ramazan
ramazan

عکس های بازیگران مشهور ایرانی که در اتاق شیشه ای زندگی می کنند

عکس های بازیگران مشهور ایرانی که در اتاق شیشه ای زندگی می کنند

در ایبخش نگاهی داریم به معروف ترین بازیگران زن و مرد ایرانی که در اتاق شیشه ای زندگی میکنند. چرا به زندگی این بازیگران اتاق شیشه ای لقب داده شده؟

 

بازیگران و چهره هایی که بسیاری از مسائل زندگی خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند به اصطلاح اتاق شیشه ای بازیگران نام گرفتند!

همانطور که مشخص است زمان آن گذشت که مخاطبان مشتاقانه به دنبال اخبار ستاره های محبوب خود مى رفتند؛ امروزه این خود بازیگران هستند که به دنبال مخاطبین و طرفداران می روند!؟ شاید برای بهتر دیده شدن یا …

 

به نظر شما آیا این حق طرفداران و مردم است که از جزئیات زندگی هنرمند محبوبشان خبر داشته باشند؟ آیا پنهان کاری و مخفی کردن زندگی خصوصی برخی هنرمندان کار درستی است؟

 

 

در این خصوص نظرات متفاوتی وجود دارد به هر حال در این بخش به بازیگران اتاق شیشه ای ایران می پردازیم.

 

بازیگران مشهور ایرانی که در اتاق شیشه ای زندگی می کنند!

 

 

عکس های بازیگران مشهور ایرانی که در اتاق شیشه ای زندگی می کنند

 

عکسی از زندگی خصوصی بازیگر Actor معروف سریال عاشقانه Romantic موجب شد تا ما به تهیه گزارشی در این باره بپردازیم. در این گزارش تلاش می کنیم با بررسی عوامل و دلایل این رفتار به نتیجه قابل قبولی برسیم.

 

شبنم فرشاد جو

 

بازیگر ایرانی در خصوص حضور سلبریتی ها در فضای مجازی می گوید: مدتی صفحات اجتماعی ام را بسته بودم و تلاش کردم از جریانات حاشیه ای دور بمانم اما دیدم صفحات جعلی راه اندازی شده و برخی پاسخ نامناسب به طرفداران ارائه کرده بودند. ترسیدم از نامم سواستفاده شود.

این هنرمند چندی پیش با انتشار عکسی به همراه پسری آلمانی حاشیه ساز شد که بعدا مجبور شد به این ماجرا واکنش نشان دهد و در اینستاگرام Instagram خود بنویسد:

دوستان با دیدن یک عکس مشترک تصور کردند من ازدواج کرده ام در صورتی که هنوز ازدواج نکرده‌ایم و نامزد هستیم. دوران نامزدیمان را می گذرانیم و در آینده نزدیک ازدواج خواهیم کرد.

 

 

عکس های بازیگران مشهور ایرانی که در اتاق شیشه ای زندگی می کنند

 

حمید گودرزی

 

نیز از جمله چهره هایی است که طلاقش بسیار جنجالی شد.

بعد از شایعات در فضای مجازی این بازیگر سینما Cinema و تلویزیون با انتشار پستی دلیل جدایی اش را فشار همسرش برای خروج از کشور اعلام کرد.

بعد از چند روز ماندانا دانشور،همسر وی،با ارسال نامه به یکی از سایت های خبری در خصوص اتفاقات اخیر واکنشی دیگر نشان داد و نوشت: زندگی من و حمید گودرزی مدت ها پیش به پایان رسیده بود. از آنجایی که من یک زن اصیل ایرانی هستم با سیلی صورتم را سرخ نگه می داشتم اما با سواستفاده هایی که از من شد تصمیم به ترک ایران گرفتم.

 

 

عکس های بازیگران مشهور ایرانی که در اتاق شیشه ای زندگی می کنند

 

 

حمید گودرزی در مصاحبه ای که بعدتر داشت در خصوص جدایی از همسرش و جنجال رسانه ها گفت: خودم نمی دانم چقدر این ماجرا باعث دیده شدن من شد اما به هر ترتیب مردم وارد حریم شخصی من می شوند و من جوابی به آنها نمی دهم، مثلی هست که می گویند وقتی جایی خیس است سعی کنیم از آن رد نشویم، من هم تلاش می کنم خود را درگیر حاشیه ها نکنم.

در میان دیگر هنرمندان اما رامبد جوان از چهره هایی است که هم ازدواجش و هم طلاق های پرحاشیه ای داشته است.

خبر طلاق او از سحر دولتشاهی مدت ها بعد از جدایی علنی شد و هنوز همه در شوک خبر جدایی رامبد جوان از سحر دولتشاهی بودند که خبری مبنی بر ازدواج سوم رامبد جوان با بازیگر زن ایرانی نگار جواهریان به گوش رسید .

این خبر با دیده شدن رامبد جوان و نگار جواهریان در انظار عمومی قوت گرفت تا اینکه در تیرماه سال ۹۴ این خبر توسط یک سایت سینمایی تایید شد .

این سایت آشنایی این دو بازیگر را در جریان تئاتر دیوار چهارم عنوان کرد.

 

 

رامبد جوان

 

همچنین پیش از ازدواج شان در چندین مکان با نگار جواهریان دیده شد. اما وی در برنامه نوروز 95 سه ستاره با اجرای احسان علیخانی از نگار جواهریان به عنوان یکی از اعضای خانواده اش نام برد که همین جمله نشان از ازدواج این دو را می داد.

آنها حتی برای اینکه از دید انظار به دور باشند جشن عروسی خود را در یونان برگزار کردند.

 

 

عکس های بازیگران مشهور ایرانی که در اتاق شیشه ای زندگی می کنند

 

 

بهاره رهنما شاید یکی از واقعی ترین بازیگران اتاق شیشه ای باشد!

 

از دیگر ازدواج های پر حاشیه می توان به ازدواج مجدد بهاره رهنما در شهریور ماه امسال اشاره کرد. این هنرمند برعکس برخی دیگر از هم صنفان خود با به اشتراک گذاشتن عکس های عروسی مجدد خود در اینستاگرام در واقع مردم را مستقیما در جریان اتفاقات زندگی خود قرار داد.

 

وی علی رغم اینکه با واکنش های متفاوت و گاها شدیدی در بین طرفدارانش مواجه شد همچنان به اشتراک گذاشتن عکس های خود در کنار همسر دومش ادامه داد و حتی به توضیح این کار خود نیز پرداخت.

 

امیرخسرو عباسی همسردوم بهاره رهنما درباره واکنش های مردم به ازدواجشان گفت: زمانی ما ازدواج کردیم، ظاهرا از بعد از مراسم عروسی مان ساعت حدودا 2-3 نیمه شب عکس هایمان در فضای مجازی دست به دست شده بود. بعد از آن ما تصمیم گرفتیم خودمان عکس بذاریم.

 

بهاره رهنما نیز در قبال واکنش مردم به ازدواج دومش در کانال تلگرامی خود نوشت:

 

برای انتشار عکس هام مهمترین دلیلم جرات و جسارت دادن به تمام زن های غمگین اطرافم بود، اونهایی که فکر می کنن زندگی با یکبار جدایی تموم شده و هیچ قصه تازه ای در راه نیست، حتی دوست داشتم

دخترم بدونه یک زن همیشه باید با امید و عشق روزهاش رو دوباره بسازه و اینکه باید واقعی زندگی کرد نه زندگی ماکت وار و دروغی که واقعیت و شوق توش نیست، پس برای شکستن این تابو که لباس سفید نمیتونه دوباره در تن یک زن دیده بشه، من بار دیگر لباس سفید پوشیدم! توضیح دیگه ای هم ندارم جز این حدیث امام صادق(ع) که:

بخدا قسم نمیرید مگر قبل از مرگتان انچه را که در مورد دیگران قضاوت Judgment می کنید ،خود تجربه اش کنید.

 

 

ازدواج مجدد بهاره رهنما که این زندگی عاشقانه و مشترک هم دوامی نداشت و بهاره رهنما خبر سومین ازدواجش را منتشر کرد.

 

 

عکس های بازیگران مشهور ایرانی که در اتاق شیشه ای زندگی می کنند

 

 

اینک جنجالی ترین مجری صدا و سیما آزاده نامداری

 

اما اگر بحث حاشیه در میان باشد قطعا آزاده نامداری از برترین های این لیست خواهد بود. ازدواج قبلی او با فرزاد حسنی که در کنسرت فرزاد فرزین علنی شد باعث شد تا آن دو در برنامه های تلویزیون به راحتی حضور یابند و از زندگی خصوصی خود صحبت کنند.

اما زندگی رسانه زده آنها یک سال بیشتر دوام نیاورد و بعد از یک سال آزاده نامداری با انتشار عکسی از ضرب وشتم همسر سابقش در اینستاگرام درباره طلاق خود صحبت کرد و به واکنش کاربران فضای مجازی واکنش نشان داد.

این مجری پر حاشیه با انتشار این عکس در واقع دعوای خانوادگی خود را به شبکه های اجتماعی کشاند و در زیر عکس خود نوشت:

متاسفم که مجبورم این عکس خصوصی رو منتشر کنم. اما دیگه باید… باید… این عکس مستنده و بسیاری از مدیران محترم تلویزیون خودم و حالم رو رویت کردند… امروز به لطف دروغ گویی ایشون (فرزاد حسنی)، مستند من پخش نشد و هزار اتفاق تلخ دیگه… من الان سرپام، خوبم. زندگی می کنم. درس می دم. کار می کنم و دوباره زنده شدم.

 

متاسفم برای رادیویی که آنتن زنده ش رو می سپره دست کسی که به نزدیک ترین کسش هم رحم نکرد، به تایید دوستاش ازدواج با من فقط یه شو یا نمایش بیشتر نبود، به لطف پدرم من حق طلاق داشتم وگرنه شاید الان زنده نبودم.

این عکس تلخه ولی واقعیه، برای هوادارایی می گم که از ایشون بت ساختند، بتی که به هیچ مسلکی پایبند نیست، دیگه کسی تو کامنتای من حق نداره اسمی از ایشون بیاره.

آقای حسنی می دونم دهنت باز میشه به هر تهمتی. اما من واگذارت می کنم به خدا… و خوشحالم که دیگه نمی بینمت. فقط بدون چهل تا فایل صوتی دست من داری که مدت هاست حتی خودم گوشش ندادم… والسلام

 

بعد از آن فرزاد حسنی با ارسال نامه ای طولانی به یکی از خبرگذاری ها از خود و حریم شخصی اش دفاع کرد.

 

 

عکس های بازیگران مشهور ایرانی که در اتاق شیشه ای زندگی می کنند

 

 

صبا راد و مانی رهنما

 

اما یک ازدواج زوج هنری دیگر هم در فضای مجازی مردم و طرفداران این دو هنرمند را شوکه کرد. ازدواج صبا راد مجری معروف برنامه به خانه برمی گردیم با مانی رهنما خواننده معروف پاپ که در سکوت خبری کامل انجام شد.

این خبر پس از دیده شدن صبا راد در کنسرت های مانی رهنما و عکس های زیاد این دو با یکدیگر بالاخره این خواننده معروف با انتشار عکسی از صبا راد با عنوان همسرش یاد کرد و این خبر را به طور رسمس تایید کرد.

مرتضی علی آبادی،بازیگر نقش های مکمل سریال های موفق ایرانی و همسر قبلی صبا راد نیز پیش از این درباره رسانه ای نشدن خبر جدایی شان گفت: اگر تا به حال خبر جدایی مان رسانه ای نشده به این دلیل است که نمی خواستیم دغدغه های زندگی شخصی ما وارد زندگی مخاطبانی بشود که هوادار ما هستند.

 

 

عکس های بازیگران مشهور ایرانی که در اتاق شیشه ای زندگی می کنند

 

و اما برخلاف این چهره های پرحاشیه تعدادی از سلبریتی های معروف هستند که زندگی خصوصی شان را از شغل شان جدا کرده اند و هر کدام به خاطر دلایلی ترجیح می دهند زندگی شخصی خود را به اشتراک نگذارند و تصویری از همسر یا زندگی خانوادگی خود منتشر نکنند.

 

 

بهنوش بختیاری

 

یکی از این بازیگران است که هیچ عکسی از همسرش، محمدرضا آرین در هیچ کجا منتشر نکرده است. آیا این بازیگر به اتاق شیشه ای متعلق دارد؟ نظر شما چیست؟

او که از نویسنده های تیم مهران مدیری است و در سال 78 با بهنوش بختیاری ازدواج کرد.

بهنوش بختیاری برای چندمین بار که هوادارانش از وی خواستند عکس همسرش را منتشر کند در اینستاگرام خود نوشت: همسرم علاقه ای به فضای مجازی ندارد.

 

 

شاهرخ استخری

 

نیز از بازیگران بی حاشیه ای است که تا کنون هیچ عکسی از همسرش منتشر در فضای مجازی منتشر نکرده است.

 

عکس های بازیگران مشهور ایرانی که در اتاق شیشه ای زندگی می کنند

 

او در این باره در گفت و گویی عنوا کرد: دوست ندارم همسرم وارد حواشی این حرفه بشود و به نظر ایشون یک آدم معروف برای یک خانواده کافی است.

 

بهنام تشکر

 

دیگر بازیگری است که علاقه ای ندارد مسائل خانوادگی خود را در فضای منتشر کند. البته گویا منظور از مسائل خانوادگی تنها عکس همسرش است که طی این سال ها در هیچ کجا منتشر نشده است. تنها عکس و مصاحبه این بازیگر همراه با همسرش مربوط به سال 85است.

 

عکس های بازیگران مشهور ایرانی که در اتاق شیشه ای زندگی می کنند

 

منتشر نکردن تصاویر به همراه همسر در اینستاگرام، دامان امیرحسین رستمی را هم گرفته و از همسر ایشان به جز چند مصاحبه قدیمی چیزی در دسترس نیست.

 

هومن سیدی

 

آخرین خبر حاشیه ای مربوط به بازیگر محبوب سریال عاشقانه، هومن سیدی است.او بعد از جدایی از آزاده صمدی در سال 94 هیچ خبری درباره زندگی خصوصی اش منتشر نکرد.

 

اما چند روز پیش حامد بهداد عکسی را به همراه هومن سیدی و دختر نوزاد در استوری اینستاگرام منتشر کرد که موجب شد همه طرفداران این هنرمند شوکه شوند. بهداد در توضیحات آن نوشت: اینم از کوچولوی دوست خوبم هومن سیدی (پاییز96)

بعد از آن هومن سیدی مجبور شد با انتشار پستی درباره زندگی خصوصی خود و خانواده اش توضیحاتی اراده دهد. وی نوشت: دوستان عزیز و محترمهمیشه تلاش کردم به شما مردم نازنین احترام بگذارم و چیزی غیر از احترام از شما دریافت نکردم. همیشه تلاش کردم وارد حاشیه نشم اما ظاهرا این شغل بدون حاشیه بی معنیه.

می خواستم توضیح ندم چرا که فکر می کردم زندگی خصوصی بنده برای کسی جذاب نیست. دو ‌مطلب بود که فکر کردم باید درباره اش حرف بزنم تا سوال های بی شمار شما رفقا پایان بگیره.

 

 

عکس های بازیگران مشهور ایرانی که در اتاق شیشه ای زندگی می کنند

 

 

یک: از همه شما فن پیج ها که تو‌این مدت تلاش کردید تا من رو حمایت کنید صمیمانه ممنونم و دستتون رو‌میبوسم اما حقیقتا از دنبال کردن خودم هیچ لذتی نمیبرم و احساس بدی نسبت به خودم و پیرامونم پیدا کردم.

من یه بازیگر بسیار ساده ام که برای رشدش تلاش می کنه و مثل همه شما زندگی شخصی خودش رو داره.

پس من راضی به هیچ گونه وقت گذاشتنی از طرف کسی نیستم و ازتون تمنا دارم،خودِ با ارزشتون رو صرف زندگی و آینده پُر اهمیتتون بکنید.

دوم: وقتی با خانواده سه نفر کوچکم و دوستان صمیمی،برای گذروندن ساعتی به کافه ای رفتیم حامد بهداد عزیز عکسی رو از من و دختر نازنینم منتشر کرد که هیاهوی به پا شد.

حقیقتا نمیدونستم که باید لحظه به لحظه زندگیم رو به همه توضیح بدم،همانطور که شما نمیدید.

 

به هر حال روایت بنده از زندگی خصوصیم رو‌فقط به دلیل احترام به مخاطب تلقی می کنم و توضیح خواهم داد.

مدتی است خانواده کوچکی رو‌تشکیل دادم و کمتر از یک سال که خدا به من و‌همسر نازنینم فرزندی هدیه کرده.

باشد که تمام کودکان این سرزمین از دعای خیر مردمان سربلند بمانند.

آمین

ارادتمند شما

 

حامدبهداد

 

 

عکس های بازیگران مشهور ایرانی که در اتاق شیشه ای زندگی می کنند

 

حریم خصوصی هنرمندان باید رعایت شود

 در حصوص زندگی خصوصی بازیگران و به اشتراک گذاشتن این حریم در فضای مجازی با دکتر مجید ابهری،جامعه شناس، گفتگویی داشته ایم که در زیر می خوانید:

 

-یک بازیگر چقدر باید زندگی شخصی اش را با مردم به اشتراک بگذارد؟

آن ها چه وظیفه ای بعد از به شهرت رسیدن دارند؟

 

ورزشکاران و چهره های هنری باید احساس کنند در یک اتاق شیشه ای زندگی می کنند و به لحاظ محبوبیت بسیاری از مردم خواستار فهمیدن نکاتی از زندگی آنها هستند. بنابراین به خاطر جایگاه مادی و معنوی این گونه افراد باید رفتارها و روابط شان حساب شده ، دقیق و منطقی باشد چرا که الگوی بسیاری از فرزندان ما همین افراد هستند.

-آیا مردم ما به آن میزان از آگاهی رسیده اند که مانند تمام مردم دنیا به زندگی خصوصی بازیگران واقف باشند؟ چرا در ایران با احتیاط زیادی حاشیه زندگی هنرمندان منتشر می شود؟

بحث آگاهی نیست ما به لحاظ سبک زندگی و فرهنگ دینی و ملی بسیاری از خطوط و چارچوب ها را محترم می دانیم که در بسیاری از کشور های دیگر این گونه نیست و به همین لحاظ تمام مراجع رفتاری مانند هنرمندان باید در مسیر حرکت کنند که مراقب تمام ابعاد حرفه ای و اجتماعی خود باشند.

-مردم چقدر می توانند در زندگی هنرمندان دخیل و سهیم باشند؟

مردم حق دارند درباره فعالیت ها و کار های هنری هنرمند محبوب خود بدانند ولی رفتار خصوصی مانند زندگی زناشویی،عروسی، فوت عزیزان و… باید مانند یک فرد عادی جامعه با حریم خصوصی آنها برخورد شود و هیچکس حق مزاحمت و دخالت در زندگی آن ها را ندارد.

 

درست است که این افراد محبوب و مشهور هستد اما مفهوم حریم خصوصی در همه جای دنیا یک معنی را می دهد و تا جایی که برای زندکی این افراد تهدیدی محسوب نشود مشکلی ندارد.

 

در ادامه این بخش جالب از خبرهای بازیگران سلطان حاشیه سلبریتی ها را بشناسید! چهره های مشهور و ستاره های عرصه هنـر و ورزش، آدم معمولی هایی هستند که به واسطه گل کردن فعالیتشان، مشهور می شوند. منتها انگار هم زمان با دیده و شناخته شدن و تولد شخصیت حرفه ای شان، حاشیه هم با آن ها متولد می شود.

 

تعدادی برای شهرت بیشتر، حاشیه را خلق می کنند؛ تعدادی با ندانم کاری به حاشیه ها دامن می زنند و تعدادی هم بی حاشیه اند اما بقیه برایشان حاشیه می سازند!

این وسط تعدادی هم «دائـــم الحاشیه» به حساب می آیند و هر سه شرایط را با هم دارند! این روزها که باز نام «ناصر محمد خانی» ملی پوش سابق فوتبال کشورمان که یک دهه قبل، به واسطه ماجراهای تلخ خانوادگی اش خبرساز شده بود، دوباره به خاطر ربوده شدنش بر سر زبان ها افتاده، این سوال پیش می آید که غیر از او، کدام چهره ها از حاشیه های تمام نشدنی در زندگی خانوادگی و فعالیت حرفه ای شان آسیب دیدند؟ امروز نگاهی داریم به تعدادی از ستاره های دنیای هنر و ورزش که حاشیه، رهایشان نمی کند.

البته که تحلیل جایگاه حاشیه در دنیای شهرت و محبوبیت ستاره ها چه در ایران و چه دیگر کشورها، این که خودشان در این امر چقدر دخیل و مقصرند، این که باید مراقب موقعیت شان در ذهن مخاطب و طرفداران باشند و چه اقداماتی می توانند در راستای بهبود فرهنگ عمومی انجام دهند، بحثی است که تا به حال بارها به آن پرداخته ایم و در مجال های دیگر هم به آن می پردازیم.

 

 امیرتتلو. متولد شهریور 1366 رَپــِر زیرزمینی

چی شد که معروف شد؟ امیرتتلو، خواننده سبک رپ به هر دری زد تا از راه قانونی، دیده و مطرح شود اما نتوانست و در نهایت تصمیم گرفت راه های متفاوت و عجیبی را برای مشهور شدن امتحان کند.

او پس از این که از موفقیت در حوزه موسیقی ناامید شد، سراغ فوتبال رفت و جنجال های زیادی برای خودش و بقیه به وجود آورد. در ادامه با ظاهری نامتعارف، خودش را در جریان هایی انداخت که ناگزیر، در معرض انتقاد و مخالفت مخالفان و دفاع موافقانش قرار گرفت و سرانجام به خواسته اش که معروفیت بود رسید.

امیر تتلو

 

عکس های بازیگران مشهور ایرانی که در اتاق شیشه ای زندگی می کنند

 

پـُررنگ ترین حاشیه هاش چیه؟ حاشیه های امیرتتلو یکی دوتا نیست. از اجرای ترانه روی ناو و تغییر هواداریِ تیم فوتبال مورد علاقه اش گرفته تا دعوا با ستاره های سینما، نشر پست های عجیب در اینستاگرام و دست آخر هم دستگیری اش به خاطر فحش و ناسزا!

تتلو به دلیل «تشویق جوانان به فساد و فحشا» چندین بار به دادگاه احضار شده بود و گویا هیچ کدام از این احضاریه ها را جدی نگرفت و دست آخر به خاطر صوتی که از او منتشر شد و در آن به بازپرس پرونده اش توهین و هتاکی کرده بود، به شکل آشکار و در انظار عمومی بازداشت شد و پس از تحمل دو ماه حبس، با نوشتن یک نامه عذرخواهی به قید وثیقه آزاد شد. یکی از حاشیه های مهم تتلو، هواداران زیاد و طرفدارانِ دوآتشه اش است که بیشتر کُری خوانی هایش به پشتوانه آن هاست.

 

حاشیه های دقیقه نودی!

چه کسی؟ سید مهدی رحمتی. متولد بهمن 1361 دروازه بان سابق تیم ملی و فعلی تیم استقلال
چی شد که معروف شد؟ مهدی رحمتی با 77 بازی ملی بعد از «احمدرضا عابدزاده»، دومین دروازه بان ایران با بیشترین بازی‎های ملی است.

او سابقه دروازه بانی برای تیم های مطرح ایران را دارد و با 4 قهرمانی، یکی از پرافتخارترین بازیکنان لیگ ایران به شمار می رود. شاید اگر رحمتی دچار این همه حاشیه نمی شد، افتخارات و موفقیت های بیشتری برای خودش رقم می زد.

مهدی رحمتی

 

عکس های بازیگران مشهور ایرانی که در اتاق شیشه ای زندگی می کنند

 

پـُررنگ ترین حاشیه هاش چیه؟ یکی از مهم ترین حواشی که آینده فوتبالی رحمتی را نشانه گرفت، خداحافظی ناگهانی اش از تیم ملی فوتبال ایران در سال 1391 بود؛ تصمیمی که شاید برای جلب توجه گرفته شد ولی باعث شد کی روش دیگر به تیم ملی دعوتش نکند.

برخی اعتقاد دارند دعوت «دنیل داوری»، دروازه بان ایرانی-آلمانی به اردوی تیم ملی ایران، آرامش رحمتی را برهم زد و به همین خاطر با اعلام خبر کناره گیری اش به نوعی پیش دستی کرد. از دیگر حاشیه های پیرامون رحمتی، درگیری اش با امیرقلعه نویی است. ماجرایی که از دقیقه 8 بازی فصل قبل استقلال و تراکتورسازی شروع شد و تا آخر بازی ادامه داشت و در نهایت با باخت استقلال تمام شد.

از آخرین حاشیه های او هم می توان به ماجرای عکس منشوری اش با یک خانم بی حجاب در اردوی ارمنستان اشاره کرد که به محرومیت سه جلسه ای او منجر شد منتها با وساطت تاج، مورد بخشش قرار گرفت.دربی دیروز هم سکانس دیگری از حاشیه سازی های او بود.

 

همیشه پای یک زن در میان است  ناصر محمدخانی

 

متولد شهریور 1336 بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و تیم پرسپولیس
چی شد که معروف شد؟ بازیکن تیم ملی ایران و پرسپولیس، آقای گل لیگ ایران، آقای گل جام ملت های آسیا، قهرمانی با پرسپولیس در لیگ و جام در جام آسیا و… همه این عنوان ها در دهه 60 و 70 از محمدخانی یک چهره مشهور و محبوب ساخت.

ناصر محمدخانی

 

عکس های بازیگران مشهور ایرانی که در اتاق شیشه ای زندگی می کنند

 

 

پـُررنگ ترین حاشیه هاش چیه؟ وقتی می خواهیم از حاشیه های ناصرمحمدخانی حرف بزنیم، صحبت از قلیان و دوپینگ و مهمانی شبانه نیست؛ حرف از ماجرای دردناک قتل یک زن و اعدامِ یک زن دیگر است.

داستان از 17 مهر 1381 شروع می شود؛ زمانی که پلیس جسد آغشته به خونِ زنی را در آپارتمانی حوالی میرداماد تهران کشف کرد و در تحقیقات اولیه، مشخص شد مقتول لاله سحرخیزان، همسر فوتبالیست مطرح، ناصرمحمدخانی است. قتلی که به اعدام شهلا جاهد همسر موقت محمدخانی در آذر 89 منجر شد.

منتها این روزها و پس از سال ها، باز پای ناصر محمدخانی به یک پرونده جدید خانوادگی باز شده. او این بار توسط فامیل همسر جدیدش ربوده شده و پس از چندین ساعت با ارسال پیامکی به خانواده اش و مداخله پلیس، از منزل یکی از آشنایان همسرش نجات پیدا کرده است. باید دید قصه زنانِ زندگی محمدخانی به کجا می رسد؟

 

 

مهناز افشار. متولد خرداد 1356 بازیگر

چی شد که معروف شد؟ ورود مهناز افشار به سینمای ایران، به دو دلیل، جنجالی و پرسر و صدا بود. اول به خاطر فیلمی که با آن مطرح شد، یعنی «شور عشق» که در آن با بهرام رادان هم بازی بود و آن روزها یک عاشقانه آوانگارد به حساب می آمد. دوم به خاطر چهره و شباهتش به خواننده و بازیگر سال های دور ایــران.

شباهتی که خیلی ها معتقد بودند افشار، اصلا به همین خاطر مورد توجه عوامل سینما قرار گرفته و پا به عرصه تصویر گذاشته است.

 

عکس های بازیگران مشهور ایرانی که در اتاق شیشه ای زندگی می کنند

 

 

پـُررنگ ترین حاشیه هاش چیه؟ شاید پررنگ ترین حاشیه دوران فعالیت مهناز افشار، ازدواج پر سر و صدایش با «یاسر رامین» فرزند محمدعلی رامین، معاون مطبوعاتی دولت دهم باشد.

ازدواجی که فارغ از تفاوت تفکرات سیاسی افشار با خانواده همسرش و 5 سال بزرگ تر بودن او از یاسر، به واسطه مهریه سنگینش هم رسانه ای شد.

در قدم بعد، زایمان افشار در کشوری غیر از ایران و شایعه دوتابعیتی بودن فرزندش، نقل رسانه ها شد و از آخرین حاشیه های این ازدواج، می توان به دستگیری یاسر رامین به دلیل شکایت سازمان هلال احمر کشور از او اشاره کرد.

همسر مهناز افشار از مرداد 95 به دلیل عدم توانایی تودیع وثیقه 29 میلیارد تومانی در زندان اوین به سر می برد.

 

 

سلطان حاشیه  سوشا مکانی!

 

متولد آبان 1365 دروازه بان سابق تیم پرسپولیس
چی شد که معروف شد؟ سوشا فوتبال را از تیم نونهالان استقلال انزلی شروع کرد. بعد به تیم های جوانان، امید و بزرگسالان کوثر تهران رفت و در فصل 93-92 با تیم فوتبال فولاد خوزستان، قهرمان لیگ برتر ایران شد. سوشا دروازه بان جنجالی تیم های استیل آذین البرز و پرسپولیس هم بود که پس از ناکامی با پرسپولیس به لیگ نروژ پیوست.

 

عکس های بازیگران مشهور ایرانی که در اتاق شیشه ای زندگی می کنند

 

 

پـُررنگ ترین حاشیه هاش چیه؟ سوشا مکانی از آن دسته چهره هایی است که خودش به تنهایی به اندازه یک تیم، حاشیه ساز و جنجال آفرین بود؛ از فرستادنِ توپ به خارج از زمین در بازی استیل آذین و پرسپولیس که به درگیری اش با علی دایی منجر شد تا پوشیدنِ لباس های نامتعارف در مکان های عمومی.

 

انتشار تصاویر او با تیپ نامتعارف در فضای مجازی، بارها برایش دردسرساز شد و البته نشان دهنده این بود که سوشا، بیش از فوتبال روی استایل و مدلینگ تمرکز دارد. هرچند به اعتقاد خیلی ها ست کردن کت و پاپیون و شلوارک یا پوشیدن شلوار باب اسفنجی، اوج خزبازی است.

 

سرانجام در دی 1394، سوشا به دلیل انتشار عکس های خصوصی اش در شبکه های اجتماعی بازداشت شد و پس از آن، به خارج از ایران رفت. سوشا اخیرا گفته هرچه می پوشد 10 سال دیگر مد می شود.

 

بهنوش اینجا، بهنوش آنجا،بهنوش همه جا!

بهنوش بختیاری متولد اردیبهشت 1354 بازیگر
چی شد که معروف شد؟ فعالیت های بهنوش بختیاری از سال 1376 آغاز شد ولی شهرت و محبوبیتش از سال 83 و با نقش آفرینی در سریال «خانه به دوش» رضا عطاران و چند مجموعه پربیننده مثل «شب های برره» و «زندگی به شرط خنده» شکل گرفت. بختیاری این روزها با 5 میلیون و چهار صدهزار دنبال کننده، رکورددار تعداد دنبال کننده اینستاگرامی در میان ایرانی هاست.

 

عکس های بازیگران مشهور ایرانی که در اتاق شیشه ای زندگی می کنند

 

 

پـُررنگ ترین حاشیه هاش چیه؟ بختیاری چند سالی است که در حوزه های اجتماعی فعال شده و تقریبا در هر زمینه ای، نام و اظهارنظری از او وجود دارد.

در انجمن های خیریه، فعالیت های مطبوعاتی، امور بشردوستانه و گاهی هم حوزه های کمابیش سیاسی؛ منتها یکی از پررنگ ترین حاشیه های خانم بختیاری، دعوای اینستاگرامی اش با امیرتتلو است که با کل کل سر تعداد دنبال کننده شروع شد.

 

ماجرا از این قرار بود که تعداد دنبال کننده های صفحه بهنوش بختیاری از تعداد فالوئرهای تتلو پیشی گرفت و تتلو ادعا کرد:«برخی هنرمندان اقدام به خرید فالوئر اینستاگرامی می کنند!» البته او اسمی از کسی نبرد ولی بختیاری به این اقدام واکنش نشان داد و درگیری این دو به درگیری طرفدارانشان کشیده شد و این وسط، حرف های زشت و زننده ای رد و بدل شد.

 

البته حدود یک سال بعد و با آپدیت اینستاگرام که قابلیت شناسایی و حذف اکانت های جعلی را داشت، بختیاری ناگهان حدود 500 هزار نفر از دنبال کننده هایش را از دست داد. از حاشیه های جدید خانم بختیاری هم می توان به پیراهن و سربند و گریمِ نامتعارف او –حداقل برای حضور در یک جشنواره فیلمِ وطنی- در مراسم فرش قرمز جشنواره فیلم فجــر امسال اشاره کرد.

 

خوش تیپ جنجالی مهران مدیری 

 

متولد فروردین 1346 تهیه کننده، کارگردان و بازیگر
چی شد که معروف شد؟ مدیری از سال 1368 وارد رادیو شد و شش سال گوینده داستان شب بود. منتها همه می دانند که نقطه شروع شهرتش مجموعه طنز نوروزی 72 بود و اوج محبوبیتش با مجموعه ساعت خوش شکل گرفت و پس از آن در طولِ بیست و چند سال فعالیت و ساخت سریال هایی مثل پاورچین، نقطه چین، شب های برره، در حاشیه و… همچنان محبوب و پرطرفدار باقی مانده است.

 

عکس های بازیگران مشهور ایرانی که در اتاق شیشه ای زندگی می کنند

 

 

پـُررنگ ترین حاشیه هاش چیه؟ مهران مدیری با این که زیاد اهل مصاحبه نیست اما آدم بی حاشیه ای هم به حساب نمی آید. اگر از حاشیه های سریال «درحاشیه» و شکایت جامعه پزشکی از عوامل ساخت این سریال بگذریم، یکی از پررنگ ترین حاشیه های او، ماجرای سیگار کشیدنش در نشست خبری فیلم سینمایی جدیدش «ساعت پنج عصر» است.

حاشیه های گاهی عجیب مدیری به واسطه ساخت و اجرای برنامه «دورهمی»، آنقدر زیاد است که شاید نشود همه شان را شمرد. از تراشیدنِ سر مهمان برنامه؛ نیما فلاح بگیر تا «جوگیــر» و «مظلوم» خواندنِ مردهایی که به همسرشان، حق طلاق داده اند.

مدیری در یکی از قسمت های دورهمی در آذر 95 با بیان این که:«عده ای جرات کردند وارد عملیاتی شوند که می دانستند برگشتی در آن نیست.

اگر ما بودیم چه کار می کردیم؟ امروز ما جواب آن دل و جرأت خارق العاده را با سازش کاری و منفعت طلبی می دهیم. اگر دل و جرأت بعضی کارها را ندارید، چرا پست هایی می گیرید که انجام وظایفش دل و جرأت می خواهد؟ تو که نمی توانی بتمرگ خانه ات» خبرساز شد. عده ای معتقد بودند این حرف ها، تیکه و متلک به سیاست های خارجی دولت اعتدال است.

 

کمی لجباز و یکدنده  سعید معروف

 

متولد شهریور 1364 کاپیتان تیم ملی والیبال
چی شد که معروف شد؟ معروف در سال 80 وارد تیم ملی والیبال نوجوانان و از سال 84 عضو تیم ملی والیبال بزرگسالان شد.

این بازیکن سرشناس و عضو ثابت تیم ملی، در سال 89 به دلیل اختلاف با برخی مسئولان، از تیم ملی کناره‎گیری کرد اما در سال 90 دوباره به تیم ملی والیبال بازگشت. او پس از دعوت نشدن «علیرضا نادی» از سوی «خولیو ولاسکو»، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران شد.

 

عکس های بازیگران مشهور ایرانی که در اتاق شیشه ای زندگی می کنند

 

 

پـُررنگ ترین حاشیه هاش چیه؟ معروف یکی از معروف ترین چهره های حاشیه دار است. او نه تنها سابقه درگیری در جریان رقابت های لیگ برتر که سابقه درگیری در مسابقات مختلف تیم ملی والیبال ایران را هم دارد. از بازیکن خارجی گرفته تا بازیکن داخلی همه با او درگیری پیدا کرده اند.

دامنه حاشیه سازی های این بازیکن با تجربه والیبال ایران که البته برترین بازیکن تاریخ والیبال ملی ما هم محسوب می شود به اینجا محدود نمی شود. شرکت نکردن او در مراسم رژه المپیک ریو به همراه دو بازیکن دیگر از حاشیه های بعدی این بازیکن محسوب می شود.

امیدواریم از شناخت بازیگران اتاق شیشه ای و چهر های پر حاشیه شبکه های اجتماعی لذت برده باشید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان