ramazan
ramazan

بیوگرافی جدید مریم نمازی ماجرای برهنه شدن + تصاویر

بیوگرافی جدید مریم نمازی ماجرای برهنه شدن + تصاویر

یک کلام! آنچه که انسان را از حیوان متمایز می کند پوشیده بودن آن است! مریم نمازی کیست؟ علت جنجالی برهنه شدن بی شرمانه وی چیست؟ در ادامه به شناخت بیشتر این زن ایرانی و فعال سیاسی، فعال حقوق زنان را بیشتر می شناسیم با تصاویری از برهنه شدن او در ملاء عام.

 

بیوگرافی جدید مریم نمازی ماجرای برهنه شدن + تصاویر

 

مریم نمازی زاده ی 1 ژانویه سال 1976

 

بیوگرافی مریم نمازی

مریم نمازی متولد ۱ ژانویه ۱۹۷۶ روزنامه‌نگار بریتانیایی ایرانی‌تبار است که در حال حاضر در حال کار در شبکه الجزیره انگلیسی مشغول به کار است.
حرفه

او در دفترکار مرکز اروپایی این شبکه در لندن مشغول به کار است و در حال حاضر اجرای برنامه‌ای به نام ساعت خبر را بر عهده دارد. پیش از انتقال به لندن در دفتر دوحه مشغول به کار بود.

 

 

بیوگرافی جدید مریم نمازی ماجرای برهنه شدن + تصاویر

 

فعال سیاسی کمونیست در عرصه‌هایی همچون مبارزه برای حقوق زنان، مبارزه برای حقوق پناهندگان، مبارزه علیه جمهوری اسلامی و اسلام سیاسی است. وی در حال حاضر مسئولیت کمیته مسلمانان سابق هلند را بر عهده دارد.

مریم نمازی، دبیر سابق کمیته ارتباطات بین‌الملل حزب کمونیست کارگری ایران و عضو کنونی کمیته مرکزی و دفتر سیاسی و هیئت هماهنگی این حزب، از مسئولان فدراسیون سراسری پناهندگان ایرانی، عضو کنونی شورای مرکزی سازمان آزادی زن و از برنامه سازان تلویزیون کانال جدیدبود.

 

او مسئول و مجری برنامهٔ دو زبانه فارسی و انگلیسی نان و گل سرخ در تلویزیون کانال جدید که با فعالان سیاسی و اجتماعی برجسته هم چون تسلیمه نسرین، ریچارد داوکینز، پی زی مایرز و اینا شوچنکو رهبر فمن مصاحبه کرده است. او سردبیر کنونی نشریه «بریفینگ»، ارگان انگلیسی حککا، است.

 

او در ۸ اکتبر ۲۰۰۵ موفق به دریافت جایزهٔ «سکولاریست سال» از «انجمن ملی سکولار» انگلستان شد نیک کوهن، مقاله‌ای به نام «نبرد یک زن» را در مورد او در نشریه آبزرور انگلستان نوشت و دربارهٔ او گفت: «مریم نمازی تجسم فاصله، میان لیبرال‌های شرمنده و خواستاران حقیقی برابری، است.»

او پس از ماجرای کاریکاتورهای محمد به همراه یازده نفر دیگر همچون سلمان رشدی، تسلیمه نسرین و آیان هیرسی علی بیانیه‌ای به نام «بیانیه: علیه توتالیتریسم نوین» را انتشار داد که در آن نسبت به ظهور اسلامیسم به عنوان یک «توتالیتریسم نوین» هشدار داده شده بود.

سپس با وقاحت تمام به صورت لخت مادرزادی به همراه چند زن در ملاءعام دیگر اعتراض خودشان را به نمایش گذاشتند.

 

بیوگرافی جدید مریم نمازی ماجرای برهنه شدن + تصاویر

 

استعفا از حزب

مریم نمازی در تاریخ ۱۰ ژانویۀ ۲۰۱۷ به همراه فریبرز پویا از عضویت در حزب کمونیست کارگری ایران استعفا داد. حمید تقوایی دبیر کمیته مرکزی حزب کمونیست کارگری استعفای او را پذیرفته، اما حزب را کماکان حامی فعالیت‌های اجتماعی او دانست و ابراز امیدواری کرد که نمازی همچنان همکاری خود را با کانال جدید و تهیه و پخش برنامۀ «نان و گل سرخ» ادامه دهد.

 

در میان هجمه ها و تبلیغات سوء سردمداران و سیاست مداران غربی علیه ایران ، بسیاری از شهروندان عادی که نقش مهمی در جامعه خود نداشتند ، با سیاست های غلط دولت خویش هم سوء شده و به ایفای نقش در سناریوهای ضد اسلامی پرداختند.

در میان این شهروندان عادی ، نام برخی از ایرانیانی که هویت خود را فراموش کرده اند به چشم می خورد که اقدامات شرم آور و اسف باری را در مقابل دین و عقاید مستحکم ملت شریف ایران و چه بسا مسلمانان جهان صورت دادند.
در میان نام های مختلفی که به عناد و دشمنی با اسلام و جمهوری اسلام روی اورده اند نام مریم نمازی به گونه‌اي ديگر به چشم می خورد.
به گزارش سرویس سیاسی صراط، مریم نمازی فعال سیاسی کمونیست و ساکن انگلستان ، در عرصه‌هایی همچون مبارزه برای حقوق زنان، مبارزه برای حقوق پناهندگان، مبارزه علیه جمهوری اسلامی و اسلام فعالیت های گسترده ای را در غرب برنامه ریزی و اداره می کند.

 

 

بیوگرافی جدید مریم نمازی ماجرای برهنه شدن + تصاویر

 

او در اقدامی سوال بر انگیز ، مسئولیت کمیته مسلمانان Muslim Committee سابق هلند را بر عهده گرفته است ، که اکثر آنها از دین اسلام جدا شده و عملا مرتد هستند.

وی که عضو کنونی شورای مرکزی سازمان آزادی زن و از برنامه سازان تلویزیون کانال جدید است طی چند ماه گذشته ، در حمایت از حقوق زنان ایرانی و همراهی با زیبا ناوک و چند چهره دیگر کمونیست، با ظاهری زننده در مقابل دوربین ها قرار گرفت.

 

 

بیوگرافی جدید مریم نمازی ماجرای برهنه شدن + تصاویر

 

مسئول و مجری برنامهٔ انگلیسی انترناسیونال در تلویزیون کانال جدید و سردبیر کنونی نشریه «بریفینگ»، ارگان انگلیسی حککا، در ۸ اکتبر ۲۰۰۵ موفق به دریافت جایزهٔ «سکولاریست سال» از «انجمن ملی سکولار» انگلستان شد نیک کوهن، مقاله‌ای به نام «نبرد یک زن» را در مورد او در نشریه آبزرور انگلستان نوشت و دربارهٔ او گفت: «مریم نمازی تجسم فاصله، میان لیبرال‌های شرمنده و خواستاران حقیقی برابری، است.»

در وقیحانه ترین و خصمانه ترین حرکت Anti-Islamic ضد اسلامی، نمازی، پس از ماجرای کاریکاتورهای توهین آمیز به پیامبر مکرم اسلام(ص) که توسط یک جوان دانمارکی صورت گرفت، به همراه یازده نفر دیگر از جمله سلمان رشدی، تسلیمه نسرین و آیان هیرسی بیانیه‌ای به نام «علیه توتالیتریسم نوین» را انتشار داد که در آن نسبت به ظهور اسلام به عنوان یک «توتالیتریسم نوین» هشدار داده بودند.

 

 

بیوگرافی جدید مریم نمازی ماجرای برهنه شدن + تصاویر

 

نمازی در مصاحبه ای جنجالی با شبکه وابسته به سازمان سیا ضمن تبیین ایده تقویم زنان می گوید: ایده تقویم این بود که فریاد مان علیه اسلام و علیه سیاست ها و برنامه های ضد زن آنها را به گوش جهان برسانیم.
برهنگی نوعی اعتراض مدرن علیه اسلام و علیه حجاب اجباری است بخصوص چون مسلمانان میخواهند زن کاملا محو شود نه صدایش شنیده شود، نه بدنش معلوم باشد، نه هویتش و نه شخصیتش، همه را میخواهند نابود کنند.

 

بیوگرافی جدید مریم نمازی ماجرای برهنه شدن + تصاویر

 

وی در ادامه این عمل قبیحانه و سیاه نمایی های خود علیه اسلام در مصاحبه ای دیگر با رادیو اسرائیل اذعان می کند: برهنگی علیه حجاب اجباری در اسلام ، در این دوره میتواند یک عمل انقلابی و رادیکال باشد

حتی برای کسانی که در غرب زندگی میکنند میگویند همیشه بدن زن مثل یک کالا و یک وسیله استفاده می‌شود برای فروش مجلات و غیره و چقدر خوب و قدرتمند است که عکس های برهنه زن را میتوان دید که نه بعنوان کالا بلکه بدنشان را که وسیله سرکوب استفاده شده بعنوان یک وسیله آزادیخواهانه و برای دفاع از زنان استفاده شود.

 

نکته دیگر اینکه در مطبوعات غرب همیشه یک تیپ زن Female برای فروش مجلات و غیره وجود دارد ولی در این تقویم زنان خیلی متفاوتی هستند از زن مسن تا زنی که دارد به بچه اش شیر میدهد و کسان مختلف دیگری و تقویم از این زاویه هم مهم است.
در این زمانه این یک کار خیلی مدرن و متفاوت است از کارهای دیگری که علیه محدودیت های مذهب و اسلام و حجاب نشان میدهد.
قیل و قالهای نمازی در رسانه های مختلف ضد اسلامی، صدای مجری و تحلیلگران برخی از شبکه های اپوزیسیون از جمله ، شبکه سلطنت طلب پارس را در آورد.

 

بیوگرافی جدید مریم نمازی ماجرای برهنه شدن + تصاویر

 

مریم افشار در انتقاد از این حرکت وقیحانه، این اقدام نمازي و چند زن سوسیالیست دیگر را خلاف انسانیت دانسته و گفت: در اوکراین عده ای خانم برای دفاع از حقوق خود بدن خود را نیمه برهنه کردند، اما این زنان چه طور می توانند ، هیکل های زشت و ناقص خود را وسیله مبارزه قرار دهند.

 

این تحرکات تا جایی پیش رفت که، اسامه حنیف، مسیحی تازه مسلمان شده هلندی در اعتراض به اقدام کمیته مسلمانان سابق هلند در اشاعه حرکت ضد اسلامی نمازی با اشاره به روحیه اسلام ستیزی در میان صهیونیست ها، در وب سایت انجمن مسلمانان هلند نوشت:

 

این اقدام نشان از پیشینیه تاریخی و سیاه خصومت صهیونیست با اسلام است. من تازه می فهمم که چگونه برای تخریب اسلام از هر شخصی استفاده می کنند، حتی کسانی که قبل از این مسلمان بودند.

 

 

New biography of Maryam Namazi


برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان