ramazan
ramazan

آموزش تا کردن لباس در چمدان و کمد/ ترفندهای مسافرت

آموزش تا کردن لباس در چمدان و کمد/ ترفندهای مسافرت

4 فصل زیبای آفرینش و سیر و سفر در این فصول زیبا بسیار دلنشین و خاطره انگیز است. در کنار این موقعیت بسیار عالی برای گردشگری بسیاری از عزیزان دغدغه چمدان بستن دارند!

The 4 beautiful seasons of creativity and travel in these beautiful seasons are very pleasant and memorable. In addition to this excellent tourist location, many loved ones have a luggage bag!

 

گاهی حجم لباس، اکسسوری و ملزومات به قدری زیاد است که شاید شما از سفر کردن منصرف شوید! گروه ناز وب در این بخش نکات اصلی برای چیدمان لباس در چمدان یا حتی در میز و کمدهای خانه با فیلم آموزشی بسیار کامل در این بخش قرار داده است با 15 دقیقه زمان برای این بخش به دانستنی های خود اضافه کنید و بدون هیچ هزینه و زحمتی از سبک زندگی جدید و ترفندهای بسیار جالبی که در این بخش آموزش می بینید لذت ببرید.

 

بیشتر بدانید: آموزش جالب و صحیح تا کردن تی شرت(+تصاویر)

 

 

آموزش تا کردن لباس در چمدان و کمد/ ترفندهای مسافرت

 

ترفندهای مسافرت

جمع کردن لباس ها برای قرار دادن درون چمدان شاید برای تمام خانم ها خانه دار یکی از سخت ترین کارها باشد، بدترین قسمت ماجرا آنجاست که بعد از رسیدن به مقصد تمام لباس ها چروک شده و نیاز به اتو دارند.

پس با همراه کردن ناز وب این ترفندهای جالب را بخوانید، ببینید و لذت ببرید.

 

 

آموزش تا کردن لباس در چمدان و کمد/ ترفندهای مسافرت

 

لباسها را چگونه در چمدان بگذاریم که چروک نشود؟

هنگامی که قصد سفر دارید، ممکن است جمع کردن لباس ها و وسایل مورد نیاز، ذهنتان را به خود مشغول کند. به ویژه وقتی که می خواهید لباس های یک هفته ی خود را درون یک ساک مسافرتی جا بدهید.

لوله کردن و پیچاندن لباس ها به مراتب راه حل مناسب تری نسبت به تا کردن آنهاست. چون اینکار فضای بیشتری را در چمدان در اختیار شما قرار می دهد.

 

آموزش تا کردن لباس در چمدان و کمد/ ترفندهای مسافرت

 

همچنین این روش، از چروک شدن لباس ها در چمدان جلوگیری می کند و وقتی که به مقصد رسیدید، دیگر مجبور نخواهید بود تمام لباس هایتان را دوباره اتو کنید.

 

 

آموزش تا کردن لباس در چمدان و کمد/ ترفندهای مسافرت

 

گام اول برای گذاشتن لباس در چمدان

از لباس های بزرگ تر شروع کنید و آنها را در ته ساک یا چمدانتان بگذارید. به منظور افزایش فضا، بزرگ ترها را در ته ساک و لباس های کوچک تر را رو قرار می دهیم.

 

گام دوم برای گذاشتن لباس در چمدان

شلوارهایتان را از وسط به درازا تا کنید. سپس از انتهای شلوار شروع کرده و آن را به سمت بالا لوله کنید. حالا شلوارهای لوله شده را ته ساک بگذارید.

 

آموزش تا کردن لباس در چمدان و کمد/ ترفندهای مسافرت

 

گام سوم برای گذاشتن لباس در چمدان

تی شرت ها و بلوزها را از وسط به درازا تا کرده و اگر امکانش هست دوباره از وسط یک تای دیگر بزنید. از قسمت پایین بلوزها شروع کرده و آن را به سمت یقه بپیچانید. حالا بلوزهای لوله شده را در لایه ی بعدی روی شلوارها قرار دهید.

 

بیشتر بخوانید: روش هایی برای جلوگیری از شلختگی

گام چهارم برای گذاشتن لباس در چمدان

لباس های زیر را هم روی لباس های تا و لوله شده قرار می دهیم. از وسط تا کنید و سپس آنها را لوله کنید.
گام پنجم برای گذاشتن لباس در چمدان

کت ها، پیراهن های مردانه و دیگر لباس های رسمی را روی لباس های لوله شده در چمدان بگذارید. لوله کردن و پیچاندن این لباس ها ممکن است باعث از شکل افتادن یقه یا قسمت های دیگر لباس شود. پس این گونه لباس ها را تا کرده و روی لباس های لوله شده قرار دهید.

توجه: اگر می خواهید کفش هایتان را هم کنار لباس هایتان در چمدان بگذارید، می توانید از فضای موجود در داخل کفش ها هم استفاده کنید و لباس های رل شده کوچک را در آنجا قرار دهید!

Train to dress up in suitcases and wardrobes / travel tricks

 

فیلم آموزشی تا کردن لباس برای چمدان، کمد و کشوهای میز لباس

عزیزان تا زمان لود کامل فیلم شکیبا باشید


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان