ramazan
ramazan

فیلم های سینمایی و سریال های نوروز 98

فیلم های سینمایی و سریال های نوروز 98

فیلم های سینمای و سریال های متنوع نوروزی بی شک بخشی از زیبایی های عید نوروز است. با ادامه این بخش فرهنگی از وبسایت ناز وب به معرفی این فیلم های سینمایی و سریال ها می پردازیم با ما همراه باشید.

 

سریال نوروز ۹۸ شبکه یک:

نون. خ/ کارگردان: سعید آقاخانی

مجموعه تلویزیونی «نون. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی که برای پخش در ایام نوروز ۹۸ از شبکه یک سیما آماده می‌شود، از اواخر آذر ماه امسال کلید خورد.

 

فیلم های سینمایی و سریال های نوروز 98

 

سعیدآقاخانى، حمیدرضا آذرنگ، فریده سپاه منصور، على صادقى، هومن حاج عبدالهى، نعیمه نظام‌دوست، سیروس میمنت، على صالحى، پاشا جمالى، نسرین مرادى، هدیه بازوند و ندا قاسمى از جمله بازیگران این سریال نوروزی هستند. فیلمنامه سریال را نیز امیر وفایی نوشته است.

 

این مجموعه تلویزیونی در ۱۶ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای برای پخش در ایام نوروز ۹۸ از شبکه یک سیما تولید می‌شود.

 

آقاخانی پیش از این در تلویزیون کارگردانی سریال‌های «عید امسال»، «زن بابا»، «راه در رو»، «خوش نشین‌ها»، «نقطه سرخط»، «دزد و پلیس»، «خروس»، «روز‌های بد، به‌در»، «بیمار استاندارد» و «شب عید» را به عهده داشته است که اغلب از جمله سریال‌های پربیننده سیما بوده‌اند. «نون. خ» یازدهمین سریال آقاخانی در مقام کارگردان محسوب می‌شود. فرجی نیز پیش از این سریال «لژیونر» را تهیه کرده است.

 

ساده‌دلان/ کارگردان: بهرنگ توفیقی

سریال «ساده‌دلان» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا برای پخش از شبکه دو سیما در نوروز ساخته می‌شود.

محمدحسین لطیفی سرپرستی نویسندگان این سریال را برعهده دارد. مجموعه «پدر» آخرین پروژه مشترک بهرنگ توفیقی و حامد عنقا در تلویزیون بوده است که در ایام رمضان ۹۷ از شبکه دو سیما روی آنتن رفت.

 

فیلم های سینمایی و سریال های نوروز 98

 

حامد عنقا از این سریال به عنوان سریال خانوادگی که فضایی مفرح دارد، یاد می‌کند که درون‌مایه‌ طنز دارد اما سریالی طنز نیست.

 

مرّ قانون/ کارگردان: علیرضا نجف‌زاده

سریال «مرّ قانون» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و تهیه کنندگی مهران مهام دی‌ماه در منطقه سعادت‌آباد تهران کلید خورد. این را امیرعباس پیام و مهدی روشن‌روان نوشته‌اند و قرار است برای نوروز ۹۸ از شبکه سه سیما پخش شود.

 

فیلم های سینمایی و سریال های نوروز 98

 

مهران مهام، تهیه‌کننده سریال نوروزی «مُرّ قانون» هم درباره حضور دو کارگردان در این پروژه گفته است: توجه به آنتن نوروز و شرایط فورس ماژور صلاح بر این بود که سریال «مُر قانون» را همراه با دو کارگردان محمدحسین لطیفی و علیرضا نجف‌زاده تولید کنیم.

برخلاف آنچه برخی از خبرگزاری‌ها منتشر کردند محمد حسین لطیفی تا ۳۰ بهمن به عنوان کارگردان همراه ما خواهد بود و در ادامه ایشان به عنوان مشاور پروژه و کارگردان، سریال را همراهی خواهد کرد.

مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، شیدا خلیق، مهشید ناصری، دلسا ملکی، مهران رجبی، کریم قربانی در سریال نوروزی شبکه سه ایفای نقش می‌کنند. البته این روزها فیلمنامه در حال تکمیل نهایی است و قطعاً در ادامه بازیگران دیگری نیز به مجموعه اضافه خواهند شد.

 

فیلم های سینمایی و سریال های نوروز 98

 

 

هم چنین اکران فیلم های سینمایی نوروز 98

جلسه کارگروه اکران چهارشنبه ۲۲ اسفند ماه برگزار شد و طبق اعلام غلامرضا فرجی سخنگوی کارگروه، هفت فیلم برای اکران نوروزی از میان ۱۴ فیلم انتخاب شدند.

به این ترتیب در سرگروه «آزادی» فیلم «زندانی‌ها» به کارگردانی مسعود ده نمکی، سرگروه ایران «رحمان ۱۴۰۰» منوچهر هادی، در سرگروه استقلال فیلم «تختی» بهرام توکلی، سرگروه زندگی «چهار انگشت» حامد محمدی، در سرگروه فرهنگ فیلم «پیشونی سفید ۳»، در سرگروه باغ کتاب فیلم «ژن خوک» سعید سهیلی و سرگروه آستارا؛ فیلم «متری شش و نیم» سعید روستایی از ۲۵ اسفند ماه در سینماها اکران می‌شوند.

 

فیلم های سینمایی و سریال های نوروز 98

 

فرجی در پاسخ به اینکه آیا با توجه به مدت زمان نمایش فیلم‌هایی که بیش از ۱۲۰ دقیقه هستند و حرف و حدیث‌هایی که برای افزایش قیمت بلیت این فیلم‌ها مطرح شده بود، چنین موضوعی در جلسه مطرح شد؟ گفت: به طور کلی هر تصمیمی برای تعیین قیمت بلیت از سوی وزارت ارشاد گرفته می‌شود.

او همچنین درباره فیلم‌هایی که به اکران نوروزی نرسیدند و نیز برخی خبرهایی که درباره «دیدن این فیلم جرم است» منتشر شده بود، بیان کرد:

معرفی فیلم‌های نوروزی در جلسه کارگروه بدون بحث خاصی به نتیجه رسید چون سرگروه‌ها و پخش‌کننده‌ها و صاحبان فیلم‌ها برای ارائه قرارداد با یکدیگر توافق کرده بودند و امروز بدون مشکل به جمع‌بندی رسیدیم. ضمن اینکه برای فیلم «دیدن این فیلم جرم است» قراردادی به شورا ارائه نشد.

وی درباره تبلیغات زودهنگام فیلم «رحمان ۱۴۰۰» منوچهر هادی هم در سطح شهر که پیش از جلسه و معرفی فیلم‌های نوروزی اتفاق افتاده است، گفت: وقتی فیلمی به عنوان برنامه نوروزی ارائه می‌شود، می‌تواند کارهای دیگر را هم پیگیری کند و به همین دلیل براساس توافقاتی (که با سرگروه) انجام داده بودند، تبلیغات آن‌ها زودتر انجام شده است.

 

فیلم‌های سینمایی نوروز 98 در یک نگاه:

«زندانی‌ها» به‌کارگردانی مسعود ده‌نمکی

«رحمان 1400» منوچهر هادی

«تختی» به‌کارگردانی بهرام توکلی

«چهار انگشت» به‌کارگردانی حامد محمدی

«آهوی پیشونی‌سفید» به‌کارگردانی جواد هاشمی

«ژن خوک» به‌کارگردانی سعید سهیلی

«متری شیش‌ونیم» به‌کارگردانی سعید روستایی

پیشاپیش فرا رسیدن نوروز باستانی 98 را به همه شما کاربران عزیز وبسایت تفریحی ناز وب تبریک می گوییم امیداواریم سالی پر از سلامتی و برکت روز افزون داشته باشید. گروه تفریحی ناز وب.

 

برترین فیلم های هیجانی و ماجراجویی تاریخ سینما + تصاویر

جدید و برترین فیلم های سینمایی دنیا (عکس)

پکیج پرفروش ترین فیلم های سینمایی و اکران های پاییزی

کسانی که عاشق اند این فیلم‌ ها را حتما ببینند+عکس


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان