بهترین راه درمان افتادگی پلک چشم کلیپ و عکس

بهترین راه درمان افتادگی پلک چشم کلیپ و عکس

افتادگی پلک چیست؟ آیا درمان بدون جراحی برای رفع افتادگی پلک وجود دارد؟ چه تاثیر در بینایی و زیبایی شخص دارد؟ برای پاسخ به این سوالات در ادامه همین بخش آرایش و زیبایی وبسایت ناز وب ما را همراهی کنید.

 

بسیاری از افراد از پف چشم و پلک بالایی رنج می برند پوست اضافه روی چشم را به اصطلاح افتادگی پلک می گویند. که رفع این افتادگی و پف پلک بالایی در جوانسازی و زیبایی فیس هر فرد تاثیر بسزایی دارد.

بهترین راهکارهایی که باعث رفع افتادگی پلک می شود در بخش ذیل گنجانده شده است. با تمرین و انجام دستورالعمل های گفته شده بدون جراحی می توانید چهره ای شاداب تر و چشمانی زیباتر داشته باشید.

 

بهترین راه درمان افتادگی پلک چشم کلیپ و عکس

 

درمان افتادگی پلک چشم با روش های شگفت انگیز طبیعی به همراه کلیپ آموزشی

افتادگی پلک چشم ممکن است جدی تر از آنچه که به نظر می رسد، باشد. افتادگی پلک ها علاوه بر اینکه سن را بیشتر نشان می دهد باعث ایجاد بیماری های چشمی هم می شود.

درمان افتادگی پلک بدون جراحی

توجه : پیش از مصرف هرگونه ماسک، با مالیدن مقداری کمی از آن بر روی پوست دست خود به مدت حداقل 20 دقیقه، از نداشتن حساسیت نسبت به آن اطمینان حاصل نمایید.

1. ماسک چای بابونه

بابونه دارای خواص ضد التهابی است که می تواند پلک چشم را تقویت کرده و برای درمان افتادگی پلک چشم مفید می باشد.

دو عدد چای کیسه ای بابونه را در آب جوش بیندازید و بگذارید تا عصاره آن در بیاید، پس از خنک شدن کیسه ها را به مدت 15-20 دقیقه بر روی پلک چشم بگذارید.

2. سفیده تخم مرغ

 

بهترین راه درمان افتادگی پلک چشم کلیپ و عکس

 

سفیده تخم مرغ برای سفت شدن پوست و رفع افتادگی پلک چشم مفید می باشد.

پلک چشم ها را تمیز کنید و مقداری سفیده تخم مرغ را بر روی آن ها بمالید و بگذارید تا خشک شود سپس چشم ها را با آب سرد بشویید.

3. یخ

یخ عروق خونی را کاهش داده و برای رفع افتادگی پلک ها مفید می باشد. کافی است قطعات یخ را بر روی پلک چشم بمالید و به زودی اثر آن را ببینید.

4. انگور بخورید

انگور حاوی عناصری است که از روند پیری سلولی جلوگیری می کند بنابراین با اضافه کردن انگور به رژیم غذایی خود می توانید از افتادگی پلک چشم جلوگیری کنید.

 

بهترین راه درمان افتادگی پلک چشم کلیپ و عکس

 

5. ماسک خیار برای چشم

خیار میوه ای غنی از کافئیک اسید و اسکوربیک اسید بوده که باعث کاهش التهاب می شود و پوست شما را سفت می کند.

خیار را حلقه حلقه کنید و دو تکه ی آن را بر روی چشم ها قرار دهید و بگذارید 15-20 دقیقه بماند.

 

بهترین راه درمان افتادگی پلک چشم کلیپ و عکس

 

6. ورزش برای رفع افتادگی پلک چشم

یک تمرین ورزشی مفید برای رفع افتادگی پلک چشم: چشمان تان را ببندید و انگشتان دست خود را بر روی پلک بگذارید، آرنج خود را بلند کنید تا عدد 5 بشمارید و هر بار به آرامی بر روی پلک ها فشار دهید، هنگامی که به عدد 5 رسید سعی کنید با وجود فشار چشم ها را باز کنید.

این تمرین را روزی 10 بار انجام دهید.

7. خواب کافی داشته باشید

اگر خواب کافی نداشته باشید، چشم های تان زود خسته می شوند و به زودی دچار افتادگی پلک چشم می شوید. برای رفع افتادگی پلک چشم سعی کنید زود به رختخواب بروید و خوابی آرام و بدون استرس داشته باشید.

 

بهترین راه درمان افتادگی پلک چشم کلیپ و عکس

 

8. درمان افتادگی پلک در طب سنتی با دارو های گیاهی

آلوئه ورا

لوسیون خانگی آلوئه ورا یکی از بهترین مواد طبیعی برای درمان افتادگی پلک در طب سنتی محسوب می شود. چهار قاشق غذاخوری ماست را با چهار قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا، دو قاشق غذاخوری بلغور جو دوسر و پنج تکه خیار خرد شده ترکیب کنید و بر روی پلک بمالید، بگذارید 20 دقیقه بماند و سپس با آب سرد خوب بشویید.

 

 

بهترین راه درمان افتادگی پلک چشم کلیپ و عکس

 

عسل

عسل یکی دیگر از مواد طبیعی مفید برای سفت شدن پلک ها و درمان افتادگی پلک چشم می باشد، مقداری عسل طبیعی را بر روی پلک ها بمالید و بگذارید 10 دقیقه بماند سپس با آب سرد خوب بشویید.

زردچوبه

زردچوبه یکی دیگر از دارو های گیاهی برای درمان افتادگی پلک می باشد، یک قاشق چای خوری جوش شیرین را با نصف قاشق چای خوری زردچوبه و مقداری آب لیموترش تازه ترکیب کنید. خمیر به دست آمده را بر روی پلک چشم بمالید، بگذارید 10 الی 15 دقیقه بماند و سپس با آب سرد بشویید.

 

 

بهترین راه درمان افتادگی پلک چشم کلیپ و عکس

 

9. درمان افتادگی پلک با ورزش

1- ابرو های خود را تا جایی که می توانید بالا ببرید، حالا چشمان خود را کاملا باز کنید و تا عدد پنج بشمارید. به آرامی ابرو های را پایین بیاورید و استراحت کنید، این تمرین را برای 5 تا 10 دقیقه تکرار کنید.

2- انگشتان را بر روی چشم ها بگذارید و به آرامی چشم ها را به سمت گوش ها بکشید، حالا چشم ها را خیلی سریع پنج تا ده بار باز و بسته کنید.

 

بهترین راه درمان افتادگی پلک چشم کلیپ و عکس

 

3- انگشت اشاره خود را بر روی ابرو ها بگذارید به آرامی به طرف پایین فشار دهید، در همین حال سعی کنید با غلبه بر فشار ابرو ها را به طرف بالا بکشید، با کمک این تمرین، عضله اطراف چشم و پلک فوقانی تقویت می شود.

این روش را برای 5 تا 10 دقیقه تکرار کنید.

10. روغن برای افتادگی پلک

روغن بادام حاوی مقادیر بالایی ویتامین E می باشد که پوست را مرطوب و سفت می کند و به عنوان یکی از بهترین روغن های طبیعی برای درمان افتادگی پلک محسوب می شود.

هرشب قبل از خواب مقداری روغن بادام را بر روی پلک ها بمالید و صبح روز بعد با آب بشویید.

اینک برای شما عزیزان رفع افتادگی پلک با آرایش و میکاپ را آموزش می دهیم با ادامه این بخش مهم زیبایی با مجله ناز وب همراه باشید.

 

 

بهترین راه درمان افتادگی پلک چشم کلیپ و عکس

 

آموزش اصلاح افتادگی پلک با آرایش

 اگر پلک شما همانند گذشته سفت نیست و دچار افتادگی شده است باید صدمات ناشی از آفتاب، آلودگی و امثال آن را ملامت کنید. این حالت به دلیل از بین رفتن کلاژن ایجاد می شود که در طی آن پوست بسیار ظریف پلک شل و لخت می شود.

آرایشگر مشهوری به نام دریک روتلج که تاکنون برای میشل اوباما و اوپرا جادویی کار کرده است، روش از بین بردن مشکل افتادگی پلک با آرایش را بیان کرده است.

 

بهترین راه درمان افتادگی پلک چشم کلیپ و عکس

 

وسایل مورد نیاز:

* مداد ابرو: ابروهای درست طراحی شده تاثیر زیادی در بالا بردن چشم ها دارد. بهتر است به دنبال مداد ابرویی باشید که بافت خشکی داشته باشد، چرا که اگر زیاد چرب باشد، احتمال پخش شدن آن زیاد است. 

*ست سایه چشم: سایه چشم های کرمی برای ترکیب با قسمت های خارجی گوشه چشم بسیار ساده تر هستند.

 

۱٫ برای آنکه پلک ها بالاتر دیده شود و افتادگی پلک کمتر مشاهده شود به گزارش پرشین وی باید در اولین مرحله به خوبی کمان ابروی خود را برداشته یا با مداد طراحی کنید، به طوری که هنگامی که مستقیم به جلو نگاه می کنید قله کمان ابرو در بالای گوشه بیرونی عنبیه قرار گرفته باشد.

 

بهترین راه درمان افتادگی پلک چشم کلیپ و عکس

 

۲٫ با یک سایه چشم کرمی به رنگ قهوه ای تیره یک مثلث در گوشه خارجی پلک ها بکشید. آن را به سمت بالا ترکیب کنید به طوری که رنگ سایه تا خط چین پلک محو شود.

۳٫ تنها قسمت داخلی مژه پایین را با مداد قهوه ای بکشید تا بدون آنکه توجه به سمت پایین جلب و افتادگی پلک نمایان شود خطوط چشم را مشخص کنید.

۴٫ برای جلوه بیشتر با رنگ ، سایه بنفش روی پلک ها بزنید.

۵٫ سایه چشم پودری سفید مرواریدی را به گوشه های داخلی چشم بزنید.

۶٫ مژه ها را فر مژه بزنید تا چشم ها بازتر دیده شود. دو لایه ریمل بزنید تا تاثیر بازترشدن چشم ها بارزتر شود. در صورت تمایل، همانند مدل این تصویر می توانید از مژه مصنوعی استفاده کنید.

 

رفع افتادگی پلک بالایی چشم با نکات زیر

آرایش تصویری پلک های پف کرده بجای جراحی پلک!

جراحی افتادگی پلک چه عوارضی دارد

درشت کردن چشم ها با ترفندهای آرایشی


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان