ramazan
ramazan

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

امروز و در این بخش به معرفی ستاره ها و سلبریتی هایی که جت شخصی و خودروهای بسیار لوکس و گاها عجیب دارند می پردازیم. از جت شخصی سردار آزمون به همراه پدرش تا ماشین چندمیلیاردی محمدرضا گلزار و هلیکوپتر شخصی اش.

Today and in this section, we introduce stars and lifts that have personal jets and cars that are very luxurious and sometimes weird

 

سلبریتی‌ها دنیا را زیر نگین انگشتری خود دارند! و به هر کجا که قدم می‌گذارند با موجی از هواداران روبرو می‌شوند، همین امر هم باعث شده تا سلبریتی‌ها در تمام دنیا طرفداران زیادی داشته باشند. از طرف دیگر دنیا از چیزی که قبلاً بود کوچکتر شده و سلبریتی‌های بین‌المللی را سراغ داریم که در نقاط مختلف دنیا کار می‌کنند و در یک چشم به‌هم زدن سوار بر جت‌های شخصی خود از یک قسمت دنیا به نقطه‌ای دیگر مسافرت می‌کنند.

سبک زندگی لاکچری و فوق العاده این سلبریتی ها ساعت ها زمان می برد تا تصاویر آنها را مشاهده کنید. که در کشورخودمان نیز این سلبریتی ها و چهره های شناخته شده ومشهور کم نیستند.

 

سلبریتی‌هایی که جت شخصی دارند را بشناسید

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

به همین دلیل نیز هست که در کنار خودروها و موتورسیکلت‌های گران‌قیمت،‌ سلبریتی‌های زیادی را می‌شناسیم که دست‌کم برای خودشان یک جت شخصی دارند تا برای کار یا تفریح نیازی به خرید بلیت هواپیما نداشته باشند و هر زمان که اراده می‌کنند پهنه‌ آسمان را پشت‌سر بگذارند و از مسافرت‌های هوایی با جت‌های شخصی خود لذت ببرند.

از آنجایی که تعداد سلبریتی‌هایی که جت‌ شخصی دارند کم نیست و هر کدام از این جت‌ها نیز ویژگی‌ها و امکانات خاصی دارند، خالی از لطف نیست اگر در ادامه با هم نگاهی به فهرست جت‌های شخصی سلبریتی‌ها داشته باشیم.

 

دواین جانسون

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

دواین جانسون را سال‌ها است که می‌شناسیم و به‌خوبی می‌دانیم این هنرپیشه قدرتمند و خنده‌رو پس از موفقیت در مسابقات کشتی‌کج، راهی هالیوود شد و کار و کاسبی خوبی برای خودش در مرکز سینمای دنیا به‌راه انداخته است. دواین جانسون که ۱۰ دوره سابقه قهرمانی در کشتی‌کج را در کارنامه‌اش دارد موفقیت خود را در مسابقات کشتی‌کج مدیون خانواده‌اش است و جالب است بدانید تمامی اعضای خانواده دواین منجمله پدر، پدربزرگ و دایی‌هایش اهل کشتی کج بودند.

دواین جانسون به لحاظ مال و مکنت نیز کاملاً از مال دنیا بی‌نیاز است و به‌گزارش مجله فوربز در سال ۲۰۱۸ دواین با درآمدی نزدیک به ۱۲۴ میلیون دلار در هر سال، در فهرست پنجمین سلبریتی پول‌ساز جهان قرار گرفته است.

کاملاً مشخص است هرچقدر که ثروتمند هم باشید باز هم نمی‌توانید چنین ثروتی را خرج کنید. در نتیجه ولخرجی‌های دواین جانسون پایانی ندارد و خبرهای زیادی از خریدهای رنگ و وارنگ جانسون را در رسانه‌ها شاهد هستیم. یکی از این خریدها، یک جت شخصی است که گفته می‌شود دواین جانسون به قیمت گزاف ۲۲۰ میلیون دلار، این هواپیما را خریداری کرده و به لطف این جت‌شخصی، در کمترین زمان دنیا را زیر پا می‌گذارد.

 

فلوید می‌ودر

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

علاقه‌مندان مسابقات بکس به‌خوبی فلوید می‌ودر را می‌شناسند و می‌دانند با مشت‌زنی طرف هستیم که تاکنون در هیچ مبارزه‌ای شکست نخورده و از ۵۰ مسابقه‌ای که در آن حضور داشته است، ۵۰ برد مسلم داشته.

چنین رکورد بی‌سابقه‌ای باعث افزایش دستمزد فلوید می‌ودر شده و در همین راستا در سال ۲۰۱۵، مجله فوربز، می‌ودر را به‌عنوان پردرآمد‌ترین سلبریتی دنیا معرفی کرد. گفته می‌شود می‌ودر در سال ۲۰۱۵ چیزی حدود ۳۰۰ میلیون دلار درآمد داشته است. می‌ودر تنها در عرض یک شب و با حضور در یک مسابقه چیزی نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار درآمد دارد و از هر فرصتی برای ولخرجی و گشت و گذار به دور دنیا استفاده می‌کند.

در همین راستا یک فروند هواپیمای جت شخصی در میان خرید‌های فلوید می‌ودر به چشم می‌خورد. فلوید می‌ودر در خصوص قیمت‌نهایی خرید این هواپیما سخنی به زبان نیاورده است اما بدون شک با هواپیمای شخصی طرف هستیم که مبلغ زیادی بابت خرید آن پرداخت شده است.

 

سردار آزمون

پس از درخشش سردار آزمون در جام ملت های آسیا، او تصمیم گرفت به سن‌پترزبورگ مهاجرت کند و فوتبالش را در باشگاه زنیت ادامه دهد.

اما درخشش او در زنیت باعث شد تا باشگاه قدرتمند روسی تحت تاثیر بازی های آزمون قرار بگیرد.

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

او حالا در اینستاگرامش تصویری از بازگشت به ایران منتشر کرده است.تصویری که سردار و پدرش را در یک جت شخصی نشان می دهد.

 

From the personal jet of the commander of the test, along with his father, to the multi-billion-dollar car, Mohammad Reza Golzar and his personal helicopter

 

جکی چان

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

جکی چان از آن دسته سلبریتی‌های بسیار محبوب در میان ایرانی‌ها است و مردم سایر قسمت‌های دنیا نیز علاقه خاصی به این هنرپیشه هنگ‌کنگی خنده‌رو دارند. اگر شما هم از طرفداران جکی چان هستید حتماً به‌خوبی می‌دانید که با یکی از پرکارترین هنرپیشه‌های دنیا طرف هستیم که بیشتر از ۱۰۰ فیلم بلند را در کارنامه‌اش دارد.

چنین کار و تلاشی، پول خوبی را برای جکی چان به‌دنبال داشته و گفته می‌شود در سال ۲۰۱۶، جکی چان چیزی نزدیک به ۶۱ میلیون دلار پول درآورده است. ثروت جکی چان بالغ بر ۴۰۰ میلیون‌ دلار برآورد می‌شود و به‌عنوان یکی از ثروتمند‌ترین هنرپیشه‌های هالیوودی به‌حساب می‌آید.

جکی چان چنین پول و ثروتی را بلااستفاده نگذاشته و تا می‌توانسته ولخرجی کرده است. یکی از این ولخرجی‌ها را می‌توان خرید یک جت شخصی از نوع امبرائر لگسی ۵۰۰ (Embraer Legacy 500 jet) نام برد که قیمتی نزدیک به ۲۰ میلیون دلار دارد.

 

دن بیلزریان

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

اگر اهل اینستاگرام باشید به احتمال زیاد نام دن بیلزریان (DAN BILZERIAN) را شنیده‌اید. بیلزریان که در شبکه‌های مجازی با نام سلطان اینستاگرام لقب گرفته، از آن دسته سلبریتی‌هایی به‌حساب می‌آید که زندگی بسیار مجلل و پرخرجی دارد.

بیلزریان از آن دسته سلبریتی‌هایی است که ثروت هنگفتی را از پدر به ارث برده است، از طرف دیگر خودش هم ید طولایی در قمار دارد و در سال ۲۰۱۰ به‌عنوان یکی از موفق‌ترین بازیکن‌های پوکر از جانب مجله بلوف (Bluff)، انتخاب شده است. گفته می‌شود دن بیلزریان در یک جلسه ورق‌بازی، چیزی نزدیک به ۳.۶ میلیون دلار را از دست داده است.

دن بیلزریان به اندازه‌ای ثروت دارد که چنین باخت‌هایی برای او همانند پول خرد است و زندگی پرخرج و عیاشی‌هایی که دارد باعث شده تا در سن ۳۸ سالگی، دوبار دچار حمله قلبی شود. دن بیلزریان در لس‌آنجلس و کالیفرنیا خانه دارد و از آنجایی که پایتخت قمار دنیا در لاس‌وگاس واقع شده است مانند مردم عادی برای رفتن به این شهر سوار بر خودرو نمی‌شود و یک جت اختصاصی خریداری کرده تا هر وقت هوس قمار به سرش زد، خودش را در کمترین زمان به لاس‌وگاس برساند.

این جت شخصی از نوع گلف‌استریم ۴ است و خرید آن چیزی حدود ۶ میلیون دلار خرج روی دست دن بیلزریان گذاشته است.

 

جی‌زی

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

زوج مشهور دنیای موسیقی جی‌زی و بیانسه هستند و جی‌زی به‌عنوان یکی از ثروتمندترین رپرهای دنیا شناخته میشود. جی‌زی دقیقاً ۲۱ جایزه گرمی را از آن خود کرده و در سال ۲۰۱۷، مجله فوربز۷ ثروت جی‌‌زی را معادل ۸۱۰ میلیون دلار تخمین زده است. به این ترتیب با نگاهی به درآمد و ثروت بیانسه و یک حساب سرانگشتی می‌توان حدس زد، جی‌زی و بیانسه مجموعاً بیشتر از یک میلیارد دلار ثروت دارند و به لطف این ثروت تمام‌نشدنی دائم به همدیگر خودروهای اشرافی و جزیره‌های گران‌قیمت و باصفا هدیه می‌دهند.

اما در میان تمامی هدایایی که این زوج سلبریتی به یکدیگر هدیه داده‌اند، جزیره‌ شخصی که جی‌زی با قیمت ۴ میلیون دلار برای بیانسه خرید بیشتر از بقیه به چشم می‌خورد. بیانسه نیز برای اینکه سخاوتمندی جی‌زی را جبران کند برای تولد او یک دستگاه بوگاتی ویرون خریداری کرد. قضیه هدیه دادن جی‌زی و بیانسه ادامه پیدا کرد تا اینکه در نهایت باخبر شدیم بیانسه دل به دریا زده است و یک فروند جت شخصی با قیمت ۴۰ میلیون دلار برای جی‌زی خریداری کرده است.

این جت شخصی از چیزی که فکرش را بکنید مجهزتر است و حتی به یک آشپزخانه نیز مجهز می‌باشد. اتاق خواب، دو سرویس بهداشتی مجزا را می‌توان از دیگر ویژگی‌های این جت شخصی نام برد. تجهیزات داخلی این جت نیز از بهترین مواد ساخته شده‌‌اند و تودوزی صندلی‌های این هواپیما از چرم بسیار مرغوبی تهیه شده است.

 

کریستیانو رونالدو

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

در این قسمت نیز به سلبریتی رسیدیم که طرفداران زیادی در ایران دارد، این هواداران که روز و شب حساب کاربری رونالدو در اینستاگرام را دنبال می‌کنند، به خوبی می‌دانند که رونالدو چیزی بیشتر از ۱۵۵ میلیون هوادار در اینستاگرام دارد و کریستیانو رونالدو هر از گاهی تصاویری از سفرهای خود با جت شخصی‌اش را در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارد.

رونالدو نه تنها از فوتبال درآمد چشمگیری دارد بلکه از تبلیغات و سایر حاشیه‌های زندگی خود نیز درآمد هنگفتی به‌دست می‌‌آید و مجله فوربز مدتی پیش گزارش داد کریستیانو رونالدو با برند ورزشی نایکی قراردادی به مبلغ هنگفت ۱ میلیارد دلار بسته است.

این دستمزدهای میلیون دلاری رونالدو را به یکی از ثروتمندترین فوتبالیست‌ دنیا تبدیل کرده و مدتی پیش باخبر شدیم یک جت گلف‌استریم با مدل G650 خریداری کرده که قیمتی نزدیک به ۴۵ میلیون دلار دارد. این هواپیمای شخصی، نه تنها امکانات خوبی را برای کریستیانو رونالدو فراهم می‌کند بلکه چیزی نزدیک به ۱۸ نفر مسافر دیگر نیز در این هواپیما جا می‌شوند تا رونالدو دست هر کسی را که دلش خواست بگیرد و سوار بر هواپیما دور دنیا را بگردند.

 

جیم کری

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

جیم‌ کری به اندازه‌ای با فیلم‌هایش ما را خندانده است که وقتی حتی نام این هنرپیشه بامزه را می‌شنویم ناخودآگاه لبخند به لب‌مان می‌آید. ایس ونچورا: کارآگاه حیوانات، احمق‌ و احمق‌تر، ماسک و نمایش ترومن از مهم‌ترین فیلم‌های جیم کری هستند و به‌رغم اینکه چند سالی می‌شود فیلم پرفروشی را از جیم کری شاهد نیستیم اما باز هم سابقه هنرپیشگی او در هالیوود، ثروت چشمگیری را برای این بازیگر فیلم‌های کمدی به ارمغان آورده است.

جیم کری به اندازه‌ای پول و ثروت دارد که نمی‌داند با پول‌هایش چکار کند و در همین زمینه باخبر شدیم یک فروند حت شخصی گلف‌استریم وی را خریداری کرده است. این هواپیمای بزرگ و مجهز چیزی حدود ۴۱ میلیون دلار قیمت دارد و هر وقت جیم کری اراده کند، با این جت شخصی دور دنیا را زیر پا می‌گذارد.

 

جان تراولتا

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

اگر تا این قسمت از فهرست جت‌های شخصی سلبریتی‌ها با ما همراه بوده باشید حتماً متوجه شده‌اید که سلبریتی‌های زیادی جت شخصی دارند اما کمتر سلبریتی را سراغ داریم که خلبانی این جت‌ها را نیز بلد باشد. اما داستان جان تراولتا با بقیه سلبریتی‌ها فرق می‌کند و با چهره سرشناسی طرف هستیم که علاقه زیادی به پرواز دارد و همین علاقه باعث شد تا گواهینامه خلبانی را نیز کسب کند.

جالب است بدانید جان تراولتا به اندازه‌ای عاشق پرواز و هواپیما است که خانه‌ای در فلوریدا خریده تا این خانه با فرودگاه فاصله بسیار کمی داشته باشد و هر وقت که از حضور بر روی زمین خسته شد، لباس خلبانی بر تن کند و سوار بر جت‌های شخصی‌اش به دور دنیا پرواز کند.

در بالا گفتیم جت‌های شخصی و مطمئن باشید اشتباه نکردیم چرا که جان تراولتا به‌جای یک فروند هواپیما، ۵ فروند جت شخصی بسیار مجهز دارد. یکی از این هواپیما‌ها یک فروند بوئینگ ۷۰۷-۱۳۸ متعلق به هواپیمایی کانتاس (Qantas)‌ است. جان تراولتا سفیر رسمی این هواپیمایی است و مدتی پیش اپرا وینفری را به همراه چندین نفر دیگر با هواپیما به استرالیا برد.

 

محمد رضا گلزار

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

عکس زیر محمدرضا گلزار رو در کنار هلیکوپتر شخصی اش نشان میدهد

 

نیمار

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

نِیمار دا سیلوا سانتوس جونیور که در دنیای فوتبال او را با نام نیمار می‌شناسیم بارها به‌عنوان یکی از بهترین فوتبالیست‌های دنیا شناخته شده است و اگر اهل فوتبال باشید حتماً به خوبی می‌دانید که مهارت عجیبی در استفاده از هر دو پا برای کنترل توپ دارند.

نیمار در سال ۲۰۱۷ با مبلغ گزاف ۲۲۲ میلیون یورو به با شگاه پاری‌ سن‌ژرمن ملحق شد و این قرار داد او را به گران‌قیمت‌ترین فوتبالیست دنیا تبدیل کرده است. با چنین پول و ثروتی نیمار به جای اینکه یک فروند هواپیما بخرد، دو فروند جت شخصی در اختیار دارد. یکی از این جت‌ها مدل فنوم (Phenom) ۱۰۰ است و قیمتی حدود ۴ میلیون دلار دارد.

جت دیگر نیمار مدل سسنا سیتِیشن ۶۸۰ (Cessna Citation) است و هواپیمای گران‌قیمت‌تری به‌حساب می‌آید اما از آنجایی که نیمار این هواپیما را دست‌دوم خریداری کرده، چیزی حدود ۵ میلیون دلار برای آن هزینه نموده است. جالب است بدانید فهرست ولخرجی‌های نیمار به همین‌جا ختم نمی‌شود و این اسطوره فوتبال در کنار دو فروند جت شخصی، یک هلی‌کوپتر و کشتی بزرگ تفریحی نیز دارد.

 

اپرا وینفری

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

اپرا وینفری به اندازه‌ای در آمریکا نفوذ دارد که می‌گویند اگر روزی هوس رئیس‌جمهوری به سرش بزند، در انتخابات رأی بیشتری نسبت به رقبا بدست خواهد آورد. اپرا وینفری یکی از شناخته‌شده‌ترین زن‌های سیاه‌پوست آمریکایی است و بانفوذترین زن دنیا شناخته می‌شود. اپرا که جایزه اسکار را نیز در کارنامه‌اش دارد در کنار دستاوردهای هنری و اجتماعی، به لحاظ اقتصادی نیز یکی از ثروتمندترین زن‌های سیاه‌پوست دنیا شناخته می‌شود و سرمایه او از ۳ میلیارد دلار تجاوز می‌کند.

این امر باعث شده تا یک جت‌شخصی بسیار پیشرفته از نوع بمباردیه بی.‌دی ۷۰۰ (Bombardier) را در اختیار داشته باشد. اپرا این جت را با مبلغ گزاف ۴۲ میلیون دلار خریداری کرده و در گروه جت‌های شخصی دورپروازی قرار می‌گیرد که به راحتی می‌توان با آن به هر نقطه‌ای از دنیا پرواز کرد.

جت شخصی اپرا به لحاظ فضا و امکانات نیز هواپیمای بسیار راحت و جاداری است و ۱۹ سرنشین داخل این هواپیما به راحتی قرار می‌گیرند. گفته می‌شود این جت شخصی دارای بهترین امکانات داخلی است و برای مسافرت‌های هوایی طولانی از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا جهت سرگرم کردن مسافرین بهره می‌گیرد. تجهیزات داخل این جت نیز کاملاً اشرافی و لاکچری انتخاب شده‌اند.

 

لوئیز همیلتون

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

علاقه‌مندان مسابقات فرمول‌وان به خوبی لوئیز همیلتون را می‌شناسند و می‌دانند که در سال ۲۰۰۸ قهرمان جهان شد. جالب است بدانید لوئیز همیلتون زمانی که هنوز کودکی بیشتر نبود با یکی مربیان تیم مک‌لارن آشنا شد و از همان زمان تصمیم‌اش را گرفت تا در آینده قهرمان مسابقات فرمول یک شود.

لوئیز همیلتون در حال حاضر برای تیم مرسدس‌بنز رانندگی می‌کند و قهرمان زودهنگام فصل ۲۰۱۸ مسابقات فرمول یک شده است. این امر باعث شد تا گزارش شود لوئیز همیلتون در سال ۲۰۱۸ چیزی نزدیک به ۵۰ میلیون دلار درآمد داشته است.

در نتیجه در کنار خودروهای گران‌قیمت و سریعی که در گاراژ لوئیز همیلتون ۳۴ ساله به چشم می‌خورد، سریع‌ترین راننده جهان یک فروند هواپیمای بمباردیه چنلجر ۶۰۵ را خریداری کرده است. این هواپیما با مبلغ گزاف ۲۵ میلیون دلار خریداری شد و گفته می‌شود لوئیز همیلتون برای خرید آن از ترفند‌‌های جالبی استفاده کرد تا پرداخت مالیات را دور بزند.

 

مارک کیوبن

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

مارک کیوبن از آن دسته سرمایه‌دارانی است که چیزی حدود ۲.۳ میلیارد دلار ثروت دارد و یکی از ماهرترین سرمایه‌گذاران نسل جدید آمریکا به‌حساب می‌آید. کیوبن ذهن اقتصادی بسیار زیرکی دارد و استاد زمان‌سنجی در معاملات است. در این زمینه می‌توان به فروش Broadcast.com به یاهو اشاره کرد. این معامله دقیقاً در زمانی انجام شد که فناوری‌های اینترنتی رونق زیادی داشت و یاهو بابت این خرید چیزی نزدیک به ۵.۷ میلیون دلار به مارک کیوبن پرداخت کرد.

جالب اینجاست که این خرید هیچ سودی برای یاهو نداشت و پس از مدتی یاهو از خرید خود کاملاً پشیمان شد. اما هوشمندی مارک کیوبن در خرید و فروش برای وی ثروت افسانه‌ای را به دنبال داشته و این میلیاردر و تاجر معروف یک فروند هواپیما و کشتی تفریحی بسیار بزرگ و مجلل دارد.

بر اساس گزارشی که سی‌.‌ان‌.‌بی‌سی منتشر کرده است، مارک کیوبن رکورد گینس را برای بیشترین تراکنش مالی در یک مرحله، در اختیار دارد. این تراکنش مربوط به خرید هواپیمای گلف‌استریم وی با قیمت گزاف ۴۰ میلیون دلار بوده است.

 

استیو جابز

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

استیو جابز به اسطوره فناوری‌های نوین تبدیل شده و کسی بود که توانست از هیچ به همه‌چیز برسد و با به‌راه‌اندازی شرکت اپل معنای جدیدی از تعامل انسان با کامپیوتر و گوشی‌های هوشمند را تعریف کرد. استیو جابز در سال ۲۰۱۱ به دلیل سرطان لوزالمعده در سن ۵۶ سالگی دار فانی را وداع گفت اما امپراتوری که بنا کرده است نامش را همیشه جاودان نگه خواهد داشت.

ثروت استیو جابز از چیزی که فکرش را بکنید بیشتر بود و گفته می‌شود ارزش دارایی‌های او نزدیک به ۱۰ میلیارد دلار بوده است. به لطف چنین سرمایه‌ای استیو جابز برای سفرهای تجاری یک فروند جت شخصی بزرگ و مجهز را خریداری کرده بود.

 

تام کروز

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

چیزی نزدیک به سه دهه است که تام کروز را بر پرده نقره‌ای شاهد هستیم و خاطره‌های خوشی با فیلم‌های او داریم، تام کروز هنرپیشه‌ای است که در میان سایر همقطاران خود، بیشترین دستمزد را برای بازی در فیلم‌ها دریافت می‌کند و در میان فیلم‌هایی که بازی کرده است بیشتر به‌خاطر بازی در مجموعه فیلم‌های ماموریت غیرممکن در میان هواداران شناخته می‌شود.

تام کروز در هر فیلمی که بازی می‌کند پرفروش می‌شود و درآمد این فیلم‌ها باعث شده تا او چیزی نزدیک به ۵۰۰ میلیون دلار ثروت داشته باشد. به لطف چنین ثروتی تام کروز دو جین موتورسیکلت و خودروی تراز اول را در گاراژ شخصی خود دارد و باخبر شدیم مدتی پیش یک فروند جت شخصی گلف‌استریم ۴ را با مبلغ گزاف ۳۶ میلیون دلار خریداری کرده است. این هواپیما به لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی چیزی کم و کسر ندارد و موتورهای این هواپیما توسط شرکت معروف رولزرویس ساخته شده است.

 

وارن بافت

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

علاقه‌مندان به دنیای اقتصاد و تجارت وارن بافت را به‌خوبی می‌شناسند و با‌شخصیتی طرف هستیم که به‌عنوان موفق‌ترین سرمایه‌گذار قرن بیستم میلادی شناخته می‌شود. وارن بافت دو قانون مهم در زندگی دارد که بازگو کردن آنها برای شما خالی از لطف نیسپ. قانون اول وارن بافت این است که پول را از دست ندهید و قانون دوم او این است که قانون اول را فراموش نکنید. وارن بافت بیشتر از هر کس دیگری قدر پول را می‌داند و در سال ۲۰۰۸ به‌عنوان ثروتمندترین فرد دنیا شناخته شد، در سال ۲۰۱۷ نیز وارن بافت در رتبه سوم فهرست ثروتمندترین افراد دنیا جای گرفت.

وارن بافت از آن دسته چهره‌های سرشناسی نیست که اهل خوشگذارنی و ولخرجی باشند و هواپیمای جت شخصی‌اش را به دلیل سفرهای کاری که به قسمت‌های مختلف دنیا داشت خریداری کرده است. وارن بافت در حال حاضر ۸۸ سال سن دارد و با ثروتی بیشتر از ۸۴ میلیارد دلار هرچیزی که اراده کند را می‌تواند در اختیار بگیرد. در نتیجه جت شخصی وارن بافت نه تنها هواپیمای راحت و مجهزی است بلکه به لحاظ امکانات و تجهیزات داخلی نیز یک هواپیمای کاملاً لوکس و اشرافی به‌حساب می‌آید.

 

آمیتاب باچان

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

آمیتاب باچان در جامعه هنری هندوستان فردی بسیار محترم و خوش‌نام است و اهالی هندوستان با او رفتاری همانند رفتار با یک پادشاه را دارند. جالب است بدانید شهرت آمیتاب باچان تنها در میان هندی‌ها خلاصه نمی‌شود و به چهره‌ای جهانی تبدیل شده که حتی در موزه لندن نیز جایی برای خودش دارد. آمیتاب باچان که به پدر سینمای هند نیز معروف است به‌عنوان یکی از گران‌قیمت‌ترین بازیگران سینمای هند شناخته می‌شود و بیشتر از ۱۹۰ فیلم بلند سینمایی را در کارنامه‌اش دارد.

حضور بیشتر از ۵ دهه در سینمای بالیوود ثروت هنگفتی را برای این هنرپیشه به دنبال داشته و دارایی‌های خالص آمیتاب باچان از مرز ۴۰۰ میلیون دلار تجاوز می‌کند. با این حساب خرید جت شخصی برای آمیتاب باچان چیزی نیست و پادشاه بالیوود یک هواپیمای بسیار مجهز دارد تا به هر نقطه‌ای از دنیا که دلش خواست بی‌درسر سفر کند.

 

ولید بن طلال

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

ولین بن طلال نوه عبدالعزیز آل سعود، بنیان‌گذار عربستان سعودی است و یکی از معروف‌ترین کارآفرین‌ها و سرمایه‌داران سعودی به‌حساب می‌‌آيد. ولید بن طلال به لحاظ ثروت و مکنت نیز دارایی هنگفتی دارد و گفته می‌شود که ثروتمندترین فرد جهان عرب است.

ولید بن طلال سرمایه‌گذاری‌های چشم‌گیری در آمریکا و کشورهای اروپایی انجام داده و جالب است بدانید حتی در توییتر و اپل نیز سرمایه دارد و گفته می‌شود دارایی‌های بن طلال بیشتر از ۲۰ میلیارد دلار است. بن طلال ید طولایی در کمک به سازمان‌‌‌های خیریه نیز دارد و مدتی پیش ۴ میلیارد دلار به خیریه کمک کرد.

ولید بن طلال با چنین پول و ثروتی یک کشتی تفریحی بسیار گران‌قیمت برای خودش خریده است که نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار ارزش دارد. ثروتمندترین مرد جهان عرب در کنار این کشتی یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ نیز در اختیار دارد و این هواپیما به لحاظ امکانات داخلی نیز دست کمی از لوکس‌ترین هتل‌های دنیا ندارد. فهرست هواپیماهای ولید بن طلال به همین‌جا ختم نمی‌شود و یک ایرباس ۳۲۱ در کنار هاوکر سیدلی ۱۲۵ (Hawker Siddeley) را می‌توان از دیگر جت‌های شخصی بن طلال نام برد.

 

جت شخصی ۱۵ میلیون دلاری لیونل مسی

رسانه آرژانتینی Doble Amarilla مدعی شده است لیونل مسی برای رفاه شرایط سفر خود و خانواده اش از اروپا به آمریکای جنوبی و بالعکس، یک جت شخصی خریداری کرده که ارزش این هواپیما 15 میلیون دلار است.

این جت در آمریکا خریداری شده ولی در آرژانتین ثبت می شود. مدل این جت گلف‌استریم وی است و 16 صندلی ویژه دارد. این جت مجهز به دو دستشویی (همراه با یک حمام) و دو آشپزخانه است.

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

مسی این جت را شخصی سازی هم کرده، روی دم این جت شماره 10 حکاکی شده و روی پله های آن نیز نام اعضای خانواده مسی دیده می شود. گفتنی است این هواپیما روز جمعه در بوینس آیرس فرود آمده است.

مسی قرار است روز یکشنبه فینال لیبرتادورس را در ورزشگاه برنابئو از نزدیک تماشا کند. این بازی بعد از جنجال های اخیرش، قرار است بالاخره روز یکشنبه بین بوکا و ریورپلات در برنابئو مادرید برگزار شود.

در ادامه نیز نگاهی داشته باشید به یکی دیگر از مهمترین وسیله نقلیه جهان خودرو. خودروهای عجیب و لوکس سلبریتی ها، ستاره های ایران و جهان. با ما همراه باشید و این چهره های مشهور را بشناسید.

 

خودرو محمد رضا گلزار

خودرو چند میلیاردی محمد رضا گلزار قبلن هم انتشار عکس بوگاتی 9 میلیاردی او در خارج از کشور خبرساز شده بود.

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

پول برای سلبریتی‌ها مانند چرک کف دست است و مشکلی با ولخرجی ندارند، در نتیجه به جای یک یا دو خودرو، ده‌ها خودرو در گاراژ سلبریتی‌ها یافت می‌شود. انصافاً هم باید گفت بعضی از سلبریتی‌ها سلیقه خوبی در انتخاب خودرو دارند و از بهترین خودروهای مدرن امروزی، تا خودروهای شیک و کلاسیک قدیمی را می‌توان در گاراژ آن‌ها یافت.

به این ترتیب سلبریتی نیست که خودروهای رنگ و وارنگ نداشته باشد، اما سلبریتی‌ها همیشه دنبال تمایز هستند و سعی می‌کنند تا چیزهایی داشته باشند که بقیه ندارند. به همین منظور سلبریتی‌های زیادی را شاهد هستیم که به خودروهای معمولی قانع نیستند و ترجیح می‌دهند سوار بر خودروهای عجیب و غریبی و صد البته خاص که عمدتاً قیمت گزافی هم دارند در خیابان‌ها جولان بدند.

با این حساب قصد داریم در ادامه با هم نگاهی به خودروهای عجیب و غریبی داشته باشیم که در دکان هیچ عطاری پیدا نمی‌شود اما سلبریتی‌ها تا دلتان بخواهید از این خودروها دارند.

 

کادیلاک بت‌موبایل جاستین بیبر

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

جاستین طرفداران بسیار زیادی در میان قشر نوجوان دارد، این خواننده جوان که راه صد ساله را در یک شب طی کرد و در سنین جوانی به مال و مکنت زیادی رسیده است نمی‌داند پول‌هایش را چگونه خرج کند.

در این بین یکی از چیزهایی هر جوانی آرزوی آن را دارد خودروهای لوکس و منحصر به فرد است و جاستین بیبر نیز که هیچ آرزوی محالی ندارد و هر چیزی که اراده کند را می‌تواند بخرد، برای اینکه تمایز ویژه‌ای با سایر سلبریتی‌ها داشته باشد یک خودروی کادیلاک بت‌موبایل خریده است. این خودرو توسط مؤسسه west coast customs که ید طولایی در شخصی‌سازی خودروها دارد کاملاً همانند بت‌موبایل طراحی شده و به لحاظ قدرت نیز همان‌گونه که از کادیلاک انتظار داریم با یک خودروی مدل ctv-v کوپه طرف هستیم که از یک پیشرانه v8 با ظرفیت ۴.۸ لیتر بهره می‌برد و ۵۷۰ اسب‌بخار نیرو را در اختیار جاستین قرار می‌دهد.

 

 ویل.آی‌.‌ام و مدل شخصی‌سازی شده‌ای از فولکس‌واگن قورباغه‌ای

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

به احتمال زیاد شما هم مثل ما باورتان نمی‌شود ویل‌.‌آی‌.‌ام سوار یک فولکس‌واگن قورباغه‌ شود اما چیزی در این تصویر می‌بینید درواقع نسخه‌ای شخصی‌سازی شده از فولکس‌واگن قورباغه‌ای است که با هنرمندی تمام، ظاهری جدید و امروزی پیدا کرده است.

اگر از طرفداران ویل‌.‌آی‌.‌ام باشید به‌خوبی می‌دانید که این موسیقیدان و خواننده معروف علاقه زیادی به تمایز دارد و این امر را می‌توان در نحوه پوشش و همچنین آهنگ‌های وی تشخیص داد. در همین راستا ویل‌.‌آی‌.‌ام که از طرفداران فولکس‌واگن قورباغه‌ای است، یک دستگاه از این خودرو را به مرکز شخصی‌سازی خودروی west coast customs تحویل داد تا نسخه‌ای جدید و منحصر به فرد آماده کنند.

جالب است بدانید شخصی‌سازی این خودرو چیزی حدود ۹۰۰ هزار دلار خرج روی دست ویل‌.‌آی‌.‌ام گذاشته است اما بدون شک ظاهر جدید این فولکس‌واگن قورباغه‌ای ویل‌.‌آی‌.‌ام را راضی نگه خواهد داشت.

 

نیکی میناژ و لامبورگینی اونتادور صورتی

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

لامبورگینی ممکن است برای افراد عادی خودروی افسانه‌ای و رویایی باشد اما داستان سلبریتی‌ها فرق می‌کند و دست‌کم چندین دستگاه خودروی لامبورگینی را در گاراژ آن‌ها پیدا می‌کنیم. این امر باعث شد تا نیکی میناژ هم برای اینکه از قافله سلبریتی‌های لامبورگینی‌سوار عقب نماند یک دستگاه لامبورگینی اونتادور را به گاراژ خود اضافه کند. از طرف دیگر میناژ برای اینکه لامبورگینی او با بقیه فرق داشته باشد رنگ صورتی را برای این خودرو انتخاب کرد.

با نگاهی به سبک و زندگی و آلبوم‌های نیکی میناژ می‌توان متوجه شد که صورتی، رنگ مورد علاقه اوست و اگر از طرفداران وی باشید حتماً به خوبی می‌دانید که اولین آلبوم نیکی میناژ با نام «جمعه صورتی» انتشار یافت. جالب است بدانید رنگ صورتی مورد علاقه الویس پریسلی فقید نیز بود و این سلطان راک اند رول، سوار بر یک دستگاه کادیلاک صورتی در خیابان‌ها حضور پیدا می‌کرد.

 

هاوارد دونالد و خودروی استون a35

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

این خواننده انگلیسی که یکی از اعضای سرشناس گروه تِیک‌دَت (take that) است و در دهه ۹۰ میلادی به‌عنوان یکی از سلبریتی‌های محبوب در بین نوجوانان شناخته می‌شد علاقه زیادی به مسابقه‌‌های اتومبیل‌رانی دارد.

در همین راستا به گزارش مجله درایوینگ (driving)، یک دستگاه استون a35 خریداری کرده و این خودرو را برای استفاده در پیست بهینه‌سازی کرده است. از آنجایی که هاوارد استعداد خوبی در موسیقی دارد و پیش از این رانندگی حرفه‌ای در پیست را تجربه نکرده بود در ابتدا سواری با استون a35 را بسیار اضطراب‌آور توصیف می‌کرد اما پس از چندین دور جولان دادن با این خودروی قدیمی اما چابک، توانست به جاده تسلط پیدا کند. جالب است بدانید استون مارتین a35 که هاوارد دونالد سوار بر آن می‌شود در سال ۱۹۶۸ راهی بازار شده است.

 

جاستین بیبر و یک خودروی لاکچری و برق‌برقی

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

شرکت خودروسازی فیسکِر دیگر خودروهای لاچکری تولید نمی‌کند اما خودروی فیشر کارما که ساخت دست این شرکت است به عنوان اولین خودروی لاچکری هیبریدی دنیا شناخته می‌شود و جاستین بیبر یک دستگاه از این خودروی لاچکری و منحصر‌به‌فرد را به مناسبت تولد ۱۸ سالگی‌اش هدیه گرفت.

سپس بیبر که از ظاهر معمولی این خودرو خوشش نمی‌آمد آن را به شرکت شخصی‌سازی خودروی west cost customes تحویل داد تا دستی به سر و رویش بکشند و حسابی به این خودرو رنگ و لعاب اضافه کنند. نتیجه یک خودروی لاچکری برق‌برقی از کار درآمد که حتی رینگ‌هایش نیز براق و درخشان بود.

در قسمت زیر این خودرو نیز لامپ‌های led تعبیه شد تا در حین رانندگی در شب، سطح آسفالت جاده را رنگین کند. استفاده از این لامپ‌ها بر اساس قوانین راهنمایی و رانندگی آمریکا ممنوع است و پلیس در صورت مشاهده، راننده را جریمه می‌کند اما جاستین بیبر کسی نیست که از جریمه‌ راهنمایی و رانندگی ابایی داشته باشد.

 

 بریتنی اسپیرز و یک هامر صورتی‌رنگ

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

سلبریتی‌های زن زیادی را شاهد هستیم که به خودروهای قدرتمند علاقه دارند، بریتنی اسپیرز نیز که عاشق جیپ هامر بود، یک دستگاه از این خودروی قدرتمند را خریداری کرد اما رنگ و ظاهر آن به دل برتینی ننشست. در نتیجه این هامر را به مراکز شخصی‌سازی خودرو تحویل داد تا دستی به سر و رویش بکشند.

نتیجه کار یک هامر صورتی‌رنگ شد که دیگر ابهت هامر را به همراه نداشت و عملاً شبیه به یک ماشین دخترانه شده بود. جالب است بدانید تودوزی‌های این خودرو توسط برند معروف لویی ویتون انجام شده بود و این برند اجازه نمی‌داد تا بریتنی اسپیرز تودوزی خودرو هامر خود را تغییر دهد. اما بریتنی گوشش بدهکار این حرف‌ها نبود و می‌خواست تمام قسمت‌های این هامر صورتی شود. مدتی بعد نیز این هامر دخترانه صورتی‌رنگ را در موزیک ویدئوی do somthing شاهد بودیم.

پس از پخش این موزیک ویدئو، برند لویی ویتون از بریتنی اسپیرز برای دستکاری در تودوزی این خودرو شکایت کرد و و مبلغ گزاف ۳۰۰ هزار دلار غرامت طلب کرد.

 

 فلو رایدا و بوگاتی زراندود

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

اگر موسیقی‌های روز دنیا را دنبال کرده باشید حتماً فلو رایدا را می‌شناسید و به‌خوبی در جریان هستید که این خواننده در حال حاضر یکی از پرفروش‌ترین خواننده‌های دنیا به‌حساب می‌آید و آلبوم mail on sunday فروش بسیار خوبی را تجربه می‌کند. به این ترتیب فلو رایدا که نمی‌داند ثروت‌اش را چگونه خرج کند همانند سایر سلبریتی‌ها جذب خودروهای لوکس و اشرافی شده است.

در این بین تجربه نشان داده سلبریتی‌ها به چیزهای پر زرق و برق علاقه بیشتری دارند و فلو رایدا نیز یک خودروی بوگاتی زراندود خرید تا به جاستین بیبر ثابت کند بوگاتی او از خودروی فیشر کارمای جاستین زرق و برق بیشتری دارد. این بوگاتی روکشی از طلا دارد و قالپاق‌های آن با طلای ۲۴ عیار زراندود شده‌اند.

 

 ویل‌.‌آی‌.‌ام و خودرویی با طراحی فضایی

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

بدون شک با اولین نگاه به این خودروی دلورین (delorean)، یاد فیلم back to the future افتاده‌اید. این دقیقاً همان چیزی است که ویل.‌آی.‌ام در نظر داشته و به همین دلیل یک دستگاه خودروی کلاسیک دلورین را خریداری کرد و با تحویل آن به شرکت شخصی‌سازی خودروی west coast customs ترتیبی داد تا این خودرو دقیقاً همان چیزی شود که در فیلم back to the future دیده‌ایم.

جالب است بدانید از قرار معلوم ویل‌.‌آی‌.‌ام وسواس زیادی برای ساخت این خودرو داشته و برای ساخت و سرهم کردن قسمت‌های مختلف آن نظارت زیادی انجام داده است. در این خودرو شاهد درهایی که به بالا باز می‌شوند هستیم تا حالت فضایی بودن این خودروی دلورین در ذهن تداعی شود. در کنار تغییرات ظاهری، بدون شک به لحاظ موتوری نیز این خودرو دستخوش بهینه‌سازی‌های زیاده شده است اما اطلاعاتی در خصوص این بهینه‌سازی‌ها در دسترس نیست.

 

 موستانگ‌های شخصی‌سازی شده سانی و شِر

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

به عنوان یک طرفدار موسیقی بدون شک شِر (cher)، را می‌شناسید، این بانوی خوش‌صدای دنیای موسیقی در دهه ۶۰ میلادی با گروهی با نام سانی و شر آلبوم بسیار موفقی را منتشر کرد و به اسم و آوازه‌ای جهانی رسید. شر مدت‌ها بعد از این گروه جدا شد و توانست به تنهایی نیز موفقیت‌های زیادی را از آن خود کند.

اما بدون شک با نگاهی به گروه سانی و شر، موستانگ‌های معروف شخصی‌سازی شده این گروه در ذهن تداعی می‌شود. این خودروها ساخت دست جورج باریس، بود. وی که در دهه ۶۰ میلادی به‌عنوان یکی از خوش‌ذوق‌‌ترین شخصی‌سازهای خودرو شناخته میشد، خودروهای زیادی را برای سلبریتی‌های آن زمان شخصی‌سازی کرد و یکی از معروف‌ترین کارهای باریس را می‌توان خودروی بت‌موبایل ساخت سال ۱۹۶۶ نام برد.

در همان سال جورج باریس یک جفت خودروی موستانگ را برای سانی و شر شخصی‌سازی کرد. این خودروها دست‌خوش تغییرات زیادی شده بودند و با توجه به اینکه سال‌های زیادی از شخصی‌سازی آن می‌گذرد باز هم جذاب و رویایی به‌نظر می‌رسند.

 

 جاستین بیبر و یک آئودی r8 پلنگی

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

آئودی r8 یکی از خودروهایی است که در گاراژ بسیاری از سلبریتی‌ها یافت می‌شود. این خودرو ظاهر بسیار جذاب دارد و سرعت و چالاکی‌اش باعث شده تا جای خودش را در دل سلبریتی‌ها باز کند. در این بین جاستین بیبر هم مانند سایر سلبریتی‌ها یک دستگاه آئودی r8 را به گاراژ خود اضافه کرده است اما بیبر که همیشه دنبال تفاوت و تمایز است و با ثروتی که دارد هر کاری دلش بخواهد می‌کند این آئودی r8 را همانند یک پوست پلنگ رنگ‌آمیزی کرده تا جذابیتی عجیب و استثنایی داشته باشد.

این آئودی جذاب و سلبریتی‌پسند، پیشرانه‌ای v10 با ظرفیت 5.2 لیتر دارد و ۵۳۲ اسب‌بخار نیرو در اختیار جاستین بیبر قرار می‌دهد تا در جاده‌ها بتازد و دل هواداران را ببرد.

 

 تراویس بارکر و عشق کادیلاک

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

تراویس بارکر در یکی از محله‌های فقیرنشین شهر فونتانا در کالیفرنیا زاده شد و به جای درس و مشق، وقت خود را صرف موسیقی کرد و با تلاش فراوان توانست اسم و رسم خوبی در دنیای موسیقی برای خودش دست و پا کند و همکاری بلندمدتی با گروه بلینک ۱۸۲ شروع کرد و به مال و منال چشمگیری رسید.

تراویس قسمت زیادی از این ثروت را به عشق خود که خودروهای کادلیاک است اختصاص داد و حتی در گردن تراویس نیز خالکوبی یک خودروی کادیلاک به‌چشم می‌خورد. تراویس عشق خود به خودروهای کلاسیک کادیلاک را از پدرش به‌ارث برده است و یک کادیلاک کوپه مدل ۱۹۶۶ به‌عنوان سوگلی خودروهای کادیلاک بارکر شناخته می‌شود. از قرار معلوم زمانی که بارکر بچه بود، پدرش او را با یک کادیلاک از همین مدل در خیابان‌ها گردش می‌داد و همین امر باعث علاقه زیاد تراویس بارکر به کادیلاک کوپه مدل ۱۹۶۶ شده است.

 

آستین ماهون و علاقه‌اش به خودروهای زنگ‌زده

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

آستین از آن دسته خواننده‌هایی است که موفقیت خودش را مدیون اینترنت است و در سال ۲۰۱۱ ویدئوهایی از اجراهایش را منتشر کرد و به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد. وی توانست اولین آلبوم خودش را در سال ۲۰۱۲ منتشر کند و یکی پس از دیگری کنسرت‌های پرفروشی اجرا کرد و در عرض تنها چند سال به ثروت هنگفتی رسید.

آستین ماهون که از آن سلبریتی‌های تازه‌ به دوران رسیده است سعی می‌کند تمایز زیادی با سایر سلبریتی‌ها داشته باشد. به همین دلیل بیشتر خودروهای حاضر در گاراژ آستین ماهون شخصی‌سازی شده و خاص هستند. در بین تمامی این خودروها یک بی‌.‌ام‌.‌و i8 به چشم می‌خورد که رنگ بسیار جالب و خاصی دارد. آستین این بی‌.‌ام‌.و را به رنگی همانند فلز زنگ‌زده درآورده است تا از دور احساس شود با یک خودروی بسیار قدیمی و زنگ‌زده طرف هستیم اما وقتی به این خودرو نزدیک می‌شود چشم‌ مخاطب با یک بی.‌ام‌.‌و i8 شیک و امروزی طرف می‌شود که هرکسی آرزویش را دارد.

آستین سفارش داده بود که رینگ‌های این خودرو زراندود شود و این موارد باعث شده تا خودروی زنگ‌زده بی.‌ام‌.و i8 در نزد بسیاری از هواداران جذاب به‌نظر برسد و بسیاری دیگر نیز بر این باور باشند که این خودرو چنگی به دل نمی‌زند.

 

 رولزرویسی خاصی که جی‌زی به بیانسه هدیه داده است

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

ثروت جی‌زی و بیانسه از پارو بالا می‌رود و با نگاهی به زندگی این سلبریتی‌ها متوجه خواهید شد دست روی هر چیزی که بگذارند آن را می‌توانند بخرند. این ولخرجی‌ها در زمینه خودرو نیز صدق می‌کند و هر از گاهی خبر اضافه شدن خودرویی لوکس و اشرافی به گاراژ جی‌زی و بیانسه را شاهد هستیم. در این زمینه می‌توان به لیموزین مرسدس‌بنز اسپرینتر اشاره کرد که به‌عنوان خودروی خانوادگی از آن استفاده می‌کنند.

این لیموزین گران‌ قیمت چیزی حدود ۱ میلیون دلار ارزش دارد و جالب است بدانید تنها سیستم‌صوتی این خودرو چیزی برابر با ۱۵۰ هزار دلار روی دست‌ آن‌ها خرج گذاشته است. ولخرجی‌های این زوج سلبریتی مربوط به اکنون نیست و در گذشته نیز سابقه درخشانی در خرید خودروهای اشرافی داشتند. حدود ۱۲ سال پیش، جی‌زی، یک خودروی رولزرویس بسیار شیک و لاکچری به‌مناسبت تولد بیانسه به او هدیه داد.

این رولزرویس که چیزی بیشتر از یک میلیون دلار قیمت داشت در کنار ظاهر بیرونی از تودوزی و امکانات لوکس داخلی نیز بهره می‌برد و یکی از لوکس‌ترین خودروهای گاراژ بیانسه و جی‌زی به‌حساب می‌آید.

 

 کریس براون و لامبورگینی اوانتادور عجب و غریب

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

اگر طرفدار کریس براون باشید حتماً به خوبی می‌دانید این سلبریتی، حاشیه‌های زیادی دارد و سلیقه او در انتخاب لباس، موسیقی و خودرو همیشه از جانب هواداران نقد شده است. در خصوص بدسلیقگی کریس براون می‌توان به لامبورگینی اوانتادوری که شخصی‌سازی کرده اشاره نمود.

این لامبورگینی که رنگ‌آمیزی آن شباهت زیادی به رنگ‌آمیزی کفش‌های برند نایکی اِیر (nike air)، دارد به نظر بسیاری جذاب و زیبا نیست اما تبدیل به خودرویی منحصر‌به‌فرد شده است و سلبریتی‌ها نیز دقیقاً دنبال خودروهای منحصر‌به‌فرد می‌گردند. جالب اینجاست که از قرار معلوم کریس براون رنگ‌بندی این لامبورگینی را به این دلیل انجام داده تا با رنگ کفش‌های نایکی او به اصطلاح ست شود.

 

 فراری آبی‌رنگ جاستین بیبر

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

جاستین بیبر یکی از آن سلبریتی‌هایی است که توجه ویژه‌ای به جلب نظر مخاطبین دارد و برای رسیدن به این هدف از خودروهای تراز اول کمک می‌گیرد. به همین دلیل است که بیشتر خودروهای گاراژ جاستین بیبر به گونه‌ای عجیب به‌نظر میرسند و و در نوع خود منحصر‌‌به‌فرد هستند.

در این زمینه می‌توان به فراری ۴۵۸ ایتالیا اف‌ وان اشاره کرد که رنگ آبی نئونی بسیار خاص و زیبایی دارد.

 

لیدی‌ گاگا و فورد برانکو

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

اگر به خودروهای آمریکایی علاقه داشته باشید حتماً به‌خوبی می‌دانید که فورد برانکو در میان آمریکایی‌ها خودرویی بسیار شناخته شده است و طرفداران زیادی دارد. لیدی گاگا نیز که به‌عنوان یکی از نامتعار‌ف‌ترین سلبریتی‌های قرن بیست و یکم شناخته می‌شود یک دستگاه فورد برانکو آبی‌رنگ و جذاب را به گاراژ خود اضافه کرده است.

لیدی گاگا علاقه خاصی به این فورد برانکو دارد و هوادارنش گاه و بیگاه او را سوار بر این خودرو مشاهده کرده‌اند. این علاقه به‌ اندازه‌ای بود که لیدی گاگا دلش نیامد این خودرو در موزیک‌ ویدئوهایش حضور نداشته باشد و در موزیک ویدئوی perfect illusion شاهد این فورد برانکو جالب و منحصر‌به‌فرد بودیم.

 

کیتی پری و خودروی اسمارت فورتو

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

صنعت خودروسازی اروپا همیشه محصولات جالبی راهی بازار کرده است، یکی از این خودروها، اسمارت فورتو است که از سال ۱۹۹۸ تا کنون در فرانسه و آلمان تولید و راهی بازارهای جهانی شده است. در ساخت این خودرو شرکت سوئیسی سواچ و مرسدس‌بنز همکاری داشته‌اند و ظاهر کوچک و جمع و جور آن چشم کیتی پری را گرفته است.

کیتی پری که بر اساس آخرین گزارش‌ها چیزی حدود ۲۸۰ میلیون دلار ثروت دارد مدتی پیش ۵ دستگاه خودروی فیشر کارما را به ۵ تن از همکارانش هدیه داد. این خواننده خوش‌صدا و زیبارو یک اسمارت فورتو نیز با قیمت ۱۶ هزار دلار خریداری کرده است. روی در این اسمارت‌ فورتو نام کیتی پری حک شده و از آنجایی که کیتی اهمیت زیادی به حفظ محیط‌زیست می‌دهد یک تسلا مدل اس را نیز با قیمت ۱۰۰ هزار دلار در گاراژ کیتی پری شاهد هستیم.

 

 گوئن استفانی و رولزرویس ریث آبی

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

این سلبریتی و خواننده پرطرفدار کار خودش را با گروه no doubt شروع نمود و پس از درخشش در این گروه به محبوبیت چشمگیر دست پیدا کرد، مدتی بعد نیز استفانی از این گروه جدا شد و با انتشار آلبوم‌هایی که تنهایی در آن‌ها خوانده بود توانست طرفداران را راضی نگه‌ دارد.

گوئن استفانی که چند‌ دهه‌ای می‌شود در صنعت موسیقی حضور دارد چیزی حدود ۱۰۰ میلیون دلار درآمد کسب کرده و کاملاً مشخص است با چنین سرمایه‌ای انگشت روی هر خودرویی بگذارد می‌توان آ‌ن را از آن خود کند. در همین راستا در میان خودروهای استفانی یک رولزرویس ریث به‌چشم می‌خورد که آبی رنگ و بسیار جذاب است و خرید آن چیزی حدود ۴۰۰ هزار دلار خرج روی دست استفانی گذاشته است. این خودرو از پیشرانه‌ای ۶.۶ لیتری بهره می‌برد و ۶۲۴ اسب‌بخار نیرو در اختیار گوئن استفانی قرار مي‌دهد.

 

پجنیفر لوپز و کلکسیونی از خودروهای لوکس و خاص

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

جنیفر لوپز از آن دسته سلبریتی‌هایی است که سریع یک خودرو دلش را میزند و به همین جهت خودروهایی زیادی گاراژ جنیفر لوپز آمد و شد دارند. به‌غیر از خودروهای نسبتاً معمولی که بیشتر سلبریتی‌ها دست‌کم یک دستگاه از آن‌ها را دارند، در کاراژ جنیفر لوپز یک خودروی رولزرویس گوست، یک استون مارتین دو در، یک بتنلی کنتیننتال جی‌تی، یک مرسدس کلاس اس، یک آئودی کیو ۵ و یک دستگاه بنتلی آرنیج را می‌توان از خودروهایی خاصی دانست که در کلکسیون خودروهای جنیفر لوپز به چشم ‌می‌خورد. جنیفر لوپز یک فیات ۵۰۰ نیز داشت که دست بر قضا در حین فیلمبرداری یک آگهی بازرگانی صدمه دید و خراب شد.

 

 سلین دیون و رولزرویس کورنیش

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

سلین دیون از کودکی در دنیای موسیقی بزرگ شده است و قله‌ای در این صنعت نیست که فتح نکرده باشد. تلاش و کوشش این پرنده خو‌‌ش‌الحان و زیبارو که اکنون ۵۰ سال سن دارد به نتیجه نشسته و به اندازه‌ای پول دارد که نمی‌توان آن‌ها را شمرد.

در فهرست دارایی‌های سلین دیون یک ملک اشرافی ۷۱ میلیون دلاری، جت شخصی، رستوران‌های زنجیره‌ای nickels به چشم می‌خورد. جالب است بدانید سلین دیون بیشتر از ۳ هزار جفت کفش از معترین‌ترین برند‌های دنیا دارد.

سلین دیون سلیقه خوبی در انتخاب خودرو نیز دارد و یک رولزرویس کورنیش مدل ۱۹۹۵، گل سرسبد خودروهای کلکسیون به‌حساب می‌آید. این خودرو توسط بیل آلن طراحی شده و حدود نیم‌‌میلیون دلار قیمت دارد.

 

جان مایر و گلچینی از بهترین خودروهای خاص

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

انتشار ترانه your body is a wonderland در سال ۲۰۰۲، زندگی جان مایر را تغییر داد و او به خواننده‌و ترانه‌سرایی معروف و یک سلبریتی ثروتمند تبدیل شد. در نتیجه جان مایر نیز همانند دیگر سلبریتی‌ها دو جین خودرو در گاراژ خود دارد که در بین این خودروها یک فورد جی‌تی، لند روور دفندر، آئودی آر ۸، فورد رپتور، رنج روور و یک فراری ۵۹۹ به چشم می‌خورد.

اما در بین تمامی این خودروها، جان مایر بیشتر از همه فورد جی‌تی را ترجیح می‌دهد، این خودرو اولین نسل از فورد جی‌تی است و به صورت کوپه با دو صندلی طراحی شده. فورد جی‌تی جان مایر، از یک موتور سوپرشارژ v8 با ظرفیت ۵.۴ لیتر بهره می‌برد بعید به نظر می‌رسد سایر خودروهای جان مایر چنین قدرتی داشته باشند.

 

مایلی سایرس و مک‌لارن mp4 12c

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

این سلبریتی کم سن و سال و هنجار شکن یک پورشه مشکی متالیک کاین و رنج روور اسپرت بسیار شیک و زیبا دارد اما در بیشتر مواقع مایلی را در کنار لیام همسورث سوار بر مک‌لارن mp4 12c مشاهده می‌کنیم.

این خودرو که پیشرانه آن در وسط تعبیه شده، دارای دو صندلی است و به لطف موتور v8 که ۳.۸ لیتر ظرفیت دارد به راحتی ۵۹۱ اسب‌بخار نیرو در اختیار مایلی سایرس قرار می‌داد تا در جاده‌ها با لیام همسورث خوش‌بگذرانند و مک‌لارن‌سواری کنند. مک‌لارن مایلی سایرس در عرض ۳.۳ ثانیه به شتابی برابر با ۱۰۰ کیلومتر دست پیدا می‌کند.

 

 تیلور سوئیفت و عشق پورشه

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

در بین تمامی خواننده‌های زن، تیلور یکی از سرشناس‌ترین‌های حال حاضر به حساب می‌آید و گفته می‌شود دو چین خودروی رنگ و وارنگ از بهترین برندهای دنیا در گاراژ تیلور صف کشیده‌اند تا این پرنده خوش‌صدای دنیای موسیقی را به مقصدش برسانند.

یک آئودی آر ۸، تویوتا سکوئیا، یک دستگاه خودروی مرسدس‌بنز، شورولت سیلورادو را می‌توان از خودروهای برتر تیلور سوئیفت دانست. ناگفته نماند چندی بیش تیلور سوئیفت شورولت سیلورادو را در یک حراجی به نفع خیریه به فروش رساند. اما سوگلی تیلور سوئیفت یک پورشه ۹۱۱ توربو است که در عرض تنها ۴ ثانیه به یک‌صد کیلومتر دست پیدا می‌کند.

 

 تا دلتان بخواهد خودروهای هدیه در گاراژ ریحانا وجود دارد

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

ریحانا چیزی از مال و منال دنیا کم ندارد و گفته می‌شود ارزش دارایی‌های خالص او چیزی حدود ۲۴۵ میلیون دلار است. این خواننده خوش‌صدا و با استعداد که از سال ۱۹۹۵ تاکنون در صحنه‌های موسیقی خوش درخشیده است، تا دلتان بخواهد خودروی هدیه در گاراژ خود نگه می‌دارد.

برای نمونه می‌توان به پورشه ۹۱۱ توربو اشاره کرد که جی‌زی با قیمتی حدود ۱۹۰ هزار دلار برای ریحانا خریداری کرد و به او هدیه داد. کریس براون هم یک دستگاه لامبورگینی اونتادور شخصی‌سازی شده به فیمت ناقابل ۷۵۰ هزار دلار برای ریحانا خرید. این سلبریتی‌ها دیگر با ریحانا صنمی ندارند اما خودروهای هدیه‌ای آن‌ها تا ابد در گاراژ ریحانا باقی خواهد ماند.

 

 ماریا کری و رولزرویس فانتوم کوپه

 

ستاره هایی که جت شخصی دارند از سردار آزمون تا لیونل مسی

 

ماریا کری در سن ۴۸ سالگی به جایی رسیده است که پول، عملاً برایش معنایی ندارد و با ثروتی حدود ۵۲۰ میلیون دلار دنیا را زیر نگین انگشتری خود دارد. ماریای دوست‌داشتنی یک جت‌ شخصی و کشتی تفریحی بسیار مجللی دارد.

در گاراژ ماریا کری نیز خودروهای رنگ و وارنگ زیادی از بهترین برندهای دنیا به‌چشم می‌خورد، اما گل سرسبد این خودروها یک رولزرویس فانتوم کوپه است

که نیک کانون، همسر سابق ماریا کری به او هدیه داده، همان‌گونه که حتماً می‌دانید تمامی خودروهای رولزرویس به‌صورت کاملاً دست‌ساز ساخته می‌شوند اما خودروی رولزرویس فانتوم کوپه با سایر خودروهای هم‌قطار خود فرق می‌کند و به صورت کاملاً خصوصی با دست برای ماریا کری ساخته شده است.

این هم سلبریتی ها و ستاره هایی که دنیا را زیر نگین انگشترشان دارند!

Stars that have their own jet from Sardar to Lionel Messi

 

ملکه سرخ زنی که هر دو روز یک پنت هاوس می خرد! تصاویر

مجلل و بزرگترین خانه دنیا به فروش می رسد (عکس)

برج موناکو یکی ازگران‌ترین آپارتمان های جهان + تصاویر

جت های شخصی ستاره های معروف + عکس


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان