ramazan
ramazan

فال هفتگی فرشتگان، فال ورق و تاروت/ هفته اول اردیبهشت

فال هفتگی فرشتگان، فال ورق و تاروت/ هفته اول اردیبهشت

فال هفتگی تاروت، فال ستاره شناسی، فال اوراکل یا فرشتگان، فال ورق یا (پاسور، نایریکا). این هفته با ناب‌ترین نیت‌ها در جهت والاترین خیر و صلاح همه کار میکنم و ایمان دارم خدا در هر لحظه پشتیبان و بهترین یار من است.

 

مبحث اولیه و اساسی فرازی به آینده با وبسایت ناز وب؛ دوستان و عزیزان ناز وبی از این پس به صورت هفتگی فال اوراکل (فرشتگان) فال ورق و تاروت را برای شما عزیزان قرار می دهیم.

 

فال هفتگی فرشتگان، فال ورق و تاروت/ هفته اول اردیبهشت

 

اگر همه ما به این باور برسیم که انرژی مثبت اساساً همان چیزی است كه در ذهن خود تصوری درست از آن داریم؛ یعنی همان نور خوبی، محبت، عشق، انفاق، صبر، احسان به همنوع امیدواری و…

و به همان اندازه انرژی منفی همان چیزی است كه در ذهن خود تصویری درست از آن نداریم؛ تاریكی و ظلمت ونفرت(كه مهمترین سلاح برای نابودی روح و آینده ما به شمار می رود) بد جنسی ،شرارت، رذالت ،بی صبری، خود خواهی ،تعصب، نا امیدی و یاس و اندوه .

📙 فال هفتگی تاروت (هفته اول اردیبهشت 98)

 

 

فال هفتگی فرشتگان، فال ورق و تاروت/ هفته اول اردیبهشت

 

⌛️ متولدین فروردین
🌻قصد دارید با صبر به تمام مشکلاتتان رسیدگی کنید،اما مشکل جدیدی برایتان به وجود خواهد آمد،صبرت را از دست نده و با صبوری با آن ها کنار بیا.

⌛️ متولدین اردیبهشت
🌻در انتخاب دوستانت دقت کن،افرادی هستند در کنار شما که دوست های مناسبی برای شما نیستند و دائما قصد دارند به شما ضربه بزنند و از شما سوءاستفاده کنند.

⌛️ متولدین خرداد
🌻رابطه ی عشقی شما دچار مشکل میشود،این مشکلات به راحتی حل میشوند و باید کمی صبور باشید،به دنبال رفع مشکلات باشید و کمتر بحث و دعوا داشته باشید.

⌛️ متولدین تیر
🌻شما توانایی ها و استعداد های زیادی دارید،از آن ها استفاده کن و خودت را از موقعیتی که داری به موقعیت بهتر بکشان،کار هایی انجام ندهید که باعث پشیمانی در آینده شود.

⌛️ متولدین مرداد
🌻فرد فعال و پر کاری هستید،بسیار سرتان شلوغ است و نمی توانی کارهایت را پیش ببری،بسیار در انجام بعضی از کارها احتیاط کنید.

⌛️ متولدین شهریور
🌻ممکن است در چند روز آینده فردی به دیدن شما آید،این دیدار از روی دلتنگی است،با او صمیمی هستید و باید ساعاتی که پیش شماست برایش لحظات خوشی ثبت کنید.

📙 نیمه دوم فال تاروت

⌛️ متولدین مهر
🌻بسیار نگران هستید و حس می کنید در آینده نمی توانید موفق شوید و دائما به فکر هستید،این نگرانی های کاذب را از خودت دور کن،به چیزهای مثبت فکر کن.

 

⌛️ متولدین آبان
🌻ذهنت را آزاد بگذار و از فکر و خیال دور کن،شما دائما در حال منفی بافی هستید و همین سبب افسردگی خواهد شد،بهترین راه این است که کمتر به مشکلات فکر کنی.

 

⌛️ متولدین آذر
🌻در حال حاضر فعالیت های زیادی دارید که باید انجام دهید،کارهایتان را با دقت پیش ببرید و نگذارید که کوچک ترین اختلالی در کارت به وجود آید.

 

⌛️ متولدین دی
🌻مدتی است غم از دست دادن فردی شما را آزار می دهد،واقع بین باش و با این مسئله کنار بیا،تو نمی توانی تا آخر عمر برای این اتفاق غصه بخوری.

 

⌛️ متولدین بهمن
🌻در شرایط بدی هستی و باید هر چه سریعتر به فکر تغییرات لازم باشی و خودت را از این سختی ها بیرون بکشی،امیدت را از دست نده و از خدا کمک بخواه.

 

⌛️ متولدین اسفند
🌻فردی را بسیار دوست دارید،ولی نمی توانید این دوست داشتن را بروز دهید،سعی کنید جسارت بخرج دهید و این واژه دوست داشتن را به او بگویید.

 

🌟طالع هفتگی ستاره شناسی هفته اول اردیبهشت🌟

 

فال هفتگی فرشتگان، فال ورق و تاروت/ هفته اول اردیبهشت

 

♈️ متولدین برج فروردین:
در این هفته خیلی نگران و آشفته هستید. به زندگی و آینده فکر می کنید و افکار منفی و بیهوده ای دارید و سردرگم آنها هستید. بهتر است فکر کردن را متوقف کنید و در لحظه زندگی کنید. برنامه ریزی کنید و شروع به رسیدن به آن کنید. به نحوی سوپرایز می شوید و خوشحالی خواهید داشت.

 

از علاقه فردی مطلع می شوید که شاید خیلی به شما نزدیک باشد یا همیشه بوده اما الان از حس متفاوتی از او آگاه می شوید. شروع روابط عاشقانه دارید. ملاقات دارید. عشق در سطح بالایی قرار می گیرد. روابط خانوادگی مستحکم تر می شود. نوع خاصی از رابطه را تجربه می کنید.

 

شهود بالایی خواهید داشت. ادراکات و مشاهداتی خواهید داشت انگار که خودتان را در جهانی موازی ببینید. از چیزی خیلی خسته هستید. آن خستگی از تن تان در می رود. نگرانی دارید که برطرف می شوید.

 

♉️ متولدین برج اردیبهشت:
در این هفته دوباره دل تان برای دوستان قدیمی تان تنگ می شود. هوس رفت و آمد می کنید. دورهمی خواهید داشت. شرایط کار به همان نحوی که بود پیش می رود. اگر قرار است چیزی را تحویل بگیرید، تحویل می گیرید. اگر قرار است موافقت و برنامه ریزی برای کاری شود در این هفته انجام می شود.

شروع به گرفتن بازخورد متفاوت از کاری می کنید که همیشه به شکل روتین آنرا انجام می دادید. شرایط زندگی برای تان متفاوت خواهد شد. کار جدیدی به شما پیشنهاد می شود. خوب است آنرا بپذیرید.

در جدیدی به روی تان باز می شود. به این صورت که اول فکری به ذهن تان می رسد و بعد به کسی پیشنهاد می دهید و بعد خودتان شروع به انجام می کنید. از نظر عاطفی یک مقدار بیشتر باید به اطرافیان توجه کنید و سطح عاطفی تان را بالاتر ببرید. با دوستان قدیمی احتمال پیوند مجدد و ملاقات دارید.

 

♊️ متولدین برج خرداد:
در این هفته هر کدام تان به نحوی در مورد یکی از عزیزان تان نگرانی بیش از اندازه و بهم ریزی شدیدی داشته اید و حال و هوای نامناسبی را تجربه کرده اید. خیلی بهم ریختگی و آشفتگی های روحی روانی داشته اید و به نوعی کمرتان زیر بار این درد خم شده است.

در این هفته آن فردی که بابت او ناراحت هستید و دیدار او تا مدتی سخت یا غیرممکن بوده را ملاقات می کنید. اواخر هفته ملاقاتی دارید و او را می بینید و آرامشی به جسم و جان تان برمی گردد. خیلی خیلی متفاوت تر از آن چیزی خواهد بود که فکرش را می کنید.
شاید حتی لحظه عاطفی نابی بافردی تجربه کنید. مشغله کاری تان خیلی زیاد است. اتفاقات مثبتی هم می افتد.

 

♋️ متولدین برج تیر:
در این هفته از یک گرفتاری رها می شوید. فرد یا افرادی را می بینید و حرف هایی می زنید که مدت های زیادی است پنهان کرده اید یا نشانه هایی خواهید داد. تصمیم می گیرید رویه جدیدی را برای زندگی تان انتخاب کنید. شور و حال دوباره ای می گیرید.

بحث های خاصی با فردی می کنید و از آن بحث ها علت یک سری از مشکلات تان را ریشه یابی می کنید. اشتیاق و شادابی متفاوتی خواهید داشت. خیلی از مشکلات حل شده و آرامش برمی گردد. فرد یا افرادی که مدت های زیادی ندیده اید را خواهید دید.

 

♌️ متولدین برج مرداد:
در این هفته تصمیم می گیرید برنامه ای برای زندگی تان بچینید و هدفمندتر از همیشه باشید. تغییری در سیستم و برنامه زندگی تان می خواهید بدهید. بالاخره چیزهایی که مدت های زیادی در زندگی تان ثابت و روتین بوده شروع به تغییر می کند. بستگی ها شکسته شده و سنگینی ها برداشته می شود.

فصل جدیدی از زندگی برای تان رو می آید. احتمال شروع روابط جدید و حتا کار جدید دارید. احتمال حرف و برنامه ریزی برای جابه جایی و تعویض دارید و حتا ممکن است در همین هفته هم تغییراتی ایجاد شود. خستگی هایی از جسم و جان بالاخره بیرون می رود و شادابی را تجربه می کنید.

یک سری از سختی ها و دوری ها تمام می شود. چیزهایی را می بینید که بابت آنها خیلی متعجب می شوید. رفتارهای خاص و متفاوتی از اطرافیان می بینید.

 

♍️ متولدین برج شهریور:
در این هفته کمی کرخت و بی رمق هستید. حال و حوصله چیزی را ندارید و دوست دارید بخوابید و در خودتان باشید. توصیه می شود سر خودتان را گرم کنید. رفت و امد داشته باشید و یک جا نشینید وبه یک چیز فکر نکنید. ذهن تان بهم می ریزد و دل نگران می شوید از افکارتان.

بهتر است کارهای تان را عقب نیاندازید چون دچار مشکل می شوید. روزی ای می خواهد به سمت شما بیاید و دری در حال باز شدن است که شما باید در ان لحظه آماده باشید پس باید با این کرختی مقابله کنید. حال و هوای تان توسط فردی عوض می شود. فردی انرژی متفاوتی به شما می دهد. آن فرد خیلی پر شور و نشاط است.

احتمال شروع روابط عاطفی جدیدی وجود دارد که انگیزه و شور و حالی بگیرید. زندگی متفاوت تر می شود اما حواس تان باشد با چشم باز آن فرد را ببینید و در ان رابطه جلو بروید

 

♎️ متولدین برج مهر:
در این هفته کمی منسجم تر از همیشه هستید. تفکرات تان سر جای خودش است. همه چیزتان مشخص و معین است. تصمیم گرفته اید چه کار می خواهید کنید و برای مشکلی می خواهید راهی را انتخاب کنید که مدت هاست نمی پذیرید. احتمال اینکه زمینی را خرید و فروش کنید زیاد است.

پولی به شما در اواخر هفته بر می گردد. احتمال پیشنهاد شروع کاری دارید که خیلی خوب است. تصمیم می گیرید حرفه ای را شروع کنید یا در زمینه خاصی تحصیل کنید یا مهارتی را کسب کنید. خیلی می تواند برای تان خوب باشد. از لحاظ عاطفی روابط تان بهتر می شود. هیجان عاطفی وحال خوشی را تجربه می کنید.

عشق در بالاترین درجه خودش قرار می گیرد. کم کم خورشید در حال طلوع است و صفحه دیگری از زندگی برای تان نمایش داده می شود. بابت ان کار پول خوبی بدست شما می رسد

 

♏️ متولدین برج آبان:
در این هفته شاید بدون اینکه کار خاصی انجام دهید یا درگیری بیرونی داشته باشید، ذهن تان خیلی درگیر است. مشغله ذهنی زیاد و افکار متضادی دارید. آشفتگی هست و شما زمان زیادی را بابت این افکار از دست می دهید. بهتر است سعی کنید تمرکزتان را بیشتر کنید به نحوی که یا به این افکار فکر نکنید یا اگر فکر می کنید فقط به یک مورد خاص فکر کنید و برای آن برنامه ریزی کنید.

در ذهن تان است که خیلی کارها را شروع کنید و تغییراتی انجام دهید. خیلی از این ها در حد فکر باقی می ماند. بهتر است وقت تان را صرف فکر نکنید و عمل کنید. حداقل یکی از آن فکرها را شروع کنید. روابط و دوستی های جدیدی ایجاد می شود. برای یک دوستی باید تلاش کنید. فردی را دیده اید که نسبت به او حسی درون تان ایجاد شده است.

آن آدم هر که هست برای زندگی تان خوش یمن است. در این هفته تفریحی دارید و هیجانی را تجربه می کنید. احتمال سفر دارید. حال و هوای متفاوتی را تجربه می کنید. حس خروج روح از بدن و معنویتی را دارید. حال خوشی خواهید داشت. تصمیم می گیرید افرادی را دعوت کنید و با آنها زمان بگذرانید.

 

♐️ متولدین برج آذر:
در این هفته خیلی نگران هستید. مشغله ذهنی تان زیاد است. درگیر کارهای عقب افتاده و کارهایی که پیش می آید هستید. به نحوی ذهن شما شلوغ است.

بهتر است به انحای مختلف خود را دعوت به آرامش کنید. سعی کنید زمانی را برای تفکر بگذارید. البته نه فکر بیش از اندازه چون توهمات ذهنی و شک می آورد و زمان تان از بین می رود. شاید در این هفته زمان برای تان سریعتر از حد معمول بگذرد. سعی کنید تغذیه خوبی داشته باشید تا پرانرژی باشید چون ضعف به جسم تان غالب می شود.

چیزهایی که گرم و پرانرژی باشد برای تان بهتر است. خواب در برخی افراد کم و در برخی افراد زیاد می شود. بهتر است این را به کنترل کنید. خبری از راه دور به شما می رسد. منتظر چیزی هستید. اخبار خوبی در مورد آن موضوع می رسد

کسی که مدت ها قبل قلب تان را شکسته پیدایش می شود و طلب بخشش و رابطه دوباره می کند. برنامه ریزی برای خرید چیزی می کنید که مدت های زیادی است می خواهید آنرا بخرید.

 

♑️ متولدین برج دی:
در این هفته شادابی و نشاط و آرامشی را تجربه می کنید. احتمال سفر و دورهمی و خروج از شهر دارید. لحظات خوشی را تجربه می کنید. کسانی که مدت های طولانی ندیده اید را می بینید. اتفاقات خاطره انگیز جالبی برای تان می افتد. احتمال سوپرایز شدن دارید و دیدن آدم های قدیمی.

شاید به طور اتفاقی با آدم هایی که در گذشته در زندگی شما بوده اند ملاقات های خوبی داشته باشید. فردی را می بینید که شاید الان با کسی همراه شده و بابت این موضوع خوشحال می شوید. حرف می زنید و درددل می کنید. به کفر کار و ایده ای می افتید. شاید استارت شروع چیزی را بزنید.

زندگی را از دریچه متفاوتی خواهید دید. یک زمانی شاید خیلی دل تان بگیرد و ناراحت شوید. با کسی درددل می کنید. در فکر دادن هدیه یا سوپرایزی برای فردی هستید. هفته خوبی برای امور مالی و جابه جایی و کارهای بزرگ نیست. خوب است فکر کنید و تصمیم گیری کنید و بیشتر به استراحت بپردازید.

 

♒️ متولدین برج بهمن:

در این هفته باید بیشتر از همیشه به خودتان رسیدگی کنید. باید خودتان را بازسازی کرده و مراقب خودتان باشید.
استراحت کنید و از نظر روحی و جسمی خودتان را آماده کنید. آدم های زیادی اطراف تان جمع می شوند و خیلی شلوغ می شود. کار زیاد دارید.
در کل شادابی و شور و نشاط خواهید داشت. خداوند به شما هدیه ای می دهد تا آرامش را نصیب تان کند.
نگرانی خواهید داشت که به زودی مشکل حل می شود.

 

♓️ متولدین برج اسفند:
در این هفته غم و ناراحتی و مشکلی دارید. این مشکل آنطور که فکر می کنید نیست. دید منفی در موردش دارید. در صورتی که منفی نیست و راهی برای تغییر شکل است. همه چیز با سرعت باورنکردنی بهتر از آنچه فکر می کنید خواهد شد. با کسی درددل می کنید و غمخواری پیدا می کنید.

دوستی را بعد از مدت های طولانی می بینید. کمک دهنده های زیادی به سمت شما می آیند. خداوند افراد زیادی را سر راه شما می گذارد تا شادتان کنند و روحیه تان را عوض کنند. روحیه آرامی خواهید داشت. همه چیز تغییر می کند. اتفاقات مثبت زیادی می افتد. مسیر و راه زندگی تان به کونه ای مثبت و پایدار تغییر می کنند.

پیشنهادات کاری و مالی خوبی خواهید داشت. فردی با پیشنهاد عجیبی به سمت تان می آید که می تواند برای زندگی تان خیلی مثبت و مفید باشد. دورهمی و مهمانی دارید. شلوغی های زیادی خواهد بود اما با آرامشی همه چیز جلو می رود و حل می شود.

 

 

💫 فال هفتگی فرشتگان 💫
🌹برگرفته از اوراکل انجل وحی🌹

هفته اول اردیبهشت

 

فال هفتگی فرشتگان، فال ورق و تاروت/ هفته اول اردیبهشت

 

🎆 فروردین 🎆
🔱فرشته بتانی Bethany
حواستان را جمع کنید شخصی می خواهد شما را در زندگیتان گول بزنند و به راه‌های اشتباه بکشاند سعی کنید گول حرفهای بیهوده آن طرف را نخورید….

🎆 ارديبهشت 🎆
🔱فرشته آریل Arielle
سعی کنید بدون اطلاع دست به هیچکاری نزنید ممکن است با شکست های زیادی روبرو شوید و نتوانید خودتان را در زندگی به پیروزی برسانید….

🎆 خرداد 🎆
🔱فرشته ایزابلا Isabella
کار مناسبی را برای خود پیدا خواهید کرد که شما را به موفقیت های بالایی می رساند برایتان شادی و خوشبختی های زندگی را به وجود می آورد…

🎆 تیر 🎆
🔱فرشته مرلینا Merlina
کمی سردرگم و گمراه شده اید سعی کنید به اعصاب خود مسلط باشید آرامش خودتان را حفظ کنید و راه حل های مناسبی برای مشکلات زندگی تان پیدا کنید…

🎆 مرداد 🎆
🔱فرشته آستارا Astara
این فرشته در زندگیتان امید و شادی های زیادی را به وجود می آورد شما را به آرامش و آسایش می رساند برایتان زندگی را زیبا و لذت بخش می کند…

🎆 شهريور 🎆
🔱فرشته اتسه آنا Otzeana
دروغ گفتن به دیگران کار درستی نیست هیچگاه ماه پشت ابر نمی ماند یک روزی دروغ هایتان برملا می شود و آبرو و اعتبار شما زیر سوال خواهد رفت…

🎆 مهر 🎆
🔱فرشته آزور Azur
شما در زندگی تان به آرامش و آسایش خواهید رسید شخصی مورد حمایت شما قرار می گیرد که شما را به خواسته های قلبی تان برساند برایتان شادی و خوشبختی را به وجود بیاورد…

🎆 آبان 🎆
🔱فرشته سارنا sarena
این فرشته به شما کمک می کند که به ثروتی بزرگ دست پیدا کنید برای خود شادی و خوشبختی های زندگی را به دست بیاورید خودتان را به خواسته های قلبی تان برسانید…

🎆 آذر 🎆
🔱فرشته دانیل Daniel
به زودی ازدواج پر شور و نشاط در پیش رو دارید این باعث شادی و خوشحالی در شما می شود و شما را به خواسته های قلبی تان می رساند برایتان آرامش را به وجود می آورد…

🎆 دی 🎆
🔱فرشته زانا Zanna
به زودی تمام مشکلات تان برطرف می شود شما به زودی به خواسته و آرزوی قلبی خود از پیدا می کنید برای خود شادی و خوشبختی های زندگی را به وجود می آورید….

🎆 بهمن 🎆
🔱فرشته یوونه Yvonne
علاقه خاصی به حیوانات دارید شما خیلی زود با حیوانات دور برتان اونس میگیرید حیوانات به شما حس خوشایندی میدهند و برایتان شادی و خوشبختی را به وجود می آورد …

🎆 اسفند 🎆
🔱فرشته میس تی کیو Mystique
سعی کنید در زندگیتان با احتیاط کارهایتان را انجام دهید تا در امورات زندگیتان با اشتباهات زیادی روبه رو نشوید بلکه به موفقیت و سر بلندی دست پیدا کنید …

 

 

فال ورق و احساسی، عاشقانه هفته اول اردیبهشت

 

فال هفتگی فرشتگان، فال ورق و تاروت/ هفته اول اردیبهشت

 

🔮 فروردین

♦️ ۲ خشت ♦️
یک تلفن عاشقانه به تو می شود ، یا با عشق خود مکالمه ای تلفنی داری.

 

فال هفتگی فرشتگان، فال ورق و تاروت/ هفته اول اردیبهشت

 

🔮 اردیبهشت

♣️ سرباز خاج♣️
رسیدن به آرزوی قلبی – رسیدن به اهداف مورد نظر یا دستیابی به یک هدف خاص- خواسته ای که داری به نتیجه مثبت خواهد رسید.

 

فال هفتگی فرشتگان، فال ورق و تاروت/ هفته اول اردیبهشت

 

🔮 خرداد

❤️ ۵ دل ❤️
نوازش عاشقانه و در آغوش گرفتن یکدیگر.

 

فال هفتگی فرشتگان، فال ورق و تاروت/ هفته اول اردیبهشت

 

🔮 تیر

♦️سرباز خشت ♦️
ناکامی زودگذر – عدم موفقیت در کارها یا در شغل – به طول انجامیدن یک برنامه خاص برای رسیدن به هدف معین.حالت نا امیدی موقت از کار یا شخص.

 

فال هفتگی فرشتگان، فال ورق و تاروت/ هفته اول اردیبهشت

 

🔮 مرداد

♠️ ۶ پیک ♠️
صرفا دریافت یک خبر نا امید کننده و ناراحت کننده.

 

فال هفتگی فرشتگان، فال ورق و تاروت/ هفته اول اردیبهشت

 

🔮 شهریور

❤️ ۹دل ❤️
احساس موفقیت از یک موضوع عاشقانه ، شادی و موفقیت که از شخص مورد علاقه تو می رسد ، مورد محبت و عطوفت شخصی قرار میگیرید که دوست داری که سبب علاقه تو به او می شود.

 

فال هفتگی فرشتگان، فال ورق و تاروت/ هفته اول اردیبهشت

 

🔮 مهر

♠️ بی بی پیک ♠️
امتناع از تقاضای عاشقانه – امتناع از امر خواستگاری یا ازدواج

 

فال هفتگی فرشتگان، فال ورق و تاروت/ هفته اول اردیبهشت

 

🔮 آبان

♦️ شاه خشت ♦️
داشتن رابطه ای عاشقانه و رمانتیک ، در آغوش گرفتن معشوق

 

فال هفتگی فرشتگان، فال ورق و تاروت/ هفته اول اردیبهشت

 

🔮 آذر

❤️ ۳ دل ❤️
دادن هدیه و کادو به مناسبت های گوناگون برای افراد در ضیافت ، تولد،عقد و… (حتی خانواده)

 

فال هفتگی فرشتگان، فال ورق و تاروت/ هفته اول اردیبهشت

 

🔮 دی

♣️ تک خاج ♣️
قلب شخص مورد علاقه و فردی که به او عشق می ورزید به سوی تک است و قلب او به یاد تو می تپد اکنون در فکر تو است و به تو فکر می کند.

 

فال هفتگی فرشتگان، فال ورق و تاروت/ هفته اول اردیبهشت

 

🔮 بهمن

❤️ تک دل ❤️
قلب تو در حال حاضر به سوی شخص مورد علاقه خود است اکنون در فکر شخصی میباشید که عاشقانه او را دوست داری

 

فال هفتگی فرشتگان، فال ورق و تاروت/ هفته اول اردیبهشت

 

🔮 اسفند

♦️ ۹ خشت ♦️
اعلام تقاضای عاشقانه یا تقاضا در مورد یک موضوع عشقی یا ازدواج از جانب فردی که او را دوست داری.

 

خط پایانی این بخش از فال هفتگی تاروت، فرشتگان، ستاره شناسی، ورق و ….

با جملات خوب و مثبت و با کمک فرشته ها به آرزوی قلبیتون برسید؛ فقط مثبت فکر کنید تا به نتیجه دلخواه برسید؛ دلتونو شاد نگه دارید

خدایا سپاسگذارم

دیدت رو به مشکلات عوض کن.
مشکلات اومدن که محکم ترت کنن.
یه دریای آروم،
هیچ وقت ازت یه ملوان ماهر نمیسازه!!

Weekly Angels, Horoscope and Tarot / The first week of May



برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان