ramazan
ramazan

فال تاروت هفته اول خرداد اوراکل، ورق احساسی، انبیاء

فال تاروت هفته اول خرداد اوراکل، ورق احساسی، انبیاء

فرازی به آینده با مجله تفریحی نازوب بخش فال و طالع بینی. دوستان و عزیزان همیشه همراه این بخش تنها برای بالا بردن انرژی های مثبت و انگیزشی می باشد و در کل جنبه سرگرمی دارد.

Going to the Future with Magic Recreation Magazine, Horoscope and Astrology. Friends and loved ones are always with this section only to increase the positive and motivating energies and have a whole range of entertainment

به خوبی به قانون جذب آگاه هستید پس جنبه های مثبت این بخش از فال و طالع بینی هفته اول خرداد ماه را در نظر بگیرید و سعی کنید با همان حس خوب و مثبت بودن پیش بروید و جنبه های منفی آن را خیلی راحت از کنارش رد شوید. به بارو نشاندن انرژی مثبت بدون شک بر رفتار، سرشت، آینده، خودسازی، موفقیت و پیشرفت همه ما تاثیر دارد.

فال هفتگی تاروت هفته اول خرداد ماه

 

فال تاروت هفته اول خرداد اوراکل، ورق احساسی، انبیاء

 

🌱🌸فروردین 🌱🌸

🎫‍در این ماه احساس می‌کنید که باید از نظر احساسی تعدیل شوید و می‌خواهید انرژی اضافی خود را تخلیه کنید. اگر با همکارتان درگیر یک بحث جدی شوید این بحث به نفع شخص شروع کننده تمام می‌شود و در عین حال وظایفی که قبلا به خوبی تعریف شده‌اند ، ممکن است در نتیجه این بحث به سرعت روشنی خود را از دست بدهند.

در این ماه به جای اینکه سعی کنید حق را به جانب خودتان دهید و مدام در پی تصدیق خود باشید آرام بگیرید و از درگیر شدن در یک جنگ لفظی اجتناب کنید.

🌸🌱اردیبهشت🌱🌸

🎫چرا آنقدر با خودتان کلنجار می‌‌ روید و مدام با دیگران برخورد نامناسب دارید. زندگی را سخت نگیرید که هرچه سخت‌گیر باشید، زندگی هم برای‌ تان سخت خواهد گذشت. اهداف‌ تان را گم کرده‌اید. باز هم می‌‌ توانید برای خود اهدافی تعیین کنید و در جهت رسیدن به آنها گام بردارید. کسالتی دارید که به امید خدا به زودی برطرف خواهد شد.

فعلا از این‌ که چیزی را به زندگی خود اضافه یا کم کنید خودداری کنید که زمان مناسبی برای این تغییرات نیست. عده‌ای از خوش‌ قلبی شما می‌‌ خواهند سوء استفاده کنند، به شدت مراقب باشید و با چشمانی باز به اطراف نگاه کنید و بی‌‌ جهت به کسی اطمینان نکنید.

🌸🌱خرداد🌱🌸

🎫‍ این روزها، روزهای عجیبی برای شما خواهد بود. آنچه را که می خواهید، در محیط اطراف تان در می یابید. ممکن است اشتباهاتی از شما سر بزند ولی حواس تان باشد که در هر موقعیت جلوی اشتباه تان را بگیرید. به ظاهر خوب افراد بسنده نکنید، بلکه باطن آنها را دریابید.

تلاش های خود را صرف کارهایی کنید که مفید باشد و بتوانید از حاصل آنها بهره مند شوید. این که زندگی برای شما تکراری شده، جمله ای بیهوده است؛ چرا که عشق همواره زندگی را از یکنواختی خارج می کند. ممکن است یک معامله پرسود انتظارتان را بکشد، از دستش ندهید. «او» خلاصه روزی می آید، البته همین روزها که نزدیک است.

 

 

🌸🌱تیر🌱🌸
🎫 در این ماه بنظر میرسد شما دنبال خواسته ای باشید که اطرافیان شما و عرف جامعه آن را نمی پسندند! مانند معشوقی جوانتر یا مسن تر از خودتان، لباسی یا مقامی که در خور شما نیست و خلاصه هر چیزی که عرف جامعه آن را از شما نمی پذیرد.
اگر این مساله را آگاهانه انتخاب کرده اید، اشکالی ندارد و به دنبالش بروید، مشروط به اینکه حرف و حدیث دیگران را به جان بپذیرید و انتظار تایید عموم را نداشته باشید در غیر این صورت آرامش زندگی تان به هم خواهد خورد ؛ اینک لحظه انتخاب است.

 

فال تاروت هفته اول خرداد اوراکل، ورق احساسی، انبیاء

🌸🌱مرداد🌱🌸

🎫گاهی مواقع مشکلات را نمی‌‌ توان در یک لحظه خاص حل کرد بنابراین باید موقتا حل آنها را به تعویق انداخت زیرا گذر زمان خود می‌‌ تواند تاثیرات خوبی بر روی آن مشکلات بگذارد و در نهایت اثر آنها را کم کند.

به زودی در یک مهمانی حضور خواهید داشت و با کسی در این مهمانی آشنا می‌‌ شوید که می‌‌ تواند روند زندگی شما را تغییر دهد. اگر واقعا به کاری که می‌‌ خواهید انجام دهید، ایمان دارید مدام تحت‌ تاثیر حرف‌های منفی دیگران قرار نگیرید و در رابطه با آن، با کسانی که شما را به انجام آن کار تشویق کرده‌اند مشورت کنید.

 

🌸🌱شهریور🌱🌸

🎫در این ماه شرایطی پیش روی شماست که باید هر چه زودتر نسبت به آن اظهار نظر کنید ،‌تردید و دودلی موجب به تعویق افتادن کارتان خواهد شد و این اصلاً به نفع شما نیست.

میزبان دوست عزیزی خواهید بود که میتوانید با او درد دل کنید و با طرح مشکلات پیش رویتان از او کمک فکری بخواهید ، متأسفانه مدتی است نسبت به گذر عمر بی توجه شده اید ، باید به این نکته توجه داشته باشید که امکان بازگشت زمان نیست و باید از این اوقات حداکثر استفاده را ببرید

 

 

🌸🌱مهر🌱🌸

🎫‍این ماه چیزی مثل یک تقسیم است. از یک طرف شما خود را در بالای انبوهی از ملاقاتها با افراد جدید و یادگیری روشها و مهارت های تازه و بهره گیری از برخی برخوردهای تصادفی و از از طرف دیگر تمایل شما به فاصله با دنیای پیرامون. اگر رابطه ای ایجاد شده باعث نگرانی شما میشود و ممکن است به چیزی که میخواهید در مورد آن به دقت تفکر کنید.

انتظار می رود که این ماه پایان بسیار هیجان انگیزی برای شما داشته باشد یعنی در زمانی که مهارتهای رهبری خود را شاهد هستید و و دوباره انرژی آن را در خود احساس کنید. با ورود پلوتو هم به سوی حل برخی مسائل عاطفی بسیار عمیق پیش خواهید رفت.

 

🌸🌱آبان🌱🌸

🎫در مورد آنچه دردل دارید، با هر کسی سخن نگویید چرا که ممکن است با تجربیات ناکافی خود به شما پیشنهادی دهند و شما را در یک گرفتاری بزرگ بیندازند. امتحان سختی در پیش دارید و نتیجه این امتحان در زندگی شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.

موفقیت در این امتحان، زیاد دور از دسترس نیست، لازمه آن تلاش و پشتکار خود شماست. پس دست روی دست نگذارید و تلاش کنید که روزهای روشن خوشی نزدیک است. اگر در فکر مسافرت و تفریح هستید آن را برای چند روزی به تعویق بیندازید.

 

🌸🌱آذر🌱🌸

🎫‍ صبر کنید و تامل کنید همانطور که در همیشه روی یک پاشنه نمی چرخد، دنیا هم همیشه به یک حال و یک منوال نمی ماند. هم ” ان مع العسر یسرا” داریم و هم “فالله یحب الصابرین” شما که این همه مدت صبر کرده اید کمی دیگر هم دوام بیاورید گردش فلکی برای شما روی به اعتدال دارد.

مقدمات یک سفر برای شما در حال تدارک و فراهم شدن است. سعی کنید منتهای استفاده از این سفر را بکنید که سفری سرنوشت ساز است. اگر تنها هستید زیاد ناراحت نباشید که شاعر گفته است دلا خو کن به تنهایی که از- تن ها بلا خیزد دوران تنهایی شما نیز سرانجام پایان خواهد یافت.

 

🌸🌱دی🌱🌸

🎫 بعد از مدت‌ها تلاش مداوم، دیگر باید کمی به خود استراحت بدهید و کمی از آرامش موجود لذت ببرید. موقعیتی برای‌تان پیش خواهد آمد که مجبور به قضاوت در مورد موضوعی می‌‌شوید. سعی کنید این کار را به دور از هرگونه سو گیری و پشتیبانی انجام دهید. نتیجه این قضاوت اثرات روحی برای شما به دنبال خواهد داشت.

با یک قضاوت درست، اثرات روحی مثبت را برای خود به ارمغان بیاورید. اتفاقاتی برای‌ تان خواهد افتاد که سعی کنید در این اتفاقات، اعتماد به نفس خودتان را به بوته آزمایش بگذارید و آن را بسنجید.

 

🌸🌱بهمن🌱🌸

🎫بین شما و عده‌ای دیگر بر سر فعالیت‌های شغلی‌ تان توافقاتی ایجاد می‌‌ شود بنابراین تمام فکر و ذکر خود را معطوف این کار کنید و تا می‌‌ توانید از کارهای دیگر در حیطه شغلی، خودداری کنید.

با افراد مهمی رو‌ به‌ رو خواهید شد که آینده شغلی و اجتماعی شما را رقم خواهند زد. بعضی مواقع احساس تنهایی می‌‌‌ کنید و حس می‌‌ کنید که به حمایت دیگران احتیاج دارید. در این مواقع لازم است کمی غرور خود را بشکنید و از دوستان نزدیک و خانواده خود کمک بخواهید، مطمئنا کمک آنان به نفع شما خواهد بود.

 

🌸🌱اسفند🌱🌸

🎫شما اغلب اجازه می‌دهید که فلسفه بافی بر شعور عادی تان برتری پیدا کند ولی این کار می‌تواند این ماه شما را به دردسر بیندازد ؛ فکر و گمان می‌تواند مفید و سازنده باشد اما در این ماه ممکن است شما را از مسیرتان منحرف کنند ، تفاوت‌هایی که با دیگران دارید را تقویت کنید و در پی این نباشید که خود را همرنگ جماعت کنید.

خوشبختانه امیدها و آرزوهایی که برای آینده‌ای روشن تر دارید برای دیگران انگیزه‌ای می‌شود تا از خمودگی و افسردگی بیرون بیایند و از طرف دیگر باعث می‌شود که شما خود را باور کنید و اعتماد به نفس تان افزایش یابد

 

 

فال انبیاء هفته اول خرداد ماه

 

فال تاروت هفته اول خرداد اوراکل، ورق احساسی، انبیاء

 

فال تاروت هفته اول خرداد اوراکل، ورق احساسی، انبیاء

فروردین

حضرت شیث (ع)

ای صاحب فال ! شخصی تو را به زبان گرفته است ( با چرب زبانی تو راراضی نگه می دارد) اما دوست تو خواهد بود. تو در کار خود داری کن ، این دوسه روز کار تو بالا خواهد گرفت و از گناهان گذشته خود توبه کن که ستارتواز نحسی ( یا برج نحس) بیرون آید که هیچ کار تو انجام نگیرد و رازخود با احدی نگو و با کس جنگ و خصومت نکن. و اما تو را فرزندی باشد که رو…

اردیبهشت
حضرت داوود (ع)

ای صاحب فال! بشارت باد تو را که بر سه قوم مهتری کنی و جمله در فرمان تو باشند. این چند روزه در اندوه بودی صبرکن و خود را نگه دار و راز با کسی مگو . امسال رنجی به تو رسیده است و خدا تو را نگاه داشت و به خیر گذشت . تا سه روز دیگرخشنود می شوی و اگر غایبی داری خبر او می رسد و کارها به مراد تو خواهد شد ان شاء الله . در نماز کوشاباش

خرداد
حضرت خضر (ع)

اي صاحب فال بشارت باد بر تو كه در دولت به روي تو باز گرديده است و بعد از اين شاد و خرم خواهي شدو كارت رونق خواهد گرفت سفري در پيش داري كه حاجت تو را روا كند ،از ديدار دوستان محبت پيدا شود و تو را ياري كنند . زنهار راز دل خود را به كسي نگو شخصي دشمن تو است و تو را ناراحت ميكند اما تو با كسي دشمني نداري خاطر آشفته مكن تا صدمه از كسي نبينی

تیر
حضرت يوشع (ع)

در زندگي در موقعيت و پست حساسي قرار ميگيرد . چون با گروهي سركش و مجرم سر و كار پيدا ميكنيد كه لازم است آنها را ارشاد و راهنمايي كنيد اگر كاري را براي خدا انجام ميدهيد ،از شكست در آن هراس نداشته باشيد ممكن است يك زن با شما به نزاع بر خيزد اگر صبور و بردبار باشيد به نفع شما تمام مي شود . يك سفر دريايي در طالع شما ديده مي شود .

مرداد
حضرت زکریا

(ع) ای صاحب فال ! در کار خود شتاب کن که آن کار شیطان است و عاقبت پشیمان خواهی شد . اما بشارت باد تو را که به دولت خواهی رسید واز جهت فرزند شاد شوی و قدم او بر تو مبارک است. هیچ غم مخور و یک دل باش . نگرانی داری ولیکن در دل خود غم راه مده که کارهایت زود اصلاح شود واگر غایبی داری زود به تو رسد و امسال بر تو مبارک می باشد و تو را سفری در پیش است

شهریور
حضرت یوسف (ع)

ای صاحب فال ! از بزرگان بهره بینی و سخن دوستان را قبول کن که تو را نفع می رسد و اگر چیزی از تو غایب شد، به تو باز رسد و اگر قصدی داری دو سه هفته دیگر صبرکن واز طرف دو سه کس غم و اندوه به تو رسیده است که به خیر و سلامتی بگذرد و روز یکشنبه و آدینه بر تو مبارک باشد و به مراد برسی . انشاء الله….

 

مهر
حضرت يوشع (ع)

در زندگي در موقعيت و پست حساسي قرار ميگيرد . چون با گروهي سركش و مجرم سر و كار پيدا ميكنيد كه لازم است آنها را ارشاد و راهنمايي كنيد اگر كاري را براي خدا انجام ميدهيد ،از شكست در آن هراس نداشته باشيد ممكن است يك زن با شما به نزاع بر خيزد اگر صبور و بردبار باشيد به نفع شما تمام مي شود . يك سفر دريايي در طالع شما ديده مي شود .

 

آبان
حضرت ذوالقرنين

شما فردي با همت و اراده هستيد اگر از اين استعداد استفاده كنيد به توفيقات خوبي دست مي يابيد در زندگي شما سفرهاي دور ديده مي شود با خطرهايي در زندگي مواجه ميشويد افراد زيادي مطيع شما يا تحت پوشش شما قرار خواهند گرفت ، سفر حج را در طالع داريد اگر قصد جهانگردي داريد اقدام كنيد كارهاي سخت براي شما اسان ميشود آنچه را كه مقصود داريد …

 

آذر
حضرت خضر (ع)

اي صاحب فال بشارت باد بر تو كه در دولت به روي تو باز گرديده است و بعد از اين شاد و خرم خواهي شدو كارت رونق خواهد گرفت سفري در پيش داري كه حاجت تو را روا كند ،از ديدار دوستان محبت پيدا شود و تو را ياري كنند . زنهار راز دل خود را به كسي نگو شخصي دشمن تو است و تو را ناراحت ميكند اما تو با كسي دشمني نداري خاطر آشفته مكن تا صدمه از كسي نبينی

 

دی
حضرت موسی (ع)

ای صاحب فال! بدان که در فکر چیزی هستی که در آن فروماندهو عاجز شده ای ، غم مخور که همه مرادت حاصل شود؛ پیش از این تو را بسیار غم و اندوه رسیده بود و نزدیک شده که ستاره تو به روشنایی آید باشد که کارت به سرانجام رسد. خداوند به تو عوض خیردهد و کارت به زودی بالا گیرد و دلت به سبک باری مشغول است . با کسی عهدی خواهی کرد، بکن که خوب است

 

بهمن
حضرت عيسي (ع)

اي صاحب فال بدان و اگاه باش با نيتي كه داري از غم خلاصي يابي و عمرت دراز خواهد شد و هر روز عزت يابي . با آدم خوب و با ايمان همنشيني كن تا كارت بالا گيرد سفري را كه در پيش داري برو كه نيكست نعمت بسيار يابي هيچ غم مخور كه خيانت در دل تو نيست بخاطر بركت دعاي پدر و مادر حقتعالي تو را حافظ است و اگر كسي را به غربت داري ،به زودي به تو برسد…

 

اسفند
حضرت هارون (ع)

ای صاحب فال ! بشارت باد تو را که به دولت رسیده ای و آفتاب به طالعت رسیده است. اما بعضی هستند که بر تو حسد می برند و یکی تو را دوست دارد و نصیحت کند، بشنو که مبارک است و شغلی خواهی یافت که آسایش تو در آنست و اگر غایبی داری زود به تو می رسد و همین امروز صدقه بده تا آسوده باشی و خیر بینی . بر سینه و یا بر شکم خود نشانی یا خالی داری که…

 

‍ 😇 ✨فال فرشتگان هفته اول خرداد

 

 

فال تاروت هفته اول خرداد اوراکل، ورق احساسی، انبیاء

 

⭐️ #فروردین

فرشته کراک و آنتویینیه Crac & Antoinette

برای اینکه موقعیت را بهبود بخشی به دیدگاه و عقاید دیگران با درک و همدردی کامل توجه کن

⭐️ #اردیبهشت

فرشته اپال Opal

فرزندان تو در زمین و آسمان سعادتمندند. آنها توسط خدا و فرشتگان به خوبی محافظت می شوند.

⭐️ #خرداد

فرشته دزیره Desiree

نه ، اکنون شرایط مناسب نیست. منتظر بمان یا راههای دیگری را بسنج. از فرشتگان کمک و یاری بخواه.

✨ #تیر

فرشته ایندریل Indriel

تو یک پرورنده نور هستی. همانند یک فرشته اجازه بده نور الهی و عشق به زمین و ساکنان آن بتابد. خداوند تو را برای این کار ساخته است.

✨ #مرداد

فرشته اتسه آنا Otzeana

تو در موقعیتی هستی که با حقیقت در تماسی. به ندای قلبت اعتماد کن و آن را با شیوه دوستانه ای اظهار کن.

✨ #شهریور

فرشته یوونه Yvonne

تو رابطه خاصی با حیوانات داری. حیوانات تو در زمین و آسمان توسط فرشتگان محافظت می شوند.

🌟 #مهر

فرشته میس تی کیو Mystique

سرزنده و با روحیه به جلو گام بردار و هیچگونه “نمی شود” را نپذیر. روی راه حلهای شگفت انگیز و خارق العاده حساب کن.

🌟 #آبان

فرشته دانیل Daniel

من فرشته ازدواج هستم و در حال حاضر در کناری ایستاده ام.

🌟 #آذر

فرشته سارنا sarena

من فرشته فراوانی هستم. تو پولی را که نیاز داری به دست می آوری. چگونگی وقوع این امر در دستان خداوند است. مطمئن باش.

💫 #دی

فرشته زانا Zanna

تو از تمام رنج و مشکلات سختی که تو را تهدید می کرد، محافظت شده ای. نفس راحتی بکش و بدان که تو در امنیت هستی.

💫 #بهمن

فرشته آستارا Astara

تو شایسته بهترین هایی! با امیدها و آرزوهایت به ستاره ها می رسی و هیچ مصالحه و سازشی را نپذیر

💫 #اسفند

فرشته ایزابلا Isabella

بله ، الان زمان مناسب برای اقدام جدید است. شما موفق می شوید و نتیجه منطبق بر انتظارات مثبت تو است.

 

┄┅┅┅┄✶🍃🌺🍃✶┄┅┅┅┄

 

فال تک نیت و حال و احوال هفته اول خرداد ماه

 

 

فال تاروت هفته اول خرداد اوراکل، ورق احساسی، انبیاء

 

🌓 #فروردين #حمل (March)

🔸سطح انرژی کلی شما: 37%

🔸مشکلی که شما با آن دست به گریبان هستید این است که زمانی که باید به یک درخواست جواب منفی بدهید، نمی‌توانید این کار را بکنید و هر درخواستی را قبول می‌کنید.

🌓 #ارديبهشت #ثور (April)

🔸سطح انرژی کلی شما: 52%

🔸باوجود اینکه شما همیشه از شرایط و موقعیتها برای پیشرفت کردن بهره گرفته‌اید، الان بهتر است فقط جلوی زبان خود را بگیرید و بگذارید مشکلات تمام شود.

🌓 #خرداد #جوزا (May)

🔸سطح انرژي کلی شما: 88%

🔸امشب دیگران شاد و موفق به نظر می‌رسند و شما رنجیده خاطر می‌شوید، برای اینکه شما اعتقاد دارید آنها از واقعیت فرار می‌کنند. از سوی دیگر شما با ورزش کردن و سیر کردن در رویاها می‌توانید به خودتان سود برسانید. کانال فال روز را دنبال کنید.

🌗 #تير #سرطان (June)

🔸سطح انرژي کلی شما: 69%

🔸در شرایط احساسی اخیر یاد آوری خاطرات دوران بچگی می‌تواند بر پیچیدگی اوضاع بیفزاید. اتفاقاتی که رخ داده شما را آشفته کرده است و دیگر نمی‌توانید به راحتی به حس‌های خود اطمینان کنید.

🌗 #مرداد #اسد (July)

🔸سطح انرژي کلی شما: 72%

🔸از رفتارهایی که افراد خانواده‌تان یا دوستان‌تان در این روزها با شما داشته اند دچار ناراحتی و دلسردی شده اید بهتر است باید ها و نبایدها را کنار بگذارید فقط از خودتان انتظار داشته باشید. کانال فال روز

🌗 #شهريور #سنبله (August)

🔸سطح انرژي کلی شما: 49%

🔸امشب ونوس یعنی سیاره فرمانروای شما حسابی شارژ شده است و شما را وسوسه کرده است دیگران را در عشق و زیبایی تان شریک کنید! اما شما وقتی که یکبار شروع به ابراز کردن احساسات‌تان بکنید، شاید قادر نباشید آنها را کنترل کنید.

🌗 #مهر #میزان (September)

🔸سطح انرژي کلی شما: 81%

🔸همچنانکه سال قدیمی می گذرد رویاهای جدید برایتان امید را به ارمغان می آورند. اما این درباره شکست نیست به خاطر اینکه شما تاب و تحمل تمرکز کردن بر روی اهداف تان ندارید.

🌗 #آبان #عقرب (October)

🔸سطح انرژي کلی شما:93%

🔸شما در حال پیشروی به بهترین حالت ممکن هستید و با وجود اینکه می‌دانید کجا دارید می‌روید ممکن است دیگران از تصمیم شما گیج و پریشان شوند. اگر نتوانید زمانی را به توجیه رفتارهایتان اختصاص دهید ممکن است اوضاع پیچیده تر شود.

 

🌗 #آذر #قوس (November)

🔸سطح انرژي کلی شما: 49%

🔸امشب وقتی که افراد مختلف با داستان‌های سرنوشت درام خود وارد زندگی‌تان می‌شوند، زندگی شما نیز پر از نگرانی‌های دوستانه خواهد شد. خواه این فرد نامزد یا معشوقه‌تان باشد، خواه یک دوست خیلی معمولی، شما احساس می‌کنید که او قدرت بیان شما را محدود کرده است. کانال فال روز

🌓 #دی #جدی (December)

🔸سطح انرژي کلی شما: 59%

🔸ممکن است امشب در کشمکش و تقلا باشید چرا که می توانید مسیری را به سوی موفقیت ببینید با این حال به نظر می رسد آنها به آسانی بدست تان نمی رسند. اگر رابطه کنونی تان دچار مشکل شد به یاد داشته باشید که از بین بردن علاقه در یک دوستی پر معنی عاقلانه ترین کاری نیست که می توانید انجام بدهید.

🌓 #بهمن #دلو (January)

🔸سطح انرژي کلی شما: 63%

🔸شما خیلی تلاش می‌کنید که دامنه اطلاعات کامل و خوبی داشته باشید، اما مثل اینکه به خاطر شخصی که در زمینه گزارش دادن حقایق خیلی مورد اطمینان نبوده است دچار سوءتفاهم شده‌اید. کانال فال روز

🌓 #اسفند #حوت (February)

🔸سطح انرژي کلی شما: 76%

🔸شما بیشتر تمایل دارید که تابع شخص دیگری باشید و هیچ مسئولیتی را در زندگی بر دوش نداشته باشید. اما امشب دیگر زمان آن فرا رسیده است که شما نیز وارد صحنه اجتماعی شوید و برای پیشرفت‌تان، به تنهایی و بدون اتکا بودن به شخصی گام بردارید.

 

┄┅┅┅┄✶🍃🌺🍃✶┄┅┅┅┄

 

‌🎆🗿 فال کائنات هفته اول خرداد 🏯🏺

 

 

فال تاروت هفته اول خرداد اوراکل، ورق احساسی، انبیاء

 

💚فروردین 💚

حرکت و تغییر بزرگی در کارهایتان صورت می گیرد و باید خود را آماده کنید تا بهتر با آن روبرو شوید.

💚 اردیبهشت 💚

موانع و مشکلات را پشت سر می گذارید و به آرامش می رسید. وضع کار و حرفه تان رو به رونق می گذارد و به رفاه دست می یابید.

💚 خرداد 💚

در زندگی برایتان مشکلاتی پدید می آید. آماده باشید و از آنها نهراسید.

💙 تیر 💙

سفر در پیش دارید. یا در فکر تغییر مکان زندگی خود هستید. این تغییر مکان برایتان خوشایند و خوش یمن است.

💙 مرداد 💙

در کاری که بیم رسوایی در آن وجود دارد شرکت نکنید. مواظب آبروی خود باشید. از دوستان ناباب و ریاکار خود دوری کنید. به شایعات و حرفهای بی اساس دیگران توجهی نکنید.

💙 شهریور 💙

به یک میهمانی بزرگ (عروسی، جشن تولد و غیره) دعوت می شوید. بهتر است از قبل خود را آماده کنید. با افراد مهمی ملاقات خواهید داشت و به شما خوش می گذرد.

💛 مهر 💛

از انتقادات سازنده و رقابت مفید نهراسید و سعی کنید با کارهای خوب رقابت خوب کنید و از رقابت رقیب بهره برید و به کار کسی حسادت نکنید تا پیروز شوید.

💛 آبان 💛

وقت جبران فرصت های از دست رفته است. سعی کنید تغییر در روند زندگی دهید. بازسازی های امید بخش

💛 آذر 💛

به زودی خبر خوشحال کننده ای دریافت می کنید. یا شاید برای شرکت در جلسه ای مهم از شما دعوت به عمل آید. احتمال دارد ترفیع مقام بگیرید.

❤️ دی ❤️

با عطوفت و مهربانی و عشق می توانید همه را به سوی خود جلب کنید. اعمال و رفتار ناشایست خود را کنار بگذارید و به مردم بیشتر نزدیک شوید.

❤️ بهمن❤️

دوستان صادق و باوفایی در اطراف خود دارید که در هر گرفتاری به شما کمک می رسانند. قدر آنان را بدانید و با آنها مهربانی کنید

❤️اسفند ❤️

با خلاقیت، خوش اقبالی برای خود به ارمغان آورید، تغییرات مثبت بر جریان زندگی فقط با استعداد و توانایی هایتان صورت می گیرد. سعی کنید از هوش و استعداد خود بهره گیرید

 

🍧☕️ فال قهوه هفته ی اول خرداد ماه

 

فال تاروت هفته اول خرداد اوراکل، ورق احساسی، انبیاء

 

🍯☕️فروردين☕️🍯

☘️پلکان : در کار خود ترقی و پیشرفت خواهید کرد و در آن کار استقرار پیدا میکنید.

🍯☕️ارديبهشت☕️🍯

☘️نامه : خبر های خوش که مدتها انتظارش را میکشید به شما خواهد رسید.

 

🍯☕️خرداد☕️🍯

☘️فیل : سمبل بزرگی، قدرت و منزلت – دوست دانشمند، با آنها هم صحبت شوید – قدرت و موفقیت

🍯☕️تير☕️🍯

☘️پرستو : خبر خوب – تحول – جهشی که باید در آن محتاط بود.

🍯☕️مرداد☕️🍯

☘️آبشار : پیشرفت شما در کار و رسیدن به مقام و ترفیع حتمی است و از نظر اجتماعی قابل ستایش می باشد.

🍯☕️شهريور☕️🍯

☘️خانه : ایجاد یک زندگی و رو به راه بودن کارها – ازدواجی خوشحال کننده – زندگی خانوادگی خوش – تندرستی – سعادت

🍯☕️مهر ☕️🍯

☘️هیزم : سخن چینی و بد عملی، توام با جنگ و دعوا ولی زیانی نمی بینید.

🍯☕️آبان☕️🍯

☘️دانه تسبیح : عشق – صاحب بچه شدن – ظرافت

🍯☕️آذر☕️🍯

☘️حلقه شکسته : ناامیدی ، شکست خوردن یا بهم خوردن نامزدی یا خواستگاری.

🍯☕️دي☕️🍯

☘️کاسه : رزق و روزی – وضعی مالی رو به بهبود

🍯☕️بهمن☕️🍯

☘️انسان در حال دعا Pray کردن : دعای خیر والدین یا عزیزی – بر آورده شدن حاجت

🍯☕️اسفند☕️🍯

☘️مثلث متساوی الاضلاع : موفقیت در امور اقتصادی – ارث بردن

 

♥️♣️ فال ورق، پاسور یا نایریکا هفته اول خرداد ♦️♠️

 

 

فال تاروت هفته اول خرداد اوراکل، ورق احساسی، انبیاء

 

🔱فروردین 🔱

❤️ شاه دل ❤️

باید به خصلت فردگرایی و بی توجهی به جمع پایان دهید.این ویژگی موجب دردسرهایی برایتان می شود.با یک هدیه کوچک همسرتان را شادمان کنید.آرزوی بزرگی در سر دارید که به زودی مقدمات آن فراهم می شود.

🔱 اردیبهشت 🔱

♣️ سرباز حاج♣️

رسیدن به آرزوی قلبی – رسیدن به اهداف مورد نظر یا دستیابی به یک هدف خاص- خواسته ای که دارید حتما به نتیجه مثبت خواهد رسید.

🔱 خرداد 🔱

♦️ ۷ خشت ♦️

به مراد قلبی خود خیلی زود ، دست می یابید و در ارتباط با آن اخبار مسرت بخشی به شما می رسد ( این ورق رسیدن به هدف را از نظر زمانی مورد توجه قرار میدهد که زمان وقوع آن بسیار نزدیک است و زودتر از آنچه تصور می رود رخ می دهد.)

💠 تیر 💠

❤️ تک دل ❤️

قلب شما در حال حاضر به سمت شخص مورد علاقه خود است ، هم اکنون در فکر شخصی هستید که دوستش دارید.

💠 مرداد 💠

♠️ تک پیک ♠️

دعوا ، درگیری ، با شخص یا اشخاصی کشمکش – با دوستان ، بستگان ، و یا یک یا چند نفر از اعضای خانواده – مشاجره و زد و خورد با دیگران.

💠 شهریور 💠

♦️ ۵ خشت ♦️

خوشحالی ها و لذتهای احساسی از طرف جنس مخالف

️ مهر ⚜️

♠️ بی بی پیک ♠️

امتناع از تقاضای عاشقانه – امتناع از یک پیشنهاد ازدواج

⚜️ آبان ⚜️

♦️ ۹ خشت ♦️

اعلام تقاضای عاشقانه یا تقاضا در مورد یک موضوع Love or marriage عشقی یا ازدواج از جانب جنس مختلف.

⚜️ آذر ⚜️

♠️ ۲ پیک ♠️

رسوایی به وجود خواهد آمد و فریب خواهید خورد. تغییراتی خواهید داشت که چندان مطلوب نیست. سخن چینی دیگران و جدایی در پیش دارید.

🌀 دی 🌀

♣️ ۸ خاج ♣️

عده ای (فرد یا افرادی) اعم از دوستان یا بستگان به عنوان میهمان به منزل شما می آیند- دیدار با میهمانان یا دوستان.

🌀 بهمن 🌀

❤️ بی بی دل ❤️

آینده تان بسیار پربارتر از گذشته خواهد شد.به شرطی که امید خود را از دست ندهید و به خدا توکل کنید.برخی این روزها مدام از شما تعریف و تمجید می کنند که پشت این تعریف ها نیات خوبی نهفته نیست.مراقب اطرافیان باشید.

🌀اسفند 🌀

♣️ ۱۰ خاج ♣️

به وجود آمدن یک موفقیت کاری ، شغلی پف تحصیلی – انجام دادن خریدی بزرگ با کوچک ، مبلغی را باری انجام یک خرید هزینه خواهید کرد.

 

🕊💐 فال آرزو نیمه ی اول خرداد  💐🕊

 

 

فال تاروت هفته اول خرداد اوراکل، ورق احساسی، انبیاء

 

🏵 متولدین #فروردین 🏵

🎋نسبت به فردی دلسرد شده اید و نمی توانید با او ارتباط برقرار کنید،او شما را مورد آزار قرار داده است و همین باعث دلسردی شما شده است.

🏵 متولدین #اردیبهشت 🏵

🎋سعی نکنید خودتان را به چیز های مختلف عادت دهید،سعی کنید با خودتان تمرین کنید تا بتوانید در هر شرایطی قرار بگیرید و اذیت نشوید.

🏵 متولدین #خرداد 🏵

🎋راه های زندگی خود را انتخاب کنید و برای خودتان هدف معین کنید تا بلاتکلیف نباشید و در زندگی هدفی داشته باشید.

🏵 متولدین #تیر 🏵

🎋برای رسیدن به خواسته ها و اهدافتان باید تلاش کنید،تا تلاش نکنید نمیتوانید به این موفقیت ها دست پیدا کنید،با برنامه پیش بروید تا دچار شکست نشوید.

🏵 متولدین‌ #مرداد 🏵

🎋می خواهی تغییراتی به زندگی ات بدهی،این تغییرات بسیار خوشایند است و باعث می شود تا روحیه ی بهتری نسبت به قبل داشته باشید.

🏵 متولدین #شهریور 🏵

🎋 تصمیم  Decision دارید کارهای بزرگ انجام دهید،کار های بزرگ اهداف بزرگ و روحیه ای بزرگ می خواهد،از شکست نترسید و برای آنچه که میخواهید تلاش کنید.

🏵 متولدین #مهر 🏵

🎋مدت هاست که مشکلی برایتان پیش آمده است و نمی توانید با این مسئله کنار بیایید،به دنبال رفع و حل آن هستید اما به تنهایی نمی توانید این مسئله را حل کنید.

🏵 متولدین #آبان 🏵

🎋در حال انجام کار های جدیدی هستی،خانواده شما مخالف این کارند و دائم شما را نصیحت می کنند،کمی به حرف هایشان گوش بده.

🏵 متولدین #آذر 🏵

🎋روحیه ی حساسی دارید و با کوچک ترین حرف واکنش نشان می دهید و ذهن خودتان را درگیر می کنید،شخصی از این اخلاق شما سوء استفاده خواهد کرد.

🏵 متولدین #دی 🏵

🎋در کاری که پیش گرفته ای موفق خواهی شد،موفقیت از آن توست پس به فکر شکست نباش و به راهت ادامه بده و هدفت را دنبال کن.

🏵 متولدین #بهمن 🏵

🎋کمی به اعصاب خود مسلط باشید و اعصابتان را کنترل کنید،در مواقعی که عصبی هستید بهتر است خشم خودتان را کنترل کنید تا کار اشتباهی نکنید.

🏵 متولدین #اسفند 🏵

🎋بسیار برای آینده خود برنامه ریزی کرده ای و آرزو های زیادی را طراحی کرده ای،به آرزو هایت خواهی رسید،شما برای رسیدن به آن تلاش بسیار کرده اید پس مطمینا به آن دست پیدا خواهی کرد.

 

Horoscope Tarot, Oracle, Feeling sheet, Prophets of the first week of June



برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان