ramazan
ramazan

نجفی شهردار تهران قاتل همسر دوم با شلیک 7 گلوله + جزئیات

نجفی شهردار تهران قاتل همسر دوم با شلیک 7 گلوله + جزئیات

جسد همسر دوم محمد علی نجفی شهردار سابق تهران امروز ظهر 7 خرداد 98 در حمام منزل در برج معروف سعادت آباد کشف شد.

The second wife of Mohammad Ali Najafi, the former mayor of Tehran, was discovered on the night of June 7, 1998 in a bathhouse at the famous Sa’adat Abad Tower

پس از بررسی مرحومه متیرا استاد همسر دوم نجفی با شکلیک 7 گلوله و اصابت دو گلوله به قتل رسید. در ادامه به دیگر جزئیات و انگیزه محمدعلی نجفی به عنوان قاتل همسر دومش می پردازیم.

 

نجفی شهردار تهران قاتل همسر دوم با شلیک 7 گلوله + جزئیات

نجفی شهردار تهران قاتل همسر دوم با شلیک 7 گلوله + جزئیات

 

واکنش نجفی به قتل همسرش

شهردار سابق تهران در خصوص قتل همسرش گفت: پرونده قتل همسرم در حال بررسی از سوی مرجع قضایی است.

محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران در گفت‌وگو با فارس درخصوص قتل همسرش گفت: این پرونده در حال بررسی است.

وی در خصوص اینکه آیا ایشان با فرد یا افرادی درگیری داشته است یا شما به فردی مظنون هستید، گفت: اجازه بدهید تحقیقات انجام شود.

شهردار سابق تهران درخصوص اینکه شما آخرین بار چه زمانی همسرتان را دیدید گفت: من الان مشغول کاری هستم و نمی‌توانم صحبت کنم.

گفتنی است همسر دوم محمدعلی نجفی امروز در منزل مسکونی‌اش در منطقه سعادت آباد به ضرب گلوله به قتل رسید.

گزارش های رسیده نشان میدهد میترا نجفی در داخل حمام و با اصابت 2 گلوله به سینه اش کشته شده است.

صبح امروز گزارش جنایتی به بازپرس ویژه قتل تهران مخابره شد که در آن زنی جوان در خانه اش واقع در خیابان دادمان سعادت آباد تهران به ضرب گلوله کشته شده است.

بلافاصله تیمی جنایی از اداره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران به همراه تیم تشخیص هویت و پزشکی قانونی خود را به محل جنایت که در طبقه هفتم برج آرمیتا است رساندند و خیلی زود مشخص شد که این جنایت مسلحانه پرونده ساده ای نیست و قربانی قتل یکی از چهره های جنجالی سال گذشته است.

با توجه به تجهیز بودن محدوده قتل به دوربین های مداربسته کارآگاهان و تیم قضایی تحت نظر قاضی شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران وارد عمل شده اند تا به ردی از قاتل مسلح و انگیزه اش دست یابند.

هنوز هیچ سرنخی در دست نیست اما فرضیه های مختلفی پیش رو است و ماموران همزمان از شهردار سابق تهران و خانواده میترا نجفی بازجویی می کنند تا به سرنخی از قاتل دست یابند.

کارآگاهان هم اکنون در محل جنایت حضور دارند.

 

نجفی شهردار تهران قاتل همسر دوم با شلیک 7 گلوله + جزئیات

 

پلیس به دنبال مطنون اصلی قتل میترا استاد

سردار علیرضا لطفی در مورد آخرین اقدامات انجام شده در خصوص قتل همسر دوم شهردار اسبق تهران گفت: با اعلام خبر قتل در صبح امروز بلافاصله عوامل پلیس آگاهی در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه بررسی‌های فنی و تخصصی مأموران با بررسی صحنه جرم و نمونه برداری از محل آغاز شد، گفت: در حال حاضر کارآگاهان با جمع بندی آثار و ادله به فرد خاصی به عنوان مظنون اصلی رسیده‌اند، اما تاکنون کسی دستگیر نشده است و اقدامات پلیس ادامه دارد./ ایسنا

جسد میترا استاد در حمام کشف شد

سرهنگ بابک نمک‌شناس در حاشیه حضور خبرنگاران در مقابل برج محل قتل میترا استاد در شهرک غرب تهران گفت: وقوع حادثه قتل در ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز به پلیس گزارش و با حضور عوامل پلیس در محل مشاهده شد که جسد یک زن حدوداً ۳۵ ساله در حالی که مورد اصابت گلوله قرار گرفته در حمام افتاده است.

 

نجفی شهردار تهران قاتل همسر دوم با شلیک 7 گلوله + جزئیات

 

وی با بیان اینکه علت اصلی مرگ، اصابت گلوله به قفسه سینه بوده است، گفت: بنابرگزارش کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب آثار شلیک چند گلوله دیگر هم در محل مشاهده شده است که بلافاصله سرپرست دادسرای جنایی تهران به همراه بازپرس آقای دشتبان و اکیپ بررسی صحنه جرم و اداره دهم ویژه قتل نیز در محل حاضر شدند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با بیان اینکه تحقیقات برای دستگیری مظنون اصلی در دستور کار قرار گرفته است، گفت: فرضیه‌های مختلفی در خصوص این جنایت مطرح شده که تمامی آنها در حال بررسی است اما تاکنون کسی دستگیر نشده است.

نمک‌شناس درباره اینکه آیا آقای نجفی متواری است، گفت: چنین چیزی صحیح نیست همانطور که گفتم فرضیات بسیاری در این زمینه مطرح شده است و فعلاً تحقیقات پرونده در بخش مقدماتی قرار دارد و اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد./ ایسنا

 

 

نجفی شهردار تهران قاتل همسر دوم با شلیک 7 گلوله + جزئیات

 

انتقال جسد همسر دوم محمدعلی نجفی به پزشکی قانونی/ دعوت از کارشناس اسلحه

دکتر مسعود قادی پاشا درباره اینکه آیا جسد میترا استاد، همسر دوم شهردار اسبق تهران به پزشکی قانونی منتقل شده است، گفت: جسد این فرد به مرکز تحقیقات پزشکی قانونی استان تهران در کهریزک منتقل شده است تا اقدامات لازم برای بررسی علت قطعی مرگ انجام شود.

وی با بیان اینکه بررسی‌ها با حضور متخصصان پزشکی قانونی و کارشناسان اسلحه انجام خواهد شد، گفت: با آغاز بررسی‌ها نتایج از سوی پزشکی قانونی به مقام قضائی ارائه خواهد شد.

به گفته مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران، جسد این فرد هم اکنون در پزشکی قانونی استان تهران است./ ایسنا

نجفی به قتل همسرش اعتراف کرد

 

 

نجفی شهردار تهران قاتل همسر دوم با شلیک 7 گلوله + جزئیات

 

سرپرست دادسرای امور جنایی از قتل همسر شهردار سابق تهران به دست خود نجفی خبر داد.

محمد شهریاری گفت: آقای نجفی به قتل همسرش اعتراف کرد و به دلیل اختلافات خانوادگی او را به قتل رسانده است./ ایسنا

در همین حال به گزارش خبرنگار قضایی فارس، شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در خصوص آخرین اخبار مربوط به جنایت خانوادگی امروز در منطقه سعادت آباد تهران گفت: لحظاتی قبل محمد علی نجفی به پلیس آگاهی تهران مراجعه کرده و خود را تسلیم مأموران کرد.

وی گفت: نجفی با اعتراف به قتل همسرش انگیزه خود را از ارتکاب جنایت، اختلافات خانوادگی مطرح کرده است.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: دست‌نوشته‌ای از جانب نجفی کشف شده است که در آن به ارتکاب جنایت و همچنین علت و انگیزه خود اعتراف کرده است.

 

قتل همسر دوم محمد نجفی شهردار تهران+ تصاویر


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان