حضور در صحنه فیلم‌برداری یک فیلم عاشق هنرپیشه‌ای با نام امیلیو استوس (Emilio Estevez)، شد و دمی و امیلیو وارد رابطه‌ای عاشقانه و آتشین شدند که به مدت سه سال به طول انجامید.

 

در نهایت نیز کار دمی مور جوان و امیلیو استوس به جایی کشید که تصمیم گرفتند با هم ازدواج کنند و قضیه تا جایی پیش رفت که تمام برنامه‌ها چیده شده بود و می‌خواستند کارت دعوت‌ها را برای مهمانان ارسال کنند اما به ناگهان دمی مور پا پس کشید و از ازدواج صرف‌نظر کرد.

این تصمیم امیلیو استوس را بسیار ناراحت و پریشان کرد و به هر اندازه‌ای که امیلیو برای تجدید نظر در ازدواج از دمی مور اصرار می‌کرد، دمی مور پایش را در یک کفش کرده بود که هرگز با امیلیو ازدواج نخواهد کرد.

امیلیو استوس که دمی مور دست رد به سینه‌اش زده بود از این قضیه حسابی دلخور شد اما دمی مور مدعی بود میان امیلیو استوس و دمی نقاط مشترک زیادی وجود ندارد و امیلیو در آن زمان بیشتر وقتش را به کار اختصاص می‌داد. در همان سال دمی مور با بروس ویلیس وارد رابطه شد و در نهایت با ویلیس در سال ۱۹۸۷ ازدواج کرد.

 

 

عشق نافرجام جنیفر موریسون و جسی اسپنسر

 

بازیگران و ستاره هایی که از سر سفره عقد فرار کردند+ عکس

 

اگر اهل سریال‌های آمریکایی باشید به احتمال زیاد سریال دکتر هاوس را دیده‌اید ( House M.D) را دیده‌اید و حتماً شما هم با ما هم عقیده‌ هستید که جنیفر موریسون و جسی اسپنسر نقش مهمی در موفقیت این سریال داشتند. حضور این زوج در کنار هم در سریال دکتر هاوس، عشقی آتشین را میان جنیفر و جسی ایجاد کرد، اما چه فایده که این عشق فرجامی نداشت.

 

بر اساس گزارشی که در این زمینه پایگاه خبری پیپل منتشر کرده است جسی اسپنسر چیزی حدود ۶ ماه بود که دنبال فرصت مناسب می‌گشت تا به جنیفر موریسون پیشنهاد ازدواج بدهد. اما این فرصت به بهانه‌های مختلف مهیا نشد. مدتی جنیفر بیمار بود و پس از اینکه سلامت خودش را باز یافت به همراه جسی اسپنسر برای تعطیلات در سال ۲۰۰۷ به پاریس رفتند.

اسپنسر نیز که فرصت را غنیمنت می‌شمرد در کنار برج ایفل از جنیفر موریسون خواستگاری کرد و مورسیون نیز بدون معطلی پاسخ مثبت داد. در نتیجه این زوج عاشق برنامه‌های مراسم عروسی را ترتیب دادند و قرار بود ۲۰۰ نفر مهمان بلندمرتبه در این مراسم شرکت کنند و ازدواج جنیفر و جسی را جشن بگیرند.

یک ویلای اختصاصی در لس‌آنجلس برای اینکار رزور شد و جنیفر مورسیون نیز لباس عروس بسیار گران‌قیمتی را خریداری کرد. قضیه به اندازه‌ای جدی بود که جنیفر قبل از برگزاری مراسم عکسی با لباس عروسی که خریداری کرده بود در یک مجله معتبر منتشر کرد و همه چیز به‌خوبی پیش می‌رفت تا اینکه رابطه این سلبریتی‌های جوان و خوش‌آتیه که حدود ۳ با هم بودند به ناگاه تیره شد و خبرهایی از جدایی جنیفر و جسی به گوش رسید و تمام نقشه‌ها نقش برآب شد.

 

 

عشق جنین ترنر و الک بالدوین بی‌سرانجام ماند

 

بازیگران و ستاره هایی که از سر سفره عقد فرار کردند+ عکس

 

جنین ترنر این روزها بیشتر از ۵۰ سال سن دارد و الک بالدوین نیز ششمین دهه از عمر خودش را پشت‌سر می‌گذارد اما جالب است بدانید این سلبریتی‌های موفق و خوش‌نام در جوانی داستانی عشقی آتشین داشتند. جنین ترنر ۲۰ سال بیشتر نداشت که در یک آزمایش هنرپیشگی با الک بالدوین ملاقات کرد و به‌رغم اینکه نتوانست در فیلمی که برای آن آزمایش داده بود نقشی را بر عهده بگیرد، توانست عشق الک بالدوین را بدست بیاورد.

در همین راستا مدت‌ها بعد جنین ترنر که در یکی از برنامه‌های اپرا وینفری شرکت کرده بود گفت وقتی که جنین ترنر و الک بالدوین برای انتخاب بازیگر امتحان می‌دادند، الک بالدوین به اندازه‌ای محو جنین شده بود که نمی‌توانست تمرکز کند و از ایفای نقشی که بر عهده‌اش بود بر نمی‌آمد.

 

در نتیجه جنین ترنر و الک بالدوین مدتی پس از آشنایی تصمیم به ازدواج گرفتند و قرار شد مراسمی کاملاً سنتی و زیبا در کلیسا برگزار کنند. جنین ترنر در ادامه صحبت‌های خود به اپرا گفت او و الک بالدوین تمامی برنامه‌هایشان برای عروسی را تنظیم کرده بودند و حتی لباس هم سفارش دادند تا اینکه به ناگاه عشق این زوج عاشق فروکش کرد و هر دو نفر تصمیم به لغو ازدواج گرفتند.

ظاهراً حتی کارت‌های دعوت نیز ارسال شده بود اما جنین ترنر و الک بالدوین حاضر نشدند زیر یک سقف با هم زندگی کنند. جنین ترنر در زمینه تصمیمی که برای لغو ازدواج گرفته بودند به رسانه‌ها گفت تا مدت زیادی از این تصمیم افسرده شده بود اما در نهایت به این نتیجه رسید که رابطه او و الک بالدوین از پایه و اساس اشکال دارد و ختم به‌خیر نخواهد شد.

از آن زمان سال‌ها گذشته است و این روزها جنین ترنر شکایتی ندارد که عروس الک بالدوین نشده است. حتی در سال ۲۰۱۵ جنین ترنر عکسی از خودش و الک بالدوین در توییتر منتشر کرد تا یاد ایام گذشته کند و خاطرات شیرین قدیم در ذهنش تجدید شود.

 

 

بریستول پیلین، دختر سارا پیلین و آتش عشقی که فروکش کرد

 

بازیگران و ستاره هایی که از سر سفره عقد فرار کردند+ عکس

 

بریستول دختر سارا پیلین، بانوی سیاستمدار آمریکایی است که به لطف شهرت مادرش به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده و حسابی مشهور است. در ماه مارس سال ۲۰۱۵ بریستول با یک سرباز نیروی دریایی آمریکا با نام داکوتا میر (Dakota Meyer)، نامزد کرد و قرار بود با این سرباز که مدال افتخار را نیز دریافت کرده بود دو ماه بعد رسما ازدواج کند.

اما قبل از اینکه این ازدواج به سرانجام برسد، شایعات زیادی مطرح شد که داکوتا میر قبل از بریستول با یک زن دیگر ازدواج کرده است. بریستول پیلین نیز برای اینکه مجالی به شایعه‌پراکنی‌ها ندهد سریعاً اعلام کرد که خبر ازدواج داکوتا میر صحت دارد اما این سرباز نیروی دریایی همسر اولش را طلاق داده است و هیچ مشکلی ندارد تا در این زمینه با رسانه‌ها صحبت کند.

 

اما شایعات کار خودشان را کردند و میانه بریستول پیلین و داکوتا میر به هم خورد. این اتفاق زمانی افتاد که بریستول و داکوتا بیشتر کارهای مراسم عروسی را انجام داده بودند اما دیگر کار از کار گذشته بود و چاره‌ای نبود به غیر از اینکه لغو شدن عروسی اعلام شود. در نتیجه بریستول پیلین رسما رسانه‌ها را در جریان تصمیم خود گذاشت و گفت که عروسی را لغو کرده است. وی به رسانه‌ها گفت روزهای سختی را پشت‌سر می‌گذارد و از هوادارانش خواست جهت تحمل این روزها برای او دعا کنند.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم سلبریتی‌ را می‌شناسید که در آخرین لحظه از ازدواج منصرف شده یا اینکه در میان دوستان و آشنایان خود کسی را می‌شناسید که چنین تجربه‌ای را داشته است، در قسمت نظرات این تجربه‌ها و خاطرات را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

در ادامه نگاهی داشته باشید به ستاره های هالیوودی که آنقدر که وانمود شده اند خوب نیستند!! و عیب و نقص های عجیبی دارند!

انصافاً باید اعتراف کرد در هیچ زمانی مانند اکنون سلبریتی‌ها در معرض توجه نبوده‌اند، شبکه‌‌های اجتماعی امکان ارتباط نزدیک هواداران و سلبریتی‌ها را فراهم کرده‌اند و سلبریتی‌ها نیز به لطف شبکه‌‌های اجتماعی توانسته‌اند هواداران بیشتری پیدا کنند و محبوبیت و نفوذ خود را تقویت کنند.

اما سلبریتی‌ها همانند سایر مخلوقات خدا اشتباه‌های زیادی دارند و بی‌عیب و نقص نیستند. از طرف دیگر به لطف پول و ثروتی بی حد و حسابی که در اختیار دارند اشتباهات و هوس‌بازی‌های زیادی دارند و گاهی اوقات حسابی آبروی خود را لکه‌دار می‌کنند.

در این بین بعضی از شخصیت‌های معروف نیز هستند که به عنوان سلبریتی‌های مثبت هالیوود شناخته می‌شوند و کمتر خبر ناخوشایندی از آنها می‌شنویم. این سلبریتی‌ها سعی دارند تا همیشه حفظ ظاهر کنند و انسان‌های خوب و شایسته‌ای جلوه کنند اما همین سلبریتی‌هایی که فکر می‌کنیم یکپارچه آقا و خانم هستند و اشکالی در اخلاق و رفتارشان ندارند در زندگی خود اشتباه‌های زیادی انجام داده‌اند که بیشتر ما از آنها بی‌خبریم.

به همین منظور در ادامه قصد داریم با هم نگاهی به زندگی سلبریتی‌های مثبت هالیوود داشته باشیم و ببینیم این افراد که خودشان را آدم حسابی جلوه می‌دهند چه اشتباه‌هایی در زندگی انجام داده‌اند.

 

تام هنکس

 

بازیگران و ستاره هایی که از سر سفره عقد فرار کردند+ عکس

 

امکان ندارد جایی از سلبریتی‌های خوشنام و باآبروی هالیوود سخنی به میان بیاید و حرفی از تام هنکس نشنویم. تام هنکس به لحاظ استعداد و هنرپیشگی، بازیگر بسیار شناخته‌ شده‌ای است و جایزه اسکار را نیز در کارنامه‌اش دارد. از طرف دیگر او به‌عنوان یکی از بااخلاق‌ترین سلبریتی‌های هالیوود شناخته می‌شود و یک سلبریتی بسیار کم‌حاشیه و درست‌کار به‌نظر می‌رسد.

در این بین همین آقای خوش‌اخلاق و بامرام گذشته‌ای نه چندان پاک و تمیز دارد و خبرهای ضد و نقیضی از طلاق اولش به گوش می‌خورد. تام هنکس در سال ۱۹۸۸ زن اولش را طلاق داد و ریتا ویلسون را به همسری برگزید. طلاق اول تام هنکس حاشیه‌های زیادی داشت و دردسرهای زیادی برای همسرش درست کرد.

در آن زمان کار به‌جایی رسید که تام هنکس مدتی بعد رسما اعلام کرد مرد خوبی برای زن اولش نبوده و حتی نتوانست پدر خوبی برای دو فرزندش باشد اما این سلبریتی سرشناس گفته بود که گذشته‌ها گذشته و سعی دارد تا در آینده جبران مافات کند. در این از این طرف و آن طرف خبرهایی به گوش می‌رسد که ظاهراً تام هنکس در ازدواج دومش هم رابطه خوبی را ندارد و کشمکش‌هایی را در ازدواج با ریتا ویلسون تجربه می‌کند.

تام هنکس در همین زمینه به سی‌.‌بی‌.‌اس نیوز گفته بود که من سعی می‌کنم آدم خوبی باشم و تازمانی که کسی پا روی دم من نگذارد کاری به کسی ندارم، اما وای به حال کسی که با من درگیر شود، در آن زمان دیگر طاقتم طاق می‌شود دیگر رفتار خوبی نشان نخواهم داد.

با این حساب می‌توان گفت تام هنکس نیز آنچنان که به نظر می‌رسد سلبریتی خوشنام و بااخلاقی نیست و امیدواریم کسی پا روی دمش نگذارد.

 

 

الن دی‌جنرس

 

بازیگران و ستاره هایی که از سر سفره عقد فرار کردند+ عکس

 

صحبت از یکی از سرشناس‌ترین مجری‌های هالیوود است، الن‌ دی‌جنرس در چند دهه اخیر ظاهری بسیار مثبت و موقر جلوی دوربین از خودش ارائه داده و کسی نیست که او را دوست نداشته باشد. اما از قرار معلوم این سکه روی دیگری نیز دارد و الن دوست‌داشتنی در پشت‌ دوربین خیلی هم آدم خوب و مثبتی نیست.
صحبت زیادی در خصوص رفتار الن دی‌جنرس در پشت دوربین مطرح نشده بود تا اینکه در نهایت کتی گریفین، بازیگر و نویسنده لب به سخن گشود و از رفتار ناشایست الن دی‌جنرس پرده برداشت.

کتی گریفین اولین بار در کتابش با نام Kathy Griffin’s Celebrity Run-Ins از رفتار بد الن دی‌جنرس سخن گفت، این کتاب در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و دو سال بعد در سال ۲۰۱۸ نیز در توری که برای یک برنامه کمدی ترتیب داده بود دوباره الن دی‌جنرس را مخاطب قرار داد از رفتار بد این سلبریتی گلایه کرد.

او گفت الن جی‌جنرس افرادی که او از آنها خوشش نمی‌آید را با الفاظ و لقب‌های زشت خطاب می‌کند و در زندگی شخصی آدم بسیار بد دهن و ناسزاگویی است. ناگفته نماند یک نویسنده که در سال ۲۰۰۱ برای برنامه الن‌شو، متن می‌نوشت از این سلبریتی‌ گله کرده بود و مدعی بود او با همکاران و مهمانان این برنامه رفتار بسیار ناپسندی دارد و آنها را آدم حساب نمی‌کند.

این نویسنده که خواسته بود نامش فاش نشود گفت الن دی‌جنرس تازمانی که متن‌های خوب و بامزه‌ای برای او نوشته شود رفتار خوبی با نویسنده‌ها دارد اما امان از روزی که یک متن خنده‌دار و بامزه نباشد، در چنین شرایطی الن دی‌جنرس دمار از روزگار نویسنده در می‌آورد.

 

 

دنیل ردکلیف

 

بازیگران و ستاره هایی که از سر سفره عقد فرار کردند+ عکس

 

دنیل ردکلیف با عینک گرد و ظاهر معصومانه‌ای که در فیلم‌های هری پاتر از خود نشان داد توانست به سرعت به‌عنوان یکی از سلبریتی‌های خوشنام و موقر هالیوود جلوه کند اما چیزهایی در خصوص دنیل ردکلیف وجود دارد که بیشتر هواداران از آنها بی‌خبر هستند. عروس های فراری

جالب است بدانید ردکلیف در مصاحبه‌ای با سی‌.‌بی‌.‌اس نیوز مدعی شد که هرگز سر صحنه فیلم‌برداری الکل مصرف نکرده است اما دفعات زیادی بوده که قبل از فیلم‌برداری نوشیدنی‌های الکلی مصرف کرده باشد. او شخصاً اعتراف کرد روزی نیست که بدون الکل سر کند و بیشتر شب‌ها با حالتی نامتعادل به بستر می‌رود.

هری پاتر دنیای سینما در خصوص این عادت ناپسندی که دارد اظهار ندامت کرد و مدعی شد زمانی که الکل مصرف می‌کند حالش از این رو به آن رو می‌شود و از زمین و آسمان اشکال‌تراشی می‌کند.

دنیل ردکلیف سلبریتی گوشه‌نشین و منزوی است و از بیست سالگی گوشه عزلت انتخاب کرده و کمتر ترجیح می‌دهد با دوستانش بیرون برود، این سلبریتی پرآوازه که در سال ۲۰۱۵ ستاره خودش را در خیابان هالیوود که هنرپیشه‌ها در آن ستاره دارند بدست آورد مدعی شد او آدم مؤدب و خوش‌مشربی بوده است اما این روزها دیگر چنین رفتاری ندارد و به دنبال راه مناسبی است تا دوباره زندگی بهتر گذشته‌اش را تجربه کند.

 

 

بونو

 

بازیگران و ستاره هایی که از سر سفره عقد فرار کردند+ عکس

 

پاول دیوید هیوسن ستاره گروه راک یوتو (U2) است و در صحنه‌‌های موسیقی او را با نام هنری بونو می‌شناسیم. بونو کارنامه بسیار درخشانی به لحاظ اخلاق و رفتار دارد و فرد انسان‌دوستی است. عروس های فراری در این زمینه می‌توان به تلاش‌های این خواننده ایرلندی تبار برای ایجاد صلح میان ایرلند شمالی و جنوبی اشاره کرد.

 

خرید و ارسال دارو برای بیماران متبلا به ایدز در آفریقا نیز یکی دیگر از اعمال انسان‌دوستانه بونو است این موارد باعث شد تا در چندین سال نام بونو را در فهرست نامزدهای جایزه صلح نوبل شاهد باشیم. اما این سکه روی دیگری نیز دارد و بونو رفتار ناپسند زیادی در زندگی‌اش دارد.

بونو که تاکنون به بیشتر از ۴۰ مؤسسه خیرخواهانه کمک کرده است سابقه بسیار بدی در فرار از مالیات دارد. در سال ۲۰۱۱ گزارش‌های زیادی در انگلستان منتشر شد که گروه یوتو قصد داشته تا میلیون‌ها دلار پول را به حساب‌های کشورهای دیگر منتقل کند تا از این طریق از زیر بار پرداخت مالیات خلاص شود.

گفته می‌شود یوتو ضرب‌المثل چراغی که به خانه روا است به مسجد حرام است را اصلاً رعایت نمی‌کند و حتی حاضر به پرداخت مالیاتی که سود آن به ایرلند می‌رسد نیز نمی‌باشد، به عبارت دیگر او ترجیح می‌دهد تا پول‌هایش در کشورهای دیگر خرج شوند اما به ایرلند که کشور زادگاهش است نرسد.

از طرف دیگر در سال ۲۰۱۸ مدیران یکی از موسسه‌های خیریه‌ای که تحت نظر بونو در آفریقا فعالیت می‌کردند به اتهام‌های مختلفی محکوم شدند و هواداران بونو را به دلیل عدم نظارت به موسسه‌ای که او ایجاد کرده بود متهم نمودند. قضیه به اندازه‌ای بالا گرفت که بونو مجبور شد شخصاً بابت این رفتار عذرخواهی کند.

 

 

مگان مارکل

 

بازیگران و ستاره هایی که از سر سفره عقد فرار کردند+ عکس

 

دوشس ساسکس، عروس خاندان سلطنتی بریتانیا که دل پرنس هری را برد و با او ازدواج کرد به‌عنوان ید طولایی در انجام امور خیریه دارد و به‌عنوان شخصیت انسان‌دوست و خیرخواهی شناخته می‌شود. مگان مارکل برای اینکه خودش را در نظر افکار عمومی خوب و موقر جلوه دهد از آشنایان و فامیل‌اش خواست تا به جای اینکه به او هدیه عروسی بدهند، پول این هدیه را به انجمن‌های خیریه اهدا کنند.

اما رفتار مگان مارکل هرگز از دید تیزبین رسانه‌ها و مردم آگاه مخفی نمانده است و بسیاری بر این باور هستند که مگان قلب پاک و رئوفی ندارد و اگر کارهای خیریه انجام می‌دهند تنها به این دلیل است که می‌خواهد خودش را در نظر مردم خوب و موجه جلوه دهد.

این عوام‌ فریبی‌های مگان مارکل به اندازه‌ای ادامه پیدا کرد که سامانتا مارکل، خواهر ناتنی مگان، نتوانست این رفتار را تحمل کند و به رسانه‌ها گفت:

خواهر کوچک‌ترش علاقه زیادی به جلب نظر در اذهان عمومی دارد و از زمانی که کودک بود همیشه به این فکر می‌کرد که در بزرگسالی عروس خاندان سلطنتی شود و به عنوان یک پرنسس همیشه در راس نگاه‌‌های مردم و رسانه‌ها باشد.

عروس های فراریبه همین دلیل است که مگان مارکل پس از ازدواج بار پرنس هری باز هم به رفتار عوام‌فریبانه خود ادامه می‌دهد و با انجام امور خیرخواهانه سعی می‌کند جای بیشتری در دل مردم باز کند.

 

 

مت دیمون

 

بازیگران و ستاره هایی که از سر سفره عقد فرار کردند+ عکس

 

مت دیمون را حسابی می‌شناسیم و از فیلم‌هایش لذت برده‌ایم، این سلبریتی در کنار ظاهر جذاب و مردانه اش، دل صافی دارد و توانسته‌ است به یکی از مهربان‌ترین سلبریتی‌های هالیوود تبدیل شود. اخلاق و رفتار خوب مت دیمون به اندازه‌ای تأثیرگذار بود که حتی دیگر سلبریتی‌ها نیز از او تعریف می‌کنند.عروس های فراری  در این زمینه می‌‌توان به تعریف و تمجید‌های امیلی بلانت اشاره کرد که در جایی گفته بود مت دیمون مهربان‌ترین انسانی است که او در عمرش دیده‌ است.

اما از قرار معلوم مت دیمون حواسش به گفته‌هایش نیست و هر از گاهی صحبت‌های او با رسانه‌ها جنجال ایجاد می‌کند. مت دیمون نظرهای مختلفی در خصوص سایر سلبریتی‌ها دارد و در صحبت‌هایش با رسانه‌ها با نگاه انتقادی در مورد همکارانش صحبت می‌کند. این امر بعضی مواقع به اندازه‌ای بالا می‌گیرد که دیمون تحت تأثیر رسانه‌ها مجبور می‌شود بابت حرف‌هایی که گفته عذرخواهی کند.

 

به این ترتیب می‌توان گفت مت دیمون اگر از حالا به بعد حواسش به حرف‌هایی که می‌زند باشد و نگاه تند منتقدانه‌اش را نسبت به سایرین کنار بگذارد، بیشتر در دل‌ هواداران جا باز خواهد کرد.

 

 

لبران جیمز

 

بازیگران و ستاره هایی که از سر سفره عقد فرار کردند+ عکس

 

لبران جیمز با ۲۰۳ سانتی‌متر قد به عنوان یکی از بلند بالاترین ورزشکارهای آمریکا شناخته می‌شود و از قرار معلوم اخلاقش همانند قدش خوب و پسندیده است. لبران جیمز نه تنها ورزشکار خوبی در میدان بسکتبال است بلکه در زندگی شخصی و خانوادگی نیز مرد بسیار خوانواده‌دوستی است.

لبران جیمز به اندازه‌ای با اخلاق است که پس از رسیدن به شهرت، از تمامی افرادی که در دروان کودکی و نوجوانی آنها را به هر نوع آزرده بود عذرخواهی کرد و مدعی شد در طول زندگی سعی دارد تا همیشه دل مردم را بدست بیاورد.

تا اینجای کار از خوبی‌های لبران جیمز برای شما گفتیم اما بد نیست بدانید لبران جیمز نیز همانند سایر سلبریتی‌ها حاشیه‌های مختلفی داشته است. در این زمینه می‌توان به رابطه لبران و شارون رید (Sharon Reed)، یکی از خبرنگاران میامی اشاره کرد. از قرار معلوم شارون از لبران بچه‌دار شده اما لبران از این فرزند حمایت نمی‌کند.

شایعه دیگری نیز از رابطه لبران جیمز و بیانسه حکایت دارد که چیزی در این زمینه اثبات نشده و فقط در حد حدس و گمان باقی‌مانده است. افرادی که شایعه رابطه لبران جیمز و بیانسه را باور دارند دلیل خود برای این شایعه را عدم حضور بیانسه در مراسم ازدواج لبران می‌دانند.

 

 

رایان گاسلینگ

 

بازیگران و ستاره هایی که از سر سفره عقد فرار کردند+ عکس

 

رایان کارنامه بسیار درخشانی در هالیوود دارد و به لحاظ هنری به دستاوردهای چشمگیری رسیده است، رایان که جایزه اسکار را در کارنامه‌اش دارد در اذهان عمومی فردی انسان‌دوست به‌نظر می‌رسد و در سال ۲۰۱۱ زمانی که در خیابان دو نفر با هم درگیر شده بودند وارد ماجرا شد و این دونفر را از هم جدا کرد و آشتی داد. گفته می‌شود مدتی پیش نیز رایان گاسلینگ شخصاً جان یک انسان را از مرگ حتمی نجات داده است.

در این بین ازقرار معلوم رایان به‌اندازه‌ای که در دنیای هالیوود معروف است در زندگی شخصی اعتبار ندارد و رفتار ناپسند او همه را به تنگ آورده است.

اگر زندگی رایان گاسلینگ را دنبال کرده باشید حتماً به خاطر دارید که در سال ۲۰۰۲ او رابطه‌ای صمیمی و عمیق با ساندرا بولاک برقرار کرد، مدتی بعد نیز پس از بازی در فیلم «دفترچه خاطرات»، با ریچل مک‌آدامز، بازیگر نقش اول این فیلم وارد رابطه شد.

این‌گونه که پیداست آتش عشق رایان گاسلینگ خاموش‌شدنی نیست و پس از بازی در فیلم «لا لا لند» عاشق اما استون، هنرپیشه نقش اول این فیلم شده است. رایان گاسلینگ تاجایی که امکان دارد سعی می‌کند روابط خود را از چشم رسانه‌ها و پاپاراتزی‌ها دور نگه دارد به همین دلیل نیز تأکید می‌کند که هیچ چیزی بین او و اما استون در جریان نیست اما با توجه به سابقه‌ای که از رایان سراغ داریم نمی‌توان به‌راحتی چنین شایعه‌ای را تکذیب کرد.

 

 

دواین جانسون

 

بازیگران و ستاره هایی که از سر سفره عقد فرار کردند+ عکس

 

راک دنیای سینما این روزها به یکی از پول‌ساز‌ترین سلبریتی‌های هالیوود تبدیل شده و فیلم‌های The Fate of the Furious و Jumanji: Welcome To the Junge در سال ۲۰۱۷ بیشتر از ۲ میلیارد دلار در سطح جهانی فروش کرد. این امر باعث شد تا دواین جانسون قسمت زیادی از درآمد خود را صرف امور خیریه کند و دل هواداران را بدست بیاورد.

چنین رفتارهایی باعث شد تا هواداران دواین جانسون را به‌عنوان سلبریتی انسان‌دوستی که همیشه قلبش نگران سایر انسان‌هاست بشناسند اما قضیه به همین سادگی‌ها هم نیست و گفته می‌شود دواین جانسون و وین دیزل مشکلات زیادی در صحنه فیلم‌برداری آخرین نسخه از فیلم سریع و خشن داشته‌اند.

این‌گونه که پیداست دواین جانسون در فیلم‌برداری‌ها دخالت زیادی در اموری که به او مربوط نیست دارد و اصرار زیادی داشته تا قسمت‌های زیادی از فیلم‌نامه نسخه جدید فیلم جومانجی تغییر کند.

 

 

اگر دواین جانسون را بشناسید حتماً به خوبی می‌دانید که او با نام ورزشی راک در دنیای مسابقات کشتی‌‌کج به محبوبیت رسید و راه خودش را به هالیوود باز کرد، از قرار معلوم راک در زمانی که در مسابقه‌‌های کشتی‌کج حضور داشته نیز نسبت به خانم‌هایی که در این مسابقات شرکت می‌کنند همیشه نگاه تحقیرانه‌ای داشته و به آنها بد و بیراه می‌گفته است.

به هر ترتیب محبوبیت دواین جانسون روز به روز در حال افزایش است و این سلبریتی خوش قد و قامت به لطف شبکه‌های اجتماعی توانسته است دل میلیون‌ها نفر هوادار را بدست بیارود، جالب است بدانید محبوبیت دواین جانسون به اندازه‌ای است که گفته می‌شود شاید روزی به پشتوانه این همه هوادار به سرش بزند تا در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نامزد شود.

 

دیدنی ترین چهره های عروس و داماهای اجباری

شرط عجیب عروس های هندی برای شروع زندگی !!

خودروی فراری ماشین عروس زوج اهوازی + تصاویر

جذابترین عروس های خوش اندام و دونده (عکس)


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان