ramazan
ramazan

240 هزار دلار پاداش برای ازدواج با این دختر + عکس

240 هزار دلار پاداش برای ازدواج با این دختر + عکس

240 هزار دلار پاداش برای ازدواج با این دختر + عکس

$ 240,000 reward for marrying this girl + photo

 

ماجرای پرهیاهوی پیدا کردن شوهر برای دختر میلیاردر تایلندی سوژه داغ کاربران مجازی شد. پاداش هنگفتی که در قبال ازدواج با این دختر در نظر گرفته شده است! در ادامه علت چنین پاداش هنگفت برای ازدواج با این دختر را بدانید.

 

یک میلیاردر تایلندی برای کسی که با دختر 26 ساله او ازدواج کند، مبلغ هنگفتی را به عنوان پاداش در نظر گرفته است.

آرون رودتونگ، میلیاردر 58 ساله تایلندی و مالک مزرعه میوه دوریان در استان چومپهان تایلند، تصمیم گرفته است آینده دخترش کارنسیتا را تضمین کند. به گزارش ناز وب، رودتونگ، در یک اقدامی عجیب، پیشنهاد داده است که به هرکسی که با دختر او ازدواج کند، 240 هزار دلار پول می‌دهد. علاوه بر این، کل املاک رودتونگ هم به داماد تعلق خواهد گرفت.

این میلیاردر در پیشنهاد خود تاکید کرده است که دخترش بر دو زبان انگلیسی و چینی مسلط است و تا حالا ازدواج نکرده است. کارنسیتا هم اکنون به پدرش در مدیریت تجارت خود کمک می‌کند.

 

240 هزار دلار پاداش برای ازدواج با این دختر + عکس

 

در بخش‌هایی از تایلند، پسر باید به هنگام ازدواج به دختر مهریه دهد. اما رودونگ گفته است او چنین چیزی نمی‌خواهد. در مقابل، او به داماد آینده‌اش 240 هزار دلار و نیز مزرعه چند میلیون پوندی خود را به داماد خواهد داد.

 

رودتونگ گفته ملیت شوهر دخترش مهم نیست. بلکه مهم آن است که شوهر سختکوش باشد و کارنیستا را خوشبخت کند. این میلیاردر تصریح کرد: «من کسی را می‌خواهم که از تجارتم مراقبت و آن را بادوام کند. من یک شخص دارای مدرک لیسانس یا فوق لیسانس یا فلسفه نمی‌خواهم.»

 

وی ادامه داد: «من فقط یک مرد با پشتکار می‌خواهم. فقط کسی که سختکوش باشد. همین.»

 

240 هزار دلار پاداش برای ازدواج با این دختر + عکس

 

به رغم اینکه رودتونگ، فرزندان دیگری دارد، اما او گفته همه دارایی‌های خود را به داماد خود خواهد داد. او افزود: «به محض اینکه صاحب داماد شدم، همه دارایی‌ام را به او خواهم داد.»

به گزارش دیلی‌میل، رودتونگ یک مزرعه میوه دوریان دارد که روزی ۵۰ تن میوه می‌دهد و بزرگترین مزرعه منطقه است. این ثروتمند بودایی، املاک دیگری هم دارد. با انتشار پیشنهاد رودتونگ، تعداد زیادی از مردم به او و دخترش پاسخ داده‌اند. کارنیستا، با بیان اینکه به او توجه زیادی شده است، تاکید کرده که او هنوز مجرد است.

 

با این حال، او گفته شوهر آینده‌اش ممکن است در دریافت پول از پدرش با دشواری‌هایی مواجه شود. چرا که او قصد دارد از این پول برای انجام عمل جراحی زیبایی در کره استفاده کند.

 

240 هزار دلار پاداش برای ازدواج با این دختر + عکس

 

رودتونگ، بدون اینکه به دخترش اطلاع بدهد، پیشنهاد جنجالی‌اش را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. یکی از دوستان کارنیستا، پست پدرش را به او نشان داد. امری که دختر ۲۶ ساله را غافلگیر کرد. کارنیستا اعلام کرد: «این درست است که من هنوز مجرد هستم. اگر با کسی ازدواج کنم، فقط می‌خواهم او سختکوش و شخص خوبی باشد که به خانواده‌اش عشق می‌ورزد.»

در گوشه ای دیگر از این جهان پهناور نیز برای ازدواج با یک دختر همجنس باز پاداش هنگفتی در نظر گرفته شده است که درادامه این بخش از خبرهای جذاب و خواندنی ناز وب به این خبر نیز نگاهی می انداریم.

یک مرد میلیاردر هنگ کنگی برای اینکه دختر همجنس باز خود را سر به راه کند گفته است به مردی که با او ازدواج کند 40 میلیون دلار پول نقد جایزه می دهد. به گزارش نازوب این پول به کسی تعلق میگیرد که بتواند قلب این دختر را تسخیر کرده و او را به ازدواج راضی کند.

 

240 هزار دلار پاداش برای ازدواج با این دختر + عکس

 

این خبر در حالی منتشر شد که گفته میشود دختر این مرد که یک معمار برجسته در سطح اروپا میباشد اخیرا با یک خانم که دوست دختر او بوده است در پاریس ازدواج کرده است و حالا پدرش که این ازدواج را قبول ندارد تصمیم گرفته است به این طریق او را سر به راه کند. ناز وب، جیجی چائو 33 ساله دختر این مرد ثروتمند میگوید نظری در رابطه با این کار پدرم ندارم اما به نظرم سرگرمی جالبی باشد.

 

240 هزار دلار پاداش برای ازدواج با این دختر + عکس

 

این مرد چینی اعلام کرده است قصد او از این کار پیدا کردن یک فرد با استعداد است که سرمایه کافی برای شروع کار و زندگی ندارد و اصلا اهمیتی نمیدهد که داماد آینده اش پولدار باشد یا فقیر تنها چیزی که اهمیت دارد اخلاق و رفتار اوست و اینکه بتواند دختر این مرد را عاشق خود کند.

این خانم فارغ التحصیل رشته معماری از دانشگاه منچستر در سال 1999 است و اکنون در همین زمینه در انگلستان مشغول به کار است.

240 هزار دلار پاداش برای ازدواج با این دختر + عکس

 

جایزه 600 میلیارد تومانی برای ازدواج با این دختر ! عکس

اتاق حجله اجباری دختر 11 ساله با مرد 40 ساله! عکس و داغ ترین خبرهای جذاب

فیلم تکان دهنده از تجارت بردگان جنسی

پاداش ازدواج کردن با این دختر همجنس باز!! (عکس)


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان